Heb jij wel open internet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef erkel het volgende:
Morgen laatste werkdag van de week en het zijn maar 5 uurtjes. Gelukkig is het 's avonds en kan ik beetje filmpjes checken als de teammanager weg is![]()
Heb geen open internet, kan alleen op KPN gerelateerde sites, zoals planet.nl, hetnet.nl, kpn.com. Planet.nl is een hele uitgebreide site en is veel te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij wel open internet?
Wat is je log-in?![]()
Waar dan op XS4all? Staan misschien nog leuke spelletjes opquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Via xs4all.nl kun je ook spelletjes spelen trouwens![]()
Ik hoop dat ze zo'n soort baaldag had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe... vraag me toch af wat er gebeurd is
Vaak begint zo'n dag al niet lekker en dan kunnen hele kleine dingen het nog erger maken. Of je wordt moe en chagerijnig wakker en stoot binnen 10 minuten je teen, daarna zijn de Honey Loops/de melk op, fietsband blijkt lek... dan komt die dag niet meer goed
Ik heb de link gevondenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar dan op XS4all? Staan misschien nog leuke spelletjes op
PM gestuurdquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb de link gevondennl: http://www.xs4all.nl/~anitadej/
veel spelplezier![]()
Alweer? Is het oranje? Paars?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over m'n haarkleur.
Volgens mij is het deels oranje, maar ik kan het niet goed zien.quote:
Heb je het zelf gekleurd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij is het deels oranje, maar ik kan het niet goed zien.![]()
Ja, zelf gekleurd (tenminste, een vriendin). De onderkant is zoals ik het bedoeld had, maar het was zo'n twee-in-één pakje met een borsteltje en spul om lichtere plukjes te maken. Volgens mij heeft dat spul voor oranje gezorgd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het zelf gekleurd?
Het kan trouwens nooit zo erg zijn als het vrouwtje dat ik met koninginnendag heb gezien. Dat was overduidelijk een mislukte roodverfactie en géén KD-spoeling
Dat was echt verschrikkelijk vies oranje
Nou..dan moet je morgen maar even afwachten in het volle lichtquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zelf gekleurd (tenminste, een vriendin). De onderkant is zoals ik het bedoeld had, maar het was zo'n twee-in-één pakje met een borsteltje en spul om lichtere plukjes te maken. Volgens mij heeft dat spul voor oranje gezorgd.![]()
Maar, nogmaals, het is niet te zien in dit licht. En in het schemerdonker ben ik best wel tevreden met de kleur.![]()
wat een druif.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Die gasten hadden vandaag trouwens die tuinfrees op moeten halen. Maar om een uurtje of 4 vanmiddag begon ik al nattigheid te voelen
Heb ik ze opgebeld..zegt 'ie: "Ja, die heb ik voor morgen liggen"
Dus ik zeg: "Oh..fijn want ik ben de hele dag thuis gebleven hiervoor. Ik neem aan dat ik niet voor 2 dagen hoef te betalen he?"
Nou...daar kon 'ie wel bij inkomen
Ja, morgenochtend maar even kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan moet je morgen maar even afwachten in het volle licht
En anders kun je altijd nog een keertje opnieuw kleuren
Ik ga nu echt slapen want ik moet weer vroeg op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben net wakker..quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Soemp, waar blijven de foto's van je haar?![]()
Ja, valt me ook alles mee nu. Gisteravond leek het bovenop wel oranje, maar zal wel door het licht komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Moeilijk te zien, maar da's toch best leuk?![]()
ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook oranje, alleen zitten wij je hier in de zeik te nemen
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:59 schreef Plasterk het volgende:
Mensen, ik ben serieus van plan om een nieuwe Master te volgen.
nope, helaas, ik denk dat ik dan maar weer aan de rug ga studeren. Als moloeculair ecoloog kom ik niet aan de slag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Wel vreemd dan, dat het bij de ene uni zomaar kan, en bij de andere niet. Kun je ook niet deze periode nog een paar bijvakken volgens ofzo?
Echt? 2 juni dan, bedoel ikquote:
Najaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
Rustig hier. Bertha een baaldag en dan is het gelijk zo stil..
En uiteindelijk gaat niks meer goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe... vraag me toch af wat er gebeurd is
Vaak begint zo'n dag al niet lekker en dan kunnen hele kleine dingen het nog erger maken. Of je wordt moe en chagerijnig wakker en stoot binnen 10 minuten je teen, daarna zijn de Honey Loops/de melk op, fietsband blijkt lek... dan komt die dag niet meer goed
Was grotendeels de oorzaak ja. En had last van mn nek en voeten en nog wat anders dan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo'n soort baaldag had.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
en vandaag komen PhysicsRules en DaviniaHR eten!
Het menu (gespoilerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |