Ik heb al drie jaar ellende met 1 kies, steeds kiespijn en niemand die weet wat er is.
Heb 3 jaar geleden toen het begon in 2 weken tijd 12 wortelkanaalbehandelingen gehad bij 2 verschillende praktijken omdat mijn tandarts en de vervangende op vakantie waren.
Toen de laatste vervanger het niet meer wist stuurde hij mij door naar de kaakchirurg, inmiddels mijn beste vriend
![]()
.
Op de foto daar was te zien dat mijn wortels langer waren dan normaal en de wortelkanaalbehandelingen niet volledig waren uitgevoerd, dus open snijden die handel daarna moest ik voor de zekerheid nog een foto laten maken en ja hoor wat denk je ziet hij dat er een vijltje (afgebroken bij de tandarts die het ook niet nodig vond om het te melden) in m'n bovenkaak zit dus hiep hiep hoera 2 weken later mocht ik weer. Weer weet ik veel hoeveel hechtingen in m'n bek.
Maar goed de kiespijn was nog niet over en kon ik weer bij mijn beste vriend terecht, weer foto's gemaakt en mijn verstandskiezen groeien tegen de wortels van mijn goeie kiezen aan dus ole ole ik mocht weer in de stoel om ze te verwijderen en dan moest ik 2 weken later maar terug komen voor de andere kant...
Nou ik dacht het niet zolang ik er geen last van had bekeek hij het maar, want iedere x als hij me open gemaakt had zat ik met een ontsteking en was inmiddels al allergisch geworden van 1 antibiotica omdat ik er 6 had gekregen in 5 maanden.Dus even uitzingen maar...
Maar november vorig jaar ging m'n gehemelte helemaal opzetten en pijn pijn dat houd je niet voormogelijk!!! Ik naar m'n tandarts zegt tie dat ik m'n bek verbrand heb,( GOTVERDOMME ik ben 27 jaar en weet echt wel of ik m'n bek verbrand heb of niet!!!
![]()
) Maar goed ik moest maar naar de kaakchirurg, dus thuis gekomen ik bellen heeft hij pas half december tijd en dan zitten mijn man en ik in Thailand ,maar het was niet ernstig dus later gaan kon ook zei de tandarts.Thuis heb ik net zolang zitten drukken erop tot ie open klapte en er iets uit liep, wat uiteindelijk pas in januari over was...
Had ik uiteindelijk een afspraak in maart en een dag ervoor gaat m'n gehemelte weer opzetten en ik was ook al ziek dus daar zit je echt niet op te wachten!. Kom ik (godzijdank) bij de kaakchirurg zegt ie nee hoor dat heb je niet verbrand het is ontstoken en het goede nieuws is dat ik je weer ga open maken om je te helpen, maar ik was zo misselijk en duizelig dat dat niet door ging.
Een week later ben ik weer terug gegaan weer foto's laten maken en krijg ik het goede nieuws dat het zo geinfecteerd is dat nu die kies eruit moet en ik over 6 weken een bottransplantatie nodig heb omdat heel m'n bot weg gevreten is door die infectie.Binnen een week is de operatie en wordt ik dus opgenomen en ik schijt in m'n broek!!!
Dus ik naar m'n tandarts gegaan om hem vriendelijk te bedanken en vertellen dat ik hem hiervoor aansprakelijk stel, vind hij me flauw?!! DEBIEL!!!
![]()
Hij geeft me 2 foto's mee (van vorig jaar augustus notabene) om aan de kaakchirurg te geven want misschien had die wel een fout gemaakt. Erg makkelijk he de schuld afschuiven en ik sta er tussen.
Kom ik weer bij de kaakchirurg ziet hij dat die ontsteking er dus in augustus al in zat, lekker dan, maar de tandarts blijft volhouden dat hij het goed gedaan had en ik had maar eerder naar de kaakchirurg moeten gaan.Ja als ik dit had geweten had ik een spoedplaats gekregen en was ik binnen een week al geholpen en had ik nu geen transplantatie nodig gehad!
Nu heb ik dus 3 weken geleden m'n eerst operatie gehad en heb daarna een flinke ontsteking gekregen waar ik nu nog last van heb. Was ook wel weer bij een kaakchirurg geweest maar ik moest me niet zo aanstellen en hier heb je weer antibiotica. Een week later natuurlijk naar m'n eigen kaakchirurg terug gegaan en die zag wel dat ik een ontsteking had en ook nog eentje die niet weg gaat met een antibiotica...
Waarom doet al die eikels me dit aan??? Stelletje klootzakken allemaal!!!!!!!! Ben het ook zat en zie overal beren op de weg... Wie gaat het nu weer verkloten??? Maar ja morgen mag ik weer gezelig naar m'n beste vriend
[ Bericht 1% gewijzigd door Com.mentator op 03-05-2007 10:27:10 ]