ik ruik de pizza hierquote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza met ham, spek, paprika, ui en kappertjes. De saus komt uit een pot van de Lidl. Het was heerlijk! De bodem had wel iets dunner gemogen, en ik dacht dat ik nog mozzarella had, maar dat had ik niet meer dus maar gewone geraspte kaas eroverheen gedaan. Was ook lekker, maar nu weet ik waar ik de volgende keer even aan moet denken. Ik ga in ieder geval geen diepvriespizza meer halen, want dit is hartstikke makkelijk en veel lekkerder
[afbeelding]
Zelfgemaakt of mix?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza met ham, spek, paprika, ui en kappertjes. De saus komt uit een pot van de Lidl. Het was heerlijk! De bodem had wel iets dunner gemogen, en ik dacht dat ik nog mozzarella had, maar dat had ik niet meer dus maar gewone geraspte kaas eroverheen gedaan. Was ook lekker, maar nu weet ik waar ik de volgende keer even aan moet denken. Ik ga in ieder geval geen diepvriespizza meer halen, want dit is hartstikke makkelijk en veel lekkerder
[afbeelding]
Zelfgemaakt! Bloem, water, gist, zout, suiker, olijfolie. Deeg maken, uur laten rijzen, uitrollenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef hummus het volgende:
Zelfgemaakt! Bloem, water, gist, zout, suiker, olijfolie. Deeg maken, uur laten rijzen, uitrollen
Retteketet AZ.quote:
zo, dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza
denk het wel hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Handschoen het volgende:
Chicken tonight.
Alleen een vraagje. Omdat ik in mn eentje woon heb ik de vorige keer (vrijdag) een pot half gebruikt. Zou de andere helft nog goed zijn na een paar dagen? De pot staat in de koelkast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |