Net in het ziekenhuis ter controle geweest.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef MdO82 het volgende:
Net in het ziekenhuis ter controle geweest.
Ik heb gehoord dat mijn operatie 2 weken geleden is mislukt.
Tuurlijk mag je dat vragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Logisch.
Wat hebben ze gedaan? Als ik vragen mag?
Oh gets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef MdO82 het volgende:
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik heb al jaren een gaatje in mijn trommelvlies, waardoor ik nog maar 20% hoorde links.
Doormiddel van een operatie probeerde men dit gaatje te dichten, dit was gelukt, echter is de sluiting
weer opengesprongen.
Al is het gaatje wel kleiner, ik mag bijvoorbeeld niet met open oor zwemmen enzo
Heeft helaas geen zin, want dan springt ie weer open.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh gets..
En nu gaan ze het opnieuw proberen?
Mooi klotequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef MdO82 het volgende:
Heeft helaas geen zin, want dan springt ie weer open.
Raar medisch verhaal, maar in ieder geval is de kans van slagen niet groot![]()
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Alweer wat gemeen. Nu moet je ophouden.
Als nijntje zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis is een schatje.
Jij bent binnenkort beroemd om bier!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis is een schatje.
Oh god. Want?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent binnenkort beroemd om bier!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Wacht af!
Ik word ook nieuwsgierig!quote:
Ik was gister anders best blij met die lift naar huis toen de trein niet verder dan Gilze-Rijen kwam.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Vrouwen in het verkeer
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was gister anders best blij met die lift naar huis toen de trein niet verder dan Gilze-Rijen kwam.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?
Zoeen breezersnol zeker?quote:Vandaag weer bijna de neus van m'n 205je ingekort, omdat er een tutje vlak voor me op de rotonde vloog, en dan geeft die trut nog mij een middelvinger als ik claxoneer![]()
hart is nu gelucht![]()
vuile hoer!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?
Niet om minderwaardig te doen, maar de meesten kunnen dat ECHT niet
Vandaag weer bijna de neus van m'n 205je ingekort, omdat er een tutje vlak voor me op de rotonde vloog, en dan geeft die trut nog mij een middelvinger als ik claxoneer![]()
hart is nu gelucht![]()
Jaar of 25 in een Ford Ka (quote:
Dat zie je verkeerd ze DENKEN te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jaar of 25 in een Ford Ka ()
Kunnen mensen tegenwoordig niet meer kijken ofzo?
Maar die achterlijke kuthoer keek niet, totdat ik claxoneerde vervolgens krijg ik een middelvinger ik maakte stiekem wel een gebaar dat ze voortaan moest kijken, jammergenoeg krijgen ook de meest kansloze mensen een rijbewijs tegenwoordig.
Gewoon bij het CBR hier in Breda, hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Ik wil niet beweren dat ik kan superieur kan rijden hoor.
Maar ik zie soms figuren dat ik denk van waar heb jij je rijbewijs gehaald![]()
Veldmuis heeft ook een Ford K zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef veldmuis het volgende:
In een Ford Ka zitten trouwens ALTIJD lekkere wijven. Gegarandeerd. Meestal, dan.
Niet in een Clio?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef veldmuis het volgende:
In een Ford Ka zitten trouwens ALTIJD lekkere wijven. Gegarandeerd. Meestal, dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |