Het verlies is allang geaccepteerd. Het is een waarneming dat fantastische voetballers zoals Huntelaar smetjes oplopen door vervelend onsportief gedrag. Dat het jou als Ajax-fan goed uit komt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, alleen naar Ajax kijken he. Kijk eerst naar je eigen 'club' voordat je oordeelt.
Wat zijn die Ajacieden allemaal erg he? Je lijkt van Gaal wel, zet die eierdop van je hoofd en accepteer deze nederlaag.
daar sluit ik me bijaanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef Elvislives het volgende:
Misschien moeten jullie je doelstellingen niet meer in de titel van het Foktopic plaatsen, dat dat invloed heeft op de resultaten
Sterkte jongens, op deze manier krijgt een mooi seizoen een vervelend einde lijkt me. En ja, CL zou heel wat vergoeden lijkt me.
Hij heeft net een nieuwe operatie gehad. Na een halve wedstrijd bij Jong AZ bleek er nog wat meer mis mee te zijn. Hij liep ook net op krukken in de Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Is Mendes da Silva op tijd fit voor de play-offs?
Als hij in vorm is (dat is hij meestal) kan hij nog zo belangrijk zijn voor jullie.
Daar wordt je niet beter van.quote:
Mwahquote:
Maar ik ben ook altijd lief tegen AZ.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, jij bent de-ste Ajax fan hier op het forum, ik wou dat meer supporters van AZ en Ajax zo tegen elkaar konden doen.
Kijk ook eens naar die smeerpijp van een de Zeeuw met ziijn nichtenkop.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het verlies is allang geaccepteerd. Het is een waarneming dat fantastische voetballers zoals Huntelaar smetjes oplopen door vervelend onsportief gedrag. Dat het jou als Ajax-fan goed uit komt is een ander verhaal.
Winnen op penalties is misschien een detail maar niet iets wat je een topclub maakt. Heitinga mist en AZ pakt de beker. Dat wil vervolgens niet zeggen dat AZ een topclub is of Ajax topclub af. Dat verschil moet je al maken in normale speeltijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar die smeerpijp van een de Zeeuw met ziijn nichtenkop.![]()
Zal ik mezelf nog een keerte quoten van een maandje geleden toen ik schreef dat jullie geen moer winnen dit seizoen???![]()
Het verschil tussen top en subtop zijn de details, vandaag weer gebleken
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Winnen op penalties is misschien een detail maar niet iets wat je een topclub maakt. Heitinga mist en AZ pakt de beker. Dat wil vervolgens niet zeggen dat AZ een topclub is of Ajax topclub af. Dat verschil moet je al maken in normale speeltijd.
Ajax ook niet, dus beiden zijn geen topclub.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.![]()
Jammer dat die echten 105 minuten HELEMAAL stil waren.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
haha, men deed leuk mee. Maar aan het einde zag je wie de echten zijn.
PSV landskampioenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Van aanstaande kampioen naar niets, van 'aanstaande' bekerwinnaar naar niets....what's next?
Mag van mij elk jaar zo zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 01:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
PSV landskampioen
Ajax de beker
Az de playoffs
Lijkt mij een eerlijke deal
Als Van Egmond gewoon één van de (minstens) 2 zekere pingels geeft is het na 90 minuten gewoon beslist in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.![]()
Als scheringa geen oplichter(dsb bank enzo) was dan speelde AZ nu in de hoofdklasse.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als Van Egmond gewoon één van de (minstens) 2 zekere pingels geeft is het na 90 minuten gewoon beslist in het voordeel van AZ.
jullie? ik ben helemaal geen AZ-supporter.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als scheringa geen oplichter(dsb bank enzo) was dan speelde AZ nu in de hoofdklasse.
Jullie moeten niet zo miepen, jullie hadden wegereef mee, wij van Egmond een beetje, big deal dat is voetbal, wees een goeie verliezer.
Dat is nou een argument dat joden altijd gebruiken als ze verliezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah boe, heeft de scheidsrechter het gedaan?
Span een rechtzaak aan!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is nou een argument dat joden altijd gebruiken als ze verliezen.
nu ben ik dus zeker weer calimero? want dat is het volgende argument dat er na komt.
AZ heeft helaas niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef golfer het volgende:
Zoals Don Leo Kameleon ook al zei: over het gehele seizoen heb je 50 % de scheids mee en 50 % de scheids tegen en aan het einde van een voetbal seizoen staat iedereen op de plek waar ie hoort en verdient de prijzen die de club heeft.
In het geval van AZ dus: voorlopig dus niets.![]()
Dat heeft iedere supporter van iedere club omdat je altijd t beste wilt voor je club en dat niet altijd zo is.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
AZ heeft helaas niks.
Maar om nou te zeggen dat ze niks verdienen?
![]()
Dat van 50-50 klopt wel aardig over een heel seizoen.
Alleen zien niet alle ajax toeschouwers dat zo. Ze voelen zich vaker benadeeld terwijl dat natuurlijk niet zo is. Vaak juist het tegenovergestelde.
schitterend. kwam vaak terug gisterquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat jullie de playoffs NET niet winnen..![]()
Hele foute tvp
[afbeelding]
7000 euro de man, dat is voor een Excelsior speler best veel volgens mij. Dan willen ze wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wtf? Wat zijn dat voor smerige tactieken?
Blijft evengoed wel een merkwaardig iets natuurlijk. Daarnaast als het waar is dan is het natuurlijk belachelijk dat Ajax nu minder wil betalen omdat ook zij geen kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, het lijkt mij pas fout als ze betaald worden om te verliezen ...
Het mag waarschijnlijk wel, maar een smerige tactiek is en blijft het welquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen. Wel erg sneu dat Ajax nu minder wil betalen, ja.
Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het mag waarschijnlijk wel, maar een smerige tactiek is en blijft het wel
Wel degelijk wat mis mee; op zo'n manier wil je de andere ploeg op een oneigenlijke manier stimuleren. Ze vragen te winnen is 1 ding (en volkomen normaal), maar ze daarbij willen stimuleren door middel van een geldprijs die (waarschijnlijk) vele malen hoger ligt dan hun eigen premie is ronduit verwerpelijk. Dat is echt een verkeerde stimulans, zeker met kleine clubs als Excelsior die niet bepaald bekend als clubs die goede salarissen geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Nywuob het volgende:
Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.
AZ heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ze daar gefaald hebben.
Uiteraard, AZ had het daar gewoon zelf moeten doen. Maar je geeft dan als Ajax zijnde wel een soort signaal af. Je probeert een tegenstander nog wat beter te laten voetballen omdat je blijkbaar niet op eigen kracht vertrouwt en zelf dat doelsaldo op een positieve manier naar eigen gewin kan laten uitslaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.
AZ heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ze daar gefaald hebben.
Oh? Bij welke wedstrijden is dit nog meer gebeurd dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ach, dat gebeurt toch al jaaaaren. Niet zeuren.
In het buitenland is het vaak genoeg gebeurd. Dit is niets nieuws ofzo hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Bij welke wedstrijden is dit nog meer gebeurd dan?
Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ach, dat gebeurt toch al jaaaaren. Niet zeuren.
Dat had hij dan maar moeten doen. Dan hadden de spelers van Vitesse misschien wat meer hun best gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.
In Italie zeker ...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
In het buitenland is het vaak genoeg gebeurd. Dit is niets nieuws ofzo hoor.
Ja, dat heb je met dat ajax 'publiek'.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.
Nou ja, van mij hoeft dat niet. Gewoon van eigen kracht uitgaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat had hij dan maar moeten doen. Dan hadden de spelers van Vitesse misschien wat meer hun best gedaan.
Inderdaad, de ajax-supporters hebben me positief verrastquote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Op de AZ-fora wordt gezegd dat AZ de vocale strijd gewonnen heeft, wat een grapJullie waren bijna niet te horen, als wij even aanzette ging het met minder mensen 2x zo hard. Alleen dat springen voor AZ zag er vet uit bij jullie, maar die klappers zijn echt zo not-done.
Ik zal dan zelf wel doof en blind zijn, maar vooral de eerste helft heb ik zo goed als geen Ajax-supporters gehoord vanaf mijn plek, laat staan ze in beweging gezien op hun tribune daar. Pas vanaf de tweede helft kwam het Ajax-publiek op gang.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Op de AZ-fora wordt gezegd dat AZ de vocale strijd gewonnen heeft, wat een grapJullie waren bijna niet te horen, als wij even aanzette ging het met minder mensen 2x zo hard. Alleen dat springen voor AZ zag er vet uit bij jullie, maar die klappers zijn echt zo not-done. Wel typisch voor het AZ-publiek. Allemaal zo'n enorme hekel aan Ajax, terwijl het elftal bestaat uit diverse ex-Ajacieden, een ex-Ajax coach en 75% ex-Ajax supporters. Hoezo schijnheilig.
Van Gaal doet er trouwens ook lekker aan mee, jullie nemen zijn calimero gedrag al aardig over. AZ was over de hele wedstrijd gezien de wel betere ploeg, vooral de 1e helft en natuurlijk de verlenging, maar who cares, zwak om achteraf maar weer de leiding de schuld te geven. Heb de wedstrijd net even teruggezien en zo slecht vond ik de arbitrage niet. Die overtreding op die rotmof had je misschien nog kunnen geven, maar die afgekeurde goal was gewoon terecht. Over de rode kaart voor Gabri mogen jullie ook niet zeuren. Het was een domme actie, maar ik bljf rood vrij zwaar gestraft vinden.
Overigens valt het 'gezeik' van AZ-supporters hier wel mee hoor, maar het is echt te triest als je een paar AZ-forums erbij pakt. Juist daardoor gun ik AZ helemaal niks meer.
Nee, iemand op zijn muil rammen op het voetbalveld moet inderdaad gewoon zomaar kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Over de rode kaart voor Gabri mogen jullie ook niet zeuren. Het was een domme actie, maar ik bljf rood vrij zwaar gestraft vinden.
Zou kunnen, maar ik heb AZ écht bijna niet gehoord. Ik erger me vooral aan dat achteraf geschreeuw van de AZ-supporters altijd met hun joden dit, joden dat. Snap niet waarom ze zo'n hekel aan Ajax hebben terwijl de clubs toch juist erg veel overeenkomsten hebben. Jaloezie? En van Gaal die zich weer eens laat kennen. Heb veel respect voor die man, maar ik vind het af en toe toch maar een naar mannetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou ik het zo bedenk....AZ brult dat zij het hardste schreeuwden, Ajax bvrult dat zij het hardste schreeuwden.....heeft het dan gewoon niet met de akoestiek van De Kuip te maken dat men elkaar amper hoorde?
En ik serieus écht Ajax niet. Pas bij het juichen bij de 1-1 kwam bij mij goed over dat het stadion ook vol zat met Ajax-supporters....quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef devv05 het volgende:
Zou kunnen, maar ik heb AZ écht bijna niet gehoord.
Regionale afgunst is een sterke leidraad, gok ik zo (+ de algemene afgunst van Ajax bij alle andere clubs in NL). Kan ik zelf niet echt over oordelen, aangezien ik uit een compleet andere regio kom...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef devv05 het volgende:
Snap niet waarom ze zo'n hekel aan Ajax hebben terwijl de clubs toch juist erg veel overeenkomsten hebben. Jaloezie?
Meer gevolg van denk ik.. de meeste Ajacieden houden van aanvallend voetbal zoals AZ dat speelt, er spelen veel Ajacieden bij AZ en vinden/vonden het wel een leuk clubje, althans dat geldt voor mij. Maar de supporters verpesten het gewoon. Maar volgens mij is dat meer iets wat de afgelopen paar jaar gegroeid is. Wel jammer, ik zou het wel leuk vinden als de twee grote clubs in NH het een beetje beter met elkaar konden vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar nou moet ik zeggen dat Ajax zich ook niet afsluit van een enorme afkeer van AZ hoor...
Ik in ieder geval niet. Het was niet bepaald normaal hoe eht geregeld was, maar AZ had het gewoon af moeten maken in die penaltyreeks.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:
Nahja, het lijkt altijd harder als je er zelf tussenzit. Op tv was in ieder geval Ajax beter te horen, maar dat zegt ook niet zoveel want ik weet niet hoe die microfoons stonden.
Zijn jullie overigens ook zo boos over het penaltydoel dat door Tien gekozen was? Ik denk dat ik wel weet waarom. Aan onze zijde stond een speciale camera achter het doel die helemaal omhoog en omlaag kon en draaide (en daarmee voor veel mensen het zicht belemmerde)
Vind ik ook hoor. Als ik in het AZ-stadion zit, heb ik er totaal geen problemen mee om naast een Ajax-supporter of wie dan ookt e zitten. Zo'n sportieve strijd onderling is dan juist harstikke leuk. Uiteraard mogen ze niet juichen, maar dat heeft een hele andere oorzaakquote:Op maandag 7 mei 2007 11:50 schreef devv05 het volgende:
Meer gevolg van denk ik.. de meeste Ajacieden houden van aanvallend voetbal zoals AZ dat speelt, er spelen veel Ajacieden bij AZ en vinden/vonden het wel een leuk clubje, althans dat geldt voor mij. Maar de supporters verpesten het gewoon. Maar volgens mij is dat meer iets wat de afgelopen paar jaar gegroeid is. Wel jammer, ik zou het wel leuk vinden als de twee grote clubs in NH het een beetje beter met elkaar konden vinden.
Hoeveel Ajax en Az supporters zaten er eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik serieus écht Ajax niet. Pas bij het juichen bij de 1-1 kwam bij mij goed over dat het stadion ook vol zat met Ajax-supporters....
Ik vind ze serieus geweldig. De eerste paar keer dat ze gebruikt werden had ik ook zo mijn bedenkingen maar ondertussen is het voor mij echt een geuzenattribuut geworden. Ik heb ze dan ook zo'n beetje allemaal nog thuis liggenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:14 schreef Grunner het volgende:
Mutsaers__78, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij van die klappers vind bij jullie. Doe jij daar ook vrolijk aan mee? Wie heeft dat uberhaupt uitgevonden? Dat kan nooit iemand zijn geweest die feeling heeft met voetbalsfeer. De mensen die die ondingen gebruiken dus ook niet!
14.500 Ajax en 16.000 AZ geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoeveel Ajax en Az supporters zaten er eigenlijk?
je zal een keer in het stadion zittenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik dan maar als iemand die de wedstrijd thuis heeft gevolgdde oordeel vellen: Ajax en AZ-aanhang waren allebei even goed te horen: het ligt gewoon aan de acoustiek van De Kuip dat jullie elkaar niet horen.
En Devv05: als je de AZ-fora als leidraad neemt voor de *gemiddelde* AZ-bezoeker zit je toch vrij knap verkeerd. Is hetzelfde als je fora op f-side.nl als leidraad neemt. Ik zei al eerder en blijf erbij: de AZ-mensen hier op fok zijn wel fanatiek voor AZ maar gaan voornamelijk van eigen kracht uit, en gaan bijvoorbeeld niet rellen in het Ajax-topic. Daarom vind ik het altijd weer jammer dat om de zoveel tijd het AZ-topic volstroomt met Ajax-supporters die hun frustratie over *andere* AZ-sites buiten fok! moeten spuien.
Oh ja, en die klappers vind ik nu ook echt geweldig: AZ heeft er veel successen in de UEFA-cup mee behaald, en inmiddels associeer ik het geklap met spannende wedstrijden en overwinningen.![]()
Mja, ik vond het gisteren wel erg opmerkelijk dat het tot de 60e minuut duurde voordat er kaarten vielen. Veel krantenberichten berichtten ook over de frustratie van de Ajax-spelers toen het 1-0 stond. Maar die frustratie was ook wel te begrijpen, het zwakke fluiten van Van Egmond niet, en gelukkig denken de kranten daar ook over.quote:Van Egmond berooft AZ
Gepost door: Robbie | maandag 07 mei 2007 - 09:24:27 | Reageer: 12
Voor de derde maal dit seizoen eiste de arbitrage de hoofdrol voor zich op bij een ontmoeting tussen Ajax en AZ. In negatieve zin welteverstaan. Na Eric Braamhaar in de ArenA en Jan Wegereef in Alkmaar was het in de Kuip de beurt aan Dick van Egmond.
Om onbegrijpelijke reden kreeg deze notoire laagvlieger, die alleen nationaal in actie komt, van scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg de bekerfinale toegewezen. Terwijl Uilenberg zelf intern altijd zegt dat slechts zijn internationals voor dit soort duels in aanmerking komen. Het optreden van Van Egmond in Rotterdam leek nergens op. Hij werkte mee aan het spektakelstuk en de amusementswaarde, maar daar zijn 22 spelers voor en niet de scheidsrechter.
Het was aan de bewonderenswaardige discipline en correctheid van de spelers van AZ te danken dat het niet uit de hand liep in De Kuip. Louis van Gaal kon zich minder beheersen langs de lijn en stond continu te schreeuwen en met zijn 'menukaart' te zwaaien. Begrijpelijk want AZ had Van Egmond zeker niet mee. Toen Ajax het voetbaltechnisch niet meer kon bolwerken, trokken de Amsterdammers andere middelen uit de kast. Omdat Van Egmond nauwelijks optrad, liepen de Alkmaarders een tijdje vogelvrij rond.
Het ergste voor AZ was dat de bekerfinale door een arbitrale blunder van Van Egmond in het nadeel van de Alkmaarders werd beslist. Bij een 1-0 voorsprong voor AZ wuifde hij een glaszuivere strafschop (Heitinga op Cziommer) weg. Een buitenkans op 2-0 waarmee de finale zou zijn gespeeld. Maar Van Egmond liet zijn avond, zijn 'finest-moment' niet bederven en van 90 minuten in de schijnwerpers, maakte hij er 120 plus een strafschoppenserie van.
Dat de arbitrage na afloop van zo'n enerverende bekerfinale opnieuw onderwerp was van discussie geeft te denken, maar is het verhaal van het seizoen met betrekking tot Uilenbergs 'keurkorps'. Mochten Ajax en AZ elkaar in de finale van de play-offs wederom tweemaal treffen dan valt te hopen dat Uilenberg eens de juiste scheidsrechters aanwijst en Dick Jol niet thuis laat zitten of naar de Langeleegte stuurt.
Topduels en topclubs verdienen de beste scheidsrechters. Heeft Uilenberg ze niet tot zijn beschikking dan moet hij maar eens iemand laten invliegen uit het buitenland. Desnoods eentje uit België in het kader van het uitwisselingsproject. Misschien Frank De Bleeckere, die Liverpool - Chelsea foutloos naar het einde loodste.
Bron: Telegraaf
Rot op, jij bent geen Ajacied. Ik hoopte ook dat AZ CL zou gaan spelen, maar dan wel samen met Ajax. Ten koste van Ajax, never.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:30 schreef cohen het volgende:
Ik als Ajacied met veel sympathie voor AZ hoop zelfs dat AZ Champions league gaat voetballen volgend jaar. Ze verdienen toch echt 'een prijs'. Ik weet niet of halen van de CL dat is, maar na zó dicht bij de beker én de schaal te zijn geweest, verdien je het niet om met lege handen te blijven
Dat was idd hands met de bovenarm, goed gezien van de grensrechter.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:30 schreef devv05 het volgende:
Ik vond van Egmond gewoon goed fluiten. Hij probeerde veel door te laten spelen en dat deed hij wel goed toch? De kaarten die vielen waren allemaal voor Ajax, dus wat dat betreft snap ik het ook niet. Gaat het dan alleen om die val van Cziommer in het strafschop gebied? Die had je kunnen geven, maar dat was echt geen arbitrale blunder ofzo. De afgekeurde goal was gewoon terecht, zeer duidelijk hands.
Doe es aardig tegen je mede-fans.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rot op, jij bent geen Ajacied. Ik hoopte ook dat AZ CL zou gaan spelen, maar dan wel samen met Ajax. Ten koste van Ajax, never.
Cohen was ook wel verdacht vaak te vinden in de AZ-topics toen ze nog kampioen konden worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezelf Ajacied noemen en dan hopen dat AZ ten koste van Ajax naar de CL gaat.
quote:'ajax beloofde Excelsior winstpremie'
Ajax zou vorig weekeinde zijn winstpremie hebben uitgeloofd aan Excelsior als die club erin zou slagen om titelconcurrent AZ pootje te lichten. Het zou om zo’n 7000 euro per man gaan. ,,Maar hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen’’, zegt Excelsior-aanvaller Robert Braber uit Willemstad.
Volgens Braber is er nog niet betaald. ,,We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden.’’ De spelers van Excelsior vinden dat een beetje vreemde gang van zaken, volgens Braber. ,,Het lag toch niet aan ons dat Ajax geen kampioen is geworden. Ze hebben er zelf eentje te weinig gescoord.’’
Excelsior won de wedstrijd tegen AZ met 3-2. Bij Ajax zeggen ze van niets te weten over een premie. Woordvoerder Marcel Baas: ,,Maar ik ga het wel uitzoeken.’’ Excelsior-trainer Ton Lokhoff zegt ook van geen discussie rond de beloofde premie te weten. ,,Ik weet überhaupt niets af van een premie.’’
Braber wel. ,,Het ging om een leuk bedrag en dat is altijd lekker meegenomen’’, aldus de spits van Excelsior. Ton Lokhoff lacht erom. ,,Ik heb die jongens laten weten dat dit het moment was om het land te laten zien wat we in huis hebben. Ik wil gewoon altijd winnen. Zoals ik ook gewoon van hem wil winnen.’’
Lokhoff en Ten Cate zijn goede vrienden sinds ze begin deze eeuw samen NAC leidden.
Bron: Noord-Hollands Dagblad
Was toch zeker geen val. Was echt een pingel. Ook had de scheids een pingel kunnen geven voor de afgekeurde goal. Ging toch echt eerst een overtreding aan vooraf.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:30 schreef devv05 het volgende:
Ik vond van Egmond gewoon goed fluiten. Hij probeerde veel door te laten spelen en dat deed hij wel goed toch? De kaarten die vielen waren allemaal voor Ajax, dus wat dat betreft snap ik het ook niet. Gaat het dan alleen om die val van Cziommer in het strafschop gebied? Die had je kunnen geven, maar dat was echt geen arbitrale blunder ofzo. De afgekeurde goal was gewoon terecht, zeer duidelijk hands.
Heb je het gisteren naar je zin gehad met je klapper?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Was toch zeker geen val. Was echt een pingel. Ook had de scheids een pingel kunnen geven voor de afgekeurde goal. Ging toch echt eerst een overtreding aan vooraf.
Maar een beetje objectief tegen een wedstrijd van Ajax aankijken is meestal een beetje te veel gevraagd.
Neemt niet weg dat AZ verloren heeft door de scheids. AZ heeft genoeg kansen op de 2-1 gehad....dus
KJH is ook een basterd.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij kreeg Davids ook een beste duw in de zestien meter...
Volgens mij mag er bij KJH alles gedaan worden...
Tja...
typ foutje sorry hèquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Basterd suiker?
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me. Waar niet tegen op getreden wordt.
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspitsquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me.
Herstel:quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rot op, jij bent geen Ajacied. Ik hoopte ook dat AZ CL zou gaan spelen, maar dan wel samen met Ajax. Ten koste van Ajax, never.
Doet er, wat dat betreft, niet eens toe. Kijk naar de grote competities, luister naar bijvoorbeeld van Nistelrooij; ook hij wordt geduwd, getrokken en geirriteerd in zijn wedstrijden voor ManU/Real Madrid.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Herstel:
door deze redenen weten we weer dat we geen topscheidsrechters hebben
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
nee een kruis door devv05.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
Niet echt een topmentaliteit dan eh.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Hij past zich wel aan denk ik. Niet harder je best doen als nodig is.
Ik wou net zeggen. Volgens mij valt het hier best mee .quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef devv05 het volgende:
Valt hier nog wel mee, dan moet je de supportersforum eens kijken. Azfanpage.nl ofzo.
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Bananenman het volgende:
Leuk topic dit met allemaal gehuil op scheidsrechters en winstpremies
Ga zo door jongens, erg leuk om te lezen
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.
Gaat AZ uberhaupt ooit CL spelen????quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Gaat Ajax dit jaar wel de punten binnenhalen via de CL of verspelen zij die punten weer aan FC IJsland oid?
Niet zolang wij er bij AZ nog niet geheel klaar voor zijn. Je schiet er natuurlijk niets mee op om je play-off wedstrijden 4x met 1-0 te winnen en vervolgens er uitvliegen in de voorrondes.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.
En jij bent?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef nz1900 het volgende:
Wat een praatjes heb jij smurf. Veel plezier met je mickey mouse beker en ben ik effe blij dat PSV kampioen is geworden i.p.v. jouw smurfenclubje.
Jullie zullen er nooit helemaal klaar voor zijn. Binnen een paar jaar speelt AZ weer in de anonimiteit. Mark my words.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet zolang wij er bij AZ nog niet geheel klaar voor zijn. Je schiet er natuurlijk niets mee op om je play-off wedstrijden 4x met 1-0 te winnen en vervolgens er uitvliegen in de voorrondes.
Vergeet het maar, zolang daar geld zit doen ze mee om de prijzen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Jullie zullen er nooit helemaal klaar voor zijn. Binnen een paar jaar speelt AZ weer in de anonimiteit.
play-offs winnen gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vergeet het maar, zolang daar geld zit doen ze mee om de prijzen, zo simpel is het.
Mochten ze dit jaar de play-offs winnen helemaal, dat is handig op de transfermarkt want spelers willen maar wat graag in de CL ballen.
Ajax publiek maakte geluid zat en dat op het laatst met die shirtjes zag er érg vet uit, Zuid-Amerikaanse taferelen met een orkaan van geluid erbij. Dat jij dat niet snapt, tja..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:36 schreef fuckbuddy het volgende:
De sfeer was geweldig, ik zat bovenin QQ en het was top.
Jammer dat het Ajax publiek vaak stil was, en 10 min voor tijd met die zakdoekjes ging lopen zwaaien. Vraag me niet waarom, maar ok. Meestal doe je dit als club voor je EIGEN trainer...
Ja, dit keer tenminste rood en niet roze/groen/geel/ zoals vorig jaar.quote:De rookbommen waren leuk trouwens!
Hij floot erg onzeker, maar echt slecht vond ik de arbitrage niet.quote:Het was een goede wedstrijd, maar zoals velen al gezegd hebben "van Egmond is een vriend van de joden". Die heeft echt cruciale zaken genegeerd of durfte niet te fluiten omdat ie bang was als een soort Braamhaar gezien te worden.
Viel mij ook op, vooral aan onze kant. Daaruit ontstond ook het eerste doelpunt van AZ, toen Urby op zn bek ging.quote:Wat een zakhooi is die gast.. Het busvervoer was prima geregeld vanuit Alkmaar. Ik heb me kostelijk vermaakt in 105!
Wat mij opviel was dat het veld zeik en zeiknat was, iedereen ging op zijn bek. Jammer dat soort zaken, maar ok laten we niet op alle slakken zout leggen.
Ik heb liever CL-playoffs dan de beker..quote:Kut om met lege handen te staan.....
Ik betwijfel of Ajax meer punten had gehaald, als ze daadwerkelijk Kopenhagen uit hadden geschakeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Gaat Ajax dit jaar wel de punten binnenhalen via de CL of verspelen zij die punten weer aan FC IJsland oid?
tele2 maybe?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Roellio het volgende:
Wordt het uitgezonden morgen? Of is het op versatel?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:31 schreef denthemen het volgende:
en morgen neemt AZ weer veel supporters mee? Of worden het er weer maar 14?
Prima. Een arrogant mannetje als Huntelaar (wat is die jongen negatief veranderd zeg bij Ajax qua gedrag) kunnen we niks mee en Alves is helaas te duur. Maar hij zei ind e uitzending ook nog dat er in ieder geval mooie topper naar AZ komt. Hij wilde niet zeggen wie ivm de concurrentiequote:Scheringa ontkracht Huntelaar-gerucht
AZ gaat komende zomer geen bod uitbrengen op Klaas-Jan Huntelaar en Afonso Alves. Beide spelers werden in het geruchtencircuit aan de Alkmaarders gelinkt.
Te gast bij het televisieprogramma Knevel en Van den Brink liet AZ-voorzitter Dirk Scheringa weten dat de komst van de twee makkelijk scorende spitsen absoluut niet aan de orde is. "Ik ga Huntelaar niet kopen", sprak de preses onomwonden. Ook Alves is volgens hem geen haalbare kaart.
AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa.
Alsof Huntelaar naar AZ wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Prima. Een arrogant mannetje als Huntelaar (wat is die jongen negatief veranderd zeg bij Ajax qua gedrag) kunnen we niks mee en Alves is helaas te duur. Maar hij zei ind e uitzending ook nog dat er in ieder geval mooie topper naar AZ komt. Hij wilde niet zeggen wie ivm de concurrentie
Lekker is dat. Godzijdank werd ik naar een parkeerplaats van het ziekenhuis (?) geleid waardoor ik niet ind e berm hoefde te staan; die was nl. al vol.quote:Een aanzienlijk aantal AZ-supporters heeft een dubbele kater aan gisteravond overgehouden. Vele fans die met eigen vervoer naar de Kuip waren gekomen vonden na de wedstrijd een bekeuring onder de ruitenwisser van hun auto.
Zeker zo'n 100 prenten zijn door de Rotterdamse politie uitgedeeld voor fout parkeren. En dat terwijl de verkeersregelaars de auto's bij aankomst juist naar de bewuste plekken dirigeerden. AZ zegt tegenover gedupeerden goede hoop te hebben dat de bekeuringen worden geseponeerd.
Jammer, het zou mooi zijn als er ook gekeken zou worden naar goede internationals bijv. En die kosten geld, maar hebben ervaring.quote:AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa
Ik denk dat de huidige selectie voldoende ervaring qua finales & teleurstellingen hebben opgedaan de afgelopen weken om dat soort gemis aan spelers te kunnen compenserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer, het zou mooi zijn als er ook gekeken zou worden naar goede internationals bijv. En die kosten geld, maar hebben ervaring.
Geen oude lul zoals Stam![]()
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik opquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Navigator,
Voor wie ben jij eigenlijk?
Vanavond zal het zeker minder druk zijn, maar geloof mij maar dat er nog een flink aantal supporters naar de wedstrijd gaan. Glorysupporters me reet.
Feit is dat het nu afwachten is op vanavond, en feit is ook dat hier bij Fok! iedereen maar voor Ajax is, puur vanwege de exposure en omdat 90% dat op de basisschool ook maar was.
In verhouding tussen AZ en Ajax supporters hier is het logisch dat er minder gepost word, of moet ik 4 postingen onder elkaar posten om het zo vol te maken?
In het algemeen? Of alleen de AZ " supporters "quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
Ook in het algemeen maar hier doelde ik op de afgelopen bekerfinalequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
In het algemeen? Of alleen de AZ " supporters "
ik ken heeeeeeeeeel veel ajacieden die ook niet bij elke uitwedstrijd zitten. Wat een glorysupporters zijn dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
In de Kuip: 16.000 az-supporters waarvan 90% seizoenkaarthouders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef denthemen het volgende:
Ook in het algemeen maar hier doelde ik op de afgelopen bekerfinale
Inderdaad...Ajax ging van de Meer naar die graftombe waar ze nu in spelen. Ajax won ook alles wat er te winnen viel in die tijd. Dus je zou toch denken dat het grootste gedeelte van die graftombe gevuld is met succes supporters/gloryhunters. Veel meer als bij AZ nu ieder geval.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.
Ik blijf dat hele gloryhuntergebeuren sowieso niet echt snappen hoor. Wat interesseert het mij nou hoe iemand anders een club als AZ beleefd? Als zij net als mij in het stadion zitten of gezellig van de wedstrijden van AZ op tv genieten, dan is dat toch prima? Met beide 'soorten' supporters kun je toch heerlijk praten over het gedrag van van Gaal, de klasse van Shota, de sprintjes van de Cler, etc.?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef BobRooney het volgende:
Inderdaad...Ajax ging van de Meer naar die graftombe waar ze nu in spelen. Ajax won ook alles wat er te winnen viel in die tijd. Dus je zou toch denken dat het grootste gedeelte van die graftombe gevuld is met succes supporters/gloryhunters. Veel meer als bij AZ nu ieder geval.
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.
Waarom kan zo goed als geen enkele Ajax-supporter hier in dit topic een normale discussie voeren, maar alleen maar zeiken? Vanwaar dat continue dikke zeikerige gedrag? Frustraties?
Ja, maar elke topic word je wel weer mee doodgegooid...beetje zonde . Op werk hoor ik ook niks anders...ik irriteer me er alleen aan, omdat er bij Ajax nog veel meer zogenaamde gloryhunters zitten, maar dat weten ze zelf ook wel volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik blijf dat hele gloryhuntergebeuren sowieso niet echt snappen hoor. Wat interesseert het mij nou hoe iemand anders een club als AZ beleefd? Als zij net als mij in het stadion zitten of gezellig van de wedstrijden van AZ op tv genieten, dan is dat toch prima? Met beide 'soorten' supporters kun je toch heerlijk praten over het gedrag van van Gaal, de klasse van Shota, de sprintjes van de Cler, etc.?
Wat interesseert het mij verder nou wie er 'méér' supporter is dan de ander?
Continue? Lees dit topic nog eens HEEL GOED doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaan.
Was dat niet een jeugdspeler die aan het begin van het jaar met veel bombarie bij Ajax werd weggehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef cohen het volgende:
Trouwens goed dat Johan Plat weggaat. Die jongen heeft als spits het hele seizoen gespeeld en 1 competitietreffer gemaakt.
Hij komt bij Ajax vandaan ja. Maar veel bombarie was er volgens mij niet. Ajax moest het niet meer toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Was dat niet een jeugdspeler die aan het begin van het jaar met veel bombarie bij Ajax werd weggehaald?
Er is echt niks te doen in het roda jc topic he. Wat een kansloze gast ben jij hequote:
Veel bombarie weet ik niet, maar hij kwam wel van Ajax. Hij gaat nu idd naar Volendam. Daar komt ie ook vandaan. Maar AZ zal hem niet missen. Narsingh komt volgens mij door van de A-jeugd. Net als Gregory Nelson. Dat zijn talenten hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hij komt bij Ajax vandaan ja. Maar veel bombarie was er volgens mij niet. Ajax moest het niet meer toch?
Gaat het nu bij Volendam proberen dacht ik.
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaan.
Heb je al eerder gevraagd; Voor de grootste club uit de mooiste stad van het land, ra raquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Navigator,
Voor wie ben jij eigenlijk?
Vanavond zal het zeker minder druk zijn, maar geloof mij maar dat er nog een flink aantal supporters naar de wedstrijd gaan. Glorysupporters me reet.
Feit is dat het nu afwachten is op vanavond, en feit is ook dat hier bij Fok! iedereen maar voor Ajax is, puur vanwege de exposure en omdat 90% dat op de basisschool ook maar was.
In verhouding tussen AZ en Ajax supporters hier is het logisch dat er minder gepost word, of moet ik 4 postingen onder elkaar posten om het zo vol te maken?
Er zaten zeker meer AZ fans in het stadion, die klappers waren ook op de lange zijde te vinden. Prima, hulde daarvoor...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.
En laten we wel zijn, Stam is een oude lul.... haha!
Nee maar goed, het enige gezannik dat ik zie van Ajacieden hiero is "gloryhunter" en "successupporters" dat vind ik echt gelul. En meteen van die gladiolen die aankomen met vragen of er meer dan 14 personen naar twente gaan.
Ik durf te wedden dat als je verhoudingsgewijs gaat kijken naar het aantal supporters dat meereist met een cup of wat dan echt niet slechter is dan Ajax.
Ik heb zelfs gehoord dat er meer AZ'ers in de kuip zaten dan Ajacieden...
Groot verschil is dat er een grotere harde kern bij Ajax inmiddels zit dan bij AZ, maar die zijn ook groter geworden SINDS ze in de ArenA spelen... Dus kwestie van tijd om te zien hoe AZ zich ontwikkeld.
Vergeet niet dat het al knap is van 8500 supporters van de hout naar een ruime verdubbeling te gaan.
Meteen nadat het stadion klaar was. En dat als club die altijd maar als "Provinciaal clubje" gezien word.
Er zaten meer az'ers ja, maar is ook niet zo gek als zij meer kaarten krijgen of wel? En toen Ajax in de meer speelde, ook al voor dat men de europacup van 95 won was de meer vol, was ook niet zo moeilijk, maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.
En laten we wel zijn, Stam is een oude lul.... haha!
Nee maar goed, het enige gezannik dat ik zie van Ajacieden hiero is "gloryhunter" en "successupporters" dat vind ik echt gelul. En meteen van die gladiolen die aankomen met vragen of er meer dan 14 personen naar twente gaan.
Ik durf te wedden dat als je verhoudingsgewijs gaat kijken naar het aantal supporters dat meereist met een cup of wat dan echt niet slechter is dan Ajax.
Ik heb zelfs gehoord dat er meer AZ'ers in de kuip zaten dan Ajacieden...
Groot verschil is dat er een grotere harde kern bij Ajax inmiddels zit dan bij AZ, maar die zijn ook groter geworden SINDS ze in de ArenA spelen... Dus kwestie van tijd om te zien hoe AZ zich ontwikkeld.
Vergeet niet dat het al knap is van 8500 supporters van de hout naar een ruime verdubbeling te gaan.
Meteen nadat het stadion klaar was. En dat als club die altijd maar als "Provinciaal clubje" gezien word.
Die waren er wel toen jullie kans maakte op prijzenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Continue? Lees dit topic nog eens HEEL GOED door
Daarbij; kijk eens naar je eigen Ajax-topics. Daar wordt AZ continue afgezeken; zie je daar de AZ-supporters lekker aan het trollen? Nee dus. Doe dat dan hier ook niet...het is alleen maar bleodirritant en draagt werkelijk niks bij
Welke glory dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
omdat er bij Ajax nog veel meer zogenaamde gloryhunters zitten
Olympisch stadion kreeg je alleen vol met Europacupwedstrijden, en wedstrijden tegen PSV, Feyenoord of kampioenswedstrijden. Alleen belangrijke wedstrijden. Dan komen de gloryhunters wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.
Olympisch stadion werd vaker gebruikt, zoek de boeken er maar op naquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Olympisch stadion kreeg je alleen vol met Europacupwedstrijden, en wedstrijden tegen PSV, Feyenoord of kampioenswedstrijden. Alleen belangrijke wedstrijden. Dan komen de gloryhunters wel.
Ajax heeft sinds 95 veel meer succes gehad dan AZ ieder geval. Of wil je zeggen dat Ajax helemaal niks gewonnen heeft sinds 95? Succes supporters is echt niet alleen bij AZ een bekend fenomeen. Ook Ajax is er groter mee geworden.
Welke glory is er dan bij AZ? jullie hebben het toch over gloryhunters bij az?quote:
Mensen komen nu ook echt omdat we in 95 de Champions League gewonnen hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=67304
Of is dat weer niet goed genoeg?
goed spel, en opeens wilt iedereen erbij horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef cohen het volgende:
[..]
Welke glory is er dan bij AZ? jullie hebben het toch over gloryhunters bij az?
Ook Ajax heeft zijn deel gloryhunters. Sinds 95 is Ajax daardoor harstikke groot geworden, daarom moesten ze ook verhuizen naar de Arena. Al die gloryhuntersquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Olympisch stadion werd vaker gebruikt, zoek de boeken er maar op na
Tuurlijk heeft Ajax meer succesen gehad dan AZ want Ajax deed toen al jááááren mee om de prijzen, wat ik wil zeggen is dat die mensen die naar de Arena kwamen, dat die er daarvoor ook al waren
en de laatste jaren blijft men ook maar komen, en we zijn al 3 seizoenen geen kampioen, winnen alleen maar de beker, weinig glory toch?
Ok, heb je gelijk. En wat is je doel precies in dit forum? Willen ze jou niet in het ajax-forum?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
goed spel, en opeens wilt iedereen erbij horen
Bij ajax is het al bekend dat ze al sinds de jaren 60 elk jaar om de prijzen mee doen
Moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw gaan uitleggen incl plaatjes en makkelijk te begrijpen tekst of denk je dat je het gewoon nooit zult snappen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ook Ajax heeft zijn deel gloryhunters. Sinds 95 is Ajax daardoor harstikke groot geworden, daarom moesten ze ook verhuizen naar de Arena. Al die gloryhunters. Dat ze de laatste 3 seizoenen niks winnen heeft daar niks mee te maken, voor Ajax begrippen zal het wel weinig zijn, maar AZ heeft al 20 jaar niks gewonnen.
Sinds 95 heeft is Ajax vaak genoeg landskampioen geworden, en ze hebben ook vaak de beker geworden, en ook de Johan Cruijf schaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mensen komen nu ook echt omdat we in 95 de Champions League gewonnen hebben?![]()
![]()
![]()
Nee laat maar. Je moet alleen niet denken dat er alleen bij AZ gloryhunters zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw gaan uitleggen incl plaatjes en makkelijk te begrijpen tekst of denk je dat je het gewoon nooit zult snappen?
7x kampioen in de afgelopen 20 jaar, doen ze niet gek de knaapjes uit amsterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Sinds 95 heeft is Ajax vaak genoeg landskampioen geworden, en ze hebben ook vaak de beker geworden, en ook de Johan Cruijf schaal.
Ik zou zo een prijzenkast maar al te graag bij AZ zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
7x kampioen in de afgelopen 20 jaar, doen ze niet gek de knaapjes uit amsterdam![]()
Tja voor jullie supporters is het wel zuur dat AZ waarschijnlijk weer compleet langs de pot pist ondanks het aantrekkelijke en goede spel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zou zo een prijzenkast maar al te graag bij AZ zien
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja voor jullie supporters is het wel zuur dat AZ waarschijnlijk weer compleet langs de pot pist ondanks het aantrekkelijke en goede spel.
Is geloof ik al het 3e of 4e seizoen op rij als ik me niet vergis....
Kan ik me voorstellen, en die knakker met z'n kampioenstattoo moet z'n eigen helemaal lullig voelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.
Maar je strijdt wel elk jaar mee voor alle prijzen. Ook dat trekt mensen aan. Goed voorbeeld is toch weer AZ: geen enkele prijs tot nu toe nog gewonnen, maar ze strijden nu wel elk jaar bij elke prijs mee. Dat trekt extra mensen aan, ook de door jou verfoeide gloryhunters. Get over it.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef denthemen het volgende:
Er zaten meer az'ers ja, maar is ook niet zo gek als zij meer kaarten krijgen of wel? En toen Ajax in de meer speelde, ook al voor dat men de europacup van 95 won was de meer vol, was ook niet zo moeilijk, maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.
Knap is niet het goede woord, logisch wel. En waarom de ene wedstrijd het uitvak wel vol zit met 500 AZ-supporters en het andere weer niet? Geen idee, dat antwoord moet ook ik je schuldig blijven. Maar feit is wel dat vroeger in de eerste divisie er vaak wel meer dan 325 man meegingen naar wedstrijden. Vaak zat meegemaakt. (alhoewel ik dan gewoon op de tribune van de tegenstander zat, uitvakken zijn niks voor mij met al die kutbeveiligingen...).quote:En dat het knap is om van 8500 naar het dubbele te gaan? Onzin, AZ speelde leuk voetbal, opeens wilt de hele regio erbij horen, ja dan krijg je een stadion wel vol, makkelijk zelfs, maar waarom krijgen ze dan een uitvak bij Ajax niet eens voor de helft vol?
Volgens mij heeft AZ ook een x-duizendtal mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart staan. Nog een paar erbij en Dirk wil een tweede ring bouwen (god behoed ons voor dat moment....dat gaat TE veel worden...).quote:En dat er verhoudingsgewijs meer az'ers naar uitwedstrijden gaan dan Ajacieden/Feyenoorders(deze zet ik erbij omdat deze club ook altijd de uitvakken vol krijgt) is absoluut onzin, tuurlijk kun je gaan kijken zoals bijvoorbeeld Twente uit afgelopen keer(dus niet vanavond). Az krijgt hem halfvol, is 325 man, ajax krijgt hem vol, 650 man, maar Ajax heeft dan een stadion van 50.000 en az van 17.000? Onzin, elke uitwedstrijd zijn er weer honderden supporters bij Ajax die buiten de boot vallen
En daar heb ik (persoonlijk) geen enkel probleem mee. Jarenlang ben ik de enige AZ-supporter in mijn regio (Westland) geweest en sinds ze successen hebben, komen er steeds meer bij, ook in mijn vriendenkring. Vind ik alleen maar gezellig en ik geniet ervan. Dat ze in mindere tijden weer wegtrekken.....tsja, so be it. Ik geniet gewoon van deze jaren, voor hoe lang het ook zal duren (hopelijk permanent uiteraard).quote:Maar ik vind niet dat je verplicht bent om uitwedstrijden te gaan bezoeken of zo, dat is mijn punt ook niet, maar ik kots meer op de mensen die nu opeens wel bij AZ komen nu het goed gaat, overal komen vertellen dat ze AZ fan zijn, maar straks als het minder gaat zitten ze weer ergens anders..
En dat zal je ook moeilijk te weten komen. Ik kan nu wel roepen dat ik al jarenlang bij AZ kom, maar dat valt gewoonweg niet te staven. Het is wel zo, maar ik kan best begrijpen dat mensen dat niet altijd zullen geloven. Ook hier: so be itquote:Maar voor de échte fan heb ik respect, alhoewel ik niet weet wie van de personen hier zich ook in de slechte jaren liet horen![]()
05-05-05 vond ik toch wel veel zuurderquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef BobRooney het volgende:
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.
Waar haal jij de arrogantie vandaan? Alsof die mensen niet gewoon naar de Bekerfinale mogen gaan van Denthemen De Grote.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
Nou, vond Excelsior nog erger. 05-05-05 een goeie 2de. Derde plaatste de bekerfinale tegen Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
05-05-05 vond ik toch wel veel zuurder
Ik ga er wel heen (niet vanavond, maar zondag) maar vreemd genoeg heb ik geen enkele spanning bij deze wedstrijd. Niet zozeer omdat ik denk dat AZ makkelijk gaat winnen, maar .....? Geen idee eigenlijk....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, deze topcs gaan meer over de supporters van AZ, dan over het voetbal zelf. Volgens mij staat er een redelijk belangrijke wedstrijd op het programma vanavond.
Ik heb het gezien. Wat een druiloor was dat. Die zal zich inderdaad echt goed lullig gevoeld hebben. Die wordt de komende tijd alleen maar in de maling genomen door collega's/vrienden/familie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, en die knakker met z'n kampioenstattoo moet z'n eigen helemaal lullig voelen![]()
Zo sterk vond ik hem ook niet. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Misschien gaat hij terug naar Sparta?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
Boukhari mag alweer weg volgens RTV Rijnmond.
3 Jaar geleden had ik dit nog niet durven zeggen maar: inderdaad, hij is helaas niet goed genoeg voor AZ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
Boukhari mag alweer weg volgens RTV Rijnmond.
Heb je het afgelopen seizoen wel eens een wedstrijd van fnoord gezien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef xFriendx het volgende:
Een finale AZ-Feyenoord in de CL is prima, als AZ em dan maar wint.
Ik hoop toch wel dat Ajax wint eigenlijk, want ik wil wel revanche halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
Netjes van AZ, jammer alleen dat die rotmof scoort. Ajax speelt echt slecht, je ziet duidelijk dat ze de wedstrijd van zondag nog in de benen hebben. Sowieso is uit bij Heerenveen al nooit een makkie, maar Twente natuurlijk ook niet. Hopen dat we elkaar nog 2x tegenkomen.
Jenner komt nog maar weinig tot niet langs zijn man. Hij wint het ook niet op snelheid want de man die hem dekt weet meestal zijn voorzet nog te keren en er een hoekschop van te maken. Normaal is dat nog niet zo slecht, maar AZ staat nou niet bepaald bekend als gevaarlijke ploeg bij hoekschoppen, eerder tegenovergesteld, dus heb je uiteindelijk geen enkel rendement uit de acties van Jenner.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
1-1 uit tegen Twente is prima. Thuis afmaken dan maar, na wat rust. De selectie is sowieso wat dun. Jenner vond ik vandaag echt miserabel. Van mij mag zelfs Lens op rechtshalf eens beginnen. Of for god's sake, pleur Vormer daar neer. Maar laat Jenner vervroegd vakantie nemen.
Aan het begin van het seizoen bekeek hij de tegenstander 0.5 seconde, maakte twee scharen en ging er dan binnen of buitendoor langs.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef BobRooney het volgende:
De enige die Jenner dolt, is zichzelf.
Goed omschreven. Elke wedstrijd zie je hem weer denken...volgens mij bedenkt hij in die 3 seconden de mooiste acties. Maar dan is het al te laat .quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu zet hij zijn rechtervoet op de bal, kijkt 3 seconden wat de tegenstander doet, rolt wat met zijn voet op de bal, kijkt nog een seconde, en ondertussen is er nog een tegenstander aangekomen die hem van de bal werkt.
Niet vrijwillig, maar het werkt dus voor geen meter.quote:Zo huurde Ajax Kronshorst in om Ryan Babel te kneden. Ook Julian Jenner (AZ, ex-NAC) maakte gebruik van zijn diensten. ( voetbalacademie.nl )
Opa, oma, neef, en achterkleinkindquote:Op deze Academie wordt les gegeven door Chris Kronshorst, Ton Jenner, Corné Sloos, Coen v.d. Hoeven, Dion van Velzen, Richard Verschelden, Don Vermeer, Ché Jenner, Julian Jenner, Patrick Polanen, Yoeri Jenner en Tim Slingerland.
Ohquote:Honderdvijftig schijnbewegingen
Bewegingen die de beste spelers ter wereld gebruiken om de tegenstanders te dollen, dat leer jij ook bij de Voetbal Academie. Eerst zonder tegenstander, later met één, twee of nog meer tegenstanders. Weet je dat er wel 150 verschillende bewegingen zijn om een tegenstander te passeren? Wil jij niet graag zoveel mogelijk daarvan aan je eigen repertoire toevoegen? Of je nu aanvaller, middenvelder of verdediger bent, dat maakt niet uit. In het moderne voetbal moet je van alle markten thuis zijn
Allemaal kunnen ze niet voetballenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Was dat niet zijn vader, die daar ook trainde
[..]
Opa, oma, neef, en achterkleinkind![]()
Daar ben ik het wel met hem eens, en wat doe jij op de vak410 sitequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.vak410.nl/images/danny.wav
Koevermans over dieplayoffs
Oh hee, da's een Ajax-sitequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met hem eens, en wat doe jij op de vak410 site
Whaha is niet erg hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh hee, da's een Ajax-site
Ik heb alleen de deeplink gevolgd
quote:AZ: Salmon komt als Koevermans gaat
Glenn Salmon heeft een aanbieding van AZ op zak, meldt het Algemeen Dagblad. De spits, die na dit seizoen afscheid neemt bij NAC Breda, komt echter alleen naar Alkmaar als Danny Koevermans vertrekt uit het DSB-stadion.
Verschillende clubs uit het buitenland hengelen nadrukkelijk naar de diensten van Koevermans, die als topscorer van AZ de reguliere competitie afsloot. Onder meer Glasgow Rangers zou verregaande interesse hebben in de pinchhitter.
AZ ziet in Salmon de ideale opvolger. De Zuid-Afrikaan geniet een transfervrije status omdat zijn contract bij FC Groningen afloopt. NAC huurde hem de tweede seizoenshelft en direct begon de aanvaller te scoren. Daarop trachtten de Bredanaars om hem definitief te contracteren, maar dat aanbod werd ingetrokken omdat Salmon in de ogen van de NAC-clubleiding te lang twijfelde over het voorstel.
RIP.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Stadionspeaker Ben Lieferink (58) overleden
ALKMAAR- Stadionspeaker Ben Lieferink is donderdagochtend 10 mei aan een hartstilstand overleden. Het karakteristieke stemgeluid van AZ begon in 1990 als stadionspeaker bij AZ en miste in die zeventien jaar slechts twee thuiswedstrijden. Hij werkte ook 40 jaar lang voor het GGZ. De stem van AZ is 58 jaar geworden.
Binnen AZ is er verslagen gereageerd op het overlijden van de man die jarenlang onafscheidelijk met de Alkmaarse voetbalclub verbonden was. De thuiswedstrijden van AZ in het DSB Stadion en de Alkmaarder Hout kregen dankzij het vertrouwde stemgeluid van Lieferink altijd een bijzonder karakter. Het is voor AZ en de supporters dan ook een enorm verlies dat het DSB Stadion het vanaf zondag zonder de vaste omroeper moet doen, die de thuiswedstrijden van AZ altijd kleur gaf.
'Stem van AZ'
Naar nu blijkt is de stem van AZ, die zich altijd belangeloos inzette voor de club, op zondag 22 april voor het laatst in het DSB Stadion te horen geweest tijdens AZ-Heerenveen.
Naast speaker bij alle thuiswedstrijden van AZ was Lieferink ook bij alle thuiswedstrijden van Jong AZ als omroeper actief. Daarnaast was Lieferink ook jarenlang (internationaal) speaker bij het marathonschaatsen.
[afbeelding]
GGZ
Eind januari kondigde Lieferink in het programmaboekje van AZ-Sparta aan dat hij op 1 juni van dit jaar zou stoppen bij het GGZ om vervroegd met pensioen te gaan. Verder blikte hij in dat interview terug op zijn vele jaren als speaker, waar hij ook na zijn pensioen nog jaren mee wilde doorgaan. Er waren spannende dingen zoals AZ-Feyenoord na de slag van Beverwijk. Dat was toen wel heel spannend, omdat je niet wist wat er kon gaan gebeuren, sprak Lieferink in januari. Verder waren er ook moeilijke dingen zoals het uitspreken van In Memoriams. Verder vond ik het een grote eer dat ik het afscheid van de Alkmaarder Hout vanaf het veld mocht presenteren.
Memorabel (vooral voor de toeschouwers) zijn ook de missers van de speaker. Lieferink zelf was de eerste om dat in het interview toe te geven. Natuurlijk maak ik ook wel eens fouten en dat krijg je dan ook meestal uitgebreid te horen. Zoals laatst toen ik na afloop het team van Co Adriaanse bedankte. Co zat toen in het stadion, dus waarschijnlijk dacht ik daar even aan. Toen ik het uitsprak, realiseerde ik meteen dat het mis was, maar dat heb ik toen maar laten zitten. Het leed was toen toch al geschied.
AZ wenst familie sterkte
AZ wenst de familie van Ben Lieferink veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies.
RIP Ben!![]()
Mwah, V.Gaal heeft in het verleden ook wel aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Salmon.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Zo te zien is de geldkraan dichtgedraaid
Is wel een speler met ervaring, scoort alleen niet zo veel. Dat vind ik jammerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, V.Gaal heeft in het verleden ook wel aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Salmon.![]()
Lekker, iedereen was juist blij dat Boukhari weg ging. Van mij mag hij terug naar Nantes in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
RTV NH meldt het volgende:
De geruchten dat AZ Sharbel Touma gaat inlijven, zijn niet waar. De aanvaller van FC Twente stond wel in de belangstelling van AZ, maar die overgang is vorige week al afgeketst. Het vertrek van Nourdin Boukhari uit Alkmaar is ook niet zeker. AZ is nog in gesprek met Boukhari over zijn toekomst.
Ergeren jullie je ook dood aan al die ontzettend domme aanvallende overtredingen van 'm? En dat hij de ballen veel te lang bij zich houdt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef xFriendx het volgende:
Boukhari heeft zo zijn momenten dat hij prima speelt, helaas zijn er meer momenten dat hij totaal niets toevoegt en is hij dus niet constant genoeg om zichzelf en dit team naar een hoger niveau te tillen. Op dat moment houdt het gewoon op.
36.000 zullen ze bij lange na niet vol krijgen wekelijks, alleen bij de toppers. en voor het er 60.000 a 70.000 worden zijn we al 50 jaar en 10 kampioenschappen verder. Als dat er dus ooit van komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens VI gaat AZ in 2009 beginnen met de stadionuitbreiding naar 36.000 plaatsen en wil het in de (verre) toekomst zelfs naar 60.000-70.000 plaatsen.![]()
Dirk moet niet zeikenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens VI gaat AZ in 2009 beginnen met de stadionuitbreiding naar 36.000 plaatsen en wil het in de (verre) toekomst zelfs naar 60.000-70.000 plaatsen.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
17.000 lukt wel gezien het aantal mensen die een aanvraag hebben ingediend voor een seizoenskaart. Die 36.000 (en al helemaal die 60-70 duizend) is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou 25.000 al een redelijke prestatie vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Probeer eerst maar eens even 17.000 vol te krijgen![]()
AZ is van plan de concurrentie leeg te kopen en dan gehele selectie moet dan natuurlijk wel aanwezig zijn in het stadion.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
Zoveel geld heeft Dirk niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
AZ is van plan de concurrentie leeg te kopen en dan gehele selectie moet dan natuurlijk wel aanwezig zijn in het stadion.
Masterplan van Dirk.
Waarom,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef denthemen het volgende:
Morgen rouwbanden neem ik aan, nog iets anders?
Stadionspeaker overledenquote:
hoe willen ze die 36.000 bereiken dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou was een lekkere pot vandaag, gezelligheid ten top!
36.000 man is geen enkel probleem, maar 60.000 is BS, er is niet eens een parkeer mogelijkheid voor.
Maar goed een lekkere 2-0 op zak en hup door..
Ring erachter, waardoor de huidige verlengd wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
hoe willen ze die 36.000 bereiken dan?
ring erop?
Ja idd, vergunning is al geregeld, met de bouw van het stadion is daar al rekening mee gehouden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
hoe willen ze die 36.000 bereiken dan?
ring erop?
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:40 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik vind het harstikke cool al dat uigebrei
maar wat nou als het ineens slecht gaat met AZ dan komen ze toch in vette schulden te zitten?
Beetje overkill nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
En dan zijn er nog domoren die AZ-fans gloryhunters durven te noemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:31 schreef navigator het volgende:
Zo, nog 2 spannende potjes voor AZ en dan is het definitief: alle credits maar geen enkele prijs in 2006/2007![]()
Als je met een kortingsaktie de wedstrijd tegen Twente niet vol kunt krijgen, dan zijn er inderdaad veel gloryhunters. Verder heb ik medelijden met dit top elftal, dat ze moeten spelen voor dit klapvee.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan zijn er nog domoren die AZ-fans gloryhunters durven te noemen.![]()
Net zoals Ajax & Feyenoord: hun stadions zitten ook halfvol voor de playoffs. En vergeet vooral het uitvak van Twente niet; die zat ook maar voor een prachtige 75% volquote:Op maandag 14 mei 2007 08:08 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Als je met een kortingsaktie de wedstrijd tegen Twente niet vol kunt krijgen, dan zijn er inderdaad veel gloryhunters. Verder heb ik medelijden met dit top elftal, dat ze moeten spelen voor dit klapvee.
En het uitvak bij twente voor nog geen 10 %,quote:Op maandag 14 mei 2007 08:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net zoals Ajax & Feyenoord: hun stadions zitten ook halfvol voor de playoffs. En vergeet vooral het uitvak van Twente niet; die zat ook maar voor een prachtige 75% vol
m.a.w. hou eens op met dat gloryhunter gezeur
Zoals ik al zei: ga je moeder vervelen met je gloryhuntergezeur. Die discussie is al 1000x gevoerd. Voor alle meningen hierover lees je maar lekker de voorgaande topics door.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:28 schreef mr.vulcano het volgende:
En het uitvak bij twente voor nog geen 10 %,. Het viel mij ook tegen dat er geen 1000 man waren in alkmaar. Bij ajax zitten altijd al veel gloryhunters en Feyenoord speelt niet voor de CL. Maar jij zult het vast anders zien en dat AZ in één keer 10.000 echte supporters erbij heeft. Dan vind je de sfeer bij AZ waarschijnlijk ook geweldig.
![]()
Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ga je moeder vervelen met je gloryhuntergezeur. Die discussie is al 1000x gevoerd. Voor alle meningen hierover lees je maar lekker de voorgaande topics door.
Doei!
Okay man...bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.
Een jankende Jennert na het winnen van de playoffs: pricelessquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef navigator het volgende:
Ik kan niet wachten om die beteuterde koppen te zien als ook de laatste prijs van het seizoen is verspeeld. Een jankende Jennert, priceless![]()
Voor mijn part hebben wij straks 600.000 toeschouwers, allen gedefineerd gloryhunters en zijn de Arena en de Kuip compleet uitgestorven.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.
Daarom is AZ ook een topploeg, maar bij lange aan geen topclub!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor mijn part hebben wij straks 600.000 toeschouwers, allen gedefineerd gloryhunters en zijn de Arena en de Kuip compleet uitgestorven.
Voor een club die groeiende is en met de prestaties van afgelopen tijd zal je altijd meer supporters aantrekken, de één wat fanatieker dan de ander. Vooral bij AZ valt het nu op door het punt waar AZ vandaan kwam en waar AZ nu staat. Alles groeit, dus ook de supportersschare.
Zodra Ajax of Feyenoord een jaar of 8 geen Europees meer spelen en constant op plekkie 10-12 zouden eindigen dan zal je ook zien dat er gerust wat supporters zullen vertrekken.
Veel spelers hebben nu bijgetekend, het hele team heeft een vuurdoop gehad, helaas is dat slecht afgelopen. Die ervaring nemen ze gelukkig wel mee naar volgend jaar waar dezelfde spelers dan gehard op het veld zullen staan. Niet alleen de spelers, ook het bestuur leert de klappen van de zweep op dit hogere niveau en hoe te handelen met allerlei zaken die komen kijken zoals de gebeurtenissen van afgelopen tijd met oa landstitel binnen bereik en de flinke domper daarna. Iedereen leert er van en ik ben daarom ook van mening dat dit niet het maximale is geweest wat we hebben gezien van AZ.
AZ![]()
Dus? Dat roepen we ook al tijden, maar blijkbaar ben je niet zo goed in lezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Daarom is AZ ook een topploeg, maar bij lange aan geen topclub!
Er is dan ook niemand die beweert dat AZ een topclub is.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
Topploeg, topclub, zo lang de mensen die AZ op dit moment supporteren tevreden kunnen zijn met de huidige gang van zaken en de prestaties is het in hun ogen een topclub. Ben het wel met je eens dat AZ er bij lange na nog niet is. Het allerbelangrijkste is om de lijn zoals deze nu is door te zetten en zo te houden. Minimaal altijd bij de top 5 zitten om verzekerd te zijn van Europees voetbal. Dat is vaak belangrijk om je naam bekend te houden. Daarnaast kan je sneller (betere) spelers krijgen als je Europees speelt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
dembele kan ook op de positie van shota spelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag trouwens dat Shota gisteren werkelijk heel slecht speelde. Is Shota op?
Een aanval met Koevermans - Lens zie ik niet zo zitten eigenlijk.
ik dacht gisteren te horen dat het allemaal wel meeviel en dat hij aankomende zondag wel zou spelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Dembele is toch geblesseerd?
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Dembele is toch geblesseerd?
Staat op het forum van azfanpage.nlquote:De kans dat Moussa Dembélé donderdag tegen Ajax weer kan spelen is nadrukkelijk aanwezig. De jeugdige aanvaller van AZ moest zich gistermiddag in de play-off wedstrijd tegen FC Twente na een ruim half uur al laten vervangen door een blessure, maar de ernst van de kwetsuur blijkt nu mee te vallen.
In eerste instantie werd er gedacht dat de Belgisch international een zware hamstringblessure op had gelopen en daardoor de rest van het seizoen niet meer in actie zou kunnen komen. Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft echter uitgewezen dat het slechts een lichte verrekking betreft.
en ze spelen zondagquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[..]
Staat op het forum van azfanpage.nl
Er staat alleen geen bron bij dus weet niet waar dit vandaan komt. Overigens staat er in de tekst 'donderdag' ipv 'zaterdag'.
Voetbalcentraal.nlquote:Dembélé kan mogelijk al weer spelen tegen Ajax
Gepubliceerd op 14-05-07 om 12:39 door Luuk van Sluisveld
De kans dat Moussa Dembélé donderdag tegen Ajax weer kan spelen is nadrukkelijk aanwezig. De jeugdige aanvaller van AZ moest zich gistermiddag in de play-off wedstrijd tegen FC Twente na een ruim half uur al laten vervangen door een blessure, maar de ernst van de kwetsuur blijkt nu mee te vallen.
In eerste instantie werd er gedacht dat de Belgisch international een zware hamstringblessure op had gelopen en daardoor de rest van het seizoen niet meer in actie zou kunnen komen. Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft echter uitgewezen dat het slechts een lichte verrekking betreft.
nou wat zei ik bradda jeweetschquote:Op maandag 14 mei 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voetbalcentraal.nl
Koevermans - Dembele zie ik wel zitten in de spits
Dit is een forum. Of snap jij dat concept niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus? Dat roepen we ook al tijden, maar blijkbaar ben je niet zo goed in lezen.
Ja, trollen in topics, afgunst laten blijken, maar inhoudelijk niks te melden hebben etc.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dit is een forum. Of snap jij dat concept niet?![]()
quote:AZ boos over insteek Ajax
Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, trollen in topics, afgunst laten blijken, maar inhoudelijk niks te melden hebben etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |