Heb je het gisteren naar je zin gehad met je klapper?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Was toch zeker geen val. Was echt een pingel. Ook had de scheids een pingel kunnen geven voor de afgekeurde goal. Ging toch echt eerst een overtreding aan vooraf.
Maar een beetje objectief tegen een wedstrijd van Ajax aankijken is meestal een beetje te veel gevraagd.
Neemt niet weg dat AZ verloren heeft door de scheids. AZ heeft genoeg kansen op de 2-1 gehad....dus
KJH is ook een basterd.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij kreeg Davids ook een beste duw in de zestien meter...
Volgens mij mag er bij KJH alles gedaan worden...
Tja...
typ foutje sorry hèquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Basterd suiker?
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me. Waar niet tegen op getreden wordt.
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspitsquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me.
Herstel:quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rot op, jij bent geen Ajacied. Ik hoopte ook dat AZ CL zou gaan spelen, maar dan wel samen met Ajax. Ten koste van Ajax, never.
Doet er, wat dat betreft, niet eens toe. Kijk naar de grote competities, luister naar bijvoorbeeld van Nistelrooij; ook hij wordt geduwd, getrokken en geirriteerd in zijn wedstrijden voor ManU/Real Madrid.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Herstel:
door deze redenen weten we weer dat we geen topscheidsrechters hebben
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
nee een kruis door devv05.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
Niet echt een topmentaliteit dan eh.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Hij past zich wel aan denk ik. Niet harder je best doen als nodig is.
Ik wou net zeggen. Volgens mij valt het hier best mee .quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef devv05 het volgende:
Valt hier nog wel mee, dan moet je de supportersforum eens kijken. Azfanpage.nl ofzo.
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Bananenman het volgende:
Leuk topic dit met allemaal gehuil op scheidsrechters en winstpremies
Ga zo door jongens, erg leuk om te lezen
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.
Gaat AZ uberhaupt ooit CL spelen????quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Gaat Ajax dit jaar wel de punten binnenhalen via de CL of verspelen zij die punten weer aan FC IJsland oid?
Niet zolang wij er bij AZ nog niet geheel klaar voor zijn. Je schiet er natuurlijk niets mee op om je play-off wedstrijden 4x met 1-0 te winnen en vervolgens er uitvliegen in de voorrondes.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.
En jij bent?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef nz1900 het volgende:
Wat een praatjes heb jij smurf. Veel plezier met je mickey mouse beker en ben ik effe blij dat PSV kampioen is geworden i.p.v. jouw smurfenclubje.
Jullie zullen er nooit helemaal klaar voor zijn. Binnen een paar jaar speelt AZ weer in de anonimiteit. Mark my words.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet zolang wij er bij AZ nog niet geheel klaar voor zijn. Je schiet er natuurlijk niets mee op om je play-off wedstrijden 4x met 1-0 te winnen en vervolgens er uitvliegen in de voorrondes.
Vergeet het maar, zolang daar geld zit doen ze mee om de prijzen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Jullie zullen er nooit helemaal klaar voor zijn. Binnen een paar jaar speelt AZ weer in de anonimiteit.
play-offs winnen gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vergeet het maar, zolang daar geld zit doen ze mee om de prijzen, zo simpel is het.
Mochten ze dit jaar de play-offs winnen helemaal, dat is handig op de transfermarkt want spelers willen maar wat graag in de CL ballen.
Ajax publiek maakte geluid zat en dat op het laatst met die shirtjes zag er érg vet uit, Zuid-Amerikaanse taferelen met een orkaan van geluid erbij. Dat jij dat niet snapt, tja..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:36 schreef fuckbuddy het volgende:
De sfeer was geweldig, ik zat bovenin QQ en het was top.
Jammer dat het Ajax publiek vaak stil was, en 10 min voor tijd met die zakdoekjes ging lopen zwaaien. Vraag me niet waarom, maar ok. Meestal doe je dit als club voor je EIGEN trainer...
Ja, dit keer tenminste rood en niet roze/groen/geel/ zoals vorig jaar.quote:De rookbommen waren leuk trouwens!
Hij floot erg onzeker, maar echt slecht vond ik de arbitrage niet.quote:Het was een goede wedstrijd, maar zoals velen al gezegd hebben "van Egmond is een vriend van de joden". Die heeft echt cruciale zaken genegeerd of durfte niet te fluiten omdat ie bang was als een soort Braamhaar gezien te worden.
Viel mij ook op, vooral aan onze kant. Daaruit ontstond ook het eerste doelpunt van AZ, toen Urby op zn bek ging.quote:Wat een zakhooi is die gast.. Het busvervoer was prima geregeld vanuit Alkmaar. Ik heb me kostelijk vermaakt in 105!
Wat mij opviel was dat het veld zeik en zeiknat was, iedereen ging op zijn bek. Jammer dat soort zaken, maar ok laten we niet op alle slakken zout leggen.
Ik heb liever CL-playoffs dan de beker..quote:Kut om met lege handen te staan.....
Ik betwijfel of Ajax meer punten had gehaald, als ze daadwerkelijk Kopenhagen uit hadden geschakeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Gaat Ajax dit jaar wel de punten binnenhalen via de CL of verspelen zij die punten weer aan FC IJsland oid?
tele2 maybe?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Roellio het volgende:
Wordt het uitgezonden morgen? Of is het op versatel?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:31 schreef denthemen het volgende:
en morgen neemt AZ weer veel supporters mee? Of worden het er weer maar 14?
Prima. Een arrogant mannetje als Huntelaar (wat is die jongen negatief veranderd zeg bij Ajax qua gedrag) kunnen we niks mee en Alves is helaas te duur. Maar hij zei ind e uitzending ook nog dat er in ieder geval mooie topper naar AZ komt. Hij wilde niet zeggen wie ivm de concurrentiequote:Scheringa ontkracht Huntelaar-gerucht
AZ gaat komende zomer geen bod uitbrengen op Klaas-Jan Huntelaar en Afonso Alves. Beide spelers werden in het geruchtencircuit aan de Alkmaarders gelinkt.
Te gast bij het televisieprogramma Knevel en Van den Brink liet AZ-voorzitter Dirk Scheringa weten dat de komst van de twee makkelijk scorende spitsen absoluut niet aan de orde is. "Ik ga Huntelaar niet kopen", sprak de preses onomwonden. Ook Alves is volgens hem geen haalbare kaart.
AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |