Heb je het gisteren naar je zin gehad met je klapper?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Was toch zeker geen val. Was echt een pingel. Ook had de scheids een pingel kunnen geven voor de afgekeurde goal. Ging toch echt eerst een overtreding aan vooraf.
Maar een beetje objectief tegen een wedstrijd van Ajax aankijken is meestal een beetje te veel gevraagd.
Neemt niet weg dat AZ verloren heeft door de scheids. AZ heeft genoeg kansen op de 2-1 gehad....dus
KJH is ook een basterd.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij kreeg Davids ook een beste duw in de zestien meter...
Volgens mij mag er bij KJH alles gedaan worden...
Tja...
typ foutje sorry hèquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Basterd suiker?
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me. Waar niet tegen op getreden wordt.
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspitsquote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou ook geirriteerd raken van al dat geduw en getrek aan me.
Herstel:quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rot op, jij bent geen Ajacied. Ik hoopte ook dat AZ CL zou gaan spelen, maar dan wel samen met Ajax. Ten koste van Ajax, never.
Doet er, wat dat betreft, niet eens toe. Kijk naar de grote competities, luister naar bijvoorbeeld van Nistelrooij; ook hij wordt geduwd, getrokken en geirriteerd in zijn wedstrijden voor ManU/Real Madrid.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Herstel:
door deze redenen weten we weer dat we geen topscheidsrechters hebben
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef cohen het volgende:
[..]
hooooi. ik ben wel voor ajax hoor!!!
ik heb alleen een schijthekel aan de zogenaamde ajax-hooligans van 16/17 jaar zoals jij
xxxx cohen
nee een kruis door devv05.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Een kruisje te veel... Betekent dat een kruis door het Amsterdamse wapen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En om die reden is KJH dan ook nog geen topspits
Niet echt een topmentaliteit dan eh.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Hij past zich wel aan denk ik. Niet harder je best doen als nodig is.
Ik wou net zeggen. Volgens mij valt het hier best mee .quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef devv05 het volgende:
Valt hier nog wel mee, dan moet je de supportersforum eens kijken. Azfanpage.nl ofzo.
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Bananenman het volgende:
Leuk topic dit met allemaal gehuil op scheidsrechters en winstpremies
Ga zo door jongens, erg leuk om te lezen
Nou wow, twee mensen die dat zeiden. Wat zal jij een lol gehad hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik me vermaakt heb toen de joden lagen te miepen dat Vitesse zijn sportieve plicht niet gedaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |