Het mag waarschijnlijk wel, maar een smerige tactiek is en blijft het welquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen. Wel erg sneu dat Ajax nu minder wil betalen, ja.

Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het mag waarschijnlijk wel, maar een smerige tactiek is en blijft het wel

Wel degelijk wat mis mee; op zo'n manier wil je de andere ploeg op een oneigenlijke manier stimuleren. Ze vragen te winnen is 1 ding (en volkomen normaal), maar ze daarbij willen stimuleren door middel van een geldprijs die (waarschijnlijk) vele malen hoger ligt dan hun eigen premie is ronduit verwerpelijk. Dat is echt een verkeerde stimulans, zeker met kleine clubs als Excelsior die niet bepaald bekend als clubs die goede salarissen geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Nywuob het volgende:
Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.
AZ heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ze daar gefaald hebben.

Uiteraard, AZ had het daar gewoon zelf moeten doen. Maar je geeft dan als Ajax zijnde wel een soort signaal af. Je probeert een tegenstander nog wat beter te laten voetballen omdat je blijkbaar niet op eigen kracht vertrouwt en zelf dat doelsaldo op een positieve manier naar eigen gewin kan laten uitslaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Niks mis mee. Excelsior was uitgespeeld, dus was het gewoon een aanmoediging om hun "sportieve plicht" te vervullen. Wel ironisch dat juist PSV daarvan geprofiteerd heeft.
AZ heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ze daar gefaald hebben.

Oh? Bij welke wedstrijden is dit nog meer gebeurd dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ach, dat gebeurt toch al jaaaaren. Niet zeuren.

In het buitenland is het vaak genoeg gebeurd. Dit is niets nieuws ofzo hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Bij welke wedstrijden is dit nog meer gebeurd dan?

Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ach, dat gebeurt toch al jaaaaren. Niet zeuren.

Dat had hij dan maar moeten doen. Dan hadden de spelers van Vitesse misschien wat meer hun best gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.

In Italie zeker ...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
In het buitenland is het vaak genoeg gebeurd. Dit is niets nieuws ofzo hoor.

Ja, dat heb je met dat ajax 'publiek'.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je iedereen eens horen als Dirk besluit om zijn kapitaal aan te wenden in de vorm van winstpremies en elke tegenstander van Ajax en PSV dikke premies beloofd als zij winnen.

Nou ja, van mij hoeft dat niet. Gewoon van eigen kracht uitgaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat had hij dan maar moeten doen. Dan hadden de spelers van Vitesse misschien wat meer hun best gedaan.

Inderdaad, de ajax-supporters hebben me positief verrastquote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Op de AZ-fora wordt gezegd dat AZ de vocale strijd gewonnen heeft, wat een grapJullie waren bijna niet te horen, als wij even aanzette ging het met minder mensen 2x zo hard. Alleen dat springen voor AZ zag er vet uit bij jullie, maar die klappers zijn echt zo not-done.

Ik zal dan zelf wel doof en blind zijn, maar vooral de eerste helft heb ik zo goed als geen Ajax-supporters gehoord vanaf mijn plek, laat staan ze in beweging gezien op hun tribune daar. Pas vanaf de tweede helft kwam het Ajax-publiek op gang.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Op de AZ-fora wordt gezegd dat AZ de vocale strijd gewonnen heeft, wat een grapJullie waren bijna niet te horen, als wij even aanzette ging het met minder mensen 2x zo hard. Alleen dat springen voor AZ zag er vet uit bij jullie, maar die klappers zijn echt zo not-done. Wel typisch voor het AZ-publiek. Allemaal zo'n enorme hekel aan Ajax, terwijl het elftal bestaat uit diverse ex-Ajacieden, een ex-Ajax coach en 75% ex-Ajax supporters. Hoezo schijnheilig.
Van Gaal doet er trouwens ook lekker aan mee, jullie nemen zijn calimero gedrag al aardig over. AZ was over de hele wedstrijd gezien de wel betere ploeg, vooral de 1e helft en natuurlijk de verlenging, maar who cares, zwak om achteraf maar weer de leiding de schuld te geven. Heb de wedstrijd net even teruggezien en zo slecht vond ik de arbitrage niet. Die overtreding op die rotmof had je misschien nog kunnen geven, maar die afgekeurde goal was gewoon terecht. Over de rode kaart voor Gabri mogen jullie ook niet zeuren. Het was een domme actie, maar ik bljf rood vrij zwaar gestraft vinden.
Overigens valt het 'gezeik' van AZ-supporters hier wel mee hoor, maar het is echt te triest als je een paar AZ-forums erbij pakt. Juist daardoor gun ik AZ helemaal niks meer.

Nee, iemand op zijn muil rammen op het voetbalveld moet inderdaad gewoon zomaar kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
Over de rode kaart voor Gabri mogen jullie ook niet zeuren. Het was een domme actie, maar ik bljf rood vrij zwaar gestraft vinden.

Zou kunnen, maar ik heb AZ écht bijna niet gehoord. Ik erger me vooral aan dat achteraf geschreeuw van de AZ-supporters altijd met hun joden dit, joden dat. Snap niet waarom ze zo'n hekel aan Ajax hebben terwijl de clubs toch juist erg veel overeenkomsten hebben. Jaloezie? En van Gaal die zich weer eens laat kennen. Heb veel respect voor die man, maar ik vind het af en toe toch maar een naar mannetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou ik het zo bedenk....AZ brult dat zij het hardste schreeuwden, Ajax bvrult dat zij het hardste schreeuwden.....heeft het dan gewoon niet met de akoestiek van De Kuip te maken dat men elkaar amper hoorde?

En ik serieus écht Ajax niet. Pas bij het juichen bij de 1-1 kwam bij mij goed over dat het stadion ook vol zat met Ajax-supporters....quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef devv05 het volgende:
Zou kunnen, maar ik heb AZ écht bijna niet gehoord.

Regionale afgunst is een sterke leidraad, gok ik zo (+ de algemene afgunst van Ajax bij alle andere clubs in NL). Kan ik zelf niet echt over oordelen, aangezien ik uit een compleet andere regio kom...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef devv05 het volgende:
Snap niet waarom ze zo'n hekel aan Ajax hebben terwijl de clubs toch juist erg veel overeenkomsten hebben. Jaloezie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |