Alsof Huntelaar naar AZ wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Prima. Een arrogant mannetje als Huntelaar (wat is die jongen negatief veranderd zeg bij Ajax qua gedrag) kunnen we niks mee en Alves is helaas te duur. Maar hij zei ind e uitzending ook nog dat er in ieder geval mooie topper naar AZ komt. Hij wilde niet zeggen wie ivm de concurrentie
Lekker is dat. Godzijdank werd ik naar een parkeerplaats van het ziekenhuis (?) geleid waardoor ik niet ind e berm hoefde te staan; die was nl. al vol.quote:Een aanzienlijk aantal AZ-supporters heeft een dubbele kater aan gisteravond overgehouden. Vele fans die met eigen vervoer naar de Kuip waren gekomen vonden na de wedstrijd een bekeuring onder de ruitenwisser van hun auto.
Zeker zo'n 100 prenten zijn door de Rotterdamse politie uitgedeeld voor fout parkeren. En dat terwijl de verkeersregelaars de auto's bij aankomst juist naar de bewuste plekken dirigeerden. AZ zegt tegenover gedupeerden goede hoop te hebben dat de bekeuringen worden geseponeerd.
Jammer, het zou mooi zijn als er ook gekeken zou worden naar goede internationals bijv. En die kosten geld, maar hebben ervaring.quote:AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa
Ik denk dat de huidige selectie voldoende ervaring qua finales & teleurstellingen hebben opgedaan de afgelopen weken om dat soort gemis aan spelers te kunnen compenserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer, het zou mooi zijn als er ook gekeken zou worden naar goede internationals bijv. En die kosten geld, maar hebben ervaring.
Geen oude lul zoals Stam![]()
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik opquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Navigator,
Voor wie ben jij eigenlijk?
Vanavond zal het zeker minder druk zijn, maar geloof mij maar dat er nog een flink aantal supporters naar de wedstrijd gaan. Glorysupporters me reet.
Feit is dat het nu afwachten is op vanavond, en feit is ook dat hier bij Fok! iedereen maar voor Ajax is, puur vanwege de exposure en omdat 90% dat op de basisschool ook maar was.
In verhouding tussen AZ en Ajax supporters hier is het logisch dat er minder gepost word, of moet ik 4 postingen onder elkaar posten om het zo vol te maken?
In het algemeen? Of alleen de AZ " supporters "quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
Ook in het algemeen maar hier doelde ik op de afgelopen bekerfinalequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
In het algemeen? Of alleen de AZ " supporters "
ik ken heeeeeeeeeel veel ajacieden die ook niet bij elke uitwedstrijd zitten. Wat een glorysupporters zijn dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
Glorysupporters me reet? Bullshit, waar waren ze dan tegen Nac uit? Tegen Ajax uit? Tegen PSV uit? Tegen Twente uit? Bij Excelsior waren ze er wel ja, want toen kon er een prijs gewonnen worden.. Als jij wel een echte AZ supporter bent heb ik alleen maar respect voor je, maar al die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
In de Kuip: 16.000 az-supporters waarvan 90% seizoenkaarthouders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef denthemen het volgende:
Ook in het algemeen maar hier doelde ik op de afgelopen bekerfinale
Inderdaad...Ajax ging van de Meer naar die graftombe waar ze nu in spelen. Ajax won ook alles wat er te winnen viel in die tijd. Dus je zou toch denken dat het grootste gedeelte van die graftombe gevuld is met succes supporters/gloryhunters. Veel meer als bij AZ nu ieder geval.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.
Ik blijf dat hele gloryhuntergebeuren sowieso niet echt snappen hoor. Wat interesseert het mij nou hoe iemand anders een club als AZ beleefd? Als zij net als mij in het stadion zitten of gezellig van de wedstrijden van AZ op tv genieten, dan is dat toch prima? Met beide 'soorten' supporters kun je toch heerlijk praten over het gedrag van van Gaal, de klasse van Shota, de sprintjes van de Cler, etc.?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef BobRooney het volgende:
Inderdaad...Ajax ging van de Meer naar die graftombe waar ze nu in spelen. Ajax won ook alles wat er te winnen viel in die tijd. Dus je zou toch denken dat het grootste gedeelte van die graftombe gevuld is met succes supporters/gloryhunters. Veel meer als bij AZ nu ieder geval.
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand waarvan 80% van de supporters supporter van ajax is geworden vanwege de successen.
Waarom kan zo goed als geen enkele Ajax-supporter hier in dit topic een normale discussie voeren, maar alleen maar zeiken? Vanwaar dat continue dikke zeikerige gedrag? Frustraties?
Ja, maar elke topic word je wel weer mee doodgegooid...beetje zonde . Op werk hoor ik ook niks anders...ik irriteer me er alleen aan, omdat er bij Ajax nog veel meer zogenaamde gloryhunters zitten, maar dat weten ze zelf ook wel volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik blijf dat hele gloryhuntergebeuren sowieso niet echt snappen hoor. Wat interesseert het mij nou hoe iemand anders een club als AZ beleefd? Als zij net als mij in het stadion zitten of gezellig van de wedstrijden van AZ op tv genieten, dan is dat toch prima? Met beide 'soorten' supporters kun je toch heerlijk praten over het gedrag van van Gaal, de klasse van Shota, de sprintjes van de Cler, etc.?
Wat interesseert het mij verder nou wie er 'méér' supporter is dan de ander?
Continue? Lees dit topic nog eens HEEL GOED doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaan.
Was dat niet een jeugdspeler die aan het begin van het jaar met veel bombarie bij Ajax werd weggehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef cohen het volgende:
Trouwens goed dat Johan Plat weggaat. Die jongen heeft als spits het hele seizoen gespeeld en 1 competitietreffer gemaakt.
Hij komt bij Ajax vandaan ja. Maar veel bombarie was er volgens mij niet. Ajax moest het niet meer toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Was dat niet een jeugdspeler die aan het begin van het jaar met veel bombarie bij Ajax werd weggehaald?
Er is echt niks te doen in het roda jc topic he. Wat een kansloze gast ben jij hequote:
Veel bombarie weet ik niet, maar hij kwam wel van Ajax. Hij gaat nu idd naar Volendam. Daar komt ie ook vandaan. Maar AZ zal hem niet missen. Narsingh komt volgens mij door van de A-jeugd. Net als Gregory Nelson. Dat zijn talenten hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hij komt bij Ajax vandaan ja. Maar veel bombarie was er volgens mij niet. Ajax moest het niet meer toch?
Gaat het nu bij Volendam proberen dacht ik.
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat krijg je als hier continue naar Ajax wordt verwezen. Dan reageren daar mensen op, voornamelijk Ajacieden ja. Die post van fuckbuddy druipt weer van de frustratie en haat jegens Ajax, maar als daar op gereageerd wordt hebben wij het gedaan.
Heb je al eerder gevraagd; Voor de grootste club uit de mooiste stad van het land, ra raquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Navigator,
Voor wie ben jij eigenlijk?
Vanavond zal het zeker minder druk zijn, maar geloof mij maar dat er nog een flink aantal supporters naar de wedstrijd gaan. Glorysupporters me reet.
Feit is dat het nu afwachten is op vanavond, en feit is ook dat hier bij Fok! iedereen maar voor Ajax is, puur vanwege de exposure en omdat 90% dat op de basisschool ook maar was.
In verhouding tussen AZ en Ajax supporters hier is het logisch dat er minder gepost word, of moet ik 4 postingen onder elkaar posten om het zo vol te maken?
Er zaten zeker meer AZ fans in het stadion, die klappers waren ook op de lange zijde te vinden. Prima, hulde daarvoor...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.
En laten we wel zijn, Stam is een oude lul.... haha!
Nee maar goed, het enige gezannik dat ik zie van Ajacieden hiero is "gloryhunter" en "successupporters" dat vind ik echt gelul. En meteen van die gladiolen die aankomen met vragen of er meer dan 14 personen naar twente gaan.
Ik durf te wedden dat als je verhoudingsgewijs gaat kijken naar het aantal supporters dat meereist met een cup of wat dan echt niet slechter is dan Ajax.
Ik heb zelfs gehoord dat er meer AZ'ers in de kuip zaten dan Ajacieden...
Groot verschil is dat er een grotere harde kern bij Ajax inmiddels zit dan bij AZ, maar die zijn ook groter geworden SINDS ze in de ArenA spelen... Dus kwestie van tijd om te zien hoe AZ zich ontwikkeld.
Vergeet niet dat het al knap is van 8500 supporters van de hout naar een ruime verdubbeling te gaan.
Meteen nadat het stadion klaar was. En dat als club die altijd maar als "Provinciaal clubje" gezien word.
Er zaten meer az'ers ja, maar is ook niet zo gek als zij meer kaarten krijgen of wel? En toen Ajax in de meer speelde, ook al voor dat men de europacup van 95 won was de meer vol, was ook niet zo moeilijk, maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Haat jegens Ajax, mwoah, dat gaat wel ver. Maar na afgelopen zondag ben ik wel gefrustreerd geraakt ja.
En laten we wel zijn, Stam is een oude lul.... haha!
Nee maar goed, het enige gezannik dat ik zie van Ajacieden hiero is "gloryhunter" en "successupporters" dat vind ik echt gelul. En meteen van die gladiolen die aankomen met vragen of er meer dan 14 personen naar twente gaan.
Ik durf te wedden dat als je verhoudingsgewijs gaat kijken naar het aantal supporters dat meereist met een cup of wat dan echt niet slechter is dan Ajax.
Ik heb zelfs gehoord dat er meer AZ'ers in de kuip zaten dan Ajacieden...
Groot verschil is dat er een grotere harde kern bij Ajax inmiddels zit dan bij AZ, maar die zijn ook groter geworden SINDS ze in de ArenA spelen... Dus kwestie van tijd om te zien hoe AZ zich ontwikkeld.
Vergeet niet dat het al knap is van 8500 supporters van de hout naar een ruime verdubbeling te gaan.
Meteen nadat het stadion klaar was. En dat als club die altijd maar als "Provinciaal clubje" gezien word.
Die waren er wel toen jullie kans maakte op prijzenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Continue? Lees dit topic nog eens HEEL GOED door
Daarbij; kijk eens naar je eigen Ajax-topics. Daar wordt AZ continue afgezeken; zie je daar de AZ-supporters lekker aan het trollen? Nee dus. Doe dat dan hier ook niet...het is alleen maar bleodirritant en draagt werkelijk niks bij
Welke glory dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
omdat er bij Ajax nog veel meer zogenaamde gloryhunters zitten
Olympisch stadion kreeg je alleen vol met Europacupwedstrijden, en wedstrijden tegen PSV, Feyenoord of kampioenswedstrijden. Alleen belangrijke wedstrijden. Dan komen de gloryhunters wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.
Olympisch stadion werd vaker gebruikt, zoek de boeken er maar op naquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Olympisch stadion kreeg je alleen vol met Europacupwedstrijden, en wedstrijden tegen PSV, Feyenoord of kampioenswedstrijden. Alleen belangrijke wedstrijden. Dan komen de gloryhunters wel.
Ajax heeft sinds 95 veel meer succes gehad dan AZ ieder geval. Of wil je zeggen dat Ajax helemaal niks gewonnen heeft sinds 95? Succes supporters is echt niet alleen bij AZ een bekend fenomeen. Ook Ajax is er groter mee geworden.
Welke glory is er dan bij AZ? jullie hebben het toch over gloryhunters bij az?quote:
Mensen komen nu ook echt omdat we in 95 de Champions League gewonnen hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=67304
Of is dat weer niet goed genoeg?
goed spel, en opeens wilt iedereen erbij horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef cohen het volgende:
[..]
Welke glory is er dan bij AZ? jullie hebben het toch over gloryhunters bij az?
Ook Ajax heeft zijn deel gloryhunters. Sinds 95 is Ajax daardoor harstikke groot geworden, daarom moesten ze ook verhuizen naar de Arena. Al die gloryhuntersquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Olympisch stadion werd vaker gebruikt, zoek de boeken er maar op na
Tuurlijk heeft Ajax meer succesen gehad dan AZ want Ajax deed toen al jááááren mee om de prijzen, wat ik wil zeggen is dat die mensen die naar de Arena kwamen, dat die er daarvoor ook al waren
en de laatste jaren blijft men ook maar komen, en we zijn al 3 seizoenen geen kampioen, winnen alleen maar de beker, weinig glory toch?
Ok, heb je gelijk. En wat is je doel precies in dit forum? Willen ze jou niet in het ajax-forum?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
goed spel, en opeens wilt iedereen erbij horen
Bij ajax is het al bekend dat ze al sinds de jaren 60 elk jaar om de prijzen mee doen
Moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw gaan uitleggen incl plaatjes en makkelijk te begrijpen tekst of denk je dat je het gewoon nooit zult snappen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ook Ajax heeft zijn deel gloryhunters. Sinds 95 is Ajax daardoor harstikke groot geworden, daarom moesten ze ook verhuizen naar de Arena. Al die gloryhunters. Dat ze de laatste 3 seizoenen niks winnen heeft daar niks mee te maken, voor Ajax begrippen zal het wel weinig zijn, maar AZ heeft al 20 jaar niks gewonnen.
Sinds 95 heeft is Ajax vaak genoeg landskampioen geworden, en ze hebben ook vaak de beker geworden, en ook de Johan Cruijf schaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mensen komen nu ook echt omdat we in 95 de Champions League gewonnen hebben?![]()
![]()
![]()
Nee laat maar. Je moet alleen niet denken dat er alleen bij AZ gloryhunters zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw gaan uitleggen incl plaatjes en makkelijk te begrijpen tekst of denk je dat je het gewoon nooit zult snappen?
7x kampioen in de afgelopen 20 jaar, doen ze niet gek de knaapjes uit amsterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Sinds 95 heeft is Ajax vaak genoeg landskampioen geworden, en ze hebben ook vaak de beker geworden, en ook de Johan Cruijf schaal.
Ik zou zo een prijzenkast maar al te graag bij AZ zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
7x kampioen in de afgelopen 20 jaar, doen ze niet gek de knaapjes uit amsterdam![]()
Tja voor jullie supporters is het wel zuur dat AZ waarschijnlijk weer compleet langs de pot pist ondanks het aantrekkelijke en goede spel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zou zo een prijzenkast maar al te graag bij AZ zien
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja voor jullie supporters is het wel zuur dat AZ waarschijnlijk weer compleet langs de pot pist ondanks het aantrekkelijke en goede spel.
Is geloof ik al het 3e of 4e seizoen op rij als ik me niet vergis....
Kan ik me voorstellen, en die knakker met z'n kampioenstattoo moet z'n eigen helemaal lullig voelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |