Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ga je moeder vervelen met je gloryhuntergezeur. Die discussie is al 1000x gevoerd. Voor alle meningen hierover lees je maar lekker de voorgaande topics door.
Doei!
Okay man...bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.
Een jankende Jennert na het winnen van de playoffs: pricelessquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef navigator het volgende:
Ik kan niet wachten om die beteuterde koppen te zien als ook de laatste prijs van het seizoen is verspeeld. Een jankende Jennert, priceless![]()
Voor mijn part hebben wij straks 600.000 toeschouwers, allen gedefineerd gloryhunters en zijn de Arena en de Kuip compleet uitgestorven.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, veel gloryhunters in het 'kolkende' DSB stadion. De waarheid is hard. 'Succes' trekt altijd gloryhunters aan.
Daarom is AZ ook een topploeg, maar bij lange aan geen topclub!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor mijn part hebben wij straks 600.000 toeschouwers, allen gedefineerd gloryhunters en zijn de Arena en de Kuip compleet uitgestorven.
Voor een club die groeiende is en met de prestaties van afgelopen tijd zal je altijd meer supporters aantrekken, de één wat fanatieker dan de ander. Vooral bij AZ valt het nu op door het punt waar AZ vandaan kwam en waar AZ nu staat. Alles groeit, dus ook de supportersschare.
Zodra Ajax of Feyenoord een jaar of 8 geen Europees meer spelen en constant op plekkie 10-12 zouden eindigen dan zal je ook zien dat er gerust wat supporters zullen vertrekken.
Veel spelers hebben nu bijgetekend, het hele team heeft een vuurdoop gehad, helaas is dat slecht afgelopen. Die ervaring nemen ze gelukkig wel mee naar volgend jaar waar dezelfde spelers dan gehard op het veld zullen staan. Niet alleen de spelers, ook het bestuur leert de klappen van de zweep op dit hogere niveau en hoe te handelen met allerlei zaken die komen kijken zoals de gebeurtenissen van afgelopen tijd met oa landstitel binnen bereik en de flinke domper daarna. Iedereen leert er van en ik ben daarom ook van mening dat dit niet het maximale is geweest wat we hebben gezien van AZ.
AZ![]()
Dus? Dat roepen we ook al tijden, maar blijkbaar ben je niet zo goed in lezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Daarom is AZ ook een topploeg, maar bij lange aan geen topclub!
Er is dan ook niemand die beweert dat AZ een topclub is.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
Topploeg, topclub, zo lang de mensen die AZ op dit moment supporteren tevreden kunnen zijn met de huidige gang van zaken en de prestaties is het in hun ogen een topclub. Ben het wel met je eens dat AZ er bij lange na nog niet is. Het allerbelangrijkste is om de lijn zoals deze nu is door te zetten en zo te houden. Minimaal altijd bij de top 5 zitten om verzekerd te zijn van Europees voetbal. Dat is vaak belangrijk om je naam bekend te houden. Daarnaast kan je sneller (betere) spelers krijgen als je Europees speelt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
dembele kan ook op de positie van shota spelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag trouwens dat Shota gisteren werkelijk heel slecht speelde. Is Shota op?
Een aanval met Koevermans - Lens zie ik niet zo zitten eigenlijk.
ik dacht gisteren te horen dat het allemaal wel meeviel en dat hij aankomende zondag wel zou spelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Dembele is toch geblesseerd?
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Dembele is toch geblesseerd?
Staat op het forum van azfanpage.nlquote:De kans dat Moussa Dembélé donderdag tegen Ajax weer kan spelen is nadrukkelijk aanwezig. De jeugdige aanvaller van AZ moest zich gistermiddag in de play-off wedstrijd tegen FC Twente na een ruim half uur al laten vervangen door een blessure, maar de ernst van de kwetsuur blijkt nu mee te vallen.
In eerste instantie werd er gedacht dat de Belgisch international een zware hamstringblessure op had gelopen en daardoor de rest van het seizoen niet meer in actie zou kunnen komen. Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft echter uitgewezen dat het slechts een lichte verrekking betreft.
en ze spelen zondagquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[..]
Staat op het forum van azfanpage.nl
Er staat alleen geen bron bij dus weet niet waar dit vandaan komt. Overigens staat er in de tekst 'donderdag' ipv 'zaterdag'.
Voetbalcentraal.nlquote:Dembélé kan mogelijk al weer spelen tegen Ajax
Gepubliceerd op 14-05-07 om 12:39 door Luuk van Sluisveld
De kans dat Moussa Dembélé donderdag tegen Ajax weer kan spelen is nadrukkelijk aanwezig. De jeugdige aanvaller van AZ moest zich gistermiddag in de play-off wedstrijd tegen FC Twente na een ruim half uur al laten vervangen door een blessure, maar de ernst van de kwetsuur blijkt nu mee te vallen.
In eerste instantie werd er gedacht dat de Belgisch international een zware hamstringblessure op had gelopen en daardoor de rest van het seizoen niet meer in actie zou kunnen komen. Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft echter uitgewezen dat het slechts een lichte verrekking betreft.
nou wat zei ik bradda jeweetschquote:Op maandag 14 mei 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voetbalcentraal.nl
Koevermans - Dembele zie ik wel zitten in de spits
Dit is een forum. Of snap jij dat concept niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus? Dat roepen we ook al tijden, maar blijkbaar ben je niet zo goed in lezen.
Ja, trollen in topics, afgunst laten blijken, maar inhoudelijk niks te melden hebben etc.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dit is een forum. Of snap jij dat concept niet?![]()
quote:AZ boos over insteek Ajax
Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |