PSV landskampioenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Van aanstaande kampioen naar niets, van 'aanstaande' bekerwinnaar naar niets....what's next?
Mag van mij elk jaar zo zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 01:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
PSV landskampioen
Ajax de beker
Az de playoffs
Lijkt mij een eerlijke deal
Als Van Egmond gewoon één van de (minstens) 2 zekere pingels geeft is het na 90 minuten gewoon beslist in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.![]()
Als scheringa geen oplichter(dsb bank enzo) was dan speelde AZ nu in de hoofdklasse.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als Van Egmond gewoon één van de (minstens) 2 zekere pingels geeft is het na 90 minuten gewoon beslist in het voordeel van AZ.
jullie? ik ben helemaal geen AZ-supporter.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als scheringa geen oplichter(dsb bank enzo) was dan speelde AZ nu in de hoofdklasse.
Jullie moeten niet zo miepen, jullie hadden wegereef mee, wij van Egmond een beetje, big deal dat is voetbal, wees een goeie verliezer.
Dat is nou een argument dat joden altijd gebruiken als ze verliezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah boe, heeft de scheidsrechter het gedaan?
Span een rechtzaak aan!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is nou een argument dat joden altijd gebruiken als ze verliezen.
nu ben ik dus zeker weer calimero? want dat is het volgende argument dat er na komt.
AZ heeft helaas niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef golfer het volgende:
Zoals Don Leo Kameleon ook al zei: over het gehele seizoen heb je 50 % de scheids mee en 50 % de scheids tegen en aan het einde van een voetbal seizoen staat iedereen op de plek waar ie hoort en verdient de prijzen die de club heeft.
In het geval van AZ dus: voorlopig dus niets.![]()
Dat heeft iedere supporter van iedere club omdat je altijd t beste wilt voor je club en dat niet altijd zo is.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
AZ heeft helaas niks.
Maar om nou te zeggen dat ze niks verdienen?
![]()
Dat van 50-50 klopt wel aardig over een heel seizoen.
Alleen zien niet alle ajax toeschouwers dat zo. Ze voelen zich vaker benadeeld terwijl dat natuurlijk niet zo is. Vaak juist het tegenovergestelde.
schitterend. kwam vaak terug gisterquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat jullie de playoffs NET niet winnen..![]()
Hele foute tvp
[afbeelding]
7000 euro de man, dat is voor een Excelsior speler best veel volgens mij. Dan willen ze wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wtf? Wat zijn dat voor smerige tactieken?
Blijft evengoed wel een merkwaardig iets natuurlijk. Daarnaast als het waar is dan is het natuurlijk belachelijk dat Ajax nu minder wil betalen omdat ook zij geen kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, het lijkt mij pas fout als ze betaald worden om te verliezen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |