Daar ben ik het wel met hem eens, en wat doe jij op de vak410 sitequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.vak410.nl/images/danny.wav
Koevermans over dieplayoffs
Oh hee, da's een Ajax-sitequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met hem eens, en wat doe jij op de vak410 site
Whaha is niet erg hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh hee, da's een Ajax-site
Ik heb alleen de deeplink gevolgd
quote:AZ: Salmon komt als Koevermans gaat
Glenn Salmon heeft een aanbieding van AZ op zak, meldt het Algemeen Dagblad. De spits, die na dit seizoen afscheid neemt bij NAC Breda, komt echter alleen naar Alkmaar als Danny Koevermans vertrekt uit het DSB-stadion.
Verschillende clubs uit het buitenland hengelen nadrukkelijk naar de diensten van Koevermans, die als topscorer van AZ de reguliere competitie afsloot. Onder meer Glasgow Rangers zou verregaande interesse hebben in de pinchhitter.
AZ ziet in Salmon de ideale opvolger. De Zuid-Afrikaan geniet een transfervrije status omdat zijn contract bij FC Groningen afloopt. NAC huurde hem de tweede seizoenshelft en direct begon de aanvaller te scoren. Daarop trachtten de Bredanaars om hem definitief te contracteren, maar dat aanbod werd ingetrokken omdat Salmon in de ogen van de NAC-clubleiding te lang twijfelde over het voorstel.
RIP.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Stadionspeaker Ben Lieferink (58) overleden
ALKMAAR- Stadionspeaker Ben Lieferink is donderdagochtend 10 mei aan een hartstilstand overleden. Het karakteristieke stemgeluid van AZ begon in 1990 als stadionspeaker bij AZ en miste in die zeventien jaar slechts twee thuiswedstrijden. Hij werkte ook 40 jaar lang voor het GGZ. De stem van AZ is 58 jaar geworden.
Binnen AZ is er verslagen gereageerd op het overlijden van de man die jarenlang onafscheidelijk met de Alkmaarse voetbalclub verbonden was. De thuiswedstrijden van AZ in het DSB Stadion en de Alkmaarder Hout kregen dankzij het vertrouwde stemgeluid van Lieferink altijd een bijzonder karakter. Het is voor AZ en de supporters dan ook een enorm verlies dat het DSB Stadion het vanaf zondag zonder de vaste omroeper moet doen, die de thuiswedstrijden van AZ altijd kleur gaf.
'Stem van AZ'
Naar nu blijkt is de stem van AZ, die zich altijd belangeloos inzette voor de club, op zondag 22 april voor het laatst in het DSB Stadion te horen geweest tijdens AZ-Heerenveen.
Naast speaker bij alle thuiswedstrijden van AZ was Lieferink ook bij alle thuiswedstrijden van Jong AZ als omroeper actief. Daarnaast was Lieferink ook jarenlang (internationaal) speaker bij het marathonschaatsen.
[afbeelding]
GGZ
Eind januari kondigde Lieferink in het programmaboekje van AZ-Sparta aan dat hij op 1 juni van dit jaar zou stoppen bij het GGZ om vervroegd met pensioen te gaan. Verder blikte hij in dat interview terug op zijn vele jaren als speaker, waar hij ook na zijn pensioen nog jaren mee wilde doorgaan. Er waren spannende dingen zoals AZ-Feyenoord na de slag van Beverwijk. Dat was toen wel heel spannend, omdat je niet wist wat er kon gaan gebeuren, sprak Lieferink in januari. Verder waren er ook moeilijke dingen zoals het uitspreken van In Memoriams. Verder vond ik het een grote eer dat ik het afscheid van de Alkmaarder Hout vanaf het veld mocht presenteren.
Memorabel (vooral voor de toeschouwers) zijn ook de missers van de speaker. Lieferink zelf was de eerste om dat in het interview toe te geven. Natuurlijk maak ik ook wel eens fouten en dat krijg je dan ook meestal uitgebreid te horen. Zoals laatst toen ik na afloop het team van Co Adriaanse bedankte. Co zat toen in het stadion, dus waarschijnlijk dacht ik daar even aan. Toen ik het uitsprak, realiseerde ik meteen dat het mis was, maar dat heb ik toen maar laten zitten. Het leed was toen toch al geschied.
AZ wenst familie sterkte
AZ wenst de familie van Ben Lieferink veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies.
RIP Ben!![]()
Mwah, V.Gaal heeft in het verleden ook wel aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Salmon.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Zo te zien is de geldkraan dichtgedraaid
Is wel een speler met ervaring, scoort alleen niet zo veel. Dat vind ik jammerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, V.Gaal heeft in het verleden ook wel aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Salmon.![]()
Lekker, iedereen was juist blij dat Boukhari weg ging. Van mij mag hij terug naar Nantes in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
RTV NH meldt het volgende:
De geruchten dat AZ Sharbel Touma gaat inlijven, zijn niet waar. De aanvaller van FC Twente stond wel in de belangstelling van AZ, maar die overgang is vorige week al afgeketst. Het vertrek van Nourdin Boukhari uit Alkmaar is ook niet zeker. AZ is nog in gesprek met Boukhari over zijn toekomst.
Ergeren jullie je ook dood aan al die ontzettend domme aanvallende overtredingen van 'm? En dat hij de ballen veel te lang bij zich houdt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef xFriendx het volgende:
Boukhari heeft zo zijn momenten dat hij prima speelt, helaas zijn er meer momenten dat hij totaal niets toevoegt en is hij dus niet constant genoeg om zichzelf en dit team naar een hoger niveau te tillen. Op dat moment houdt het gewoon op.
36.000 zullen ze bij lange na niet vol krijgen wekelijks, alleen bij de toppers. en voor het er 60.000 a 70.000 worden zijn we al 50 jaar en 10 kampioenschappen verder. Als dat er dus ooit van komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens VI gaat AZ in 2009 beginnen met de stadionuitbreiding naar 36.000 plaatsen en wil het in de (verre) toekomst zelfs naar 60.000-70.000 plaatsen.![]()
Dirk moet niet zeikenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens VI gaat AZ in 2009 beginnen met de stadionuitbreiding naar 36.000 plaatsen en wil het in de (verre) toekomst zelfs naar 60.000-70.000 plaatsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |