abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49186095
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef denthemen het volgende:
Er zaten meer az'ers ja, maar is ook niet zo gek als zij meer kaarten krijgen of wel? En toen Ajax in de meer speelde, ook al voor dat men de europacup van 95 won was de meer vol, was ook niet zo moeilijk, maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.
Maar je strijdt wel elk jaar mee voor alle prijzen. Ook dat trekt mensen aan. Goed voorbeeld is toch weer AZ: geen enkele prijs tot nu toe nog gewonnen, maar ze strijden nu wel elk jaar bij elke prijs mee. Dat trekt extra mensen aan, ook de door jou verfoeide gloryhunters. Get over it.
quote:
En dat het knap is om van 8500 naar het dubbele te gaan? Onzin, AZ speelde leuk voetbal, opeens wilt de hele regio erbij horen, ja dan krijg je een stadion wel vol, makkelijk zelfs, maar waarom krijgen ze dan een uitvak bij Ajax niet eens voor de helft vol?
Knap is niet het goede woord, logisch wel. En waarom de ene wedstrijd het uitvak wel vol zit met 500 AZ-supporters en het andere weer niet? Geen idee, dat antwoord moet ook ik je schuldig blijven. Maar feit is wel dat vroeger in de eerste divisie er vaak wel meer dan 325 man meegingen naar wedstrijden. Vaak zat meegemaakt. (alhoewel ik dan gewoon op de tribune van de tegenstander zat, uitvakken zijn niks voor mij met al die kutbeveiligingen...).
quote:
En dat er verhoudingsgewijs meer az'ers naar uitwedstrijden gaan dan Ajacieden/Feyenoorders(deze zet ik erbij omdat deze club ook altijd de uitvakken vol krijgt) is absoluut onzin, tuurlijk kun je gaan kijken zoals bijvoorbeeld Twente uit afgelopen keer(dus niet vanavond). Az krijgt hem halfvol, is 325 man, ajax krijgt hem vol, 650 man, maar Ajax heeft dan een stadion van 50.000 en az van 17.000? Onzin, elke uitwedstrijd zijn er weer honderden supporters bij Ajax die buiten de boot vallen
Volgens mij heeft AZ ook een x-duizendtal mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart staan. Nog een paar erbij en Dirk wil een tweede ring bouwen (god behoed ons voor dat moment....dat gaat TE veel worden...).
quote:
Maar ik vind niet dat je verplicht bent om uitwedstrijden te gaan bezoeken of zo, dat is mijn punt ook niet, maar ik kots meer op de mensen die nu opeens wel bij AZ komen nu het goed gaat, overal komen vertellen dat ze AZ fan zijn, maar straks als het minder gaat zitten ze weer ergens anders..
En daar heb ik (persoonlijk) geen enkel probleem mee. Jarenlang ben ik de enige AZ-supporter in mijn regio (Westland) geweest en sinds ze successen hebben, komen er steeds meer bij, ook in mijn vriendenkring. Vind ik alleen maar gezellig en ik geniet ervan. Dat ze in mindere tijden weer wegtrekken.....tsja, so be it. Ik geniet gewoon van deze jaren, voor hoe lang het ook zal duren (hopelijk permanent uiteraard).

Punt is ook dat veel mensen meer van mooi voetbal houden dan dat ze echt voor een club zijn. Is ook bij ajax zo, is ook bij PSV zo en is dus ook bij AZ zo. Men kiest dan voor de club die het leukst voetbal speelt en schijnbaar is dat tegenwoordig voor veel mensen bij AZ zo. So be it.
quote:
Maar voor de échte fan heb ik respect, alhoewel ik niet weet wie van de personen hier zich ook in de slechte jaren liet horen
En dat zal je ook moeilijk te weten komen. Ik kan nu wel roepen dat ik al jarenlang bij AZ kom, maar dat valt gewoonweg niet te staven. Het is wel zo, maar ik kan best begrijpen dat mensen dat niet altijd zullen geloven. Ook hier: so be it
pi_49186144
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef BobRooney het volgende:
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.
05-05-05 vond ik toch wel veel zuurder
pi_49186307
Jezus, deze topcs gaan meer over de supporters van AZ, dan over het voetbal zelf. Volgens mij staat er een redelijk belangrijke wedstrijd op het programma vanavond.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:11:06 #204
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_49186352
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op
Waar haal jij de arrogantie vandaan? Alsof die mensen niet gewoon naar de Bekerfinale mogen gaan van Denthemen De Grote.

Wat een kneus ben jij zeg
pi_49186355
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

05-05-05 vond ik toch wel veel zuurder
Nou, vond Excelsior nog erger. 05-05-05 een goeie 2de. Derde plaatste de bekerfinale tegen Ajax.

Het wordt tijd dat AZ prijzen gaat pakken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:11:44 #206
148059 Pritt
Atheïst
pi_49186371
Boukhari mag alweer weg volgens RTV Rijnmond.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49186390
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, deze topcs gaan meer over de supporters van AZ, dan over het voetbal zelf. Volgens mij staat er een redelijk belangrijke wedstrijd op het programma vanavond.
Ik ga er wel heen (niet vanavond, maar zondag) maar vreemd genoeg heb ik geen enkele spanning bij deze wedstrijd. Niet zozeer omdat ik denk dat AZ makkelijk gaat winnen, maar .....? Geen idee eigenlijk....
pi_49186409
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, en die knakker met z'n kampioenstattoo moet z'n eigen helemaal lullig voelen
Ik heb het gezien. Wat een druiloor was dat. Die zal zich inderdaad echt goed lullig gevoeld hebben. Die wordt de komende tijd alleen maar in de maling genomen door collega's/vrienden/familie.
pi_49186448
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
Zo sterk vond ik hem ook niet. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Misschien gaat hij terug naar Sparta?
pi_49186456
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
3 Jaar geleden had ik dit nog niet durven zeggen maar: inderdaad, hij is helaas niet goed genoeg voor AZ....
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:16:54 #211
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_49186555
Ik heb toch maandag nog een kaartje gekocht voor de thuiswedstrijd. Ik dacht, na de deceptie bij Excelsior dat ik wel genoeg geleden had dit jaar maar ik ga de gifbeker gewoon helemaal leegdrinken.

Kans dat we het redden tegen Twente acht ik nu niet zo heel groot meer maar ik ben er im jedem fall wel bij in Alkmaar.
pi_49186768
Ik ben er vanavond en zondag bij. Hopelijk wordt de schade vanavond niet al te groot en kunnen ze het zondag afmaken.
pi_49186961
Ik heb geen seizoenskaart (misschien volgend seizoen met paps, maar een andere fan zei dat ik dat wel kon vergeten ) maar ben meer voor AZ omdat ze uit Alkmaar komen. Moeders komt uit Alkmaar en zij zat er vele seizoenen. Daarnaast woon ik zelf redelijk in de buurt. AZ speelt ook leuk aantrekkelijk voetbal en dat is één van de hoofdredenen. Ik kan dan ook genieten van een goede pot van een Ajax of PSV tegen een Milan oid in de CL of UEFA Cup.

Voor de rest zal dat successupportersgedoe mij allemaal weinig schelen. Hoe meer mensen in het DBS stadion des te meer er aan verdiend wordt. Misschien beetje oppervlakkig om het zo te stellen, maar je supportersschare is een belangrijk onderdeel. Hoe meer supporters hoe meer geld, hoe meer supporters hoe groter de kans dat andere personen de club gaan opmerken (ADO is een uitzondering uiteraard, die kunnen ook met weinig man de club een naam bezorgen).

Voor de rest zal ik ook niet gaan afgeven op Ajax en alles wat er bij hoort. Wat mij betreft doet Ajax het uitstekend, zolang die 1e plek in de Eredivisie maar voor AZ is. Als Ajax dan na een goed seizoen tweede wordt, prima. Ik ga niet wensen dat zij als 8e eindigen bijv, meest belangijke is dat AZ 1e staat. Zelfde voor het Europese verhaal. Een finale AZ-Feyenoord in de CL is prima, als AZ em dan maar wint.

Het allermooiste zou zijn als in één jaar de CL finale bijv AZ-PSV is en UEFA Cup finale Ajax-Feyenoord. Engeland, Spanje, Italie, eat your heart out.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:26:23 #214
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49198342
Lekker lekker, 0-1 voor AZ.
Cziommer 13 minuut, Ajax staat met 1-0 achter bij Heerenveen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49199903
Netjes van AZ, jammer alleen dat die rotmof scoort. Ajax speelt echt slecht, je ziet duidelijk dat ze de wedstrijd van zondag nog in de benen hebben. Sowieso is uit bij Heerenveen al nooit een makkie, maar Twente natuurlijk ook niet. Hopen dat we elkaar nog 2x tegenkomen.
pi_49199977
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef xFriendx het volgende:
Een finale AZ-Feyenoord in de CL is prima, als AZ em dan maar wint.
Heb je het afgelopen seizoen wel eens een wedstrijd van fnoord gezien?
pi_49200228
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
Netjes van AZ, jammer alleen dat die rotmof scoort. Ajax speelt echt slecht, je ziet duidelijk dat ze de wedstrijd van zondag nog in de benen hebben. Sowieso is uit bij Heerenveen al nooit een makkie, maar Twente natuurlijk ook niet. Hopen dat we elkaar nog 2x tegenkomen.
Ik hoop toch wel dat Ajax wint eigenlijk, want ik wil wel revanche halen
pi_49200618
En ik wil nog 2x van AZ winnen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:02:38 #219
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49203407
1-1 uit tegen Twente is prima. Thuis afmaken dan maar, na wat rust. De selectie is sowieso wat dun. Jenner vond ik vandaag echt miserabel. Van mij mag zelfs Lens op rechtshalf eens beginnen. Of for god's sake, pleur Vormer daar neer. Maar laat Jenner vervroegd vakantie nemen.
Confidence through competence
pi_49206971
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
1-1 uit tegen Twente is prima. Thuis afmaken dan maar, na wat rust. De selectie is sowieso wat dun. Jenner vond ik vandaag echt miserabel. Van mij mag zelfs Lens op rechtshalf eens beginnen. Of for god's sake, pleur Vormer daar neer. Maar laat Jenner vervroegd vakantie nemen.
Jenner komt nog maar weinig tot niet langs zijn man. Hij wint het ook niet op snelheid want de man die hem dekt weet meestal zijn voorzet nog te keren en er een hoekschop van te maken. Normaal is dat nog niet zo slecht, maar AZ staat nou niet bepaald bekend als gevaarlijke ploeg bij hoekschoppen, eerder tegenovergesteld, dus heb je uiteindelijk geen enkel rendement uit de acties van Jenner.
pi_49213773
De enige die Jenner dolt, is zichzelf.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:16:31 #222
55709 Stereotomy
pi_49216190
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef BobRooney het volgende:
De enige die Jenner dolt, is zichzelf.
Aan het begin van het seizoen bekeek hij de tegenstander 0.5 seconde, maakte twee scharen en ging er dan binnen of buitendoor langs.

Nu zet hij zijn rechtervoet op de bal, kijkt 3 seconden wat de tegenstander doet, rolt wat met zijn voet op de bal, kijkt nog een seconde, en ondertussen is er nog een tegenstander aangekomen die hem van de bal werkt.

pi_49216351
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nu zet hij zijn rechtervoet op de bal, kijkt 3 seconden wat de tegenstander doet, rolt wat met zijn voet op de bal, kijkt nog een seconde, en ondertussen is er nog een tegenstander aangekomen die hem van de bal werkt.

Goed omschreven. Elke wedstrijd zie je hem weer denken...volgens mij bedenkt hij in die 3 seconden de mooiste acties. Maar dan is het al te laat .

Deed hij ook niet aan extra techniek training, uit zichzelf, samen met Ryan Babel bij 1 of andere voetbalschool.
quote:
Zo huurde Ajax Kronshorst in om Ryan Babel te kneden. Ook Julian Jenner (AZ, ex-NAC) maakte gebruik van zijn diensten. ( voetbalacademie.nl )
Niet vrijwillig, maar het werkt dus voor geen meter.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:25:00 #224
55709 Stereotomy
pi_49216421
Was dat niet zijn vader, die daar ook trainde
quote:
Op deze Academie wordt les gegeven door Chris Kronshorst, Ton Jenner, Corné Sloos, Coen v.d. Hoeven, Dion van Velzen, Richard Verschelden, Don Vermeer, Ché Jenner, Julian Jenner, Patrick Polanen, Yoeri Jenner en Tim Slingerland.
Opa, oma, neef, en achterkleinkind
quote:
Honderdvijftig schijnbewegingen

Bewegingen die de beste spelers ter wereld gebruiken om de tegenstanders te dollen, dat leer jij ook bij de Voetbal Academie. Eerst zonder tegenstander, later met één, twee of nog meer tegenstanders. Weet je dat er wel 150 verschillende bewegingen zijn om een tegenstander te passeren? Wil jij niet graag zoveel mogelijk daarvan aan je eigen repertoire toevoegen? Of je nu aanvaller, middenvelder of verdediger bent, dat maakt niet uit. In het moderne voetbal moet je van alle markten thuis zijn
Oh , Jenner probeert ze alle 150 eerst in zijn hoofd uit.
pi_49216513
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Was dat niet zijn vader, die daar ook trainde
[..]

Opa, oma, neef, en achterkleinkind
Allemaal kunnen ze niet voetballen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: