Maar je strijdt wel elk jaar mee voor alle prijzen. Ook dat trekt mensen aan. Goed voorbeeld is toch weer AZ: geen enkele prijs tot nu toe nog gewonnen, maar ze strijden nu wel elk jaar bij elke prijs mee. Dat trekt extra mensen aan, ook de door jou verfoeide gloryhunters. Get over it.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef denthemen het volgende:
Er zaten meer az'ers ja, maar is ook niet zo gek als zij meer kaarten krijgen of wel? En toen Ajax in de meer speelde, ook al voor dat men de europacup van 95 won was de meer vol, was ook niet zo moeilijk, maar al ging je naar het olympisch stadion, dan zat hij ook vol.. en dat waren destijds ongeveer 45.000 plekken, die mensen zijn er niet bijgekomen sinds de arena, en denk eens goed na, wat voor succes heeft Ajax gehad na 95? Weinig toch? Waarom dan toch ELK jaar 40.000 seizoenkaarten? Dat zijn geen gloryhunters, waar geen glory is kan je ook niet hunten.
Knap is niet het goede woord, logisch wel. En waarom de ene wedstrijd het uitvak wel vol zit met 500 AZ-supporters en het andere weer niet? Geen idee, dat antwoord moet ook ik je schuldig blijven. Maar feit is wel dat vroeger in de eerste divisie er vaak wel meer dan 325 man meegingen naar wedstrijden. Vaak zat meegemaakt. (alhoewel ik dan gewoon op de tribune van de tegenstander zat, uitvakken zijn niks voor mij met al die kutbeveiligingen...).quote:En dat het knap is om van 8500 naar het dubbele te gaan? Onzin, AZ speelde leuk voetbal, opeens wilt de hele regio erbij horen, ja dan krijg je een stadion wel vol, makkelijk zelfs, maar waarom krijgen ze dan een uitvak bij Ajax niet eens voor de helft vol?
Volgens mij heeft AZ ook een x-duizendtal mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart staan. Nog een paar erbij en Dirk wil een tweede ring bouwen (god behoed ons voor dat moment....dat gaat TE veel worden...).quote:En dat er verhoudingsgewijs meer az'ers naar uitwedstrijden gaan dan Ajacieden/Feyenoorders(deze zet ik erbij omdat deze club ook altijd de uitvakken vol krijgt) is absoluut onzin, tuurlijk kun je gaan kijken zoals bijvoorbeeld Twente uit afgelopen keer(dus niet vanavond). Az krijgt hem halfvol, is 325 man, ajax krijgt hem vol, 650 man, maar Ajax heeft dan een stadion van 50.000 en az van 17.000? Onzin, elke uitwedstrijd zijn er weer honderden supporters bij Ajax die buiten de boot vallen
En daar heb ik (persoonlijk) geen enkel probleem mee. Jarenlang ben ik de enige AZ-supporter in mijn regio (Westland) geweest en sinds ze successen hebben, komen er steeds meer bij, ook in mijn vriendenkring. Vind ik alleen maar gezellig en ik geniet ervan. Dat ze in mindere tijden weer wegtrekken.....tsja, so be it. Ik geniet gewoon van deze jaren, voor hoe lang het ook zal duren (hopelijk permanent uiteraard).quote:Maar ik vind niet dat je verplicht bent om uitwedstrijden te gaan bezoeken of zo, dat is mijn punt ook niet, maar ik kots meer op de mensen die nu opeens wel bij AZ komen nu het goed gaat, overal komen vertellen dat ze AZ fan zijn, maar straks als het minder gaat zitten ze weer ergens anders..
En dat zal je ook moeilijk te weten komen. Ik kan nu wel roepen dat ik al jarenlang bij AZ kom, maar dat valt gewoonweg niet te staven. Het is wel zo, maar ik kan best begrijpen dat mensen dat niet altijd zullen geloven. Ook hier: so be itquote:Maar voor de échte fan heb ik respect, alhoewel ik niet weet wie van de personen hier zich ook in de slechte jaren liet horen![]()
05-05-05 vond ik toch wel veel zuurderquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef BobRooney het volgende:
Dit jaar vond ik toch wel extra zuur, vooral tegen Excelsior.
Waar haal jij de arrogantie vandaan? Alsof die mensen niet gewoon naar de Bekerfinale mogen gaan van Denthemen De Grote.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die gezinnen die opeens naar de bekerfinale gaan en zo en zich verder nooit meer laten zien, daar kots ik op![]()
Nou, vond Excelsior nog erger. 05-05-05 een goeie 2de. Derde plaatste de bekerfinale tegen Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
05-05-05 vond ik toch wel veel zuurder
Ik ga er wel heen (niet vanavond, maar zondag) maar vreemd genoeg heb ik geen enkele spanning bij deze wedstrijd. Niet zozeer omdat ik denk dat AZ makkelijk gaat winnen, maar .....? Geen idee eigenlijk....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, deze topcs gaan meer over de supporters van AZ, dan over het voetbal zelf. Volgens mij staat er een redelijk belangrijke wedstrijd op het programma vanavond.
Ik heb het gezien. Wat een druiloor was dat. Die zal zich inderdaad echt goed lullig gevoeld hebben. Die wordt de komende tijd alleen maar in de maling genomen door collega's/vrienden/familie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, en die knakker met z'n kampioenstattoo moet z'n eigen helemaal lullig voelen![]()
Zo sterk vond ik hem ook niet. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Misschien gaat hij terug naar Sparta?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
Boukhari mag alweer weg volgens RTV Rijnmond.
3 Jaar geleden had ik dit nog niet durven zeggen maar: inderdaad, hij is helaas niet goed genoeg voor AZ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Pritt het volgende:
Boukhari mag alweer weg volgens RTV Rijnmond.
Heb je het afgelopen seizoen wel eens een wedstrijd van fnoord gezien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef xFriendx het volgende:
Een finale AZ-Feyenoord in de CL is prima, als AZ em dan maar wint.
Ik hoop toch wel dat Ajax wint eigenlijk, want ik wil wel revanche halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
Netjes van AZ, jammer alleen dat die rotmof scoort. Ajax speelt echt slecht, je ziet duidelijk dat ze de wedstrijd van zondag nog in de benen hebben. Sowieso is uit bij Heerenveen al nooit een makkie, maar Twente natuurlijk ook niet. Hopen dat we elkaar nog 2x tegenkomen.
Jenner komt nog maar weinig tot niet langs zijn man. Hij wint het ook niet op snelheid want de man die hem dekt weet meestal zijn voorzet nog te keren en er een hoekschop van te maken. Normaal is dat nog niet zo slecht, maar AZ staat nou niet bepaald bekend als gevaarlijke ploeg bij hoekschoppen, eerder tegenovergesteld, dus heb je uiteindelijk geen enkel rendement uit de acties van Jenner.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
1-1 uit tegen Twente is prima. Thuis afmaken dan maar, na wat rust. De selectie is sowieso wat dun. Jenner vond ik vandaag echt miserabel. Van mij mag zelfs Lens op rechtshalf eens beginnen. Of for god's sake, pleur Vormer daar neer. Maar laat Jenner vervroegd vakantie nemen.
Aan het begin van het seizoen bekeek hij de tegenstander 0.5 seconde, maakte twee scharen en ging er dan binnen of buitendoor langs.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef BobRooney het volgende:
De enige die Jenner dolt, is zichzelf.
Goed omschreven. Elke wedstrijd zie je hem weer denken...volgens mij bedenkt hij in die 3 seconden de mooiste acties. Maar dan is het al te laat .quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu zet hij zijn rechtervoet op de bal, kijkt 3 seconden wat de tegenstander doet, rolt wat met zijn voet op de bal, kijkt nog een seconde, en ondertussen is er nog een tegenstander aangekomen die hem van de bal werkt.
Niet vrijwillig, maar het werkt dus voor geen meter.quote:Zo huurde Ajax Kronshorst in om Ryan Babel te kneden. Ook Julian Jenner (AZ, ex-NAC) maakte gebruik van zijn diensten. ( voetbalacademie.nl )
Opa, oma, neef, en achterkleinkindquote:Op deze Academie wordt les gegeven door Chris Kronshorst, Ton Jenner, Corné Sloos, Coen v.d. Hoeven, Dion van Velzen, Richard Verschelden, Don Vermeer, Ché Jenner, Julian Jenner, Patrick Polanen, Yoeri Jenner en Tim Slingerland.
Ohquote:Honderdvijftig schijnbewegingen
Bewegingen die de beste spelers ter wereld gebruiken om de tegenstanders te dollen, dat leer jij ook bij de Voetbal Academie. Eerst zonder tegenstander, later met één, twee of nog meer tegenstanders. Weet je dat er wel 150 verschillende bewegingen zijn om een tegenstander te passeren? Wil jij niet graag zoveel mogelijk daarvan aan je eigen repertoire toevoegen? Of je nu aanvaller, middenvelder of verdediger bent, dat maakt niet uit. In het moderne voetbal moet je van alle markten thuis zijn
Allemaal kunnen ze niet voetballenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Was dat niet zijn vader, die daar ook trainde
[..]
Opa, oma, neef, en achterkleinkind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |