tt is goed niks meer aan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
bedenk es een goeie TT zeg
Oh jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef PeZu het volgende:
en centraal
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraalquote:
ik ookquote:
wij altijdquote:
Slotje sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraal![]()
![]()
![]()
Beginnen we nu weer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Oraaaanje, wat vind je v an mn fobo update
3 minuten te laat kluns.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
en weer open![]()
edit- sorry dat het zo lang duurde kon het jusite knopj eniet meer vinden_!
tussen wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
quote:
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
Ik zit nooit op een spoorwegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
Je hangt er een beetje vreemd bij, en op een spoor gaan zitten lijkt me niet erg verstandig.
Je bent wel een mooie meid! Leuke foto's!
ooh die julliequote:
Het is een soort subliminal message in je icon? jong vuilak. Of staat er iets anders.quote:
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
does leif enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.![]()
Probeer je me nu uit te lokken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Naar bed naar bed, zei Duimelotquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik slaap half dus k ga niet veel reageren trouwens_1.
ik wel maar de kinder shier in buur tniet echtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je wel even stil geweest om 8 uur?
brr die beesten zitten hier ook overal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee ik was ook te laat met stil zijn..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel maar de kinder shier in buur tniet echt_!
huwelijksreisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Teruggekeerd van wat eigenlijk? En dat op 5 mei.
Jullie waren op kamp hč!
Ik heb nu 2 keer zo een dikke huisspin binnen gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
brr die beesten zitten hier ook overal.
befkamp geloof ik!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Teruggekeerd van wat eigenlijk? En dat op 5 mei.
Jullie waren op kamp hč!
vieze beesten, ik durf ze niet eens dood te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer zo een dikke huisspin binnen gehad
aah vandaar die dorst de hele tijdquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
vieze beesten, ik durf ze niet eens dood te maken.
ik denk ik zeg het vast voordat jij het roeptquote:
Dat was niet eens in mij opgekomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het vast voordat jij het roept_!
Psst het haar zit nog tussen je tanden.quote:
soms welquote:
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
De moeder van de duizendpoot
is vreselijk ontevreden.
Want haar zoontje is zojuist
in de sloot gegleden.
En als je even rekent
weet je wat dat betekent:
Op z'n hoofd een grote buil
en wel duizend sokjes vuil
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
De moeder van de duizendpoot
is vreselijk ontevreden.
Want haar zoontje is zojuist
in de sloot gegleden.
En als je even rekent
weet je wat dat betekent:
Op z'n hoofd een grote buil
en wel duizend sokjes vuil
nee veel wasmiddelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Hier moet je kinderen voor hebben ofzo?
Nee, dat denk ik niet. Als je drank op hebt is alles leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Hier moet je kinderen voor hebben ofzo?
Nonsens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Als je drank op hebt is alles leuk.
quote:
Naja dat kent ook niet veel hoogtepunten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat de kwaliteit achteruit holt.
stel je aan hee...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat de kwaliteit achteruit holt.
Adolf Hitler was betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je aan hee...
wij hebben gemaakt tot wat dit is
so who do i trust? me that's who
en q_b ook natuurlijk![]()
op de titanic me dunktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Jonge ik ga morgen lekker varen met me meiske!
Hopen dat het lekker weer wordt! Ik wist niet dat je een vriendin had! Gister had je nog bindingangst!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Jonge ik ga morgen lekker varen met me meiske!
Ik was gisteren (donderdag) toch uiteten geweest, dat is best goed uitgepakt. Zo goed dat ik het wel me meiske durf te noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hopen dat het lekker weer wordt! Ik wist niet dat je een vriendin had! Gister had je nog bindingangst!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was gisteren (donderdag) toch uiteten geweest, dat is best goed uitgepakt. Zo goed dat ik het wel me meiske durf te noemen.
Daar zal iedereen wel een beetje last van hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en die bindingsangst klopt wel een beetje.
Ik vroeg naar de naam van je meiske, het leek me raar dan jouiw naam niet te weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet je met mijn naam, die luidt Ludo.
Je hebt feest gevierd vandaag toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
Maar we gaan nou toch niet plots serieus ouwehoeren?
Het leven is één groot feest, vrijdag vooral met het naderende weekend!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt feest gevierd vandaag toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
too much infoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef Tezz het volgende:
Zo. Dus.
Oh mijn god wat heb ik een kater. Da's echt lang geleden dat ik er zo veel last van heb gehad......werd vanmorgen wakker met bonkende, bonkende, BONKENDE koppijn en heb al weer even boven de pot gehangen. Tjeezus zeg, ik word echt ouder.
![]()
Tja dat realiseerde ik me later ook. Ik ben dan ook niet helemaal helder vandaag.quote:
ok dan is het goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja dat realiseerde ik me later ook. Ik ben dan ook niet helemaal helder vandaag.
Heb speciaal voor jou een edit gedaan!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef LudoSanders het volgende:
Drankbak.
Mensen die moeten zuipen om het gezellig te hebben, zo sad.
Joh?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is weekend he
Ja hoor. Het gaat verbazingwekkend goed. Het herstel duurde toch minder lang dan ik dacht.quote:
Nou hier in het zuiden niet hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is weekend he
Het is weekend dus stap tijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hier in het zuiden niet hoor.
Of toch wel?
Kut, de dagen-van-de-week-hersencellen zijn gisteravond overleden.
mooi is ie hehquote:
rond je penis niet heurquote:Op zondag 6 mei 2007 13:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Opgezwollen lippen zijn uiterst kut.
of juist welquote:
Kom jij tegenwoordig hierquote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
ff boven stofzuigen, daarna lekker een dampeh roken!
Lekkere commentquote:Op zondag 6 mei 2007 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
Weer thuis is*![]()
w00tomfgeins1!!1, Hospice waar Opa ligt ziet er super uit!![]()
Het is villa, en groot!Hele lieve vrijwilligers.
![]()
We waren er vandaag met de hele famillie, z'n verjaardag vieren.![]()
78 jaar, alleen toen ik in de huiskamer zat en Oma tegen mij zij "Het was wel een mooie dag he, 't is allweer z'n laatste verjaardag", dat raakte wel een gevoellige snaar.![]()
ik kan hem niet eens lezenquote:
dat groen met kaneel lijkt op een sneeuwpopquote:
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat groen met kaneel lijkt op een sneeuwpop![]()
President?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Present!
Deaud gescheauten?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
paf paf
Logisch was weer stap tijdquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef maaike1987 het volgende:
ben nu lekker aan het genietne van mijn peukie.. gisteravond weer te laat geworden![]()
Shit hé!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TheSorrow het volgende:
omg en ik zeg net tegen mn ouders 'nee joh het gaat niet regenen, ik doe het na het eten wel' ....
Beter vraag je mij eerstquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TheSorrow het volgende:
omg en ik zeg net tegen mn ouders 'nee joh het gaat niet regenen, ik doe het na het eten wel' ....
oh lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow lights one up as wellIn the fucking garden
!
shhtquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Jimbo rookt?.
Haha. Ik zit binnen
. Het gaat regenen
.
Klinkt chillquote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh lekkerik zit nu binnen met mn laptop
tis buiten 35graden
Dan zal ik maar niet zeggen dat t hier nog droog is?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
i like rusty spooonsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
*salad fingers stemmetje* "Mr Crabs, here is your cigaret"
Juist
t is hier ook nog droogquote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klinkt chill![]()
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat t hier nog droog is?
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jy befindt jezelf erchens in de kaariebiesche ijlanden?![]()
quote:
ohh lucky you !!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow ruikt de frituurpanHongerrrrrrrr
Patat, remia mayoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh lucky you !!
ik heb vanavond vis op mn bord, denk dat de hond heerlijk smullen zal vanavond
wat heb je allemaal ? frikandelletje ? kroketje ? biertje ?
Joah, jij niet meer dan?quote:
Ben je niet tegengekomenquote:
remia mayoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Patat, remia mayo! curry, uitjes, 2 frikandellen, coca cola
![]()
Van die zure shijt?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
remia mayozn 3 jaar geleden dat ik dat gehad heb
zit hier aan de spaanse omg vieze mayo
Druppels? Waarvandaan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
DRUPPELS DRUPPELS DRUPPELS ECHT WAARRUIKT ZO LEKKER
![]()
Dat komt vast door jouw parfumquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had wel wat meer gewild dan die druppelsMaar het hele huis ruikt toch al lekker
.
Punkrock.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my haaaaaaair
hoiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In 77 and 69 revolution was in the air
I was born too late into a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
sjouw ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Wat sjouw jij eigenlijk in Spanje Jimbo?
ja iddquote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjouw ?
wat ik daar doe ?
uhhh school , studie , werk , mn meis ... dat zegmaar
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjouw ?
wat ik daar doe ?
uhhh school , studie , werk , mn meis ... dat zegmaar
[..]
ja iddecht te goor dat spul
nja...dat dusquote:
zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 19:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeEn beter neemt je oma dat idd mee, goede mayonaise is van essentieel belang!
Rottuhrdamquote:Op zondag 6 mei 2007 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja...dat dus, maar over een tijdje ben ik wel weer in nederland
, waar ik een mes in mn rug heb binen 5 min
(jaja rotterdammer he
)
[..]
zekerook zeer essentieel voor mn puistenkop te behouden, ik bedoel maar...een gave huid hebben
wat voor een poser nerd ben ik dan weer
En twee oude ehquote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
Zie opeens wel heeeeel veel nieuwe gezichten opduiken.![]()
that's because the dynamic duo has returnedquote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
Zie opeens wel heeeeel veel nieuwe gezichten opduiken.![]()
Dôh, het komt natuurlijk door ons ja, dom van mequote:Op zondag 6 mei 2007 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
that's because the dynamic duo has returned_!
ik klikte op het hoeksje wou net jouw post gaan lezen toen liet ik een boertje en wat las ik burpquote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
burp
-->TRUquote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klikte op het hoeksje wou net jouw post gaan lezen toen liet ik een boertje en wat las ik burp![]()
Ik weet niet wat jij tot jezelf neemt, maar ik weet 1 ding zeker, het is verdomd goed spul!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik was ooit aan het sjorren toen ik fap fap fap las in een topic.
Maar die kans is beduidend groter.
speed en koffiequote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet twee boeken uit mijn hoofd kennen met daarin alleen maar codes en formules. En ik moet nog beginnen met in gedachten dat ik morgen om 11 uur de betreffende tentamen heb.
Olé!
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet twee boeken uit mijn hoofd kennen met daarin alleen maar codes en formules. En ik moet nog beginnen met in gedachten dat ik morgen om 11 uur de betreffende tentamen heb.
Olé!
jij bent dan ook al uit de publiciteit neem ik aanquote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rottuhrdam
Ik heb bijna nooit puisten, en vreet ongeveer zo'n grote bak per week![]()
dulce et decorum est, pro patria moriquote:
mooi gedicht :quote:
Pubertijt bedoel je?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent dan ook al uit de publiciteit neem ik aan
pubertijd jaquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pubertijd jamaar publiciteit vond ik gewoon zo schattig klinken
Lekker geuren weerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff een peukke gerookt onder t genot van een bakje thee... Wat een tyfusweer
Regen
Werk
Slapen!
Neen, puberteit.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pubertijd jamaar publiciteit vond ik gewoon zo schattig klinken
Bestel een visschotel deluxe.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ff wat te eten bestellen, op maandag moet je jezelf tenslotte kriebelen.
Ik zat aan een broodje donner te denken.quote:
een broodje Piet Hein Donner?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat aan een broodje donner te denken.
quote:
Examenjaar is het meest relaxte jaar dat je kan hebben.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Examenjaar is het meest relaxte jaar dat je kan hebben.
Daarbij komt dat examens van bijzonder laag niveau zijn. Pas om een uurtje of 2 beginnen meestal.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Werkelijk geen moer gedaan dit jaar..![]()
Bij de eerste 2 woorden had ik een hele andere voorstelling.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
Dikke wienerschnitzel naar binnen gewerkt net. Met liefde klaargemaakt door mijn man.
Zaterdag een mega-kater moeten verwerken van de bruiloft van vrijdag,quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 woorden had ik een hele andere voorstelling.
Aber, waar werscht du abgelopen dagen?
Het leven dat is 1 groot feest! En zing maar verderrrr...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaterdag een mega-kater moeten verwerken van de bruiloft van vrijdag,
zaterdagavond een knullig en burgerlijk (maar oh zo heerlijk) avondje gehad met man en kind op de bank (compleet met ranja uit wijnglazen, kaarsjes en lekkere hapjes).
Zondag uitgeslapen, daarna bij vrienden geweest en daarna kind verrast door in het pannekoekhuis te gaan eten.
En vandaag de hele dag (van acht tot zes) gewerkt! Nu ff uit aan het buiken van het eten........
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het leven dat is 1 groot feest! En zing maar verderrrr...
quote:tralalalala
Nounou, toe maar hoor.![]()
quote:Het leven is goed in het Brabantse Land!
Heb geen ruk uitgevoerd tijdens het weekend, alleen op zondag Opa's 78ste verjaardag gevierd.![]()
Hij zag er goed uit, wel flink vermagerd, maar voor hoe er voor staat ging het goed.
Super mooie villa waar hij ligt overigens, volede me er al helemaal thuis uiteraard.
quote:Ik las het ja! Fijn hoor!
Ik snap er in ieder geval niks van.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Tezz het volgende:
hahahaha ging iets niet helemaal goed met de split-quote ha ha ha
ooh wat liefquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik haat jou met elk bot in mijn lichaam.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik haat jou met elk bot in mijn lichaam.
QUEEN BEBEH!!!quote:
coke niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik maak geen nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |