Daar zal iedereen wel een beetje last van hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en die bindingsangst klopt wel een beetje.
Ik vroeg naar de naam van je meiske, het leek me raar dan jouiw naam niet te weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet je met mijn naam, die luidt Ludo.
Je hebt feest gevierd vandaag toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
Maar we gaan nou toch niet plots serieus ouwehoeren?
Het leven is één groot feest, vrijdag vooral met het naderende weekend!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt feest gevierd vandaag toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
too much infoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef Tezz het volgende:
Zo. Dus.
Oh mijn god wat heb ik een kater. Da's echt lang geleden dat ik er zo veel last van heb gehad......werd vanmorgen wakker met bonkende, bonkende, BONKENDE koppijn en heb al weer even boven de pot gehangen. Tjeezus zeg, ik word echt ouder.
![]()
Tja dat realiseerde ik me later ook. Ik ben dan ook niet helemaal helder vandaag.quote:
ok dan is het goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja dat realiseerde ik me later ook. Ik ben dan ook niet helemaal helder vandaag.
Heb speciaal voor jou een edit gedaan!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef LudoSanders het volgende:
Drankbak.
Mensen die moeten zuipen om het gezellig te hebben, zo sad.
Joh?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is weekend he
Ja hoor. Het gaat verbazingwekkend goed. Het herstel duurde toch minder lang dan ik dacht.quote:
Nou hier in het zuiden niet hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is weekend he
Het is weekend dus stap tijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hier in het zuiden niet hoor.
Of toch wel?
Kut, de dagen-van-de-week-hersencellen zijn gisteravond overleden.
mooi is ie hehquote:
rond je penis niet heurquote:Op zondag 6 mei 2007 13:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Opgezwollen lippen zijn uiterst kut.
of juist welquote:
Kom jij tegenwoordig hierquote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
ff boven stofzuigen, daarna lekker een dampeh roken!
Lekkere commentquote:Op zondag 6 mei 2007 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
Weer thuis is*![]()
w00tomfgeins1!!1, Hospice waar Opa ligt ziet er super uit!![]()
Het is villa, en groot!Hele lieve vrijwilligers.
![]()
We waren er vandaag met de hele famillie, z'n verjaardag vieren.![]()
78 jaar, alleen toen ik in de huiskamer zat en Oma tegen mij zij "Het was wel een mooie dag he, 't is allweer z'n laatste verjaardag", dat raakte wel een gevoellige snaar.![]()
ik kan hem niet eens lezenquote:
dat groen met kaneel lijkt op een sneeuwpopquote:
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat groen met kaneel lijkt op een sneeuwpop![]()
President?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Present!
Deaud gescheauten?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
paf paf
Logisch was weer stap tijdquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef maaike1987 het volgende:
ben nu lekker aan het genietne van mijn peukie.. gisteravond weer te laat geworden![]()
Shit hé!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TheSorrow het volgende:
omg en ik zeg net tegen mn ouders 'nee joh het gaat niet regenen, ik doe het na het eten wel' ....
Beter vraag je mij eerstquote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TheSorrow het volgende:
omg en ik zeg net tegen mn ouders 'nee joh het gaat niet regenen, ik doe het na het eten wel' ....
oh lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow lights one up as wellIn the fucking garden
!
shhtquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Jimbo rookt?.
Haha. Ik zit binnen
. Het gaat regenen
.
Klinkt chillquote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh lekkerik zit nu binnen met mn laptop
tis buiten 35graden
Dan zal ik maar niet zeggen dat t hier nog droog is?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
i like rusty spooonsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
*salad fingers stemmetje* "Mr Crabs, here is your cigaret"
Juist
t is hier ook nog droogquote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klinkt chill![]()
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat t hier nog droog is?
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jy befindt jezelf erchens in de kaariebiesche ijlanden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |