tt is goed niks meer aan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
bedenk es een goeie TT zeg
Oh jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef PeZu het volgende:
en centraal
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraalquote:
ik ookquote:
wij altijdquote:
Slotje sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraal![]()
![]()
![]()
Beginnen we nu weer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Oraaaanje, wat vind je v an mn fobo update
3 minuten te laat kluns.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
en weer open![]()
edit- sorry dat het zo lang duurde kon het jusite knopj eniet meer vinden_!
tussen wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
quote:
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
Ik zit nooit op een spoorwegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
Je hangt er een beetje vreemd bij, en op een spoor gaan zitten lijkt me niet erg verstandig.
Je bent wel een mooie meid! Leuke foto's!
ooh die julliequote:
Het is een soort subliminal message in je icon? jong vuilak. Of staat er iets anders.quote:
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
does leif enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.![]()
Probeer je me nu uit te lokken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Naar bed naar bed, zei Duimelotquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik slaap half dus k ga niet veel reageren trouwens_1.
ik wel maar de kinder shier in buur tniet echtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je wel even stil geweest om 8 uur?
brr die beesten zitten hier ook overal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee ik was ook te laat met stil zijn..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel maar de kinder shier in buur tniet echt_!
huwelijksreisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Teruggekeerd van wat eigenlijk? En dat op 5 mei.
Jullie waren op kamp hè!
Ik heb nu 2 keer zo een dikke huisspin binnen gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
brr die beesten zitten hier ook overal.
befkamp geloof ik!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Teruggekeerd van wat eigenlijk? En dat op 5 mei.
Jullie waren op kamp hè!
vieze beesten, ik durf ze niet eens dood te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer zo een dikke huisspin binnen gehad
aah vandaar die dorst de hele tijdquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
vieze beesten, ik durf ze niet eens dood te maken.
ik denk ik zeg het vast voordat jij het roeptquote:
Dat was niet eens in mij opgekomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het vast voordat jij het roept_!
Psst het haar zit nog tussen je tanden.quote:
soms welquote:
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
De moeder van de duizendpoot
is vreselijk ontevreden.
Want haar zoontje is zojuist
in de sloot gegleden.
En als je even rekent
weet je wat dat betekent:
Op z'n hoofd een grote buil
en wel duizend sokjes vuil
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
De moeder van de duizendpoot
is vreselijk ontevreden.
Want haar zoontje is zojuist
in de sloot gegleden.
En als je even rekent
weet je wat dat betekent:
Op z'n hoofd een grote buil
en wel duizend sokjes vuil
nee veel wasmiddelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Hier moet je kinderen voor hebben ofzo?
Nee, dat denk ik niet. Als je drank op hebt is alles leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Hier moet je kinderen voor hebben ofzo?
Nonsens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Als je drank op hebt is alles leuk.
quote:
Naja dat kent ook niet veel hoogtepunten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat de kwaliteit achteruit holt.
stel je aan hee...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat de kwaliteit achteruit holt.
Adolf Hitler was betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je aan hee...
wij hebben gemaakt tot wat dit is
so who do i trust? me that's who
en q_b ook natuurlijk![]()
op de titanic me dunktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Jonge ik ga morgen lekker varen met me meiske!
Hopen dat het lekker weer wordt! Ik wist niet dat je een vriendin had! Gister had je nog bindingangst!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Jonge ik ga morgen lekker varen met me meiske!
Ik was gisteren (donderdag) toch uiteten geweest, dat is best goed uitgepakt. Zo goed dat ik het wel me meiske durf te noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hopen dat het lekker weer wordt! Ik wist niet dat je een vriendin had! Gister had je nog bindingangst!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was gisteren (donderdag) toch uiteten geweest, dat is best goed uitgepakt. Zo goed dat ik het wel me meiske durf te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |