tt is goed niks meer aan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
bedenk es een goeie TT zeg
Oh jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef PeZu het volgende:
en centraal
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraalquote:
ik ookquote:
wij altijdquote:
Slotje sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff get your facts straights bud, totdat mijn inet eruit klapte zette ik alle hoeksjes centraal![]()
![]()
![]()
Beginnen we nu weer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Oraaaanje, wat vind je v an mn fobo update
3 minuten te laat kluns.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
en weer open![]()
edit- sorry dat het zo lang duurde kon het jusite knopj eniet meer vinden_!
tussen wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Dat het nooit iets is geworden tussen jullie
quote:
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
Ik zit nooit op een spoorwegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
Je hangt er een beetje vreemd bij, en op een spoor gaan zitten lijkt me niet erg verstandig.
Je bent wel een mooie meid! Leuke foto's!
ooh die julliequote:
Het is een soort subliminal message in je icon? jong vuilak. Of staat er iets anders.quote:
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn dekbed sinds woensdag buiten hangen, nu ben ik als de neten dat er spinnen over me lopen
does leif enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar kun je zeker van zijn, die spinnen.![]()
Probeer je me nu uit te lokken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Naar bed naar bed, zei Duimelotquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik slaap half dus k ga niet veel reageren trouwens_1.
ik wel maar de kinder shier in buur tniet echtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je wel even stil geweest om 8 uur?
brr die beesten zitten hier ook overal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |