Ik weet niet wat jij tot jezelf neemt, maar ik weet 1 ding zeker, het is verdomd goed spul!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik was ooit aan het sjorren toen ik fap fap fap las in een topic.
Maar die kans is beduidend groter.
speed en koffiequote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet twee boeken uit mijn hoofd kennen met daarin alleen maar codes en formules. En ik moet nog beginnen met in gedachten dat ik morgen om 11 uur de betreffende tentamen heb.
Olé!
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet twee boeken uit mijn hoofd kennen met daarin alleen maar codes en formules. En ik moet nog beginnen met in gedachten dat ik morgen om 11 uur de betreffende tentamen heb.
Olé!
jij bent dan ook al uit de publiciteit neem ik aanquote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rottuhrdam
Ik heb bijna nooit puisten, en vreet ongeveer zo'n grote bak per week![]()
dulce et decorum est, pro patria moriquote:
mooi gedicht :quote:
Pubertijt bedoel je?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent dan ook al uit de publiciteit neem ik aan
pubertijd jaquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pubertijd jamaar publiciteit vond ik gewoon zo schattig klinken
Lekker geuren weerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff een peukke gerookt onder t genot van een bakje thee... Wat een tyfusweer
Regen
Werk
Slapen!
Neen, puberteit.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pubertijd jamaar publiciteit vond ik gewoon zo schattig klinken
Bestel een visschotel deluxe.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ff wat te eten bestellen, op maandag moet je jezelf tenslotte kriebelen.
Ik zat aan een broodje donner te denken.quote:
een broodje Piet Hein Donner?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat aan een broodje donner te denken.
quote:
Examenjaar is het meest relaxte jaar dat je kan hebben.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Examenjaar is het meest relaxte jaar dat je kan hebben.
Daarbij komt dat examens van bijzonder laag niveau zijn. Pas om een uurtje of 2 beginnen meestal.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Werkelijk geen moer gedaan dit jaar..![]()
Bij de eerste 2 woorden had ik een hele andere voorstelling.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
Dikke wienerschnitzel naar binnen gewerkt net. Met liefde klaargemaakt door mijn man.
Zaterdag een mega-kater moeten verwerken van de bruiloft van vrijdag,quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 woorden had ik een hele andere voorstelling.
Aber, waar werscht du abgelopen dagen?
Het leven dat is 1 groot feest! En zing maar verderrrr...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaterdag een mega-kater moeten verwerken van de bruiloft van vrijdag,
zaterdagavond een knullig en burgerlijk (maar oh zo heerlijk) avondje gehad met man en kind op de bank (compleet met ranja uit wijnglazen, kaarsjes en lekkere hapjes).
Zondag uitgeslapen, daarna bij vrienden geweest en daarna kind verrast door in het pannekoekhuis te gaan eten.
En vandaag de hele dag (van acht tot zes) gewerkt! Nu ff uit aan het buiken van het eten........
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het leven dat is 1 groot feest! En zing maar verderrrr...
quote:tralalalala
Nounou, toe maar hoor.![]()
quote:Het leven is goed in het Brabantse Land!
Heb geen ruk uitgevoerd tijdens het weekend, alleen op zondag Opa's 78ste verjaardag gevierd.![]()
Hij zag er goed uit, wel flink vermagerd, maar voor hoe er voor staat ging het goed.
Super mooie villa waar hij ligt overigens, volede me er al helemaal thuis uiteraard.
quote:Ik las het ja! Fijn hoor!
Ik snap er in ieder geval niks van.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Tezz het volgende:
hahahaha ging iets niet helemaal goed met de split-quote ha ha ha
ooh wat liefquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik haat jou met elk bot in mijn lichaam.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik haat jou met elk bot in mijn lichaam.
QUEEN BEBEH!!!quote:
coke niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik maak geen nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |