hevig gebruikte zeg maar, en met zwaar gereedschapquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ovaalvorminge vagina's?
quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ovaalvorminge vagina's?
Bewerkt met een sloopkogel...als het ware.quote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hevig gebruikte zeg maar, en met zwaar gereedschap![]()
Maar een sloopkogel is niet ovaal..quote:Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bewerkt met een sloopkogel...als het ware.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een sloopkogel is niet ovaal..
Ik refereerde dan ook meer aan dat zware gereedschap dan aan de meetkundige vorm van het vrouwelijk geslachtsorgaan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een sloopkogel is niet ovaal..
Zoiets dus...quote:Op zondag 29 april 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Sloopkogels zijn in de praktijk vaak peervormig. Maar in Nederland vrijwle niet meer in gebruik. Tegenwoordig word een grote graafmachine gebruik met verlenggiek en sloopschaar
hoi. ik was mooi alleen vannacht.quote:
Echt...ik heb 't geprobeerd, maar ik trok 't gewoon niet vannacht. Ik viel om van de slaap, en het bier mocht niet baten.quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoi. ik was mooi alleen vannacht.
Ja met Remlof, maar dat telt niet.
ja zou ik ook zeggen....pfff....ik had het ook zwaar hoor! Helaas liep van morgen de wekker ook weer vroeg af (10 uur) want ik had beloofd om naar het voetballen te gaan kijken (ja als je gedronken hebt beloof je soms domme dingen). Vanmiddag in de kantine maar weer verder gegaan waar we gebleven waren.quote:Op zondag 29 april 2007 19:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt...ik heb 't geprobeerd, maar ik trok 't gewoon niet vannacht. Ik viel om van de slaap, en het bier mocht niet baten.![]()
Een stevige neukpartij schijnt de beste remedie tegen hoofdpijn te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja zou ik ook zeggen....pfff....ik had het ook zwaar hoor! Helaas liep van morgen de wekker ook weer vroeg af (10 uur) want ik had beloofd om naar het voetballen te gaan kijken (ja als je gedronken hebt beloof je soms domme dingen). Vanmiddag in de kantine maar weer verder gegaan waar we gebleven waren.
Nu heb ik hoofdpijn.
Heb je iets wat helpt?
En waarom niet?quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoi. ik was mooi alleen vannacht.
Ja met Remlof, maar dat telt niet.
helaas, gaat niet lukken. Manlief is bezweken onder de kantine-pilsjes.quote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een stevige neukpartij schijnt de beste remedie tegen hoofdpijn te zijn.![]()
Omdat jij er altijd bent. Welk tijdstip ook! Nu ook weer, je hebt thelepatische gaven of zo als je naam ergens valt. Ploep, daar is Remlof! It's magic !quote:
Dan zit er niets anders op....biertje ?!quote:Op zondag 29 april 2007 19:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
helaas, gaat niet lukken. Manlief is bezweken onder de kantine-pilsjes.
Nou, ik ben ook 32 hoor! En de mannen waar ik doorgaans op val zijn rond de 40 dusz....(ik heb echt geen flauw idee hoe oud Remlof is, maar goed).quote:
nee, eten! Dat helpt altijd bij mij. Heb net wat tapas gemaakt voor mij en dochterlief, die gaan we nu naar binnen werken. Wedden dat het helpt??quote:Op zondag 29 april 2007 19:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op....biertje ?!![]()
Het is een gavequote:Op zondag 29 april 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat jij er altijd bent. Welk tijdstip ook! Nu ook weer, je hebt thelepatische gaven of zo als je naam ergens valt. Ploep, daar is Remlof! It's magic !
Dus dat telt niet.
36quote:Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook 32 hoor! En de mannen waar ik doorgaans op val zijn rond de 40 dusz....(ik heb echt geen flauw idee hoe oud Remlof is, maar goed).
Één jaar ouder dan ik en ik ben 3 jaar ouder dan jij..quote:Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook 32 hoor! En de mannen waar ik doorgaans op val zijn rond de 40 dusz....(ik heb echt geen flauw idee hoe oud Remlof is, maar goed).
quote:Op zondag 29 april 2007 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee, eten! Dat helpt altijd bij mij. Heb net wat tapas gemaakt voor mij en dochterlief, die gaan we nu naar binnen werken. Wedden dat het helpt??
(sorry voor de knoflook walm alvast)
Nee helaas. Eenmaal eerder is mij virtuele sex aangeboden en dat beviel niet echt.quote:
en dat is precies wat ik nu ga doen!quote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eetze...
* BeeDee heeft knijper paraat..
Naja, hou het erop dat ik vannacht hetzelfde probleem had als je manlief nu heeft. Eik weet je dus nog niet of het bevallen zou zijn of niet..quote:Op zondag 29 april 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee helaas. Eenmaal eerder is mij virtuele sex aangeboden en dat beviel niet echt.
pff het was lekker........quote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Naja, hou het erop dat ik vannacht hetzelfde probleem had als je manlief nu heeft. Eik weet je dus nog niet of het bevallen zou zijn of niet..
Anyway....laters..![]()
Ja, ga ff lekker deze kant op zuchtenquote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
pff het was lekker........
knap je wel weer van op! (en nee, ik heb niet stiekum rose in mijn wijnglas gegoten).
En was je ook uit geweest gister BeeDee, of heb je thuis zitten zuipen?
Nee, geen typefout..quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik ben eik al een tijd niet meer echt uit uit geweest..
Uiteraard!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met bier ?![]()
* anders is 't toch niet af
Beetje arrogant...of niet ?quote:Koeman vertelde dat hij ,,van binnen ongelooflijk blij is'': Het is onwerkelijk, maar wel fantastisch. Eigenlijk was de overwinning nog te klein, als je ziet wat we gebracht hebben.''
Dat gaat nu gebeuren..quote:Op zondag 29 april 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga die laptop ruilen voor een gitaar zometeen![]()
De waarheid.quote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje arrogant...of niet ?
Maargoed.... consider me a big leek of course![]()
Ik zie 'm nu ook pas.quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
hahaa! wat een titel
Geweldig hoe dit soort groepen tot nog ver in de toekomst (beginnende) gitaristen zullen beïnvloeden. Zegt echt wel iets over de pioniersschap van deze bands !quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
Diamonds...diamonds and ruuuuust!!!
Judas Priest.![]()
Die muziek is gewoon heilig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geweldig hoe dit soort groepen tot nog ver in de toekomst (beginnende) gitaristen zullen beïnvloeden. Zegt echt wel iets over de pioniersschap van deze bands !![]()
Eensch...zo simpel dat je je afvraagt waarom je het zelf niet geschreven hebt. Maar probeer het maar eens.quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die muziek is gewoon heilig.
Zo simpel, en toch zo pakkend en meeslepend. Ook al heb ik die jaren helaas niet meegemaakt krijg ik toch een vibe te pakken van minder moderne tijden.
Dat er nog echt muziek gemaakt werd.
New wave of Britisch Heavy Metal.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eensch...zo simpel dat je je afvraagt waarom je het zelf niet geschreven hebt. Maar probeer het maar eens.Maar het zijn echt gewoon de grondleggers van de (hard)rock en metal....
![]()
Ik ga vast beginnen met opnemen..quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
New wave of Britisch Heavy Metal.![]()
Tijd voor een New wave of Dutch Heavy Metal?![]()
Gewoon lekkere simpele riffjes spelen en door een kleinbeetje distortion duwen.![]()
Hihi, ik ook.quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga vast beginnen met opnemen..![]()
![]()
Ik vind 't moeilijk om zelf een gave riff te verzinnen...ben meer van covers spelen..![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef BeeDee het volgende:
Veranderd al gauw in iets bekends als ik maar wat aanklooi![]()
Jah... ik moet ook zeggen dat de riffs van Metallica zoals op Master of Puppets en And Justice For All echt wel veel technischer zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik ook.![]()
Best stom als je nagaat hoe ongelovelijk simpel die riffjes zijn van Deep Purple, Judas Priest etc, dat je er zelf niet op gekomen bent.![]()
![]()
Klopt, maar Kill 'em All en Ride The Lightning, ding solo's klinken als heel wat maar ik heb gezien hoe ze gespeeld worden.quote:Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jah... ik moet ook zeggen dat de riffs van Metallica zoals op Master of Puppets en And Justice For All echt wel veel technischer zijn.En een aantal Van Halen riffs vind ik ook super!
![]()
Maar die oude muziek blijft gewoon geweldig, op z'n eigen manier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, maar Kill 'em All en Ride The Lightning, ding solo's klinken als heel wat maar ik heb gezien hoe ze gespeeld worden.![]()
Het zijn iets van 3 a 4 fretten en dan gewoon rete snel aanslaan.![]()
En vanaf Master Of Puppets word het echt ziekelijk ingewikkeld.
Er zijn nattuurlijk wel een aantal nummers die je lekker meespeeld!![]()
Maar inderdaad, oude muziek.![]()
Het heeft gewoon iets!
Ja, alles zit dan binnen het bereik van die vier frets en ze spelen vaak niet meer dan 2 of 3 snaren (tegelijk) tijdens riffs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
En wie is er nog wakker na zo'n dag vol met bier en plezier?
Neuken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
EN IK WIL HET NIET OVER GITAREN HEBBEN.
Welke film heb je gekeken ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
EN IK WIL HET NIET OVER GITAREN HEBBEN.
En is het ook een knappe vrouw die het ene moment kan doen alsof ze achterlijk is en gewoon een polonaise kan dansen in de kroeg en het andere moment alle vragen bij twee voor twaalf goed heeft???quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Jij doet me trouwens denken aan iemand die ik ken, die is ook zo droog/hilarisch, ze is al begin 40 ofzo maar ze gedraagd zich als iemand van 17.![]()
Zo hilarisch af en toe.
Niet dat ik jou 40 noem hoor liefvfvfve meid!![]()
![]()
![]()
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?quote:
Op dat knap na zit je helemaal goed.quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
En is het ook een knappe vrouw die het ene moment kan doen alsof ze achterlijk is en gewoon een polonaise kan dansen in de kroeg en het andere moment alle vragen bij twee voor twaalf goed heeft???
Want misschien ben ik het dan wel gewoon!
Tezz die een gitaar vasthouddtdtt?quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?
The Holiday. Zo'n feelgoodmovie met Kate Winslet en Cameron Diaz. Echte vrouwenfilm dus (jajaja manlief is nog steeds van de wereld).quote:
sorry, ben in een arrogante bui, ha haquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz die een gitaar vasthouddtdtt?![]()
Maar, maar...ik zat er toch al ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?
Maar je hebt in heel wat deeltjes niet meegepost heur!quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar, maar...ik zat er toch al ?![]()
Maar om je ego te strelen...jij bent heel liev hoor!![]()
![]()
nee, als ze niet knap is dan kan ik het niet zijn neequote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op dat knap na zit je helemaal goed.![]()
![]()
Ik kan zulke droge gesprekken met haar hebben, echt te hilarisch soms.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee, als ze niet knap is dan kan ik het niet zijn nee![]()
![]()
Soms ben ik het gewoon een paar daagjes zat...in MEN post ik trouwens ook nog maar sporadischquote:Op zondag 29 april 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar je hebt in heel wat deeltjes niet meegepost heur!
(ik vind jou ook lief hoor)
Jij?quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Nog geneukt?
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Nog geneukt?
Spannend hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...![]()
Ik blijf trouw posten in CUL en hier, en dan heb ik ff tijd om achter de pc te kruipen en dan kijk ik eerst in my at's en voordat ik dan weer klaar ben heb ik al geen tijd meer, hihi.quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soms ben ik het gewoon een paar daagjes zat...in MEN post ik trouwens ook nog maar sporadisch![]()
hahaha en ik heb altijd gedacht dat DAT nu wel een echt typisch brabantse uitspraak was!quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...![]()
Nee joh... klets nou gewoon lekker mee!quote:Op zondag 29 april 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik blijf trouw posten in CUL en hier, en dan heb ik ff tijd om achter de pc te kruipen en dan kijk ik eerst in my at's en voordat ik dan weer klaar ben heb ik al geen tijd meer, hihi.
Ik FOK! veel tussen de bedrijven door, maar bijna nooit hele avonden of zo. Een uurtje is vaak al lang genoeg! (ook vanwege rug).
Maarre......als jullie weer over die gitaren willen kletsen ga je gang hoor. Mijn geschreeuw was niet gemeend.
Voor mij is dit de lullo'squote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha en ik heb altijd gedacht dat DAT nu wel een echt typisch brabantse uitspraak was!
Over brouwerijen gesproken: ze gaan de Dommelsche Bierbrouwerij weghalen hier!quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee joh... klets nou gewoon lekker mee!Schreeuwen mag ook...beetje leven in de brouwerij
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Over brouwerijen gesproken: ze gaan de Dommelsche Bierbrouwerij weghalen hier!Ligt zowat in mijn achtertuin, ik heb er zelfs gewerkt .
Daar gaat ons stukje 'cultuur'.
![]()
Ja! Daar kwam het uit ja!! Heerlijk was dat.......Jiskefet!quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voor mij is dit de lullo'sHey, lullo !!! Nog geneukt ?!!!
![]()
Jiskefet![]()
De helft van ons Assendelfters zegt "Bij ons komt het bier uit de kraan".quote:
Nou dat nog net niet, maar het scheelde niet veel. Wel toegang tot de personeelswinkel bijvoorbeeld. Kutzakken dat het zijn!quote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij had gewoon een geheime aftap in je achtertuin !
![]()
Ja mooi is ie he, ik ben er zelf ook errug blij mee!quote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Was gister op dat feessie een meisje met een schitterende kont, goeiedag zeg!![]()
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja mooi is ie he, ik ben er zelf ook errug blij mee!
Jalours is*quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.
Waarom kutzakken ? Kutpersoneel ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, maar het scheelde niet veel. Wel toegang tot de personeelswinkel bijvoorbeeld. Kutzakken dat het zijn!
Dirty mind, joy 4everquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.
Nee kut InBev (de naam alleen alquote:
Tja, maar die geilheid is veel leuker met een vriendin.quote:Op zondag 29 april 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je 16 bent ben je altijd geilEn als je 35 bent...ook..
![]()
![]()
Ja, zit er natuurlijk al tientallen jaren, maar dan slaat idd de commercie toequote:Op zondag 29 april 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee kut InBev (de naam alleen al), dit megaconcern vindt niet dat Dommelsch Bier perse in Dommelen gebrouwen hoeft te worden en het brouwerijpand (wat een monument is) moet maar museum of zo worden.
(nu ben ik zeer commercieel ingesteld dus ik kan het wel een beetje snappen, maar toch, onze brouwerij!)
Er zijn ook plaatsen waarvoor je hiervoor terecht kunt hoor schat.quote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, maar die geilheid is veel leuker met een vriendin.![]()
![]()
Ja, de groeten.quote:Op zondag 29 april 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Er zijn ook plaatsen waarvoor je hiervoor terecht kunt hoor schat.
maar liefst 260 jaren!quote:Op zondag 29 april 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, zit er natuurlijk al tientallen jaren, maar dan slaat idd de commercie toe![]()
Wat een teleurstelling zal dat wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, de groeten.![]()
Eerste keren wil ik het toch wat meer voor "ons" gevoel hebben.![]()
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!quote:Op zondag 29 april 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, de groeten.![]()
Eerste keren wil ik het toch wat meer voor "ons" gevoel hebben.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling zal dat worden.
Nee, laat me nog even in die waan!quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!
(hihihi BeeDee, zullen we het hem vertellen of niet???)
Ik studeer er nog voorquote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent echt goed in psychische hulp! Bezit je al een eigen kliniek?![]()
Hang...quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor.
Maar gast, hou op met de eerste keer te romantiseren. Hang hem er gewoon in man..
Tezzquote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
Heej Ludo!
Of lafjes er tegenaan.quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor.
Maar gast, hou op met de eerste keer te romantiseren. Hang hem er gewoon in man..
De eerste keer is toch maar laf er tegenaan houden.quote:
Neuh...ik heb het ook zelf uitgevondenquote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!
(hihihi BeeDee, zullen we het hem vertellen of niet???)
Nou broek, misschien helpt het: het zit er voor mij ook niet in vanavond.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Neukze aan degene die gaan neuken!
quote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
Tis ochtend BeeDee.
Schijtnsteeds vaker te worden als je de mogelijkheid heb...quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou broek, misschien helpt het: het zit er voor mij ook niet in vanavond.
Nou doe het dan! Desnoods alleen!quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zou best kunnen...
Kut ! ochtendienst morgen...m'n wekker gaat om 04:45
![]()
![]()
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??quote:Op maandag 30 april 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben ook niet in de buurt van Valkenswaard, en het is morgen vast geen hockey ook..
Jaquote:Op maandag 30 april 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??
Nou, de boosdoener was ditmaal toch echt de eerdergenoemde Brouwerij.quote:Op maandag 30 april 2007 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schijtnsteeds vaker te worden als je de mogelijkheid heb...![]()
Je hebt een punt hier...quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou doe het dan! Desnoods alleen!
En je moet toch al naar boven, want je moet slapen!
Niks mis mee.quote:Op maandag 30 april 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??
Kusje op je ... voorhoofd ! Trusten!quote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt een punt hier...![]()
Weltrusten meine Dammen und Herren..![]()
![]()
Nou dat wordt moeilijk want ik ga er niet naar toe.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Maak je morgen ff foto's Tezz?
Truste Tezzquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat wordt moeilijk want ik ga er niet naar toe.
Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Trusten!
Je eigen 2 bulten?quote:Op maandag 30 april 2007 11:21 schreef Tezz het volgende:
Shit man, lig ik lekker in bed (ik mocht uitslapen), kom ik ineens een stel kamelen tegen!
Ja die ja.quote:Op maandag 30 april 2007 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je eigen 2 bulten?![]()
Tevens goeie smorgens.
Wat een romanticus.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Neukze aan degene die gaan neuken!
quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een romanticus.![]()
Ik kwam even langs om te melden dat ik na dit weekend dus echt geen hersencel meer over heb.
hahah niet doenquote:Op maandag 30 april 2007 19:34 schreef BeeDee het volgende:
Hoi maaike...je bent weer terecht !![]()
Maar ik hou me denk gedeist vanaaf...![]()
oioioi gejat?quote:Op maandag 30 april 2007 21:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah niet doen.. Net weer HNTM gekeken... een van me favouriten is eruit
![]()
Verder ga ik zo weer lekker peukie roken![]()
ben alleen een van me pakjes kwijt![]()
Ooow dat valt weer mee. Je zit voorlopig nog niet zonder.quote:
Een peuk, of je eerste keerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2x keer raden waar ik nu van aan 't genieten ben.![]()
jammerquote:
Ligt eraan wat, een soa gaat bij behandeling meestal weer overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:01 schreef maaike1987 het volgende:
Als iemand je iets geeft.. dan is het toch gegeven blijft gegeven? of hoe kijken jullie hier tegen aan?
nou daar had ik het gelukkig niet overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, een soa gaat bij behandeling meestal weer over.
heerlijk leven heb jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de gehele dag nog niets uitgevoerd. Zo ff paar mensen mailen en dan heb ik weer wel genoeg gedaan voor vandaag.
Ik zit op stage en de dag duurt dus vrij lang, maar welke klootzak?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heerlijk leven heb jeIk werd vanochtend wakker gebeld door die klootzak
![]()
heb het daar al eens eerder over gehad.. hij heeft mij toen zijn tv gegeven.. hij had er toch genoeg.. en nu wil hij die opeens terug.. en ik heb zoiet svan gegeven is gegeven.. hij heeft een super goede baan en zoals hij zelf zegt geld genoeg.. vind dan niet dat je een cadeau terug kan vragen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op stage en de dag duurt dus vrij lang, maar welke klootzak?
Broekpaling aka hij-die-denkt-dat-de-eerste-keer-romantisch-isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Broekpaling aka Hij die niet waagt.
Wat gaat hem dat tegenvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Broekpaling aka hij-die-denkt-dat-de-eerste-keer-romantisch-is
Zal ik binnenkort toch nog eens langs moeten komen, café Dolle Dries kan op een bezoekje rekenen. Evenals die zaak met gratis gehaktballen en die langzame serveersterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef Tezz het volgende:
Heej Ludo, heb helaas geen hockeymeisjes gezien gisteren. Sorry, no pic's.
Ja, ach, we laten hem maar gewoon in die waan he. We vertellen gewoon niet hoe het echt is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat gaat hem dat tegenvallen.
Dan nog niets eens het gepriegel met zijn condoompje.
Ik heb er wel een, kan je zelf instellen lamzak...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, ff een vraagje trouwens. Klopt het dat je bij je eigen nooit een foboicoontje ziet staan. Vroeg ik me al een tijdje af?
Wij zien het icoontje ook niet Ludo. Maar dat had ik in het begin ook, je moet in je fobo een instelling wijzigen zodat je het zichtbaar maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, ff een vraagje trouwens. Klopt het dat je bij je eigen nooit een foboicoontje ziet staan. Vroeg ik me al een tijdje af?
Broek, dit gaat over jou he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien kan hij in zijn vakantie waarvan hij nu aan het genieten is er eens een beetje werk van gaan maken ipv achter zijn computertje te zitten met dit weer.
Want wie niet waagt..
Zal ik wel n00b wezen maar ik heb net ff zitten kijken en kon het niet vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij zien het icoontje ook niet Ludo. Maar dat had ik in het begin ook, je moet in je fobo een instelling wijzigen zodat je het zichtbaar maakt.
Ik ga je helpen (Tezz tot the rescue!). Ff wachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal ik wel n00b wezen maar ik heb net ff zitten kijken en kon het niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:53 schreef Tezz het volgende:
Pay attention Ludo:
In je fobo heb je aan de rechterkant wat keuze mogelijkheden (home, mannen, vrouwen, instellingen wijzigen, FAQ).
En rarara je moet op 'instellingen wijzigen' drukken.
Helemaal onderaan staat ergens een vinkje.
En kut ik typ dit voor Jan Lul want je hebt het al gevonden zie ik.
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Staan nu wel veel icoontjes bij mijn posts, ga vragen of ze die editknop weg willen halen, daar maak ik toch geen gebruik van.
Maar Tezz, toch bedankt.
Succes, maar die zijn al weg geloof ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!
Ik ga kind van school halen, dus ben pleite (ben je alleen met Maaike en Broek. Ook gezelli!!!!!!)
Dan moet je tegen jezelf praten ! (of gewoon aan het werk gaan, hihi).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes, maar die zijn al weg geloof ik.
![]()
veel plezier met je kind van school halenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!
Ik ga kind van school halen, dus ben pleite (ben je alleen met Maaike en Broek. Ook gezelli!!!!!!)
Nou, vorig jaar heb ik met mijn collega's een uitje van 3 dagen gehad. Zo'n platbodem gehuurd in Gaastmeer en 1e avond in Heeg en de 2e in Lemmer afgemeerd. Errug gelachen daar...het was september dus niet druk, maar in Heeg met de shift (ca 15 man) een kroeg aangedaan. (weet de naam niet meer)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
kunnen we geen woningruil doen BeeDee? jullie naar Friesland wij naar Zeeland haha
-edit- ik heb alle tijd om te editten
Wel leuk, maar ik zie toch liever die hoog uitgesneden dingen...quote:
Ik vind hem ook wel leuk, maar wel zo'n typisch geval van: je moet het aan zien hebben!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
@ Tezz wil er een met beugels.. en dit is de enige in E die nog wel een beetje te doen is![]()
Ik mag ook gaan trouwens![]()
jep.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik zie toch liever die hoog uitgesneden dingen...![]()
Of loop ik nou weer hopeloos achter qua strandmode..![]()
Ow..men! Ik heb ook al 4 dagen geterrast (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Tezz het volgende:
Zo.....eten staat op! Lekker vroeg eten vandaag, kind moet op tijd naar bed. Gisteren veuls te lang op het terras gehangen, ik heb haar vanmorgen zowat slaapwandeld naar school gebracht.
@BeeDee: ook ik houd me aanbevolen voor woningruil hoor!
Ja, je bent lekker bezig !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef Tezz het volgende:
FF m'n spaanse tortilla omdraaien en het knoflookbrood de oven in schuiven
(krijgen jullie al honger????)
Ik heb het afgelopen weekend mijn halve salaris naar de kroeg gebrachtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow..men! Ik heb ook al 4 dagen geterrast () Ik ben ook aardig verbrand..
![]()
En die woningruil...tsja...ik ben toch echt een strandliefhebber. Ik blijf liever zelf hier![]()
De Brem is toch ook te doen Tezz ?!![]()
En wat ga jij eten dan??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, je bent lekker bezig !![]()
(knor, knor...gelukkig staat het eten hier ook op)
Beetje een ratjetoe, maar het wordt; Speklapjes, gebakken aardappeltjes (met knoflook), sla, een paar sjasliekspiesjes (vind ik lekker met pindasaus erbij) en witte boontjes in tomatensausquote:
Eetze !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:12 schreef Tezz het volgende:
Ja. Eten dus.
Ik zou zweren dat ik je in het echt ken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Tezz het volgende:
En het was weer lekker. Nu: ff koffie en dan kind door een sopje halen en te bed leggen! Heerlijk rustig avondje voor Tezz.....
Prutteldeprutteldepruttel (ja de koffiepot he)
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik je in het echt ken.![]()
Maarja, gezien jij een jonge sexy meid ben kan het dus niet.![]()
Ja Maaike dat vind ik ook, wanneer kom je hem ff een keer showen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk, maar wel zo'n typisch geval van: je moet het aan zien hebben!!!
En wegwezen dan! (als je mag gaan)!![]()
hahaha Ludo, je blijft het proberen he, bij Maaike! Goed zo, houd vol houd vol!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Maaike dat vind ik ook, wanneer kom je hem ff een keer showen?
Ik moest ook vaker me charmes in de strijd gooien, aldus Maaike.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha Ludo, je blijft het proberen he, bij Maaike! Goed zo, houd vol houd vol!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
@BeeDee, ik laat me handjes niet zo graag wapperen, vandaar![]()
En Ludo, heb je die??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ook vaker me charmes in de strijd gooien, aldus Maaike.
En groot gelijk heeft u !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ff voor de buis hangen.. net 2 ochtenddiensten achter de rug..![]()
Morgen weer middag...wat langer slapen dus![]()
![]()
Zeker, ik ben ook best romantisch.quote:
Ik volg je niet helemaal? Wat kom jij nu plots aan met boeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
Boeken jongens, denk boeken!
(dat is een soort internet wat je plat kunt leggen. Verder ongeveer hetzelfde: meerdere pagina's, vol met informatie, soms spannend, soms erotisch, soms saai).
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
Ben aan het shoppen op Bol.com. Iemand tips voor een echt spannde thriller?
Oh je zoekt thrillers in boekvorm, dacht op dvd.quote:
Nee boeken! Ben er verslaafd aan.........maar wil wel weer eens een thriller lezen die zo spannend is dat ik hem in 1 avond uitlees. Tips??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh je zoekt thrillers in boekvorm, dacht op dvd.
Daar moet ik het antwoord helaas op schuldig blijven ik lees slecht biografieën van mensen die ik interessant vindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee boeken! Ben er verslaafd aan.........maar wil wel weer eens een thriller lezen die zo spannend is dat ik hem in 1 avond uitlees. Tips??
shit. Er zijn er te veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar moet ik het antwoord helaas op schuldig blijven ik lees slecht biografieën van mensen die ik interessant vind.
Van je hobby je beroep gemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit. Er zijn er te veel.
En ik werk notabene nog wel voor een bibliotheekorganisatie.
Heej, ik had al een reactie gepost en nu istie weg!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van je hobby je beroep gemaakt
Althans, bijna.
....lamzakkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Na zo'n weekend, hele dagen relaxt chillen op terras of bij mensen in de tuin. Het is weer voorbij, we zitten weer in de dagelijkse sleur, met als hoogtepunt de dinsdag waarop niets te doen is.
Weet ik en romantisch ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
Ik ga bankhangen. Jullie zijn ALLEMAAL (behalve Ludo dan) SAAI !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |