Ik blijf trouw posten in CUL en hier, en dan heb ik ff tijd om achter de pc te kruipen en dan kijk ik eerst in my at's en voordat ik dan weer klaar ben heb ik al geen tijd meer, hihi.quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soms ben ik het gewoon een paar daagjes zat...in MEN post ik trouwens ook nog maar sporadisch![]()
hahaha en ik heb altijd gedacht dat DAT nu wel een echt typisch brabantse uitspraak was!quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...![]()
Nee joh... klets nou gewoon lekker mee!quote:Op zondag 29 april 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik blijf trouw posten in CUL en hier, en dan heb ik ff tijd om achter de pc te kruipen en dan kijk ik eerst in my at's en voordat ik dan weer klaar ben heb ik al geen tijd meer, hihi.
Ik FOK! veel tussen de bedrijven door, maar bijna nooit hele avonden of zo. Een uurtje is vaak al lang genoeg! (ook vanwege rug).
Maarre......als jullie weer over die gitaren willen kletsen ga je gang hoor. Mijn geschreeuw was niet gemeend.
Voor mij is dit de lullo'squote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha en ik heb altijd gedacht dat DAT nu wel een echt typisch brabantse uitspraak was!
Over brouwerijen gesproken: ze gaan de Dommelsche Bierbrouwerij weghalen hier!quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee joh... klets nou gewoon lekker mee!Schreeuwen mag ook...beetje leven in de brouwerij
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Over brouwerijen gesproken: ze gaan de Dommelsche Bierbrouwerij weghalen hier!Ligt zowat in mijn achtertuin, ik heb er zelfs gewerkt .
Daar gaat ons stukje 'cultuur'.
![]()
Ja! Daar kwam het uit ja!! Heerlijk was dat.......Jiskefet!quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voor mij is dit de lullo'sHey, lullo !!! Nog geneukt ?!!!
![]()
Jiskefet![]()
De helft van ons Assendelfters zegt "Bij ons komt het bier uit de kraan".quote:
Nou dat nog net niet, maar het scheelde niet veel. Wel toegang tot de personeelswinkel bijvoorbeeld. Kutzakken dat het zijn!quote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij had gewoon een geheime aftap in je achtertuin !
![]()
Ja mooi is ie he, ik ben er zelf ook errug blij mee!quote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Was gister op dat feessie een meisje met een schitterende kont, goeiedag zeg!![]()
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja mooi is ie he, ik ben er zelf ook errug blij mee!
Jalours is*quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.
Waarom kutzakken ? Kutpersoneel ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, maar het scheelde niet veel. Wel toegang tot de personeelswinkel bijvoorbeeld. Kutzakken dat het zijn!
Dirty mind, joy 4everquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog 12 minuten schat, dan is het weer zover. Veel plezier alvast.
Nee kut InBev (de naam alleen alquote:
Tja, maar die geilheid is veel leuker met een vriendin.quote:Op zondag 29 april 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je 16 bent ben je altijd geilEn als je 35 bent...ook..
![]()
![]()
Ja, zit er natuurlijk al tientallen jaren, maar dan slaat idd de commercie toequote:Op zondag 29 april 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee kut InBev (de naam alleen al), dit megaconcern vindt niet dat Dommelsch Bier perse in Dommelen gebrouwen hoeft te worden en het brouwerijpand (wat een monument is) moet maar museum of zo worden.
(nu ben ik zeer commercieel ingesteld dus ik kan het wel een beetje snappen, maar toch, onze brouwerij!)
Er zijn ook plaatsen waarvoor je hiervoor terecht kunt hoor schat.quote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, maar die geilheid is veel leuker met een vriendin.![]()
![]()
Ja, de groeten.quote:Op zondag 29 april 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Er zijn ook plaatsen waarvoor je hiervoor terecht kunt hoor schat.
maar liefst 260 jaren!quote:Op zondag 29 april 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, zit er natuurlijk al tientallen jaren, maar dan slaat idd de commercie toe![]()
Wat een teleurstelling zal dat wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, de groeten.![]()
Eerste keren wil ik het toch wat meer voor "ons" gevoel hebben.![]()
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!quote:Op zondag 29 april 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, de groeten.![]()
Eerste keren wil ik het toch wat meer voor "ons" gevoel hebben.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling zal dat worden.
Nee, laat me nog even in die waan!quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!
(hihihi BeeDee, zullen we het hem vertellen of niet???)
Ik studeer er nog voorquote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent echt goed in psychische hulp! Bezit je al een eigen kliniek?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |