Beetje arrogant...of niet ?quote:Koeman vertelde dat hij ,,van binnen ongelooflijk blij is'': Het is onwerkelijk, maar wel fantastisch. Eigenlijk was de overwinning nog te klein, als je ziet wat we gebracht hebben.''
Dat gaat nu gebeuren..quote:Op zondag 29 april 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga die laptop ruilen voor een gitaar zometeen![]()
De waarheid.quote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje arrogant...of niet ?
Maargoed.... consider me a big leek of course![]()
Ik zie 'm nu ook pas.quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
hahaa! wat een titel
Geweldig hoe dit soort groepen tot nog ver in de toekomst (beginnende) gitaristen zullen beïnvloeden. Zegt echt wel iets over de pioniersschap van deze bands !quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
Diamonds...diamonds and ruuuuust!!!
Judas Priest.![]()
Die muziek is gewoon heilig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geweldig hoe dit soort groepen tot nog ver in de toekomst (beginnende) gitaristen zullen beïnvloeden. Zegt echt wel iets over de pioniersschap van deze bands !![]()
Eensch...zo simpel dat je je afvraagt waarom je het zelf niet geschreven hebt. Maar probeer het maar eens.quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die muziek is gewoon heilig.
Zo simpel, en toch zo pakkend en meeslepend. Ook al heb ik die jaren helaas niet meegemaakt krijg ik toch een vibe te pakken van minder moderne tijden.
Dat er nog echt muziek gemaakt werd.
New wave of Britisch Heavy Metal.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eensch...zo simpel dat je je afvraagt waarom je het zelf niet geschreven hebt. Maar probeer het maar eens.Maar het zijn echt gewoon de grondleggers van de (hard)rock en metal....
![]()
Ik ga vast beginnen met opnemen..quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
New wave of Britisch Heavy Metal.![]()
Tijd voor een New wave of Dutch Heavy Metal?![]()
Gewoon lekkere simpele riffjes spelen en door een kleinbeetje distortion duwen.![]()
Hihi, ik ook.quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga vast beginnen met opnemen..![]()
![]()
Ik vind 't moeilijk om zelf een gave riff te verzinnen...ben meer van covers spelen..![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef BeeDee het volgende:
Veranderd al gauw in iets bekends als ik maar wat aanklooi![]()
Jah... ik moet ook zeggen dat de riffs van Metallica zoals op Master of Puppets en And Justice For All echt wel veel technischer zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik ook.![]()
Best stom als je nagaat hoe ongelovelijk simpel die riffjes zijn van Deep Purple, Judas Priest etc, dat je er zelf niet op gekomen bent.![]()
![]()
Klopt, maar Kill 'em All en Ride The Lightning, ding solo's klinken als heel wat maar ik heb gezien hoe ze gespeeld worden.quote:Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jah... ik moet ook zeggen dat de riffs van Metallica zoals op Master of Puppets en And Justice For All echt wel veel technischer zijn.En een aantal Van Halen riffs vind ik ook super!
![]()
Maar die oude muziek blijft gewoon geweldig, op z'n eigen manier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, maar Kill 'em All en Ride The Lightning, ding solo's klinken als heel wat maar ik heb gezien hoe ze gespeeld worden.![]()
Het zijn iets van 3 a 4 fretten en dan gewoon rete snel aanslaan.![]()
En vanaf Master Of Puppets word het echt ziekelijk ingewikkeld.
Er zijn nattuurlijk wel een aantal nummers die je lekker meespeeld!![]()
Maar inderdaad, oude muziek.![]()
Het heeft gewoon iets!
Ja, alles zit dan binnen het bereik van die vier frets en ze spelen vaak niet meer dan 2 of 3 snaren (tegelijk) tijdens riffs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
En wie is er nog wakker na zo'n dag vol met bier en plezier?
Neuken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
EN IK WIL HET NIET OVER GITAREN HEBBEN.
Welke film heb je gekeken ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
EN IK WIL HET NIET OVER GITAREN HEBBEN.
En is het ook een knappe vrouw die het ene moment kan doen alsof ze achterlijk is en gewoon een polonaise kan dansen in de kroeg en het andere moment alle vragen bij twee voor twaalf goed heeft???quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Jij doet me trouwens denken aan iemand die ik ken, die is ook zo droog/hilarisch, ze is al begin 40 ofzo maar ze gedraagd zich als iemand van 17.![]()
Zo hilarisch af en toe.
Niet dat ik jou 40 noem hoor liefvfvfve meid!![]()
![]()
![]()
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?quote:
Op dat knap na zit je helemaal goed.quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
En is het ook een knappe vrouw die het ene moment kan doen alsof ze achterlijk is en gewoon een polonaise kan dansen in de kroeg en het andere moment alle vragen bij twee voor twaalf goed heeft???
Want misschien ben ik het dan wel gewoon!
Tezz die een gitaar vasthouddtdtt?quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?
The Holiday. Zo'n feelgoodmovie met Kate Winslet en Cameron Diaz. Echte vrouwenfilm dus (jajaja manlief is nog steeds van de wereld).quote:
sorry, ben in een arrogante bui, ha haquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz die een gitaar vasthouddtdtt?![]()
Maar, maar...ik zat er toch al ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel eens BeeDee, wat lokte jou weer terug naar het rokershoekje: de gitaren of Tezz?
Maar je hebt in heel wat deeltjes niet meegepost heur!quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar, maar...ik zat er toch al ?![]()
Maar om je ego te strelen...jij bent heel liev hoor!![]()
![]()
nee, als ze niet knap is dan kan ik het niet zijn neequote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op dat knap na zit je helemaal goed.![]()
![]()
Ik kan zulke droge gesprekken met haar hebben, echt te hilarisch soms.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee, als ze niet knap is dan kan ik het niet zijn nee![]()
![]()
Soms ben ik het gewoon een paar daagjes zat...in MEN post ik trouwens ook nog maar sporadischquote:Op zondag 29 april 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar je hebt in heel wat deeltjes niet meegepost heur!
(ik vind jou ook lief hoor)
Jij?quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Nog geneukt?
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Nog geneukt?
Spannend hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |