Nou, vorig jaar heb ik met mijn collega's een uitje van 3 dagen gehad. Zo'n platbodem gehuurd in Gaastmeer en 1e avond in Heeg en de 2e in Lemmer afgemeerd. Errug gelachen daar...het was september dus niet druk, maar in Heeg met de shift (ca 15 man) een kroeg aangedaan. (weet de naam niet meer)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
kunnen we geen woningruil doen BeeDee? jullie naar Friesland wij naar Zeeland haha
-edit- ik heb alle tijd om te editten
Wel leuk, maar ik zie toch liever die hoog uitgesneden dingen...quote:
Ik vind hem ook wel leuk, maar wel zo'n typisch geval van: je moet het aan zien hebben!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
@ Tezz wil er een met beugels.. en dit is de enige in E die nog wel een beetje te doen is![]()
Ik mag ook gaan trouwens![]()
jep.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik zie toch liever die hoog uitgesneden dingen...![]()
Of loop ik nou weer hopeloos achter qua strandmode..![]()
Ow..men! Ik heb ook al 4 dagen geterrast (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Tezz het volgende:
Zo.....eten staat op! Lekker vroeg eten vandaag, kind moet op tijd naar bed. Gisteren veuls te lang op het terras gehangen, ik heb haar vanmorgen zowat slaapwandeld naar school gebracht.
@BeeDee: ook ik houd me aanbevolen voor woningruil hoor!
Ja, je bent lekker bezig !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef Tezz het volgende:
FF m'n spaanse tortilla omdraaien en het knoflookbrood de oven in schuiven
(krijgen jullie al honger????)
Ik heb het afgelopen weekend mijn halve salaris naar de kroeg gebrachtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow..men! Ik heb ook al 4 dagen geterrast () Ik ben ook aardig verbrand..
![]()
En die woningruil...tsja...ik ben toch echt een strandliefhebber. Ik blijf liever zelf hier![]()
De Brem is toch ook te doen Tezz ?!![]()
En wat ga jij eten dan??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, je bent lekker bezig !![]()
(knor, knor...gelukkig staat het eten hier ook op)
Beetje een ratjetoe, maar het wordt; Speklapjes, gebakken aardappeltjes (met knoflook), sla, een paar sjasliekspiesjes (vind ik lekker met pindasaus erbij) en witte boontjes in tomatensausquote:
Eetze !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:12 schreef Tezz het volgende:
Ja. Eten dus.
Ik zou zweren dat ik je in het echt ken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Tezz het volgende:
En het was weer lekker. Nu: ff koffie en dan kind door een sopje halen en te bed leggen! Heerlijk rustig avondje voor Tezz.....
Prutteldeprutteldepruttel (ja de koffiepot he)
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik je in het echt ken.![]()
Maarja, gezien jij een jonge sexy meid ben kan het dus niet.![]()
Ja Maaike dat vind ik ook, wanneer kom je hem ff een keer showen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk, maar wel zo'n typisch geval van: je moet het aan zien hebben!!!
En wegwezen dan! (als je mag gaan)!![]()
hahaha Ludo, je blijft het proberen he, bij Maaike! Goed zo, houd vol houd vol!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Maaike dat vind ik ook, wanneer kom je hem ff een keer showen?
Ik moest ook vaker me charmes in de strijd gooien, aldus Maaike.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha Ludo, je blijft het proberen he, bij Maaike! Goed zo, houd vol houd vol!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
@BeeDee, ik laat me handjes niet zo graag wapperen, vandaar![]()
En Ludo, heb je die??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ook vaker me charmes in de strijd gooien, aldus Maaike.
En groot gelijk heeft u !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ff voor de buis hangen.. net 2 ochtenddiensten achter de rug..![]()
Morgen weer middag...wat langer slapen dus![]()
![]()
Zeker, ik ben ook best romantisch.quote:
Ik volg je niet helemaal? Wat kom jij nu plots aan met boeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
Boeken jongens, denk boeken!
(dat is een soort internet wat je plat kunt leggen. Verder ongeveer hetzelfde: meerdere pagina's, vol met informatie, soms spannend, soms erotisch, soms saai).
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
Ben aan het shoppen op Bol.com. Iemand tips voor een echt spannde thriller?
Oh je zoekt thrillers in boekvorm, dacht op dvd.quote:
Nee boeken! Ben er verslaafd aan.........maar wil wel weer eens een thriller lezen die zo spannend is dat ik hem in 1 avond uitlees. Tips??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh je zoekt thrillers in boekvorm, dacht op dvd.
Daar moet ik het antwoord helaas op schuldig blijven ik lees slecht biografieën van mensen die ik interessant vindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee boeken! Ben er verslaafd aan.........maar wil wel weer eens een thriller lezen die zo spannend is dat ik hem in 1 avond uitlees. Tips??
shit. Er zijn er te veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar moet ik het antwoord helaas op schuldig blijven ik lees slecht biografieën van mensen die ik interessant vind.
Van je hobby je beroep gemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit. Er zijn er te veel.
En ik werk notabene nog wel voor een bibliotheekorganisatie.
Heej, ik had al een reactie gepost en nu istie weg!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van je hobby je beroep gemaakt
Althans, bijna.
....lamzakkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Na zo'n weekend, hele dagen relaxt chillen op terras of bij mensen in de tuin. Het is weer voorbij, we zitten weer in de dagelijkse sleur, met als hoogtepunt de dinsdag waarop niets te doen is.
Weet ik en romantisch ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
Ik ga bankhangen. Jullie zijn ALLEMAAL (behalve Ludo dan) SAAI !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |