Een peuk, of je eerste keerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2x keer raden waar ik nu van aan 't genieten ben.![]()
jammerquote:
Ligt eraan wat, een soa gaat bij behandeling meestal weer overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:01 schreef maaike1987 het volgende:
Als iemand je iets geeft.. dan is het toch gegeven blijft gegeven? of hoe kijken jullie hier tegen aan?
nou daar had ik het gelukkig niet overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, een soa gaat bij behandeling meestal weer over.
heerlijk leven heb jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de gehele dag nog niets uitgevoerd. Zo ff paar mensen mailen en dan heb ik weer wel genoeg gedaan voor vandaag.
Ik zit op stage en de dag duurt dus vrij lang, maar welke klootzak?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heerlijk leven heb jeIk werd vanochtend wakker gebeld door die klootzak
![]()
heb het daar al eens eerder over gehad.. hij heeft mij toen zijn tv gegeven.. hij had er toch genoeg.. en nu wil hij die opeens terug.. en ik heb zoiet svan gegeven is gegeven.. hij heeft een super goede baan en zoals hij zelf zegt geld genoeg.. vind dan niet dat je een cadeau terug kan vragen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op stage en de dag duurt dus vrij lang, maar welke klootzak?
Broekpaling aka hij-die-denkt-dat-de-eerste-keer-romantisch-isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Broekpaling aka Hij die niet waagt.
Wat gaat hem dat tegenvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Broekpaling aka hij-die-denkt-dat-de-eerste-keer-romantisch-is
Zal ik binnenkort toch nog eens langs moeten komen, café Dolle Dries kan op een bezoekje rekenen. Evenals die zaak met gratis gehaktballen en die langzame serveersterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef Tezz het volgende:
Heej Ludo, heb helaas geen hockeymeisjes gezien gisteren. Sorry, no pic's.
Ja, ach, we laten hem maar gewoon in die waan he. We vertellen gewoon niet hoe het echt is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat gaat hem dat tegenvallen.
Dan nog niets eens het gepriegel met zijn condoompje.
Ik heb er wel een, kan je zelf instellen lamzak...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, ff een vraagje trouwens. Klopt het dat je bij je eigen nooit een foboicoontje ziet staan. Vroeg ik me al een tijdje af?
Wij zien het icoontje ook niet Ludo. Maar dat had ik in het begin ook, je moet in je fobo een instelling wijzigen zodat je het zichtbaar maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, ff een vraagje trouwens. Klopt het dat je bij je eigen nooit een foboicoontje ziet staan. Vroeg ik me al een tijdje af?
Broek, dit gaat over jou he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien kan hij in zijn vakantie waarvan hij nu aan het genieten is er eens een beetje werk van gaan maken ipv achter zijn computertje te zitten met dit weer.
Want wie niet waagt..
Zal ik wel n00b wezen maar ik heb net ff zitten kijken en kon het niet vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij zien het icoontje ook niet Ludo. Maar dat had ik in het begin ook, je moet in je fobo een instelling wijzigen zodat je het zichtbaar maakt.
Ik ga je helpen (Tezz tot the rescue!). Ff wachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal ik wel n00b wezen maar ik heb net ff zitten kijken en kon het niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:53 schreef Tezz het volgende:
Pay attention Ludo:
In je fobo heb je aan de rechterkant wat keuze mogelijkheden (home, mannen, vrouwen, instellingen wijzigen, FAQ).
En rarara je moet op 'instellingen wijzigen' drukken.
Helemaal onderaan staat ergens een vinkje.
En kut ik typ dit voor Jan Lul want je hebt het al gevonden zie ik.
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Staan nu wel veel icoontjes bij mijn posts, ga vragen of ze die editknop weg willen halen, daar maak ik toch geen gebruik van.
Maar Tezz, toch bedankt.
Succes, maar die zijn al weg geloof ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!
Ik ga kind van school halen, dus ben pleite (ben je alleen met Maaike en Broek. Ook gezelli!!!!!!)
Dan moet je tegen jezelf praten ! (of gewoon aan het werk gaan, hihi).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes, maar die zijn al weg geloof ik.
![]()
veel plezier met je kind van school halenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een websiteknopje er bij doen. Heb je er nog meer!
Ik ga kind van school halen, dus ben pleite (ben je alleen met Maaike en Broek. Ook gezelli!!!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |