Hang...quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor.
Maar gast, hou op met de eerste keer te romantiseren. Hang hem er gewoon in man..
Tezzquote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
Heej Ludo!
Of lafjes er tegenaan.quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor.
Maar gast, hou op met de eerste keer te romantiseren. Hang hem er gewoon in man..
De eerste keer is toch maar laf er tegenaan houden.quote:
Neuh...ik heb het ook zelf uitgevondenquote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo schattig hoe jij dat romantiseert!
(hihihi BeeDee, zullen we het hem vertellen of niet???)
Nou broek, misschien helpt het: het zit er voor mij ook niet in vanavond.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Neukze aan degene die gaan neuken!
quote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
Tis ochtend BeeDee.
Schijtnsteeds vaker te worden als je de mogelijkheid heb...quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou broek, misschien helpt het: het zit er voor mij ook niet in vanavond.
Nou doe het dan! Desnoods alleen!quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zou best kunnen...
Kut ! ochtendienst morgen...m'n wekker gaat om 04:45
![]()
![]()
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??quote:Op maandag 30 april 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben ook niet in de buurt van Valkenswaard, en het is morgen vast geen hockey ook..
Jaquote:Op maandag 30 april 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??
Nou, de boosdoener was ditmaal toch echt de eerdergenoemde Brouwerij.quote:Op maandag 30 april 2007 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schijtnsteeds vaker te worden als je de mogelijkheid heb...![]()
Je hebt een punt hier...quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou doe het dan! Desnoods alleen!
En je moet toch al naar boven, want je moet slapen!
Niks mis mee.quote:Op maandag 30 april 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel. Een heel tournooi zelfs. Zie je het voor je? Allemaal Breezermeisjes in korte rokjes huppelend over het veld??
Kusje op je ... voorhoofd ! Trusten!quote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt een punt hier...![]()
Weltrusten meine Dammen und Herren..![]()
![]()
Nou dat wordt moeilijk want ik ga er niet naar toe.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Maak je morgen ff foto's Tezz?
Truste Tezzquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat wordt moeilijk want ik ga er niet naar toe.
Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Trusten!
Je eigen 2 bulten?quote:Op maandag 30 april 2007 11:21 schreef Tezz het volgende:
Shit man, lig ik lekker in bed (ik mocht uitslapen), kom ik ineens een stel kamelen tegen!
Ja die ja.quote:Op maandag 30 april 2007 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je eigen 2 bulten?![]()
Tevens goeie smorgens.
Wat een romanticus.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Neukze aan degene die gaan neuken!
quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een romanticus.![]()
Ik kwam even langs om te melden dat ik na dit weekend dus echt geen hersencel meer over heb.
hahah niet doenquote:Op maandag 30 april 2007 19:34 schreef BeeDee het volgende:
Hoi maaike...je bent weer terecht !![]()
Maar ik hou me denk gedeist vanaaf...![]()
oioioi gejat?quote:Op maandag 30 april 2007 21:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah niet doen.. Net weer HNTM gekeken... een van me favouriten is eruit
![]()
Verder ga ik zo weer lekker peukie roken![]()
ben alleen een van me pakjes kwijt![]()
Ooow dat valt weer mee. Je zit voorlopig nog niet zonder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |