Weer niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
Fipo !
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.quote:
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
Zo niet grappig trouwens, maar je moest toch watquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachtenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.![]()
Maar aan de andere kant, als je ze tegenwoordig kan bestellen...![]()
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
Waar is Tezz btw ?!!!!
Of zij zet er op te wachten.........quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachten![]()
![]()
Vermoedelijk wel...ik begon al te glimlachen bij die mededeling. Had al zoiets van..pubergrap ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
En ? Valkenswaard gevonden ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).
quote:
Ja leuk! En ik was thuis want de parasol staat open in mijn achtertuin!quote:
Van "Save Room" of zoiets toch ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff voor de gitaarmensen hierzo, iemand bekend met John Mayer?
Ja, bij ons ook...geen blote tieten toevallig..quote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk! En ik was thuis want de parasol staat open in mijn achtertuin!
Blowen mag ook...nu je het zegt...ik ga er ook zo één fabricerenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef Berenanus het volgende:
Roken
Telt blowen ook? Daar heb ik net meer van genoten dan mijn shaggie daarvoor
Damn, je hebt gelijk....vogens mij staat John Mayer ook op een DVD van Eric Clapton...Crossroads...klopt dat ? Dan is het wel een virtuoos van wat ik van dat optreden heb gezienquote:
Ik heb nu echt het ultieme ... ik ga echt niets meer doen dan lekker in mijn stoel zitten- gevoelquote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blowen mag ook...nu je het zegt...ik ga er ook zo één fabriceren![]()
Copy & Pastequote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
ik zit nu in de anekdotes
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee, was het bij jullie trouwens ook zulk kut weer tegen zessen, het waaide hier flink. Dacht eindelijk thuis ff op het terras zitten maar waaide bekant weg.
http://www.youtube.com/watch?v=ns0tW4c95aMquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn, je hebt gelijk....vogens mij staat John Mayer ook op een DVD van Eric Clapton...Crossroads...klopt dat ? Dan is het wel een virtuoos van wat ik van dat optreden heb gezien![]()
Wat voor ultieme ? Ik ga voor homebrewquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb nu echt het ultieme ... ik ga echt niets meer doen dan lekker in mijn stoel zitten- gevoel
Aanrader![]()
nee, dan kun je beter het strand in Renesse gaan zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook...geen blote tieten toevallig..![]()
![]()
Hier is het de hele avond lekker geweest, ben beetje wezen voetballen in de avond enzo. Prima weer hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.
Ja, dat is 'm. Hij staat idd op crossroads van Clapton....hij's goed, trekt wat rare gezichten tijdens zijn gitaarspel, maar is zwaar okquote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ns0tW4c95aM
Crossroads weet ik niet.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook min of meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee, dan kun je beter het strand in Renesse gaan zoeken.
Wacht ff he, ik 'zweef' even naar Zeeland.
Verslaving op gelopen door oud vriendinnetje van me, dat gezicht zie je toch niet als je enkel luistert.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm. Hij staat idd op crossroads van Clapton....hij's goed, trekt wat rare gezichten tijdens zijn gitaarspel, maar is zwaar ok![]()
Ja, kut...dan merk je (hier tenminste) dat het nog april is...nog ffquote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook min of meer.
Ik zat vanaf me stage naar buiten te kijken en me te verlekkeren aan het mooie weer, ik zag me zelf bij thuiskomst al heerlijk op het terras zitten met een biertje erbij..
Nee da's een basfluit.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat ding op 't strand is geen afgebroken meerpaal hoor!
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verslaving op gelopen door oud vriendinnetje van me, dat gezicht zie je toch niet als je enkel luistert.
inherent aan mijn vak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hahahaha....jij onthoudt dingen goed!![]()
![]()
![]()
Truste Tezz! Veel plezier morgen !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
Ja. Dus. Ik ga slapen jongens en meisjes! Morgen weer een zomerse dag hier in het zuiden. En jawel, Tezz is vrij!
Morgenvroeg wat poetsen en koffiemaken voor de cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen en 's middags wat boodschappen. En tussen eerdergenoemde zaken in: niets.
ssssssshtttquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen wat doet u nu?
Truste Tezz
Ga dan !!! Doei hè !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
oh ja ik ging slapen.
Heb ik nu eindelijk een note ?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef remlof het volgende:
Ow jah, even BeeDee noten voor z'n postgedrag in dit topic...
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb ik nu eindelijk een note ?!![]()
Geweldig, wat een eer. Hoewel het me daar niet eens om ging, gewoon spiritueel (als in drank) enthousiasme![]()
Is goed hoor !quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105
Kee dan...gezien !quote:
Hoe zit het met mijn notesquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Dat weet ik. Maar ik wil 'm niet. Ik wil mijn links terug !!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Je bent in principe over het moeilijke gedeelte heen zeg maar.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Met rukken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Nee, dat dan weer niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Zal ik nog een joint draaien btw ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Jawel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:22 schreef BeeDee het volgende:
Blow je ook niet meer Sebasser ?
Stoppen met roken en niet met blowen vind ik altijd zo twijfelachtig...eik rook je dan nog...of rook je puur wiet ?quote:
Bijna wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stoppen met roken en niet met blowen vind ik altijd zo twijfelachtig...eik rook je dan nog...of rook je puur wiet ?![]()
![]()
Leuke adoratie lijst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef remlof het volgende:
Mijn posthistorie ziet er echt gruwelijk uit nu
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bijna wel.
Maar het is erger om joints met tabak te roken als je helemaal zelf niet rookt, en ook nooit gedaan hebt..
dan dat er tabak doorzit, en je bent gestopt, maar dus wel gerookt.
dacht ik.
Maar hoe erg dood wil je gaan...is de vraag.quote:
hihihiquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef oranjekoek het volgende:
Het wordt een soort dagboek hier
Leuk! Tim durft niet te fietsen, al vanaf dat hij een nog kleiner mannetje was, werd hij panisch als ie een fiets zag. Nu gaat het al wat beter maar echt fietsen doet hij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb lekker niets te doen vandaag !(ja poetsen, maar daar heb ik geen zin in). Moet nu wachten totdat de cv-ketel meneer is geweest voor onderhoud. Hij komt tussen 9 en 12. Lekkere tijd is dat. Maar ja, ik hang wel wat rond hier! Bente is fietsen buiten. Ze is helemaal trots dat ze op haar mini-fietsje met zij-wieltjes een blokje om het huis mag.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef oranjekoek het volgende:
Is die man al geweest? Wachten is altijd rot. Naja tussen 9 en 12 is beter dan dat je de hele dag moet wachten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:05 schreef Tezz het volgende:
Beedee toch. Had je nou weer aan de wiet gezeten!
Ik heb die complete show hier, met Pantera, AC/DC en nog een paar.quote:
Ik had nog een paar linkjes geplaatst (youtube, dus makkelijk te vinden en een twijfelachtige kwaliteit, maargoed), maar Remlof was hier niet gecharmeerd van..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb die complete show hier, met Pantera, AC/DC en nog een paar.
Heerlijke show!![]()
Met wat ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net al een trappistje met op, op het terras.....
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met wat ?![]()
Ik kom ook net van het terras, even met dochterlief...zij een ijsje, ik een (nou, goed...twee) overheerlijke Westmalle trippel.![]()
Doe je benen dan ook dicht!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
knoflookwalm hiero.
Woah Gertjuh! Ik zit ook net shoarma klaar te makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
knoflookwalm hiero.
Eergister al gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woah Gertjuh! Ik zit ook net shoarma klaar te maken.
Spaghettiquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eergister al gehad.![]()
Gister patat en alles daaromheen.![]()
En zometeen spagethi.![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Heb deze week al 3 x pasta op.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand geen pasta lust.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??
Goh, een stukje cultuur geleerd !quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
Gewestelijk wordt een glas bier met een scheut grenadine een smos genoemd, met cider erbij wordt het een snakebite. In Brabant wordt trappist wel met grenadine geserveerd (wilt u de trappist met of zonder...).
dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jammer...ik dacht, die schudt dat zo uit 'r mouw.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??
Ik ga geen lollies kopen als ik ze zelf hier heb.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Koop een lollie en ga het vieren, vlegel!
You bastard's!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
omg! They killed Kenny!
Nou broek, je hebt het voor elkaar. Van deze opmerking moet ik ernstig huilen.quote:
Best lekker! Zakt wel altijd meteen naar je benen zoiets. Gewoon wat jij drinkt Westmalle triple maar dan met een scheut grenadine erin! Hier in Brabant is het gewoon logisch dat als je trappist besteld, je er een scheut grenadine in wilt. Wil je dat niet, moet je dat wel echt ff zeggen tegen meneer of mevrouw de ober.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik kende de combi niet eigenlijk
![]()
Meisje, het was niet zo bedoeld!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou broek, je hebt het voor elkaar. Van deze opmerking moet ik ernstig huilen.
![]()
![]()
Woehoeohoesniksnufwoehoebehehesnif.
![]()
![]()
![]()
Let wel: ik heb het niet over bier met grenadine, maar over een TRAPPISTJE MET.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat smaakt vast naar bier met Flugel, daar ben ik nog wel eens goed ziek van geweest. Sindsdien nooit meer gedronken en word al misselijk als ik het ruik.
Heej!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten Tezz!
Het feit dat je me 'meisje' noemt is voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meisje, het was niet zo bedoeld!![]()
Knuffelen?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het feit dat je me 'meisje' noemt is voldoende.![]()
Nee Tezz (tenminste de laatste keer dat ik keek nog wel) .quote:
En, wat ga je meenemen naar je Amerikaanse fuif?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben nog nooit smorgens vroeg zo wakker geweest.![]()
Over 16 uur BBQ feest!!![]()
![]()
sjashliek dingen ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, wat ga je meenemen naar je Amerikaanse fuif?
Mijne Simon Aadriaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
mijn naam is elisabeth couperus lol
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne Simon Aadriaan.![]()
M;n tussen namen dan he.![]()
Haha, nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
ah ik bedoelde verwijzend naar alice cooper. ;o)
Iedereen noemt je simon?
Tessa is een leuke naam!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.
(wel een achternaam hoor, twee zelfs).
Ja we snapten hem heur. Trusten!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
ah ik bedoelde verwijzend naar alice cooper. ;o)
Iedereen noemt je simon?
Ja ik noemde je gisteren al Tessa! Waar zit je Tessa mompelde ik! hahaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.
(wel een achternaam hoor, twee zelfs).
Hup, naar bedje jij! Morgen is het weer vroeg dag en als de kinders om zeven uur op je bed gaan springen denk je vast aan deze wijze woorden van mij!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik noemde je gisteren al Tessa! Waar zit je Tessa mompelde ik! haha
jajaa nu echt. welterusteb..pfff
"Rot op en ga weer slapen"?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hup, naar bedje jij! Morgen is het weer vroeg dag en als de kinders om zeven uur op je bed gaan springen denk je vast aan deze wijze woorden van mij!
Ja trusten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
M'n bed roept!
Ze heeft 't koud, ik ga haar maar warm houden voor een paar uur.
Dan morgenochtend douchen, naakt uiteraard.
Dan niksen, en muziek luisteren en gitaar spelen en even internetten.
En dan feest.![]()
Tevens zin om te neuken aber ich habe geen vriendin.
Nou gewoon !quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dus?
Joah.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
Heej Broek, je topic is dicht!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:02 schreef Tezz het volgende:
Ja, en weer wakker.
Goedemorgen. Goedemiddag
Tessa heeft er Zinnin !quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Tezz het volgende:
Tezz mag uit vanavond! Eerst lekker uit eten met wat vriendinnen (hier en daarna stappen !
Ik wel. Iedere gelegenheid om een avondje uit te gaan pak ik aan met beide handen! Eerst dus lekker op het terras en daarna pilsje in de kroeg.....quote:
Tis middag. Maar toch:quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef Piovan het volgende:
goedemorgen
En toen was er nog een pagina 5...ben nog niet wakker blijkbaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wel. Iedere gelegenheid om een avondje uit te gaan pak ik aan met beide handen! Eerst dus lekker op het terras en daarna pilsje in de kroeg.....
Fire in the hole !!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Shashliek dingen zijn binnen, nog 3 uur te gaan.![]()
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
Ja goed is dat he! Ik doe dat dus ook regelmatig hihi. Ben net ff met dochter naar het speeltuintje gewandeld. Lekker op een bankje in het zonnetje gezeten.....(slechte bediening overigens, ik riep wel om bier maar er kwam niemand).quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En toen was er nog een pagina 5...ben nog niet wakker blijkbaar![]()
Maarreh....lekker hoor, Tezz ! Ik ga dadelijk weer even met m'n dochter terassen. (vriendin is werken)![]()
Broek als je nou nog 1x zegt dat je een BBQfeest hebt dan leg ik JOU op de grill hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
BBQ feest!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Broek als je nou nog 1x zegt dat je een BBQfeest hebt dan leg ik JOU op de grill hoor.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BBQ feest!!!!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop nu al te kwijlen.![]()
Sjasliek, n00bquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
Ach man, zanik niet, het dure vlees word juist door andere geregeld.quote:
Straatfeestjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:52 schreef Piovan het volgende:
hier is het vanavond all you can eat buffet in de straat![]()
![]()
Je woont in de Bijlmer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:52 schreef Piovan het volgende:
hier is het vanavond all you can eat buffet in de straat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:27 schreef Tezz het volgende:
Nou. Gezellig zijn jullie zeg.
Ik ga in bad liggen hoor.
Nou dat is irritant ja. Komt ook wel eens voor op een terras...; bediening die ergens een bestelling opneemt en dan al naar de grond starend naar binnen loopt om die te gaan halen. C'mon !!! kijk om je heen ! Al die handen in de lucht voor nog een drankje...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja goed is dat he! Ik doe dat dus ook regelmatig hihi. Ben net ff met dochter naar het speeltuintje gewandeld. Lekker op een bankje in het zonnetje gezeten.....(slechte bediening overigens, ik riep wel om bier maar er kwam niemand).
Met dit weer kan je niet teveel buiten zitten..veel plezier !quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef Djarum het volgende:
zit veels te veel buiten deze tijd.. werken, terras en strand..
helemaal geen tijd om het rokershoekje binnen te stappen en een peuk op te steken![]()
en nu op naar een feestje waar we saké en whiskey gaan zuipen!![]()
*geeft jullie een rokersknuffel en zegt:
Tot snel!!![]()
Rose zuipen, praten, elkaar insmeren met slagroom en aardbeijen, in een parkje, dat hoor je te doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met dit weer kan je niet teveel buiten zitten..veel plezier !![]()
Een kogel met een pistool in de handquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat je maar snel doodgeschoten mag worden door een verdwaalde kogel.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een kogel met een pistool in de hand![]()
Maar een Boeing 747 is ook heel doeltreffend..Hoewel ik dat Pio niet toewens
![]()
Doe je niks aan...het blijft apart volk, die fokkersquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:23 schreef Sebasser het volgende:
En dan zitten er andere fokkers bij die foto's gaan lopen maken.
Nee echt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe je niks aan...het blijft apart volk, die fokkers![]()
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ja! Uit het bad en helemaal in de verf. Ik ben er klaar voor. Shit we gaan pas over een uur........
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ja! Uit het bad en helemaal in de verf. Ik ben er klaar voor. Shit we gaan pas over een uur........
Beetje misbruik maken van dronken vrouwen he BeeDee?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?![]()
![]()
![]()
![]()
Eten heb je de volgende dag minder last van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:40 schreef LudoSanders het volgende:
Eten is over gewaardeerd , zuipen ftw.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje misbruik maken van dronken vrouwen he BeeDee?
Als ik het knopje van de pc kan vinden wel ja. Maar ik ga alleen he, dus eerst maar eens zien om alleen thuis te komen. Daarna mag je virueel misbruik van me maken (mits ik beschonken ben natuurlijk).quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, op het terras hebben wij hier eigenlijk nooit te klagen. Behalve als er een 'nieuwe' is, die pikken we er altijd zo uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou dat is irritant ja. Komt ook wel eens voor op een terras...; bediening die ergens een bestelling opneemt en dan al naar de grond starend naar binnen loopt om die te gaan halen. C'mon !!! kijk om je heen ! Al die handen in de lucht voor nog een drankje...[afbeelding]
Doe maar een (veel) lekker(e) biertje(s) drinken dan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als ik het knopje van de pc kan vinden wel ja. Maar ik ga alleen he, dus eerst maar eens zien om alleen thuis te komen. Daarna mag je virueel misbruik van me maken (mits ik beschonken ben natuurlijk).
Dommelsch it is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe maar een (veel) lekker(e) biertje(s) drinken dan..![]()
Ow...ik ga even m'n dochter in d'r pyama hijsen![]()
Dommelsch is oké olé olé !!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dommelsch it is!
Lief he, zo klein wurmpje in pyama met natte haartjes en een bakje nibbit op schoot. Heerlijk! MAAR NU EVEN NIET ! (want ik mag op stap he, tis bijna een nationale feestdag).
Ach, ik heb aan oppas niets te klagen. Twee opa's en oma's, een stel vrienden, buren. Nooit een probleem.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dommelsch is oké olé olé !!!![]()
![]()
Jaha...je stapt nu niet zomaar de deur meer uitMoet je eerst e.e.a voor regelen. Maarja...dan geniet je ook wel dubbel
![]()
O, da's bij ons wel een probleem...alleen mijn ouders wonen dichtbij, maar die trekken er ook nog welleens een paar maanden op uit. Dus voor oppas moet er meestal iemand blijven logeren. Maarja, dat hebbie als je verder weg verhuist.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, ik heb aan oppas niets te klagen. Twee opa's en oma's, een stel vrienden, buren. Nooit een probleem.Wat me meer tegenhoudt is de prijs ! Een avondje stappen kost toch al snel 100 euro en dat doen we dus maar niet wekelijks.......Wat me ook tegenhoudt is het feit dat ik er steeds langer over doe om weer bij te komen van zo'n avond.....ik wordt oud, snif
![]()
Have fun !quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:07 schreef Tezz het volgende:
Nou, oud of niet, ik verwacht ieder moment de bel!
Toedels!
Ja, we zullen voor elk onderwerp een geschikt subforum opzoeken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit niet meer iets voor OUD die praat die hier plaatsvindt?
Was ik al bang voor...dan zou ik er ook niet mee aan durven komen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
Een gast die 23 wordt een bloemetje geven, nah lijkt me niet echt een jofel idee.
Euro95 is de shit man ! Hey, succes..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Fles benzine als zijnde fles sterke drank.
Ikke!quote:Op zondag 29 april 2007 03:53 schreef remlof het volgende:
Zouden er echt nog mensen online zijn die niet beschonken zijn nu?
ja die zijn er wel maar die wonen dan in een commune of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 03:53 schreef remlof het volgende:
Zouden er echt nog mensen online zijn die niet beschonken zijn nu?
Ik was de BOB, heel wat Red Bull opquote:Op zondag 29 april 2007 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Of was je de bob?
Whehe, nou trek die fles rosé nu maar open danquote:Op zondag 29 april 2007 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was de BOB, heel wat Red Bull op.
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zienquote:Op zondag 29 april 2007 03:57 schreef Tezz het volgende:
remlof, wil jij ff virtueel misbruik van me maken? Dan heb ik dat tenminste ook ooit eens een keertje meegemaakt. En het was me beloofd, maar ja. De belover slaapt waarschijnlijk
Ik heb alleen maar Bacardi in huis.quote:Op zondag 29 april 2007 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, nou trek die fles rosé nu maar open dan
Ah biertje of 10 schat ik?quote:Op zondag 29 april 2007 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zien
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.quote:Op zondag 29 april 2007 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zien
Nou zeg, nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op zondag 29 april 2007 04:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.
Ik ga slapen. Trusten .
Kut, ik was nog wel zo in de stemming om virtueel misbruik van je te makenquote:Op zondag 29 april 2007 04:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.
Ik ga slapen. Trusten .
Ja, de tieten van moemoe heb ik ook al in m'n fotoboekquote:Op zondag 29 april 2007 04:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou zeg, nu ben ik ook wel benieuwd.
Heb je geen oude foto's?
Na al die tijd nog jaquote:Op zondag 29 april 2007 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tieten van moemoe heb ik ook al in m'n fotoboek
Nou, dag he!quote:Op zondag 29 april 2007 05:26 schreef LudoSanders het volgende:
Het was me het avondje weer wel..
Zonsopgang?quote:Op zondag 29 april 2007 05:35 schreef LudoSanders het volgende:
Straks naar het strand jeweets.
Tuurlijk niet, dan zijn de strandtenten toch nog heul niet open.quote:
Ik lag al een uurtje onder zeil toen jij thuis kwam...quote:Op zondag 29 april 2007 03:47 schreef Tezz het volgende:
Nou BeeDee, ik meld me. Beschonken en wel. Ga je gang.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:41 schreef Broekpaling het volgende:
BBQ feest was leuk!!![]()
Ik wil nog een keer!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |