Ik wel. Iedere gelegenheid om een avondje uit te gaan pak ik aan met beide handen! Eerst dus lekker op het terras en daarna pilsje in de kroeg.....quote:
Tis middag. Maar toch:quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef Piovan het volgende:
goedemorgen
En toen was er nog een pagina 5...ben nog niet wakker blijkbaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wel. Iedere gelegenheid om een avondje uit te gaan pak ik aan met beide handen! Eerst dus lekker op het terras en daarna pilsje in de kroeg.....
Fire in the hole !!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Shashliek dingen zijn binnen, nog 3 uur te gaan.![]()
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
Ja goed is dat he! Ik doe dat dus ook regelmatig hihi. Ben net ff met dochter naar het speeltuintje gewandeld. Lekker op een bankje in het zonnetje gezeten.....(slechte bediening overigens, ik riep wel om bier maar er kwam niemand).quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En toen was er nog een pagina 5...ben nog niet wakker blijkbaar![]()
Maarreh....lekker hoor, Tezz ! Ik ga dadelijk weer even met m'n dochter terassen. (vriendin is werken)![]()
Broek als je nou nog 1x zegt dat je een BBQfeest hebt dan leg ik JOU op de grill hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
BBQ feest!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Broek als je nou nog 1x zegt dat je een BBQfeest hebt dan leg ik JOU op de grill hoor.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BBQ feest!!!!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop nu al te kwijlen.![]()
Sjasliek, n00bquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Dan:
Feest.
Bier.
Muziek.
Vreten.
![]()
Ach man, zanik niet, het dure vlees word juist door andere geregeld.quote:
Straatfeestjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:52 schreef Piovan het volgende:
hier is het vanavond all you can eat buffet in de straat![]()
![]()
Je woont in de Bijlmer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:52 schreef Piovan het volgende:
hier is het vanavond all you can eat buffet in de straat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:27 schreef Tezz het volgende:
Nou. Gezellig zijn jullie zeg.
Ik ga in bad liggen hoor.
Nou dat is irritant ja. Komt ook wel eens voor op een terras...; bediening die ergens een bestelling opneemt en dan al naar de grond starend naar binnen loopt om die te gaan halen. C'mon !!! kijk om je heen ! Al die handen in de lucht voor nog een drankje...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja goed is dat he! Ik doe dat dus ook regelmatig hihi. Ben net ff met dochter naar het speeltuintje gewandeld. Lekker op een bankje in het zonnetje gezeten.....(slechte bediening overigens, ik riep wel om bier maar er kwam niemand).
Met dit weer kan je niet teveel buiten zitten..veel plezier !quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef Djarum het volgende:
zit veels te veel buiten deze tijd.. werken, terras en strand..
helemaal geen tijd om het rokershoekje binnen te stappen en een peuk op te steken![]()
en nu op naar een feestje waar we saké en whiskey gaan zuipen!![]()
*geeft jullie een rokersknuffel en zegt:
Tot snel!!![]()
Rose zuipen, praten, elkaar insmeren met slagroom en aardbeijen, in een parkje, dat hoor je te doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met dit weer kan je niet teveel buiten zitten..veel plezier !![]()
Een kogel met een pistool in de handquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat je maar snel doodgeschoten mag worden door een verdwaalde kogel.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een kogel met een pistool in de hand![]()
Maar een Boeing 747 is ook heel doeltreffend..Hoewel ik dat Pio niet toewens
![]()
Doe je niks aan...het blijft apart volk, die fokkersquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:23 schreef Sebasser het volgende:
En dan zitten er andere fokkers bij die foto's gaan lopen maken.
Nee echt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe je niks aan...het blijft apart volk, die fokkers![]()
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ja! Uit het bad en helemaal in de verf. Ik ben er klaar voor. Shit we gaan pas over een uur........
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ja! Uit het bad en helemaal in de verf. Ik ben er klaar voor. Shit we gaan pas over een uur........
Beetje misbruik maken van dronken vrouwen he BeeDee?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?![]()
![]()
![]()
![]()
Eten heb je de volgende dag minder last van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:40 schreef LudoSanders het volgende:
Eten is over gewaardeerd , zuipen ftw.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje misbruik maken van dronken vrouwen he BeeDee?
Als ik het knopje van de pc kan vinden wel ja. Maar ik ga alleen he, dus eerst maar eens zien om alleen thuis te komen. Daarna mag je virueel misbruik van me maken (mits ik beschonken ben natuurlijk).quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Halloooo !!!! Meld je je nog even als je vanavond dronken thuiskomt ?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, op het terras hebben wij hier eigenlijk nooit te klagen. Behalve als er een 'nieuwe' is, die pikken we er altijd zo uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou dat is irritant ja. Komt ook wel eens voor op een terras...; bediening die ergens een bestelling opneemt en dan al naar de grond starend naar binnen loopt om die te gaan halen. C'mon !!! kijk om je heen ! Al die handen in de lucht voor nog een drankje...[afbeelding]
Doe maar een (veel) lekker(e) biertje(s) drinken dan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als ik het knopje van de pc kan vinden wel ja. Maar ik ga alleen he, dus eerst maar eens zien om alleen thuis te komen. Daarna mag je virueel misbruik van me maken (mits ik beschonken ben natuurlijk).
Dommelsch it is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe maar een (veel) lekker(e) biertje(s) drinken dan..![]()
Ow...ik ga even m'n dochter in d'r pyama hijsen![]()
Dommelsch is oké olé olé !!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dommelsch it is!
Lief he, zo klein wurmpje in pyama met natte haartjes en een bakje nibbit op schoot. Heerlijk! MAAR NU EVEN NIET ! (want ik mag op stap he, tis bijna een nationale feestdag).
Ach, ik heb aan oppas niets te klagen. Twee opa's en oma's, een stel vrienden, buren. Nooit een probleem.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dommelsch is oké olé olé !!!![]()
![]()
Jaha...je stapt nu niet zomaar de deur meer uitMoet je eerst e.e.a voor regelen. Maarja...dan geniet je ook wel dubbel
![]()
O, da's bij ons wel een probleem...alleen mijn ouders wonen dichtbij, maar die trekken er ook nog welleens een paar maanden op uit. Dus voor oppas moet er meestal iemand blijven logeren. Maarja, dat hebbie als je verder weg verhuist.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, ik heb aan oppas niets te klagen. Twee opa's en oma's, een stel vrienden, buren. Nooit een probleem.Wat me meer tegenhoudt is de prijs ! Een avondje stappen kost toch al snel 100 euro en dat doen we dus maar niet wekelijks.......Wat me ook tegenhoudt is het feit dat ik er steeds langer over doe om weer bij te komen van zo'n avond.....ik wordt oud, snif
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |