Ik ga geen lollies kopen als ik ze zelf hier heb.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Koop een lollie en ga het vieren, vlegel!
You bastard's!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
omg! They killed Kenny!
Nou broek, je hebt het voor elkaar. Van deze opmerking moet ik ernstig huilen.quote:
Best lekker! Zakt wel altijd meteen naar je benen zoiets. Gewoon wat jij drinkt Westmalle triple maar dan met een scheut grenadine erin! Hier in Brabant is het gewoon logisch dat als je trappist besteld, je er een scheut grenadine in wilt. Wil je dat niet, moet je dat wel echt ff zeggen tegen meneer of mevrouw de ober.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik kende de combi niet eigenlijk
![]()
Meisje, het was niet zo bedoeld!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou broek, je hebt het voor elkaar. Van deze opmerking moet ik ernstig huilen.
![]()
![]()
Woehoeohoesniksnufwoehoebehehesnif.
![]()
![]()
![]()
Let wel: ik heb het niet over bier met grenadine, maar over een TRAPPISTJE MET.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat smaakt vast naar bier met Flugel, daar ben ik nog wel eens goed ziek van geweest. Sindsdien nooit meer gedronken en word al misselijk als ik het ruik.
Heej!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten Tezz!
Het feit dat je me 'meisje' noemt is voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meisje, het was niet zo bedoeld!![]()
Knuffelen?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het feit dat je me 'meisje' noemt is voldoende.![]()
Nee Tezz (tenminste de laatste keer dat ik keek nog wel) .quote:
En, wat ga je meenemen naar je Amerikaanse fuif?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben nog nooit smorgens vroeg zo wakker geweest.![]()
Over 16 uur BBQ feest!!![]()
![]()
sjashliek dingen ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, wat ga je meenemen naar je Amerikaanse fuif?
Mijne Simon Aadriaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
mijn naam is elisabeth couperus lol
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne Simon Aadriaan.![]()
M;n tussen namen dan he.![]()
Haha, nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
ah ik bedoelde verwijzend naar alice cooper. ;o)
Iedereen noemt je simon?
Tessa is een leuke naam!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.
(wel een achternaam hoor, twee zelfs).
Ja we snapten hem heur. Trusten!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
ah ik bedoelde verwijzend naar alice cooper. ;o)
Iedereen noemt je simon?
Ja ik noemde je gisteren al Tessa! Waar zit je Tessa mompelde ik! hahaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Tessa. Geen tussennamen. Saai he.
(wel een achternaam hoor, twee zelfs).
Hup, naar bedje jij! Morgen is het weer vroeg dag en als de kinders om zeven uur op je bed gaan springen denk je vast aan deze wijze woorden van mij!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik noemde je gisteren al Tessa! Waar zit je Tessa mompelde ik! haha
jajaa nu echt. welterusteb..pfff
"Rot op en ga weer slapen"?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hup, naar bedje jij! Morgen is het weer vroeg dag en als de kinders om zeven uur op je bed gaan springen denk je vast aan deze wijze woorden van mij!
Ja trusten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
M'n bed roept!
Ze heeft 't koud, ik ga haar maar warm houden voor een paar uur.
Dan morgenochtend douchen, naakt uiteraard.
Dan niksen, en muziek luisteren en gitaar spelen en even internetten.
En dan feest.![]()
Tevens zin om te neuken aber ich habe geen vriendin.
Nou gewoon !quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dus?
Joah.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
Heej Broek, je topic is dicht!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:02 schreef Tezz het volgende:
Ja, en weer wakker.
Goedemorgen. Goedemiddag
Tessa heeft er Zinnin !quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Tezz het volgende:
Tezz mag uit vanavond! Eerst lekker uit eten met wat vriendinnen (hier en daarna stappen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |