Bijna wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stoppen met roken en niet met blowen vind ik altijd zo twijfelachtig...eik rook je dan nog...of rook je puur wiet ?![]()
![]()
Leuke adoratie lijst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef remlof het volgende:
Mijn posthistorie ziet er echt gruwelijk uit nu
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bijna wel.
Maar het is erger om joints met tabak te roken als je helemaal zelf niet rookt, en ook nooit gedaan hebt..
dan dat er tabak doorzit, en je bent gestopt, maar dus wel gerookt.
dacht ik.
Maar hoe erg dood wil je gaan...is de vraag.quote:
hihihiquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef oranjekoek het volgende:
Het wordt een soort dagboek hier
Leuk! Tim durft niet te fietsen, al vanaf dat hij een nog kleiner mannetje was, werd hij panisch als ie een fiets zag. Nu gaat het al wat beter maar echt fietsen doet hij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb lekker niets te doen vandaag !(ja poetsen, maar daar heb ik geen zin in). Moet nu wachten totdat de cv-ketel meneer is geweest voor onderhoud. Hij komt tussen 9 en 12. Lekkere tijd is dat. Maar ja, ik hang wel wat rond hier! Bente is fietsen buiten. Ze is helemaal trots dat ze op haar mini-fietsje met zij-wieltjes een blokje om het huis mag.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef oranjekoek het volgende:
Is die man al geweest? Wachten is altijd rot. Naja tussen 9 en 12 is beter dan dat je de hele dag moet wachten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:05 schreef Tezz het volgende:
Beedee toch. Had je nou weer aan de wiet gezeten!
Ik heb die complete show hier, met Pantera, AC/DC en nog een paar.quote:
Ik had nog een paar linkjes geplaatst (youtube, dus makkelijk te vinden en een twijfelachtige kwaliteit, maargoed), maar Remlof was hier niet gecharmeerd van..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb die complete show hier, met Pantera, AC/DC en nog een paar.
Heerlijke show!![]()
Met wat ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net al een trappistje met op, op het terras.....
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met wat ?![]()
Ik kom ook net van het terras, even met dochterlief...zij een ijsje, ik een (nou, goed...twee) overheerlijke Westmalle trippel.![]()
Doe je benen dan ook dicht!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
knoflookwalm hiero.
Woah Gertjuh! Ik zit ook net shoarma klaar te makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
knoflookwalm hiero.
Eergister al gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woah Gertjuh! Ik zit ook net shoarma klaar te maken.
Spaghettiquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eergister al gehad.![]()
Gister patat en alles daaromheen.![]()
En zometeen spagethi.![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Heb deze week al 3 x pasta op.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand geen pasta lust.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??
Goh, een stukje cultuur geleerd !quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
Gewestelijk wordt een glas bier met een scheut grenadine een smos genoemd, met cider erbij wordt het een snakebite. In Brabant wordt trappist wel met grenadine geserveerd (wilt u de trappist met of zonder...).
dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jammer...ik dacht, die schudt dat zo uit 'r mouw.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met grenadine natuurlijk! Is dat weer eens iets typisch Brabants??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |