inherent aan mijn vak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hahahaha....jij onthoudt dingen goed!![]()
![]()
![]()
Truste Tezz! Veel plezier morgen !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
Ja. Dus. Ik ga slapen jongens en meisjes! Morgen weer een zomerse dag hier in het zuiden. En jawel, Tezz is vrij!
Morgenvroeg wat poetsen en koffiemaken voor de cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen en 's middags wat boodschappen. En tussen eerdergenoemde zaken in: niets.
ssssssshtttquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen wat doet u nu?
Truste Tezz
Ga dan !!! Doei hè !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
oh ja ik ging slapen.
Heb ik nu eindelijk een note ?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef remlof het volgende:
Ow jah, even BeeDee noten voor z'n postgedrag in dit topic...
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb ik nu eindelijk een note ?!![]()
Geweldig, wat een eer. Hoewel het me daar niet eens om ging, gewoon spiritueel (als in drank) enthousiasme![]()
Is goed hoor !quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105
Kee dan...gezien !quote:
Hoe zit het met mijn notesquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Dat weet ik. Maar ik wil 'm niet. Ik wil mijn links terug !!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Je bent in principe over het moeilijke gedeelte heen zeg maar.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Met rukken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Nee, dat dan weer niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Zal ik nog een joint draaien btw ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Jawel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:22 schreef BeeDee het volgende:
Blow je ook niet meer Sebasser ?
Stoppen met roken en niet met blowen vind ik altijd zo twijfelachtig...eik rook je dan nog...of rook je puur wiet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |