Have fun !quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:07 schreef Tezz het volgende:
Nou, oud of niet, ik verwacht ieder moment de bel!
Toedels!
Ja, we zullen voor elk onderwerp een geschikt subforum opzoeken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit niet meer iets voor OUD die praat die hier plaatsvindt?
Was ik al bang voor...dan zou ik er ook niet mee aan durven komen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
Een gast die 23 wordt een bloemetje geven, nah lijkt me niet echt een jofel idee.
Euro95 is de shit man ! Hey, succes..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Fles benzine als zijnde fles sterke drank.
Ikke!quote:Op zondag 29 april 2007 03:53 schreef remlof het volgende:
Zouden er echt nog mensen online zijn die niet beschonken zijn nu?
ja die zijn er wel maar die wonen dan in een commune of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 03:53 schreef remlof het volgende:
Zouden er echt nog mensen online zijn die niet beschonken zijn nu?
Ik was de BOB, heel wat Red Bull opquote:Op zondag 29 april 2007 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Of was je de bob?
Whehe, nou trek die fles rosé nu maar open danquote:Op zondag 29 april 2007 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was de BOB, heel wat Red Bull op.
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zienquote:Op zondag 29 april 2007 03:57 schreef Tezz het volgende:
remlof, wil jij ff virtueel misbruik van me maken? Dan heb ik dat tenminste ook ooit eens een keertje meegemaakt. En het was me beloofd, maar ja. De belover slaapt waarschijnlijk
Ik heb alleen maar Bacardi in huis.quote:Op zondag 29 april 2007 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, nou trek die fles rosé nu maar open dan
Ah biertje of 10 schat ik?quote:Op zondag 29 april 2007 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zien
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.quote:Op zondag 29 april 2007 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed, zet je cam maar aan en laat je tieten zien
Nou zeg, nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op zondag 29 april 2007 04:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.
Ik ga slapen. Trusten .
Kut, ik was nog wel zo in de stemming om virtueel misbruik van je te makenquote:Op zondag 29 april 2007 04:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
knopje van de cam kan ik niet vnden. Maar geloof me, ze zijn mooi, stevig en groot.
Ik ga slapen. Trusten .
Ja, de tieten van moemoe heb ik ook al in m'n fotoboekquote:Op zondag 29 april 2007 04:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou zeg, nu ben ik ook wel benieuwd.
Heb je geen oude foto's?
Na al die tijd nog jaquote:Op zondag 29 april 2007 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tieten van moemoe heb ik ook al in m'n fotoboek
Nou, dag he!quote:Op zondag 29 april 2007 05:26 schreef LudoSanders het volgende:
Het was me het avondje weer wel..
Zonsopgang?quote:Op zondag 29 april 2007 05:35 schreef LudoSanders het volgende:
Straks naar het strand jeweets.
Tuurlijk niet, dan zijn de strandtenten toch nog heul niet open.quote:
Ik lag al een uurtje onder zeil toen jij thuis kwam...quote:Op zondag 29 april 2007 03:47 schreef Tezz het volgende:
Nou BeeDee, ik meld me. Beschonken en wel. Ga je gang.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:41 schreef Broekpaling het volgende:
BBQ feest was leuk!!![]()
Ik wil nog een keer!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |