Weer niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
Fipo !
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.quote:
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
Zo niet grappig trouwens, maar je moest toch watquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachtenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.![]()
Maar aan de andere kant, als je ze tegenwoordig kan bestellen...![]()
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
Waar is Tezz btw ?!!!!
Of zij zet er op te wachten.........quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachten![]()
![]()
Vermoedelijk wel...ik begon al te glimlachen bij die mededeling. Had al zoiets van..pubergrap ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
En ? Valkenswaard gevonden ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).
quote:
Ja leuk! En ik was thuis want de parasol staat open in mijn achtertuin!quote:
Van "Save Room" of zoiets toch ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff voor de gitaarmensen hierzo, iemand bekend met John Mayer?
Ja, bij ons ook...geen blote tieten toevallig..quote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk! En ik was thuis want de parasol staat open in mijn achtertuin!
Blowen mag ook...nu je het zegt...ik ga er ook zo één fabricerenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef Berenanus het volgende:
Roken
Telt blowen ook? Daar heb ik net meer van genoten dan mijn shaggie daarvoor
Damn, je hebt gelijk....vogens mij staat John Mayer ook op een DVD van Eric Clapton...Crossroads...klopt dat ? Dan is het wel een virtuoos van wat ik van dat optreden heb gezienquote:
Ik heb nu echt het ultieme ... ik ga echt niets meer doen dan lekker in mijn stoel zitten- gevoelquote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blowen mag ook...nu je het zegt...ik ga er ook zo één fabriceren![]()
Copy & Pastequote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
ik zit nu in de anekdotes
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee, was het bij jullie trouwens ook zulk kut weer tegen zessen, het waaide hier flink. Dacht eindelijk thuis ff op het terras zitten maar waaide bekant weg.
http://www.youtube.com/watch?v=ns0tW4c95aMquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn, je hebt gelijk....vogens mij staat John Mayer ook op een DVD van Eric Clapton...Crossroads...klopt dat ? Dan is het wel een virtuoos van wat ik van dat optreden heb gezien![]()
Wat voor ultieme ? Ik ga voor homebrewquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb nu echt het ultieme ... ik ga echt niets meer doen dan lekker in mijn stoel zitten- gevoel
Aanrader![]()
nee, dan kun je beter het strand in Renesse gaan zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook...geen blote tieten toevallig..![]()
![]()
Hier is het de hele avond lekker geweest, ben beetje wezen voetballen in de avond enzo. Prima weer hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.
Ja, dat is 'm. Hij staat idd op crossroads van Clapton....hij's goed, trekt wat rare gezichten tijdens zijn gitaarspel, maar is zwaar okquote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ns0tW4c95aM
Crossroads weet ik niet.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook min of meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutweer niet, maar wel fokking veel wind ja...en na 20:00 moest de tuindeur wel dicht. Het werd onder de 15 graden. Brrr.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee, dan kun je beter het strand in Renesse gaan zoeken.
Wacht ff he, ik 'zweef' even naar Zeeland.
Verslaving op gelopen door oud vriendinnetje van me, dat gezicht zie je toch niet als je enkel luistert.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm. Hij staat idd op crossroads van Clapton....hij's goed, trekt wat rare gezichten tijdens zijn gitaarspel, maar is zwaar ok![]()
Ja, kut...dan merk je (hier tenminste) dat het nog april is...nog ffquote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook min of meer.
Ik zat vanaf me stage naar buiten te kijken en me te verlekkeren aan het mooie weer, ik zag me zelf bij thuiskomst al heerlijk op het terras zitten met een biertje erbij..
Nee da's een basfluit.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat ding op 't strand is geen afgebroken meerpaal hoor!
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verslaving op gelopen door oud vriendinnetje van me, dat gezicht zie je toch niet als je enkel luistert.
inherent aan mijn vak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hahahaha....jij onthoudt dingen goed!![]()
![]()
![]()
Truste Tezz! Veel plezier morgen !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
Ja. Dus. Ik ga slapen jongens en meisjes! Morgen weer een zomerse dag hier in het zuiden. En jawel, Tezz is vrij!
Morgenvroeg wat poetsen en koffiemaken voor de cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen en 's middags wat boodschappen. En tussen eerdergenoemde zaken in: niets.
ssssssshtttquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
cv-ketelmeneer die onderhoud komt doen wat doet u nu?
Truste Tezz
Ga dan !!! Doei hè !quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
oh ja ik ging slapen.
Heb ik nu eindelijk een note ?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef remlof het volgende:
Ow jah, even BeeDee noten voor z'n postgedrag in dit topic...
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb ik nu eindelijk een note ?!![]()
Geweldig, wat een eer. Hoewel het me daar niet eens om ging, gewoon spiritueel (als in drank) enthousiasme![]()
Is goed hoor !quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Geeft niks, maar als je wil mededelen wat je luistert kan je terecht in Wat luister je nu? Oude Stijl # 1105
Kee dan...gezien !quote:
Hoe zit het met mijn notesquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Dat weet ik. Maar ik wil 'm niet. Ik wil mijn links terug !!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Dit was je eerste note. Ik moest em wel zetten...
* remlof steekt nog een gallie op
Je bent in principe over het moeilijke gedeelte heen zeg maar.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Met rukken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik mag hier eig heul niet meer komen.
Ik ben nu al bijna 2 a 3 week gestopt
Nee, dat dan weer niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Zal ik nog een joint draaien btw ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Zozo, de humor gutst er vanaf dames en heren.
Jawel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:22 schreef BeeDee het volgende:
Blow je ook niet meer Sebasser ?
Stoppen met roken en niet met blowen vind ik altijd zo twijfelachtig...eik rook je dan nog...of rook je puur wiet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |