Laten we dan gewoon voor mensen en goederen maar hetzelfde materieel gebruikenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef SpeedyRich het volgende:
Maar fles gewoon het ouwe materieel opstellen en overgaan op 2 trein types
is toch zo'n gek idee niet
ik zie de humor van de TT wel inquote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
jezus wat een KUT topic titel
en nee.. IRM is toch 1 type.. ze 1 is alleen 2 bakken langer :p
als je de goederen kant even weg denktquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we dan gewoon voor mensen en goederen maar hetzelfde materieel gebruiken
Goedkoper in training, in onderhoud, en een kortere OP
Nadenken
Af en toe heb ik het gevoel dat het nog echt oude mannetjes zijn die met treintjes spelen, ipv is klantgericht zijn en op tijd gaan rijden.quote:
ze kunnen dat geld beter in kwaliteiten investeren die wij reizigers direct merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik zie de humor van de TT wel in
ik heb het over de sprinter en de IRM dus 2 types
ik heb het alleen over treintypes en materieel niet over de dienstregelingquote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef MREn het volgende:
Laten we ook alle IC's opheffen en eenzijdige rondjes, dan kan ook niemand meer in de verkeerde trein stappen. Dus gewoon Vl-Zl-Gn-Lw-Zl-amf-Asd-Rtd-Bd-Ehv-Vl. Mensen van Vl naar Ehv doen er wat lang over, maar gegarandeerd de goede trein. Uiteraard alles met Wadlopers, die hebben geen last van defecte bovenleidingen.
yup :pquote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef MREn het volgende:
Op Rtd trouwens een set ICK in de hens.
Ja, busvervoer in heel groningen, trein vervoer in heel Groningen en Friesland, muv de lijnen Zwolle-Groningen en Zwolle-Leeuwarden. En verder bussen in Brabant-Oost, drechtsteden en waterland en trein drechtsteden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:05 schreef Paaul het volgende:
Arriva rijdt toch ook in Groningen?
Dat plaatje is toch echt van Hilversum-Sportparkquote:Op woensdag 25 april 2007 23:10 schreef thats-me het volgende:
[afbeelding]
Centraal Station Rotterdam ontruimd
Ja, busvervoer in heel groningen, trein vervoer in heel Groningen en Friesland, muv de lijnen Zwolle-Groningen en Zwolle-Leeuwarden. En verder bussen in Brabant-Oostt, drechtsteden en waterland en trein drechtsteden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:05 schreef Paaul het volgende:
Arriva rijdt toch ook in Groningen?
Je vergeet bij het busvervoer nog rivierenland voor Arrivaquote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, busvervoer in heel groningen, trein vervoer in heel Groningen en Friesland, muv de lijnen Zwolle-Groningen en Zwolle-Leeuwarden. En verder bussen in Brabant-Oost, drechtsteden en waterland en trein drechtsteden.
Sneltrein Lw-Gnquote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Heren de sneltrein bestaat toch niet meer
Ik zag vanmiddag namelijk op een CTA bak op spoor 6 sneltrein staan![]()
Nou je 't zegt...notabene de eerste concessie die ze buiten 't noorden binnenhalen...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet bij het busvervoer nog rivierenland voor Arriva![]()
Nee joh, dat zijn hele fijne treinen. Gewoon voorin gaan zitten, heb je een privé coupe.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar goed ook, wat een klote trein is dat. Zit er vaak in van rotterdam-eindhoven
quote:Het treinverkeer rond Almelo is stilgelegd vanwege een storing. Op en rond het station kunnen geen wissels en seinen bediend worden. Volgens spoorbeheerder Prorail loopt de vertraging voor treinreizigers op tot meer dan een uur. Reizigers tussen Hengelo en Deventer krijgen het advies om te reizen via Zutphen.
Het treinverkeer rond Almelo is stilgelegd vanwege een storing.
Op en rond het station kunnen geen wissels en seinen bediend worden. Volgens spoorbeheerder Prorail loopt de vertraging voor treinreizigers op tot meer dan een uur. Reizigers tussen Hengelo en Deventer krijgen het advies om te reizen via Zutphen
En nu staat er een plaatje van Den Haag Centraalquote:Op woensdag 25 april 2007 23:20 schreef Brembo het volgende:
Dat plaatje is toch echt van Hilversum-Sportpark.
Waar staat dat, kan het nergens terug vinden, nja zal het straks wel zien, als het klopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:36 schreef Remzz het volgende:
Op het nieuws net dat er geen treinen van en naar Almelo rijden door een stroomstoring, voor de rest kan ik het nergens vinden ook niet op de site van de NS. Weet iemand hier iets van?
Mooi, 3 verschillende soorten mat op de foto, behalve dat waar het om gingquote:Op woensdag 25 april 2007 23:10 schreef thats-me het volgende:
[afbeelding]
Centraal Station Rotterdam ontruimd
Preciesquote:Op donderdag 26 april 2007 07:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn hele fijne treinen. Gewoon voorin gaan zitten, heb je een privé coupe.
Ik ga even de melding terugzoeken voor jequote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wachten op ambulance Hilversum Sportpark
Tussen Hilversum en Utrecht moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door wachten op ambulance rijden er tussen Hilversum en Utrecht minder treinen.
Die is nieuw?
Ze hebben de manier van berichtgeving op TT751 aangepast.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die is nieuw?
In 's-Graveland komt geen trein, dus dat zal 'm niet zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef NordicBlue het volgende:
10:12:52 26-04-07 9 G AMBU Urg A1 NOORDEREINDE 94 thv S-GRAVELAND Ongeval/Verk.ong.letsel 14895
0723002 CPA Gooi en Vechtstreek ( OvD-G )
10:12:52 26-04-07 9 G BRAN Urg A1 NOORDEREINDE 94 thv S-GRAVELAND Ongeval/Verk.ong.letsel 14895
0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
Das de enige die ik kan vinden
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe duur is oranje retour vanaf rotterdam ?
naar amsterdam
1e hit als je op ns.nl zoekt op "oranjeretour"quote:OranjeRetour
Om de reis naar Amsterdam zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, heeft NS samen met GVB het OranjeRetour ontwikkeld. Het OranjeRetour is een treinretourtje dat op 30 april gratis toegang geeft tot de metro, tram en bus van het GVB Amsterdam. Bovendien vertelt het bijgevoegde reisadvies hoe de bezoekers het gemakkelijkst naar Amsterdam reizen. Het speciale treinkaartje is verkrijgbaar bij alle kaartautomaten en bij de NS-balies op de stations en is geldig tot dinsdagochtend 04.00 uur.
Gebroken heup van reiziger.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wachten op ambulance Hilversum Sportpark
Tussen Hilversum en Utrecht moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door wachten op ambulance rijden er tussen Hilversum en Utrecht minder treinen.
Die is nieuw?
Nou je t zegt... ik heb vorig jaar nogeens een minuut of 20 stilgestaan vlak buiten Amsterdam Amstel omdat er in de trein voor ons iemand onwel geworden was... Moest ook gewacht worden op een ambu.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef MREn het volgende:
Gebroken heup van reiziger.
Zal wel een bejaarden op zn bek gegaan doordat ie zonodig een kwartier voor dat ie er uit moest al bij de deuren ging staan.
Een verlaten station, okee, maar Amsterdam Amstel?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:51 schreef MREn het volgende:
Nou ja, ik kan me best voorstellen als er iemand met een gebroken heup in het gangpad ligt, dat je die niet met twee man even oppakt en samen met een conducteur op een verlaten station achterlaat...
En waarom zou dat wat boeien, ZELFS al zou het waar zijn?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef FredvZ het volgende:
Je zou dan haast gaan denken dat ze het wachten op de ambulance gebruiken om te verbergen dat de machinist een ongeoorloofde rem-actie heeft uitgevoerd of dat de ATB moest ingrijpen en dat de persoon in kwestie is gevallen en zo zijn heup heeft gbroken.
Stomme dingen is het exclusieve domein van ProRail (treinen de verkeerde kant op sturen, twee goederentreinen laten kruisen op een enkelspoors baanvak waarna er eentje teruggesleept moet worden).quote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ze hebben bij NS anders vanalles in huis om te verbergen dat ze of iets stoms hebben gedaan of als er weer eens iemand voor de trein is gesprongen.
dat HOOR je nooit iddquote:Op donderdag 26 april 2007 14:20 schreef MREn het volgende:
Ja, of de defecte reizigerstrein.
Maar nooit 'door gepruts van de VL hebben IC-reizigers te maken met stoptreinen die we voor een IC uitgooien'
Wel één van de puickere biersmoezen overigenschquote:Op donderdag 26 april 2007 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heb er nog niet vaak mee te maken gehad, behave dan een keer in de oude dienstregeling, toen de stopper naar Amf in Asd voor de IC gegooid werd. Daardoor +6 opgelopen, omdat de stopper pas later ingehaald kon worden. In Amf was de aansluitende IC richting Lw natuurlijk al vertrokken. Dan zit er niets anders op om maar te wachten op de volgende
Zo'n alcoholist ben ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel één van de puickere biersmoezen overigensch
bronquote:ROTTERDAM - De brand in een trein op station Rotterdam Centraal van woensdagavond blijkt aangestoken te zijn. Onderzoek van de Spoorwegpolitie van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft dit aangetoond.
BVO voor morgen?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heeft nog wat flessen in de koelkast geduwt :-P
quote:Zutphen<->Winterswijk
Door een aanrijding met een koe rijden
er tussen Vorden en Winterswijk geen
treinen maar bussen.
Vertraging: 30-45 minuten.
* Ou-Tannu plant vast een seinstoringquote:Op donderdag 26 april 2007 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag met flink wat tuig naar Heerenveen met de trein, zullen de rest van de mensen leuk vinden![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag met flink wat tuig naar Heerenveen met de trein, zullen de rest van de mensen leuk vinden![]()
Perron ligt daar wel in een bocht, dan kan er soms toch best flink wat ruimte tussen trein en perron zitten hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef MREn het volgende:
Om het complot maar te ontkrachten: het betreft een reiziger die op Sportpark niet netjes op het perron uitstapte zoals gebruikelijk is in dit land, maar tussen perron en trein lazerde (waarschijnlijk met een been) wat toch een knappe prestatie is gezien de weinig ruimte daartussen...
bij het malibaanstation komt toch weinig meer langs dan de pendel :p dus daar kan het primaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef MREn het volgende:
Nee, dan heeft de reiziger er weer last van!
Erg koele reactie van Klerk in het NRC vandaag over het feit dat NS kritiek had op PrutsRail mbt 'Almelo', hij geeft toe dat het een ontwerpfout was, "maar dit is inmiddels hersteld".
Oh gelukkig maar, dan is er niets aan de hand...![]()
reisafstand: 153 kmquote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef MREn het volgende:
Reisplanner 1911 is (deels) online, erg leuk!
http://www.stationsweb.com/planner.asp
Netjes!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
48 gewonden bij treinongeluk
die belgen kennen t ook dus
Ga morgen even langs de Inktpot en ga het ze vertellen!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Prorail echt, hef jezelf op, voordat je allemaal gelyncht wordt of zo
Bij de baliemedewerkerquote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ga morgen even langs de Inktpot en ga het ze vertellen!
In welk jaar wilde je die reis gaan maken?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:03 schreef NordicBlue het volgende:
vertrek trein aankomst
Voorschoten 06:36 319 (Amsterdam CS-Rotterdam DP) 07:39 Rotterdam DP
Rotterdam DP 08:48 119 (Rotterdam DP-Nijmegen) 11:30 Nijmegen
Nijmegen 13:40 46 (Nijmegen-Amsterdam CS) 13:10 Utrecht CS
Wat dacht je van 1911?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
In welk jaar wilde je die reis gaan maken?
wtf is Alkmaar Zuid voor 'n station..quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef MREn het volgende:
Reisplanner 1911 is (deels) online, erg leuk!
http://www.stationsweb.com/planner.asp
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:52 schreef Duvel het volgende:
Wat dacht je van 1911?
Ghehehe, ik geloof het ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ehm ja... Die ogentest was toch gratis?
Ja, die draait sinds 1908. En was voor een deel in handen van de H(IJ)SM...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef FredvZ het volgende:
En de Hofpleinlijn doet niet mee, terwijl die toch echt bestond in 1911
De groeten terug vanaf elders in Utrecht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
de groeten vanaf de maliebaan, namens: Peterselieman, Dr.Flash, en mezelf :p
Zijn jullie nu alweer klaar in het NSM?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
en toen was er AMERSFOORT
we waren er al om 10h hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn jullie nu alweer klaar in het NSM?
jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn jullie nu alweer klaar in het NSM?
Ik had nog gedacht even te gaan zwaaien op Utrecht Centraal voor jullie vertrek met de boemel, maar ik wist de tijd niet, en er kwam een collega zeuren, dus kansloos. Kom maar op met die foto's!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijgeslapen, nu eens naar die machtig in teressante foto's kijken allemaal
We hadden die van 9.48, de eerste. EN die van 14:26 terug. En guess what? Beide keren stampvol met kids van een jaar of 6quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had nog gedacht even te gaan zwaaien op Utrecht Centraal voor jullie vertrek met de boemel, maar ik wist de tijd niet, en er kwam een collega zeuren, dus kansloos. Kom maar op met die foto's!
Dat was het ookquote:
Vaste remmen? Of Arson?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef MREn het volgende:
Weer een trein in de hens, vandaag tussen Tb en Bd...
Daar was ik gister ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef MREn het volgende:
Weer een trein in de hens, vandaag tussen Tb en Bd...
geen brandstichting trouwens, maar 'gewoon' een gevallentje brandend vee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |