Whehe, idd dat denk ik ook.. :-)quote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef MREn het volgende:
Vast wel, maar of dat goed is voor de levensduur weet ik niet...
Als de trein harder gaat, zal het ook zeker harder slijten.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef MREn het volgende:
Vast wel, maar of dat goed is voor de levensduur weet ik niet...
Haha, optimistquote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Brembo het volgende:
Want de VIRM is nog niet uitgerust met ERMTS, maar misschien de nieuwe generatie VIRM wel.
Moet toch iemand optimistisch blijven, als je ziet dat Amsterdam - Utrecht ongeveer 13 jaar duurt om 2 spoortjes aan te leggenquote:
moeten ze die dingen maar vervangen voor betonquote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef JDude het volgende:
Het is inmiddels zo droog dat de dwarsliggers gaan fikken, zoals vanmiddag op station Oisterwijk.
Dat ligt daar op spoor 3 al wel, de hoofdsporen 1 en 2 nog niet. En daar fikte het dus ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
moeten ze die dingen maar vervangen voor beton
beton fikt niet :p
ik had gewoon de eerste de beste brandblusser uit de trein gesnokt hoor :pquote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ligt daar op spoor 3 al wel, de hoofdsporen 1 en 2 nog niet. En daar fikte het dus ook.
Heb het maar gemeld bij de conducteur die het weer zou doorgeven etc. etc.
Meer bierquote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef JDude het volgende:
Het is inmiddels zo droog dat de dwarsliggers gaan fikken, zoals vanmiddag op station Oisterwijk.
Mja, dat bedoelde ik eigenlijk. Al was het een behoorlijk rookpluimpje. Maar goed, het zal wel goedgekomen zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef MREn het volgende:
Smeulen is iets anders dan branden. Bielzen (met teer) hebben daar snel last van. Verder niets erg aan de hand, alleen klein rookpluimpje. Beetje water lost dat op.
Als je op het perron staat te wachten?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
in zo`n geval mag je toch een brandblusser nemen?
dr is vast wel iets van een kaartverkoop :pquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef JDude het volgende:
En vervolgend rijdt de trein achter me weg en sta ik daar met een NS-blusser.
Even melden bij meneer HC leek me genoeg burgerplicht voor vandaag.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr is vast wel iets van een kaartverkoop :p
hehe ken het idd niet..quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef MREn het volgende:
Dan ken je Ot niet
Daar staat alleen een sfeervol doch afgesloten oud standaard stationsgebouw en op het perron een gammel wachthokje dat los lijkt te komen van de grond als er een IC met 140 op een meter afstand langsaf raast.
Lul niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
[...] als je ziet dat Amsterdam - Utrecht ongeveer 13 jaar duurt om 2 spoortjes aan te leggen.
Amsterdam-Breda is er ook 1quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, er bestaan nog een paar sneltreinen. Uit mn hoofd de 2200 Den Haag - Hoorn en nog ergens eentje bij Amersfoort
En terecht, zoveel uur in een DD(M)-(AR) kun je toch met geen goed fatsoen een IC noemen!quote:
Al staat die in Breda aangekondigd als IC naar Breda-Prinsenbeek, Lage Zwaluwe, Dordrecht Zuid, Dordrecht, Rotterdam Lombardijen, Rotterdam Blaak, Rotterdam Centraal, Schiedam Centrum, Delft, Den Haag HS.... etcetera etceteraquote:
gewoon een stoptrein dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Al staat die in Breda aangekondigd als IC naar Breda-Prinsenbeek, Lage Zwaluwe, Dordrecht Zuid, Dordrecht, Rotterdam Lombardijen, Rotterdam Blaak, Rotterdam Centraal, Schiedam Centrum, Delft, Den Haag HS.... etcetera etcetera.
hij slaat er een paar over, en het PRgebeuren heeft weinig nodig om ergens "IC" op te plakkenquote:
Klopt ja, Turbo-V rijdt daarquote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef Doc__Zenith het volgende:
die opgevoerde stoptrein naar Emmen
Het is wel een intercity, die iets van 5 stations totaal overslaatquote:
Dat kan prima.. dat zie je toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het is wel een intercity, die iets van 5 stations totaal overslaat. Intercity is een naam, maar ik eis gewoon fatsoenlijk materieel er bij
. En anders noemen ze het maar een verbeterde stoptrein, want Zw-Nm met mat'64 kan no steeds niet!
Nee, dat zou daar moeten rijden...quote:
Zw-Nm kan inderdaad niet met mat'64, dan moet je eerst met de bus naar Hn, Zl-Nm kan wel, Zww-Nm kan dan weer niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het is wel een intercity, die iets van 5 stations totaal overslaat. Intercity is een naam, maar ik eis gewoon fatsoenlijk materieel er bij
. En anders noemen ze het maar een verbeterde stoptrein, want Zw-Nm met mat'64 kan no steeds niet!
over het nummer heb ie gelijk maar zijn de zelfde loco'squote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Plus 1600 is niet van NS maar van Railion
NS vastgoed heeft nog wel grond over in de buurtquote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens normaal gekkenhuis, "Het Museum" heft heul niet zomaar overal plek voor.
1 stel ICM, 3 of 4 bakken
1 stam DDAR, 4 bakken
1 1700 met 10 of 12 rijtuigen ICR?
De tyfus waarom reageer ik hier op
ja, als je het spoor heul afschaft is het NOG makkelijkerquote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
NS vastgoed heeft nog wel grond over in de buurt![]()
maar los daarvan
als je 2 treintype heb
dan is het toch makkelijker
Flesquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, als je het spoor heul afschaft is het NOG makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |