Een bordjequote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef knars het volgende:
Wat verwacht je dan van Zuilen?
vlgs mij nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft Helmond Brandevoort nu al een bordje?
hangt die nog niet dan?quote:
hoor ik toch niet :wquote:Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
gelukkig hebben ze er nog geen stem bij
Oh ja? Naar Amsterdam (v. Hgl 9:06) wordt anders gewoon bier geschonken (altijd handig met excursies).quote:Op woensdag 25 april 2007 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een leuk rondje, maar de bar in de PE gaat pas om kwart over drie / half vier open....
om 9 uur?? Zelfs op het perron kan je voor 11 uur geen bier krijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Oh ja? Naar Amsterdam (v. Hgl 9:06) wordt anders gewoon bier geschonken (altijd handig met excursies).
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja is ook wel eens tegen mij gezegt.. wat zachter svp.. wat ik ERG knap vond van de chaffeur.. omdat ik helemaal achterin zat.. boven de moter..
Bijlmer Arena - Utrecht is volledig en viersporig in dienst sinds vanmorgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verwacht op zich meer van de opening van Utrecht Zuilen en het klaarkomen van de viersporigheid, maar even goed, gefeliciteerd
Mwoa, dan moeten we weer zo vroeg weg...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
kunnen we ook wel even aan meedoen
ha, dus toch. Anyway, ik vind die naam nogal rampzalig; "Bijlmer-Arena". Het is toch geen Ede-Wageningen? Noem dat ding gewoon Bijlmer en hernoem dat stadion desnoods, iedereen weer blij.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bijlmer Arena - Utrecht is volledig en viersporig in dienst sinds vanmorgen.
das met hindeloopen enzo hier toch ook? :pquote:Op woensdag 25 april 2007 16:22 schreef MREn het volgende:
Ede-Wageningen is ook een klotenaam; het is gewoon Ede. Maar ja, als universiteitsstad geen eigen station hebben is niet erg aantrekkelijk voor de bomenknuffelbrigades die daar opgeleid worden.
bij Gilze-Rijen slaat het nog ergens op, dat is nog een gemeente (hoewel Gilze toch een goede 4km van het station af ligt).
Ja, laten we het anders nog even over Lichtenvoorde-Groenlo hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:22 schreef MREn het volgende:
Ede-Wageningen is ook een klotenaam; het is gewoon Ede. Maar ja, als universiteitsstad geen eigen station hebben is niet erg aantrekkelijk voor de bomenknuffelbrigades die daar opgeleid worden.
bij Gilze-Rijen slaat het nog ergens op, dat is nog een gemeente (hoewel Gilze toch een goede 4km van het station af ligt).
De ICE trein reidt nu toch harder dan 140 km/h op dit traject of nog niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bijlmer Arena - Utrecht is volledig en viersporig in dienst sinds vanmorgen.
Nee nog niet, de beveiliging wil nog niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef sander89 het volgende:
[..]
De ICE trein reidt nu toch harder dan 140 km/h op dit traject of nog niet?
Lueck, nog even een maandje bussen?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef MREn het volgende:
Nee nog niet, de beveiliging wil nog niet zo.
ja maar op de HSL zal je niet elke $random trein kunnen tegen komen :pquote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef MREn het volgende:
Waarom? Dat is helemaal niet zo'n ramp hoor, het is maar een hulpmiddeltje.
Sterker nog: de hele HSL is zonder ATB aangelegd
DD-AR bakken branden toch goed genoegquote:Op woensdag 25 april 2007 17:15 schreef MREn het volgende:
Dan ken jij ProRail nog niet
Wachten op de eerste gefrituurde DD-AR die de verkeerde kant in wordt gestuurd bij Breda of Hoofddorp ofzo.
moeten ze dan niet teveel na denken? :pquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef MREn het volgende:
Om het verhaal toch weer niet te negatief te maken: de wissels naar het 25kV zijn wel dusdanig beveiligd dat je wel een keer extra moet bevestigen of je zeker bent dat je trein xxx naar 25kV-gebied wilt plannen.
idd :pquote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef MREn het volgende:
Ik hoop het voor ze... je kan ook als gemiddelde Windows-gebruiker op elke error of vraag zonder te lezen/denken ja/ok/doorgaan/verder/ok klikken en verder gaan met waar je mee bezig was.
alleen harder dan 160 mogen ze niet toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef MREn het volgende:
25kV neem ik aan? Of 25k km/uur? Er is ruimte gehouden voor een traforuimte, maar ik kan me ook zo voorstellen dat als je die trafo aan een stroomafnemer koppelt, je best onder 25kV en 1800V kan rijden met wisselen stroomafnemer.
Het is overigens voorbereid, zeker en gecombineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |