abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 15:16:14 #1
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48706553
game on
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48706582
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48706625
De Berends Abortusboot

voor al uw ongewenste zwangerschappen
pi_48706860
ROOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:29:53 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48706925
quote:
PvdA-voorzitter Van Hulten stapt op

Van onze redactie

AMSTERDAM - Michiel van Hulten treedt af als voorzitter van de PvdA. Hij zal dat woensdagavond in een vergadering van het partijbestuur bekendmaken.

Michiel van Hulten afgetreden als PvdA-voorzitter

Ingewijden hebben berichten van deze strekking in diverse media bevestigd.

Later meer.

http://www.volkskrant.nl/(...)_Van_Hulten_stapt_op
pi_48707007
is het cafe veranderd in een skihut
  woensdag 25 april 2007 @ 15:33:02 #8
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48707039
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef Chewie het volgende:
is het cafe veranderd in een skihut
in een toekomsttopic, het moet 1210 zijn, dacht ik. Komt omdat ik net met mijn x-server zat te frutten..
pi_48707196
tvp
pi_48707281
quote:
Ivm campagne?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:48:14 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48707612
Champagne?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48707654
De bietencampagne was mislukt geloof ik.
pi_48707678
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Champagne?
Na de champagne (februari 2006) kwam de kater (november 2006).
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:51:41 #14
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48707772
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ivm campagne?
quote:
Als eindverantwoordelijke voor de dramatisch verlopen verkiezingscampagne van vorig jaar werd al rekening gehouden met een tussentijds vertrek van Van Hulten. De directe aanleiding voor zijn vertrek is echter een andere: Van Hulten wilde de PvdA vernieuwen, maar kwam daarbij in aanvaring met een deel van zijn eigen bestuur.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:56:21 #15
Stranger than fiction
pi_48707964
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]
Waar is overigens de kleur gebleven in je avatar?
pi_48708105
quote:
„Michiel heeft nog nooit een uitspraak gedaan die de PvdA geen schade heeft berokkend”, zei een PvdA’er in aanloop naar de Kamerverkiezingen van vorig jaar.
Met zijn uitspraken tijdens de campagne was niet iedereen blij aldus een achtergrondartikel in NRC Enig_gebrek_aan_tact
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_48712721
whweehe
pi_48712873
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Monidique het volgende:
whweehe
Onbegrijpelijk.
pi_48712901
Tenzij jij als Hyperintelligent al weet dat Chelsea vanavond geslacht zal worden. In dat geval is mijn belangstelling gewekt.
pi_48712904
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY!
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
pi_48712929
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]
Jij kijkt niet meer naar voetbal nu PSV is uitgeschakeld?
pi_48712981
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
Tenzij jij als Hyperintelligent al weet dat Chelsea vanavond geslacht zal worden. In dat geval is mijn belangstelling gewekt.
Ik weet veel als Hyperintelligent.
pi_48713057
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik weet veel als Hyperintelligent.
Dat is niet eens noodzakelijk om Hyperintelligent te mogen heten.
pi_48713083
Nee, natuurlijk niet, maar het helpt.
pi_48713177
En nu?
  woensdag 25 april 2007 @ 18:44:11 #27
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713179
ik ben zojuist een heuze teevee persoonlijkheid tegengekomen, die vent van de neologismen bij de staat van verwarring. Hij gaf zelfs een hand. Tof hè?
pi_48713220
Wie?!
pi_48713223
Lastig, je wilt variatie, dus niet twee Engelse clubs in de finale, anderzijds zijn alle Zuid-Europese clubs verachtelijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:46:53 #30
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713259
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Apropos het volgende:
Wie?!
Die ene, met die gare kop
pi_48713268
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Lastig, je wilt variatie, dus niet twee Engelse clubs in de finale, anderzijds zijn alle Zuid-Europese clubs verachtelijk.
Chelsea is nog verachtelijker.
pi_48713276
Nog even en de abortusboot kan niet uitvaren omdat er een gebrek aan water is. Hoe lang houdt die achterlijke weer nog aan zonder regen?
  woensdag 25 april 2007 @ 18:48:42 #33
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713309
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef pberends het volgende:
Nog even en de abortusboot kan niet uitvaren omdat er een gebrek aan water is. Hoe lang houdt die achterlijke weer nog aan zonder regen?
Als God het wil
  woensdag 25 april 2007 @ 18:50:20 #34
Stranger than fiction
pi_48713359
Ik hoop dat de finale AC Milan - Liverpool wordt.
pi_48713371
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef pberends het volgende:
Net nu de nieuwe ark van Noach klaar is...
pi_48713970
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Net nu de nieuwe ark van Noach klaar is...
Da's toch bij jou in de buurt daar?

Noach on Waves gaat ongelovige kindjes aborteren.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:09:13 #37
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48713999
Frustratie, frustratie, frustratie.
pi_48714083
quote:
A hysterical Sabita Debnath, a 14 year-old girl, slams her head repeatedly against the wall of her mud-built house and cries she does not live any more.

Sabita has been made an orphan in a matter of minutes as Christian terrorists of the National Liberation Front of Tripura (NLFT) gunned down and wiped all other members of her Hindu family in a matter of minutes and her sob reverberates across this sleepy village of West Tripura district.

“I do not want to live any more because my entire family was wiped out today. There is nobody to look after me", she scarcely puts in her words together to a team of visiting journalists. This picturesque Hindu village in West Tripura district turned into a killing field as the Christian insurgents trained their guns on the hapless Hindu inhabitants in the wee hours on Sunday.

“The terrorists entered our house at around 2 AM by breaking open the wooden door with sophisticated arms and gunned down my father before my eyes,” she sobs inconsolably. “I hid myself under a cot. My two younger brothers - Aurobindo (4) and Amar Chan (8) who woke up at the sound of firing were the next causalities. The attackers then turned to my mother (Niva) and shot her dead too.

“I saw my family wiped off in just about five minutes. Probably they missed me because I was hiding under the cot,” she says. Altogether, eight Hindus, including four women and two children, were killed in the attack. The ultras did not spare even 102-year-old Premanandamoyee.

The eight Hindu civilians who were killed in the attack were Amulya Debnath, Amar Chan Debnath (8), Aurobindo Debnath (4), Nirodh Debnath, Fulkumari Debnath, Niva Debnath, Chapala Debnath and Premanandamoyee Debnath (102).

Police say the terrorists dragged several Hindu men from their homes before shooting them.

In another dangerous development, two of the state most feared Christian terrorist organizations, the National Liberation Front of Tripura (NLFT) and the All Tripura Tiger Force (ATTF) have joined hands and have agreed to conduct 'joint operations' against Hindu civilians and the Indian government.

Till 2003, the two outfits were sworn enemies and often fought pitched battles to extend or preserve their hegemony in the hilly areas of the state. But a series of surrenders and desertions by a large number of lay cadre as well as top commanders have led to major depletion in the ranks of both groups.

After a secret meeting, the leaders of the two violent groups, including Ranjit Debbarma of the ATTF and Biswamohan Debbarma of the NLFT, reached an understanding last month over joint operations.

Sources in the Special Branch (intelligence wing), of the Tripura state police, said the terrorists’ failure to strike hard on Indian security forces and Hindu civilians on August 15, when they had called a boycott of the Indian Independence Day, induced a rethink on the part of the leaders of the groups.

Sources said in order to make their presence felt, the ATTF and the NLFT have also reached an understanding with another terror group, the Kamtapur Liberation Organisation (KLO). “In Tripura, the ATTF and the NLFT are preparing to launch joint operations with the KLO in the run-up to October 15 which they propose to observe as a ‘black day’. However, the nature and implication of their understanding with the KLO is still not clear,” sources said.

The armed cadre of the Christian outfits, who have already infiltrated some of the interior areas of the state after crossing over from Bangladesh, have launched their decades-old terror campaign against Hindus in Tripura, both tribals and plainspeople.
Religion of Pies.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48714247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Da's toch bij jou in de buurt daar?

[afbeelding]Noach on Waves gaat ongelovige kindjes aborteren.
Yerp.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:17:59 #40
Stranger than fiction
pi_48714310
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frustratie, frustratie, frustratie.
Zweten, zweten, zweten.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:18:06 #41
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48714318
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 25 april 2007 @ 19:22:05 #42
Stranger than fiction
pi_48714469
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Sidekick het volgende:
Me like pie
Zeldzaam irritant.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 19:29:29 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48714762
Carpe Libertatem
pi_48714861
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als God het wil
Welke?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 25 april 2007 @ 19:32:27 #45
Stranger than fiction
pi_48714884
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ping Pong ballen gooien
  woensdag 25 april 2007 @ 19:34:10 #46
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48714943
Nederland wordt/is dependance Amerikaanse leger:
quote:
Leerling-F-16-piloten verhuizen naar VS
(Novum) - Nederlandse F-16-piloten krijgen hun vervolgopleiding voortaan in de Verenigde Staten. Woensdag verhuisde de voortgezette F-16-opleiding officieel van de vliegbasis in Volkel naar het Amerikaanse Springfield in Ohio. Volgens het ministerie van Defensie levert de overplaatsing veel voordelen op.
De basisopleiding van F-16-vliegers vond al plaats in de Verenigde Staten, namelijk in Tucson in Arizona. Deze opleiding wordt nu in Springfield gecombineerd met de vervolgopleiding. Dit betekent een aanzienlijke verkorting van de opleiding, laat het ministerie weten.

Verder zou de verhuizing van de opleiding minder geluidsoverlast voor de omgeving van vliegbasis Volkel opleveren. Ook kunnen de piloten op de nieuwe basis meer vliegen bij duisternis.

De voortgezette opleiding werd woensdag in Springfield met een korte ceremonie officieel geïnstalleerd. Onder andere Ted Strickland, gouverneur van Ohio, en de Nederlandse ambassadeur in de Verenigde Staten waren hierbij aanwezig.

De vestiging van de opleiding in Ohio is volgens het ministerie vooralsnog gepland tot 2010.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_48715383
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Religion of Pies.
En dat tuig slaat nog de handen ineen ook.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:51:43 #48
93744 Finder_elf_towns
pi_48718137
Pas op: Israël exporteert AIDS-meloenen

woensdag 25 april 2007 09:55
quote:
Al Qa’ida-leden blazen dagelijks mensen op in Irak, en de reden daarvan is simpel: ze kúnnen zich opblazen. Wat bedoel ik daarmee? Dit: je hebt een oude auto, explosieven en een bezeten mens, en wat doe je dan als die voorhanden zijn? Boem!

De islamitische wereld kijkt daar niet van op. Moslims doden moslims, en zolang daar geen joden bij betrokken zijn is er niks aan de hand, ook niet bij de getrouwen van de religieuze fascisten in Nederland, die vooral bij de SP te vinden zijn.

Somalië
Op dit moment woedt er een oorlog in Somalië, waarbij vergeleken de strijd in Libanon van afgelopen zomer een klein burenconflictje was. Moslims sterven en masse, maar joden zijn in geen velden of wegen te bekennen, dus geen verontwaardiging.

Misschien moeten joden zich meer met dergelijke onderlinge moslimbloedbaden bemoeien – dan gebeurt er tenminste iets! Dan zal de Mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties zich erop storten. De Algemene Vergadering ook. En dan kan de intellectueel Ali B. boos worden en niet te vergeten de heilige Dries van Agt.

Gelukkig zijn er genoeg geruchten om de gemoederen een beetje te laten oplaaien. Zoals dit mooie gerucht:

'The latest Arab "blood libel" against Israel's Jews is that Israeli melons being exported throughout the Middle East have been injected with the AIDS virus.'

‘An urgent SMS message sent to cellphone users in Saudi Arabia warned against purchasing melons that may have originated in Israel because the Jews had used the fruit as a carrier for the deadly disease.’

Verhalen
Mooi toch dat Arabieren zich met deze prachtige verhalen bezighouden? Ze produceren niet veel waar wij in de rest van de wereld wat aan hebben, maar mooie geruchten produceren ze er bij de vleet.

Wat ook intrigerend is, is het volgende verhaal over de bezetenen van Al-Qa’ida in Irak:

'American commanders cite al-Qaida’s severe brand of Islam, which is so extreme that in Baqouba, al-Qaida has warned street vendors not to place tomatoes beside cucumbers because the vegetables are different genders, Col. David Sutherland said.'

Nee, dit is niet door mij of andere joden verzonnen maar door een serieuze journalist van het Amerikaanse persbureau Associated Press.

Groente
Je kunt zeggen over Al-Qa’ida wat je wilt, maar consequent zijn ze wel. Eerst netjes de groente van elkaar scheiden, dan jezelf opblazen.

Het is een gekke hobby, maar ach, wij zijn postmoderne multiculturalisten en gunnen eenieder zijn eigen cultuur, toch?
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogid/59/index.html

Die smerige Joden toch
pi_48718413
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Adieu Paresse in jouw geval dus.
euh, nee, in die zin dat er voorheen geen sprake was van Paresse.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gepasseerd in wat? Deden jullie of zij dubbel werk?

wij ..
pi_48719047
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Gecondoleerd. Ben je daar nou 35 voor geworden, om alsnog door het systeem te worden geassimileerd? Je was zo goed bezig !
nee, dit is beter, spannender, meer aktie in een opstartende onderneming waarin grote hoeveelheden kapitaal geïnvesteerd worden en waarvan het voortbestaan allesbehalve zeker is, tenzij we in staat zijn te gaan knallen.

Intersting Times!
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat doe je?
ik heb zelf drie weken nodig gehad om een idee te krijgen van wat we nu eigenlijk doen, en wat ik moet doen. Ben ook benieuwd of er voor mijn werkzaamheden een naam bestaat, behalve dan "manusje van alles".
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

De andere afdeling heeft meer wasknijpers in elkaar gezet?

meer dat ze ONZE wasknijpers in elkaar gezet hebben
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 21:16:44 #51
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48719157
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
Ben ook benieuwd of er voor mijn werkzaamheden een naam bestaat, behalve dan "manusje van alles".
Aha, je bent secretaresse.
Carpe Libertatem
  woensdag 25 april 2007 @ 21:16:52 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48719167
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Waar is overigens de kleur gebleven in je avatar?
Ik wilde een tijdje terug terugveranderen naar mijn blauwe avatar (deze dus, maar dan in kleur), maar kwam alleen deze tegen die M een tijd terug had gemaakt tijdens een van zijn depressieve periodes. Toen heb ik deze dus aangenomen.
pi_48719333
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
maar kwam alleen deze tegen die M een tijd terug had gemaakt tijdens een van zijn depressieve periodes.
Dit is onbegrijpelijk grappig.
pi_48719885
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 april 2007 @ 21:36:44 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_48720006
*proest*
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Inderdaad. Vooral in Washington, Londen en Tel Aviv.

Toen was alles nog gratis. Bij Poetin, de evildoer, moeten ze ervoor betalen.
pi_48720246
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 april 2007 @ 21:43:01 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48720304
quote:
American doll-maker Mike Fosella has sparked controversy by unveiling a line
of Nazi Action figurines.
So far Adolf Hitler and Joseph Mengele, the concentration camp doctor dolls have been produced. Fosella plans further figures of Gestapo chief Heinrich Himmler and propagandist Joseph Goebbels.

Ken Jacobson, director of the American Anti-Defamation League, told the New York Daily News: "The people who are most interested in these things are probably the ones with sinister intention. The collectors' items are said to be accurate to the smallest detail, with resin cast heads and plastic bodies with enough pivot points to allow them to give Nazi-style salutes.

The entrepreneur came under fire for his foot-high dolls which were unveiled
at New York's toy fair in 2001.

Joyce Mike, president of the Academy of American Doll Artists, said:
"I think overall, what he's doing is gratuitous sensationalism."
(Ya think?!)

Fosella, of Pound Ridge, near New York, said he was only making 50 figures
of each leading Nazi, as well as a model SS officer with a reproduction
uniform. "To me, it's an art form. They don't glorify Hitler or Nazis. If I were
mass marketing them at the toy store, that would be another story."
The Hitler doll was modeled on a picture of the Nazi leader leaving
Landsburg prison in Munich. The doll is shown holding a copy of Mein
Kampf, the book he wrote while in prison, emblazoned with a swastika

No word on if the "accurate" doll only has one testicle.

gekke Amerikanen
pi_48720573
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pas op: Israël exporteert AIDS-meloenen

woensdag 25 april 2007 09:55
[..]

http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogid/59/index.html

Die smerige Joden toch [afbeelding]
Leon de Huilie.
pi_48720672
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Leon de Huilie.
Zeg, jij hebt recentelijk nog Oude Geschiedenis gehad. Weet jij dit?
pi_48720735
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

het meest onderschatte beroep, een goede secetaresse is goud waard, maar krijgt vreemd genoeg nooit een beloning naar behoren.
pi_48720798
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zeg, jij hebt recentelijk nog Oude Geschiedenis gehad. Weet jij dit?
Ik weet niets, ik ben dom.
pi_48720867
quote:
Moslims doden moslims, en zolang daar geen joden bij betrokken zijn is er niks aan de hand
Klopt. De burgeroorlog in Irak is zo'n non-issue in de Arabische en islamitische wereld.
pi_48720934
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zie dat Sidekick je heeft afgelost.
pi_48720948
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

ik ook, gelukkig is de rest nóg dommer
pi_48721008
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Algemene Vergadering ook.
We zullen zien of de joden zich ermee bemoeid hebben wanneer de vergadering, die eens in het jaar, van september tot december, is, plaatsvindt. De Ethiopische invasie begon eind december 2006.
pi_48721138
M'n ventilator gaat tekeer, ik stop, .
  woensdag 25 april 2007 @ 22:01:32 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48721230
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

het meest onderschatte beroep, een goede secetaresse is goud waard, maar krijgt vreemd genoeg nooit een beloning naar behoren.
En die mond vol dan?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48721252
Indicator versus Ventilator.
pi_48721396
Hoeveel joden leven er in Darfoer, Leon? "4th Special session of the Human Rights Council on the human rights situation in Darfur, Geneva, 12- 13 December 2006".
  woensdag 25 april 2007 @ 22:05:42 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48721437
ik hoop dat Le Pen een stemadvies geeft voor Sarkozy.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:06:54 #71
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48721501
De hypoerintelligent wordt vervelend.
pi_48721616
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De hypoerintelligent wordt vervelend.
Leon de Winter wordt vervelend. Hoeveel jaren schrijft hij nu al niet vrijwel alleen maar over hoe zielig de joden wel niet zijn en over zogenaamde selectieve verontwaardiging en huilie, huilie, boeboe... Hij wordt op de een of andere manier nog steeds gezien als een respectabele columnist, ofzo, maar ondertussen moet toch wel blijken dat het wat dat betreft de zoveelste clown is. Over zijn boeken kan ik niet oordelen.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:18:36 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48722081
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef Monidique het volgende:
Hij wordt op de een of andere manier nog steeds gezien als een respectabele columnist, ofzo, maar ondertussen moet toch wel blijken dat het wat dat betreft de zoveelste clown is.
Nou, dat blijkt totaal niet.
pi_48722111
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, dat blijkt totaal niet.
. Niet voor zijn volgelingen, nee.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:21:23 #75
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48722237
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef Monidique het volgende:
. Niet voor zijn volgelingen, nee.
Nou, volgens mij blijkt het alleen in jouw wereld.
pi_48722289
Ook goed.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:27:09 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48722507
straks van Hulten bij Nova
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 22:35:24 #78
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48722866
Carpe Libertatem
  woensdag 25 april 2007 @ 23:12:12 #80
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48723868
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 23:22:21 #81
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48724127
Een SCH speciaal graag.
En een pot bier!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48724191
Kan Sonja Bakker afgeschoten worden ?
  woensdag 25 april 2007 @ 23:25:44 #83
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48724224
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef du_ke het volgende:
Kan Sonja Bakker afgeschoten worden ?
graag, terug naar de manege met haar, ga maar paardjes borstelen ofzo
pi_48725762
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://science.readigg.com/description/16137.html

Prachtige creaties
Geweldige foto's ook.

Hier een hele film over die prachtige creaties, hoe ze die vinden en waar ze vandaan komen.
pi_48727717
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Geweldige foto's ook.

Hier een hele film over die prachtige creaties, hoe ze die vinden en waar ze vandaan komen.
Discovery, een van mijn inspiratiebronnen
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 07:42:03 #86
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48727831
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Discovery, een van mijn inspiratiebronnen
Om vervolgens je vrouw te hoofddoeken?
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 09:20:11 #88
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48729022
quote:
Het excuus "naar de tandarts" is wel heel erg flauw. Zeg dan gewoon aan de telefoon dat ze er geen zin in hebben en dat ze alleen maar een totaal niet grappige Rutger voor hun neus krijgen.

Pauper pandje zitten trouwens in.
Carpe Libertatem
  donderdag 26 april 2007 @ 09:46:48 #89
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48729641
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

nee, die zitten de hele dag op hun knieen ..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 09:48:23 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48729678
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:46 schreef Napalm het volgende:
nee, die zitten de hele dag op hun knieen ..
Als manusje van alles kan dat er ook best bijgedaan worden.
Carpe Libertatem
pi_48729905
met de Gleichschaltung zijn ze in Venezuela weer een stap verder gekomen
quote:
Venezuelan government mulls plan for socialism classes at work
The Associated Press
Published: April 19, 2007

CARACAS, Venezuela: Venezuelan businesses could be required to set aside four hours a week for workers to attend optional classes on socialism under a law being considered by President Hugo Chavez's government, the labor minister said according to a Venezuelan news report.

As part of a "pilot project," the Labor Ministry will begin offering training to workers next week, Jose Ramon Rivero said in comments published Wednesday by the Venezuelan newspaper El Universal.

"We aren't saying that the four hours should be mandatory," Rivero was quoted as saying. "It's a challenge that we may choose not to accept, but the reality will demand it of us. We need to train ourselves for what is coming."

Officials at the Labor Ministry did not respond to a call seeking comment.

According to El Universal, Rivero said businesses would be required to form workers councils in the workplace that would have a role in the classes.

The state-run Bolivarian News Agency reported that under the proposed the law, businesses would eventually be required "to permit a space during work for the training of workers."

Few details about the classes were available. However, the Bolivarian News Agency said that during the trial phase the classes will teach "the evolution of Venezuela," and "historical materialism," a Marxist approach to the study of history, economics and society.

Chavez often refers to Marxist ideology but insists his government does not intend to indoctrinate anyone. He has announced a new emphasis on instilling "socialist values" in schools and society, but says personal freedoms will be respected.

His critics, however, accuse him of imposing his ideology ever more forcefully across Venezuelan society and have been alarmed by his recent comments demanding loyalty from the armed forces to his socialist revolution.

Chavez last week told the military that those who disagree with his government's socialist leanings should "ask for you discharge and go do something else," and that every commander was obliged to "repeat from the soul" the slogan made famous by his communist mentor, Cuba's Fidel Castro: "Fatherland, Socialism, or Death!"

Defense Minister Raul Isaias Baduel on Thursday denied local media reports that 49 officers have requested early leave from the military for ideological or political reasons.

"I think those are biased opinions when they try to show that our institution is being politicized," he said.
http://www.iht.com/articl(...)ocialism-Classes.php
  donderdag 26 april 2007 @ 10:07:08 #92
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48730138
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als manusje van alles kan dat er ook best bijgedaan worden.
alleen vrouwen
alleen onder de 30 *

*uitzonderingen kunnen worden gemaakt bij het twee punt, bij het eerste niet.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_48730442
vandaag precies 70 jaar geleden:
pi_48730533
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:58 schreef zakjapannertje het volgende:
met de Gleichschaltung zijn ze in Venezuela weer een stap verder gekomen
[..]

http://www.iht.com/articl(...)ocialism-Classes.php
En ze hebben al het modernste van het modernste kunnen maken .

donderdag 26 april 2007 @ 10:38:06 #95
Stranger than fiction
pi_48730920
  donderdag 26 april 2007 @ 10:41:48 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48731036
pi_48731122
Mennie ploblems.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:48:15 #98
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48731217
Jacques Tichelaar is nog het meest aangeslagen
  donderdag 26 april 2007 @ 10:54:07 #100
Stranger than fiction
pi_48731390
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef Aoristus het volgende:
Jacques Tichelaar is nog het meest aangeslagen
"Oh my!"
  donderdag 26 april 2007 @ 10:56:23 #101
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 26 april 2007 @ 11:05:02 #102
Stranger than fiction
pi_48731740
quote:
Drie overjarige kerels.
  donderdag 26 april 2007 @ 11:09:41 #103
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48731887
quote:
zowel in het noorden als in het zuiden wonen de ''dubbeltjes''
pi_48733190
quote:
Bij goed weer gaan twee miljoen Nederlanders in mei met vakantie. Anders zijn dat er ongeveer 1,7 miljoen. De helft viert de meivakantie in eigen land, de andere helft gaat naar het buitenland. Dat verwacht het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC).
Skoeps
Tering. Blijf maar weg, vinex-volk.
pi_48733664
er waait weer een ijzige wind uit het oosten:
quote:
26 April 2007
Poetin ziet buitenlands complot

De Russische president Poetin zegt dat met buitenlands kapitaal geprobeerd wordt de tegenstellingen in Rusland te verscherpen."Met de vuilste methodes willen ze de etnische en religieuze haat aanwakkeren", zei Poetin.

Poetin uitte de beschuldiging in zijn laatste jaarlijkse rede tot de Doema. In maart volgend jaar moet hij aftreden, na twee termijnen als president.

Volgens waarnemers doelde Poetin op de Westerse steun voor non-gouvernementele organisaties in Rusland. Hij zei dat met pseudo-democratische argumenten gepoogd wordt Rusland van zijn economische en politieke onafhankelijkheid te beroven.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C787E1DC8877A4.html
pi_48733920
quote:
Quote of the day

"With 70% illiteracy and an economy 60% dependent on opium and heroin, democracy was never a viable option for Afghanistan."

Arnaud de Borchgrave, UPI editor at large
  donderdag 26 april 2007 @ 13:01:15 #107
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48735932
  donderdag 26 april 2007 @ 13:52:20 #108
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48737541
mijn tulpen doen het prima.

pootadvies
pi_48737736
quote:
NOS had er wel een mooi item over... 0,02 cent geboden .
  donderdag 26 april 2007 @ 14:11:58 #111
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48738268
VVD neem ik sinds gekke Dijkstal neit langer serieus.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:30:12 #113
93744 Finder_elf_towns
pi_48741018
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef zakjapannertje het volgende:
er waait weer een ijzige wind uit het oosten:
[..]

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C787E1DC8877A4.html
En het was net zo warm.

[ Bericht 9% gewijzigd door Finder_elf_towns op 26-04-2007 15:51:37 ]
pi_48741288
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef pberends het volgende:
Wat een giller: VVD: Mp3tje downloaden staat gelijk aan heling
Waar komt toch het idee vandaan dat liberaal zou betekenen dat je je niet aan de wet zou moeten hoeven te houden en dat je het recht zou hebben om andermans eigendom in te pikken?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2007 15:39:10 ]
pi_48741663
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar komt toch het idee vandaan dat liberaal zou betekenen dat je je niet aan de wet zou moeten hoeven te houden en dat je het recht zou hebben om andermans eigendom in te pikken?
Bij pikken verlies je iets. Er is niets diefstal aan softwarepiraterij.
pi_48742033
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Bij pikken verlies je iets. Er is niets diefstal aan softwarepiraterij.
Onzin, diefstal heeft niet alleen betrekking op tastbare zaken. Volgens deze redenering is er dus ook niks mis met plagiaat, vervalsen etc.
pi_48742043
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onzin, diefstal heeft niet alleen betrekking op tastbare zaken. Volgens deze redenering is er dus ook niks mis met plagiaat, vervalsen etc.
Inderdaad. Dat is ook geen diefstal.

(tenzij je mp3'tjes van andermans computer hackt natuurlijk, of blauwdrukken steelt)
pi_48742718
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is ook geen diefstal.

(tenzij je mp3'tjes van andermans computer hackt natuurlijk, of blauwdrukken steelt)
Nog steeds onzin. Intellectueel eigendom is ook eigendom
pi_48743055
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nog steeds onzin. Intellectueel eigendom is ook eigendom
Als je een kopietje van dat eigendom maakt is er niets van dat eigendom gestolen. Net zoals ik niets van je steel als ik je geweldige haardracht kopieer.

Volgens deze theorie zou een politieke visie ook eigendom zijn dus?

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 26-04-2007 16:35:33 ]
  donderdag 26 april 2007 @ 16:56:12 #121
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48744130
Wat jij zegt heb ik al bedacht, betalen met die hap!
pi_48744424
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als je een kopietje van dat eigendom maakt is er niets van dat eigendom gestolen. Net zoals ik niets van je steel als ik je geweldige haardracht kopieer.

Volgens deze theorie zou een politieke visie ook eigendom zijn dus?
Dat hangt dus van de wetgeving daaromheen af. Het gaat er ook niet om deze wetgeving ansich maar om de vreemde gedachte die hier vaak leest over het liberale gedachtegoed, regels zijn regels past ook prima in het liberale gedachtegoed.
pi_48745088
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat hangt dus van de wetgeving daaromheen af. Het gaat er ook niet om deze wetgeving ansich maar om de vreemde gedachte die hier vaak leest over het liberale gedachtegoed, regels zijn regels past ook prima in het liberale gedachtegoed.
Ja, handhaving kent geen kleur, maar het gaat erom of de regels wenselijk zijn. Regels zijn per definitie niet liberaal.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:32:42 #125
Stranger than fiction
pi_48745234
Poepies!
pi_48745265
Plasies!
Allah Al Watan Al Malik
pi_48745379
Kots.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:42:10 #128
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48745493
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die admins hebben ook geen ruggengraat
Nee, zij ook niet
pi_48745512
Dit slaat toch echt alles:
quote:
Barclays noemt tegenbod op ABN 'afbraak'

Barclays-topman John Varley verdedigde vanmiddag op de aandeelhoudersvergadering van zijn bank het bod op ABN Amro.

Contrast
Het voorstel van Barclays geniet de steun geniet van de directie van ABN Amro. Het aanbod van Barclays staat volgens Varley "in schril contrast" met het tegenbod van het bankentrio Royal Bank of Scotland, Fortis en Santander.

Afbraak
Het bod van Barclays is "een besluit van de besturen van Barclays en ABN om door een overname een van de beste banken in de wereld te bouwen," hield Varley de aandeelhouders voor. Het bod van het consortium geleid door Royal Bank of Scotland daarentegen betekent "de afbraak van een van de grootste banken in Europa in wie weet hoeveel delen".
ABN-Amro zetten ze zo in de verkoop, alsof het niets is, maar als een andere bank dan de beoogde bank het wil overnemen gaan ze opeens sentimenteel lopen doen .
  donderdag 26 april 2007 @ 17:46:30 #130
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48745635
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Dit slaat toch echt alles:
[..]

ABN-Amro zetten ze zo in de verkoop, alsof het niets is, maar als een andere bank dan de beoogde bank het wil overnemen gaan ze opeens sentimenteel lopen doen .
Het zijn net kleine kinderen he?
  donderdag 26 april 2007 @ 17:47:39 #131
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48745678
Kom naar de Nacht van Europa op 9 mei in Felix Meritis in Amsterdam! Kaartverkoop is gestart!

Met speciale gasten als staatssecretaris Frans Timmermans, Jan Jaap van der Wal, Joris Luyendijk, Wende Snijders, Tom Barman, Spinvis en vele anderen!

Zie voor het volledige programma: www.NACHTVANEUROPA.NL

Nacht van Europa
Op woensdag 9 mei aanstaande vindt op de jaarlijkse Europadag in Felix Meritis in Amsterdam de eerste Nacht van Europa plaats. Een nacht vol debat, theater, cabaret, film en Europese liefdes. Voor- en tegenstanders van Europa komen aan het woord en bijzondere gasten zijn aanwezig: staatssecretaris Frans Timmermans, zangeres van het Franse lied Wende Snijders, cabaretier Jan Jaap van der Wal, GroenLinks Europarlementariër Joost Lagendijk, NOS correspondent Paul Sneijder, filmmaker Eddy Terstall, BNN Lama Tijl Beckand, schrijver Joris Luyendijk, de Belgische duizendpoot Tom Barman (dEUS), Spinvis en vele anderen!

Kaartverkoop
Kaarten zijn voor 5 euro per stuk (excl. administratiekosten) verkrijgbaar bij de Uitburo Ticketshops en VVV kantoren. Het is ook mogelijk telefonisch (0900-0191 / 0,40 ¤pm) of via de website www.uitburo.nl kaarten voor de Nacht van Europa te bestellen.

De Nacht van Europa is een initiatief van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
pi_48746034
Nacht van Europa, alle soorten Oost-Europese hoeren komen er dan zeker.
pi_48746513
quote:
Rijkman: 'Kijk niet alleen naar portemonnee'

Uitgegeven: 26 april 2007 17:14

DEN HAAG - Bestuursvoorzitter Rijkman Groenink van ABN Amro heeft aandeelhouders donderdag opgeroepen een bod niet uitsluitend te beoordelen op de prijs. "Als mens en verantwoord burger hebben we de plicht verder te kijken dan alleen het laatste dubbeltje."

De topman, die vele miljoenen euro's kan verdienen aan de overname van zijn bank door het Britse Barclays
, doelde daarbij op biedingen op het Amerikaanse LaSalle, eigendom van ABN Amro, en de overige onderdelen van zijn concern.

Groenink zei dat Bank of Amerika "de hoogste prijs ooit" heeft geboden op LaSalle. "En we krijgen het in cash", voegde hij er enthousiast aan toe.

Bod

ABN Amro hoopt dat meerdere partijen een bod uitbrengen op LaSalle, omdat het de beste prijs voor de bank wil vangen. ABN Amro en Bank of America bereikten eerder deze week een overeenkomst over de verkoop van de divisie.

"We hebben gezegd dat het niet alleen om het geld gaat, maar ook dat de medewerkers van LaSalle een goed huis krijgen." Bij de dochter werken zo'n 23.000 mensen.

RBS

Royal Bank of Scotland (RBS), dat samen met twee andere banken ook een bod op ABN Amro heeft gedaan, is niet te spreken over de verkoop van LaSalle aan Bank of America. Het Schotse concern is ook geïnteresseerd in het bedrijf.

Niets staat RBS echter in de weg om ook een bod uit te brengen op LaSalle, zei Groenink. ABN Amro moet wel 200 miljoen euro betalen als de transactie met Bank of America niet doorgaat.

Uitstekend

De verkoop van LaSalle maakt deel uit van het bod dat Barclays op ABN Amro heeft uitgebracht. Groenink herhaalde dat hij ervan overtuigd is dat de bieding van Barclays "een uitstekend voorstel is."

Groenink liet tijdens de aandeelhoudersvergadering van donderdag ook weten dat ABN Amro al in het najaar van 2006 besloot dat een fusie de beste optie is voor de bank. Dit besluit namen zij voordat aandeelhouder TCI in februari 2007 een kritische brief stuurde naar het concern. TCI wil dat de bank wordt opgedeeld en in stukken wordt verkocht.
Wat een oetlul ook . Ondertussen met Barcgays er 23k mensen eruit gooien.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:19:33 #134
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48746642
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een oetlul ook . Ondertussen met Barcgays er 23k mensen eruit gooien.
Over het algemeen is het allemaal al beklonken, die aandeelhouders hebben vast dezelfde achtergrond als rijkman
  donderdag 26 april 2007 @ 18:29:36 #135
Stranger than fiction
pi_48746930
Het is opzichtig en amateuristisch.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:31:29 #136
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48746982
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is opzichtig en amateuristisch.
post-Keynes? Ik lul ook maar wat
pi_48747439
Driemaal raden wat ik ben.
pi_48747495
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:
Driemaal raden wat ik ben.
dronken?
pi_48747538
quote:
De genocide die was gepleegd door het laatste islamitische imperium, bleek een inspiratiebron te zijn voor de volgende genocide in Europa.
Oftewel, de Holocaust? Schuld van de Islam. Nu snap ik waarom het een duoblog is.

En ja, het is SM.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:53:37 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48747563
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

dronken?
bespuugd?
pi_48747598
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef Aoristus het volgende:

[..]

bespuugd?
Nee. Het was gewoon een vraag.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:55:45 #142
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48747621
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. Het was gewoon een vraag.
O, dan weet Jehan het wel
  donderdag 26 april 2007 @ 19:01:19 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48747792
  donderdag 26 april 2007 @ 19:11:47 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48748171
(...)

Welbeschouwd zijn zelfs moslims in Nederland niet bestand tegen de islamisering.

(...)

Nette moslims die een rol willen spelen in politiek en samenleving hebben, al dan niet bedoeld, baat bij de extremisten, omdat ze zelf doorgaan voor het gematigde dan wel liberale alternatief, of zich in een voorkomend geval zo presenteren.

(...)

Zoals ook de schrijfster Bat Ye'or, die in haar boek Eurabia (2005) voorspelt dat Europa mede door decennia lang te heulen met Arabische regeringen op weg is een Arabische kolonne te worden, niet op waarde wordt geschat door de leidende krachten in Nederland. In het kielzog van hun leiders, zo stelt de schrijfster, hebben gewone Europeanen de rol van 'dhimmi's' overgenomen, [...]

(...)

In dat licht is het opvallend dat binnen de grootste politieke partij van het land, het CDA, voormalig fractieleider Maxime Verhagen - nu minister van Buitenlandse Zaken - het als gedreven koesteraar van de dominante eigen cultuur en bestrijder van het sluipen toegeven aan islamitisch recht het kennelijk heeft moeten afleggen tegen minister Piet Hein Donner, die onder meer vindt dat islamitisch recht moet kunnen.

Later wordt er gesproken over de "woordenlijst islamisering" met, jawel, het woord dhimmi. En de lijst voorbeelden van islamisering is te lang om alle hilarische stukken te plaatsen.
pi_48748387
Een van de vele tekenen van islamisering aan de wand? Dat een boek waarin staat "dat Europa mede door decennia lang te heulen met Arabische regeringen op weg is een Arabische kolonne te worden" "niet op waarde wordt geschat door de leidende krachten in Nederland". Een paranoïde boek, dat doet de beschrijving althans vermoeden, wordt niet genoemd door onze politici et voila, islamisering. Daarom, Johan, zei ik: achterlijk stuk. Die eerste zin is overigens typerend voor het gebrek aan jezus-wat-ik-veel-wat bij ons favoriete blad: "Welbeschouwd zijn zelfs moslims in Nederland niet bestand tegen de islamisering."
pi_48748624
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

En het was net zo warm.
quote:
Poetin dreigt wapenverdrag te bevriezen 26-04-07

Rusland dreigt het Europees Verdrag over Conventionele wapens eenzijdig te bevriezen. Dat heeft president Poetin gezegd in zijn jaarlijkse toespraak tot de Russische natie.

In een oorlogszuchtige rede wees Poetin erop dat de Navo-landen dit wapenverdrag uit 1990 wel hebben ondertekend, maar nooit hebben geratificeerd.

Poetins irritatie heeft alles te maken met de plannen van de Verenigde Staten om een raketafweersysteem te plaatsen in Polen en in Tsjechië.

Poetin zei dat dit afweersysteem waarmee Amerika zegt zich te willen beschermen tegen de aanvallen van zogenoemde 'schurken'-staten, een bedreiging vormt voor de Russische staatsveiligheid.

Militaire bases
"Navo-landen zijn bezig aan onze grenzen militaire bases te bouwen. Daarom zal ik een moratorium uitroepen over de toepassing van het verdrag net zolang alle landen dit verdrag ratificeren en zich er ook strikt aan houden."

Volgens Poetin is er ook een groeiende toevloed van buitenlands kapitaal in Rusland dat wordt gebruikt om onrust te stoken in het land. Hij verwees hiermee naar Westerse landen die volgens hem niet-gouvermentele organisaties steunen.

Betogingen
Hij doelde ook op de recente betogingen tegen zijn bewind en naar de opmerkingen van westerse regeringen en organisaties over de onderdrukking van de oppositie in Rusland en de staatscontrole over de media.

Poetin kondigde aan de problemen in de volgende Nato-Rusland raad te zullen aankaarten. "Maar als we dan geen vooruitgang boeken in onze onderhandelingen, zal ik onze medewerking aan het verdrag stoppen."

Het was de laatste jaarrede van Poetin voor het parlement. De president zal in maart aftreden nadat hij twee termijnen het hoogste ambt heeft bekleed.
http://www.nos.nl/nosjour(...)/260407_poetin2.html
pi_48748685
pi_48749037
Warcraft2, .
pi_48750208

Een slechte, maar verdomd wel de meest populaire review van de afgelopen tijd. Missie geslaagd.
pi_48750407
Tizz een betsj wrm.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48750491
Allah Al Watan Al Malik
pi_48750877
Dag kinders. Zoet gespeeld vandaag?
pi_48750992
Koffie drinken, nu, dan douchen, etc., .
pi_48751577
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Tizz een betsj wrm.
Oh ja, je mag het nu wel steeds 's ochtend laten regenen hoor, ik fiets toch niet meer.

Brrrrrrrrroem brrrrrrrrrrrroem. Volgende week krijg ik geloof ik een huurauto. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroem brrrrrrroem.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:17:26 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48753079
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Floripas het volgende:
Dag meisje, mooie post in mijn topic.
Tja, wel nogal WFL'ig in plaats van POL'ig. Wil je je topic niet laten schoppen?

PS
  donderdag 26 april 2007 @ 21:31:39 #158
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48753373
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
PS
get a room u 2
  donderdag 26 april 2007 @ 21:36:17 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48753575
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Tja, wel nogal WFL'ig in plaats van POL'ig. Wil je je topic niet laten schoppen?

PS
Nee, niet schoppen. Het gaat ook om het bredere debat.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:37:14 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48753611
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

get a room u 2
Volgens mij worden de mannen hier gelukkiger als we dat in het openbaar doen.
pi_48753753
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Napalm wil dat wij de kamer bespreken. Voor ons & hem. Hij is nogal lui van aard .
pi_48753966
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pics. Geen woorden.
pi_48754158
Woorden: ik ga mij ontkleden en te bed.

Weltrusten allen, slaap zacht .
  donderdag 26 april 2007 @ 22:06:40 #164
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48754831
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
Hij is nogal lui van aard .
zoals de waard is..
  donderdag 26 april 2007 @ 23:27:59 #165
Stranger than fiction
pi_48758301
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 23:34:45 #166
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48758567
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouders betrapt tijdens de sex

..........
Traumahelicopter ter plaatse?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:35:31 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48758596
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Traumahelicopter ter plaatse?
Aaah!
Ik heb een echt felle moslimdiscussie gemist vanavond. Waarom ben je er nu pas?
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 23:40:24 #168
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48758787
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Aaah!
Ik heb een echt felle moslimdiscussie gemist vanavond. Waarom ben je er nu pas?
Druk druk druk, ben wezen sporten om "stress" weg te krijgen en ben nu moe als een hond.
Kan even geen moslims zien, hebben ze weer wat uitgevreten?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:41:29 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48758825
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Druk druk druk, ben wezen sporten om "stress" weg te krijgen en ben nu moe als een hond.
Kan even geen moslims zien, hebben ze weer wat uitgevreten?
Alleen in onze hoofden, Aaah.
Alleen in onze hoofden.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 23:42:31 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48758858
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Joustra is trouwens een mongool.
pi_48759105
DOEG
  donderdag 26 april 2007 @ 23:51:25 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48759167
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Joustra is trouwens een mongool.
Inderdaad, maar dat is geen nieuws.
Ik moet ook naar bed.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:51:41 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48759177
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:49 schreef Monidique het volgende:
DOEG
Heb je iets verkeerds gegeten, doddeke?
pi_48762921
Tijd om te gaan slapen, heb weer een hoofdstuk van m'n scriptie min of meer af .
  vrijdag 27 april 2007 @ 03:48:11 #175
80268 kLowJow
That's Gay
pi_48764220
Het is heerlijk stil.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 07:22:01 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48764766
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:33:12 #177
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48765569
Hah, het generaal pardon wordt weer soepeler.

De voorspelling van Verdonk dat er straks 300.000 mensen onder vallen wordt steeds meer waar..
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 08:35:52 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48765614
Hoezee!

Benieuwd hoe men dat onder controle wil houden zonder sociale onrust.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 09:02:42 #179
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48766229
Jack Valenti is dood.
Carpe Libertatem
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:06:40 #180
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48766327
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Skoeps
Tering. Blijf maar weg, vinex-volk.
Ik woon heul niet in een vinex.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:07:45 #181
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48766360
Zou Joustra nou Wilders hebben geadviseerd om gouden kranen in zijn door de overheid bekpostigde extrabeveiligde woning te laten installeren?
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:08:32 #182
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48767847
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:06 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik woon heul niet in een vinex.
Wat ga je doen?
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:00:35 #185
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48767958
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
Even twee dagen het land uit, weg van de koninginnedagdrukte
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:02:00 #186
Stranger than fiction
pi_48768013
Goedesmorgens, sletjes.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:05:02 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48768117
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedesmorgens, sletjes.
Misbaksel!
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:10:35 #188
Stranger than fiction
pi_48768281
Ik ben er weer vandoor!

Er moet vandaag toch nog een paar uurtjes (zeker niet meer dan een paar uren) gewerkt worden voor ik de meivakantie welkom kan heten.
pi_48769103
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef Napalm het volgende:
Hah, het generaal pardon wordt weer soepeler.

De voorspelling van Verdonk dat er straks 300.000 mensen onder vallen wordt steeds meer waar..
Jij kan ook alles alleen maar van de negatieve kant benaderen, is dat niet heel frustrerend ?
pi_48769178
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij kan ook alles alleen maar van de negatieve kant benaderen, is dat niet heel frustrerend ?
Hij heeft wel gelijk, is toch idioot dat 1 keer liegen beloond wordt?
pi_48769223
quote:
Ouders moeten niet beiden fulltime willen werken
We zijn bezig om moeders te forceren om fulltime te werken. Dat zal niet werken. Maak het liever aantrekkelijk om kinderen te krijgen.
In feminismeland heerst crisis. Aan de ene kant heb je feministen – vaak kinderloos – die de in deeltijdwerkende vrouwen – vaak met kinderen – badinerend ’keuzefeministen’ noemen. Zo deed een tijdje geleden Sharon Dijkstra (PvdA) het voorstel om de studiefinanciering van hoogopgeleide vrouwen die zich onvoldoende op de arbeidsmarkt begeven, terug te vorderen. Ook in het recent verschenen boek van NRC-columniste Heleen Mees met als titel ’Weg met het deeltijdfeminisme’ wordt de deeltijders verweten dat hun luxe gedrag grote economische schade veroorzaakt.

Aan de andere kant zijn er feministen als Christien Brinkgreve die in het boek ’Wie wil er nog moeder worden’ opkomt voor de rol van de moeder.

Veel vrouwen zijn het er over eens dat de achterstand van vrouwen op de arbeidsmarkt hoognodig gedicht moet worden. Tegelijkertijd stoort het dat in discussies hierover de kinderen volledig zoek lijken. Kinderen komen in het verhaal wel voor, maar alleen als obstakels op de weg van de fulltime werkende moeder. Obstakels die eenvoudig weg te werken zouden zijn door belastingvoordelen voor kostwinners af te schaffen en de professionele kinderopvang uit te breiden. Er wordt slechts met een economische bril gekeken en voorbijgegaan aan de noodzaak dat ouders voldoende tijd en aandacht aan hun kinderen moeten besteden om hen veilig te laten hechten en tot evenwichtige mensen op te laten groeien.

Een complexe samenleving heeft mensen nodig die kunnen reflecteren op hun gedrag. Dat kan een kind alleen leren door sensitieve reacties op zijn gedrag door een liefdevolle volwassene die het kind door en door kent, die grenzen stelt en continuïteit biedt. Solide hechting is belangrijk. Hierdoor krijgt het kind vertrouwen in zichzelf en de mensen om zich heen en leert het te reflecteren op zichzelf. Alleen binnen een veilige ouder-kind relatie maakt het kind de eerste vier levensjaren voldoende hechtingshormonen (oxytocine en vasopressine) in de hersenen aan.

Anno 2007 heeft vijftien procent van de Nederlandse jongeren ernstige problemen: schoolverlating, alcoholmisbruik, eetstoornissen. Suïcide is onder jongeren de tweede doodsoorzaak. Uit onderzoek van criminele jongeren blijkt dat zij vaak emotioneel verwaarloosd zijn en een onveilige gehechtheidsstijl hebben.

Ik zie een verband tussen deze ernstige problemen en de afgenomen cohesie binnen onze samenleving, door de individualisering. Het is niet bevreemdend dat in de VS, waar moeders volop fulltime werken, de problemen onder jongeren veel groter zijn dan hier. Ook in Zweden, het walhalla van de professionele kinderopvang, zijn de problemen groter. Moeders richtten er actiegroepen op met als doel naast hun werk ook doordeweeks hun kinderen op te mogen voeden. In Italië en Spanje verloopt de opmars van de fulltime werkende vrouw optimaal, maar het kindertal loopt daar zo ernstig achteruit dat mede hierdoor de vergrijzing nog sneller gaat dan hier.

We zijn bezig om in Nederland hoogopgeleide vrouwen met jonge kinderen te forceren om fulltime te werken. Dat schrikt de volgende generaties vrouwen af om kinderen te krijgen. De maatschappelijke uitdaging zou juist moeten zijn om jonge vrouwen én hun partner te verleiden om kinderen te krijgen. Niet pas wanneer vrouwen ver in de dertig zijn, met alle medische risico’s voor henzelf en hun kinderen, maar op z’n laatst voor hun 35ste. Creatieve maatregelen om dit te bereiken zijn er volop te bedenken, zoals het fors verhogen van de leeftijd waarop vrouwen nog in aanmerking komen voor studiefinanciering.

Een derde feministische golf zou niet alleen in moeten houden dat vrouwen volledig meegaan in de ’ratrace’ op de arbeidsmarkt, maar ook dat er een herwaardering van van oudsher ’vrouwelijke’ waarden plaatsvindt, zoals het verzorgen van ouderen en kinderen. Niet dat alleen vrouwen die taken voor rekening moeten nemen. Zo’n derde feministische golf kan ook mannen stimuleren verzorgende talenten te ontplooien, zodat zij samen met vrouwen de belangrijke taak op zich nemen om kinderen op te voeden.

Kritische feministen zouden zich moeten realiseren dat sommige zaken in het leven met geen mogelijkheid in economische termen uit te drukken zijn. Juist een aandachtige opvoeding van kinderen dient onze economie het best.
Bron: Online Trouw

De moslims en allochtonen zijn dus niet de oorzaak van de maatschappelijke problemen. De full-time feministen zijn dat. Iets wat ik allang wist, maar het is goed om dit bevestigd te zien. Uiteindelijk zal iedereen inzien dat de plek van de vrouw thuis achter het aanrecht en bij de kinderen is.

Het lost ook een deel van de onzedelijkheid op. Als er geen vrouwen meer zijn die werken, met wie moeten bepaalde mannen dan overspel plegen?
pi_48769286
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, is toch idioot dat 1 keer liegen beloond wordt?
1 keer liegen wordt niet bestraft dat is heel wat anders.
Had ons al dat gezeik rond AHA ook kunnen besparen en je favoriete rechtsconservatieve kabinet had er dan nog kunnen zitten.

Maar goed dat zijn mensen die na 10-15 jaar ook bijna onmogelijk uit te zetten zijn zonder de juiste papieren.
pi_48769442
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

1 keer liegen wordt niet bestraft dat is heel wat anders.
Had ons al dat gezeik rond AHA ook kunnen besparen en je favoriete rechtsconservatieve kabinet had er dan nog kunnen zitten.
Waar haal je vandaan dat dat mijn favoriete kabinet zou zijn? Heb namelijk niks met het CDA en CU, daarom begrijp ik de huidige euforie van aardig wat linkse users hier over het huidige kabinet ook niet. Zelfs voor een fervent PvdA'er lijkt mij een coalitie met de VVD een stuk wenselijker dan met het CDA, laat staan de CU.
quote:
Maar goed dat zijn mensen die na 10-15 jaar ook bijna onmogelijk uit te zetten zijn zonder de juiste papieren.
Mee eens, maar een generaal pardon is dan nog steeds niet wenselijker. De fout van de overheid is geweest dat er teveel doorgeprocedeerd kon worden.
pi_48769599
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat dat mijn favoriete kabinet zou zijn? Heb namelijk niks met het CDA en CU, daarom begrijp ik de huidige euforie van aardig wat linkse users hier over het huidige kabinet ook niet. Zelfs voor een fervent PvdA'er lijkt mij een coalitie met de VVD een stuk wenselijker dan met het CDA, laat staan de CU.
[..]
Had het over het vorige kabinet waar CDA en VVD domineerden. En uiteraard is het huidige niet m'n favoriete kabinet maar het is de minst slechte mogelijkheid. De VVD is momenteel nog verzuurder dan de PvdA in 2002 en zijn toe aan oppositie spelen. Dan blijft alleen de combi CDA - PvdA plus een derde over. het is niet veel maar er is geen alternatief.
quote:
Mee eens, maar een generaal pardon is dan nog steeds niet wenselijker. De fout van de overheid is geweest dat er teveel doorgeprocedeerd kon worden.
Men repareert nu dus fouten uit het verleden. Terwijl dit gewoon 5 jaar terug al opgelost had moeten worden. En nu is een pardon voor die groep mensen van voor 2001 gewoon de enige werkbare oplossing.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:00:07 #195
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48770034
quote:
Kabinet: eigen zorgrisico van 150 euro

Van onze verslaggever Marc Peeperkorn

DEN HAAG - Alle burgers van 18 jaar en ouder moeten vanaf 1 januari 2008 de eerste 150 euro aan zorgkosten zelf betalen. Dit verplichte eigen risico vervangt de huidige no-claim in de zorg. Chronisch zieken en gehandicapten worden ontzien en krijgen de 150 euro vergoed.

Het voorstel van minister Klink van Volksgezondheid (CDA) wordt volgens nauw betrokkenen vandaag in de ministerraad besproken. Naar verwachting gaat het kabinet akkoord. Als de burger volgend jaar de eerste rekeningen zelf betaalt, kan de premie voor de zorgverzekering met gemiddeld 90 euro per jaar omlaag. Regeringspartij PvdA is niet tevreden met Klinks voornemen. PvdA-Kamerlid Van der Veen vindt het een ‘fantasieloos geheel’.

De bestaande no-claimregeling werd door het vorige kabinet ingevoerd. Wie weinig gebruikmaakt van de zorg, kan het jaar erna maximaal 255 euro terugkrijgen. Deze bonus moet de ‘onnodige zorgconsumptie’ van de burger terugdringen. Bezoek aan de huisarts, verloskundige hulp en kraamzorg worden wel volledig vergoed. De geraamde bezuiniging door de no-claim is 170 miljoen euro.

Ouderwets eigen risico
Critici van deze regeling benadrukten steeds dat mensen met een zwakke gezondheid nooit iets terugkrijgen. Ondertussen betalen zij wel – zoals alle verzekerden – jaarlijks 90 euro premie extra om het no-claimfonds te voeden.

Het nieuwe kabinet besloot, onder druk van de Tweede Kamer, de no-claim af te schaffen. Het alternatief dat vandaag door Klink wordt verdedigd, is een ouderwets eigen risico. Het verplicht alle verzekerden van 18 jaar en ouder de eerste 150 euro voor eigen rekening te nemen. Net als bij de no-claim zijn bezoek aan de huisarts, verloskundige zorg en kraamhulp uitgezonderd van het eigen risico.

De PvdA wil patiënten vrijwaren van een eigen risico als zij zich verzekeren bij een zorgverzekeraar die afspraken heeft met kwalitatief goede en efficiënte ziekenhuizen en artsen. Dat komt volgens de PvdA de zorg ten goede.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:08:54 #196
Stranger than fiction
pi_48770309
quote:
Poetin bevriest verdrag militairen in Europa

President Poetin heeft vandaag de diplomatieke verhouding met het Westen verder op scherp gezet met de aankondiging het verdrag over conventionele strijdkrachten in Europa (CSE) uit 1990 te bevriezen, onder meer wegens de Amerikaanse plannen voor een raketschild.

Poetin deed dat vanochtend in zijn jaarlijkse rede tot de Russische natie. De NAVO heeft Rusland vanmiddag om opheldering gevraagd.

De rede tot de natie – Poetins laatste: volgend jaar eindigt zijn laatste ambtstermijn – werd soms doorspekt met felle uitvallen naar het Westen. Zo verweet Poetin het Westen steeds meer geld te steken „in het zaaien van onrust” in Rusland „onder het mom van het verspreiden van democratie”. Poetin suggereerde dat het Westen de oppositie financiert door niet-gouvernementele organisaties met geld te ondersteunen. „Er zijn mensen die, gebruik makend van handige pseudo-democratische retoriek, terug willen naar een recent verleden. Sommigen om de nationale rijkdommen te plunderen, het volk en de staat te beroven, anderen om onze politieke en economische onafhankelijkheid te beëindigen”, aldus Poetin. Dit zou neokolonialisme zijn onder het mom van mensenrechten en democratie.

Poetin herhaalde dat plaatsing van het Amerikaanse raketschild Rusland diepe zorgen baart. Zijn aankondiging dat Rusland als represaille het CSE-verdrag bevriest, werd begroet met een langdurige ovatie. Overigens hield Rusland zich in sommige regio’s – Transnistrië, Georgië – al niet aan het CSE-verdrag.

De rede tot de twee kamers van het Russische parlement is onder Poetin een jaarlijks ritueel geworden, waarbij hij in de loop van de speech steeds vaker onderbroken wordt door daverend applaus. Voor de speech vroeg hij een minuut stilte voor zijn maandag overleden voorganger Jeltsin.

Poetin leek definitief te willen afrekenen met speculatie dat hij een derde termijn als president ambieert na 2008. „De volgende rede tot de natie wordt gegeven door een ander staatshoofd”, aldus Poetin. Toch achtte hij de tijd niet rijp om een favoriet aan te wijzen.

Poetin kreeg ook open doekjes voor royale beloftes in verband met veel genoemde, maar weinig concrete ‘nationale projecten’ in de sociale sfeer.

Poetins opmerkingen over westerse geldstromen naar Rusland komen een dag nadat de Financial Times meldde dat de Russische gasgigant Gazprom miljarden gaat investeren in aandelen van buitenlandse bedrijven. Gazprom meldde zelf deze week dat buitenlandse bedrijven het emissierechten voor kooldioxide gaat verkopen; de bedrijven hebben die nodig om Gazpromgas te mogen verstoken.
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:22:08 #197
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48773009
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

wat is er negatief aan:

- dat verdonk gelijk heeft?
- dat 300.000 kansloze een fraaie uitkeringstoekomst in NL krijgen?

Enfin, beauty is in the eye of the beholder..
pi_48773449
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

wat is er negatief aan:

- dat verdonk gelijk heeft?
Verdonk had geen ander alternatief dan ze de illegaliteit intrappen.
quote:
- dat 300.000 kansloze een fraaie uitkeringstoekomst in NL krijgen?

Enfin, beauty is in the eye of the beholder..
300.000 is volkomen uit de lucht gegrepen. Maar als dat getal klopt dan heeft de complete politiek vanaf 2001 gefaald. En is het goed dat dit wordt rechtgetrokken.
pi_48774289
.
pi_48774455
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Apropos het volgende:
.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:02:02 #201
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:08:36 #203
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48774707
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef du_ke het volgende:
Verdonk had geen ander alternatief dan ze de illegaliteit intrappen.
Uitzetten. Desnoods met een vliegtuig en een parachute.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef du_ke het volgende:
300.000 is volkomen uit de lucht gegrepen. Maar als dat getal klopt dan heeft de complete politiek vanaf 2001 gefaald. En is het goed dat dit wordt rechtgetrokken.
AH, de nova(?) uitzending gemist waarin bleek dat zelfs de illegalen in Italie op de hoogte waren van deze "kans"?
pi_48774858
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Uitzetten. Desnoods met een vliegtuig en een parachute.
[..]
Ja dat lukte in een tempo waarin ze 100 jaar bezig zou zijn met die groep . Een werkbaar alternatief bedoel ik dus. En dat is ook de andere optie van de mensen de illegaliteit inschoppen niet naar mijn idee. Je kan het huidige plan wel een ramp noemen maar als je geen echt alternatief hebt blijft het goedkoop en kansloos gehuil
quote:
AH, de nova(?) uitzending gemist waarin bleek dat zelfs de illegalen in Italie op de hoogte waren van deze "kans"?
Zolang ze niet aan de voorwaarden voldoen hebben ze er niets aan. Het is geen generaal maar een specifiek pardon.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:15:39 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48775283
quote:
"Ridder, dat was ik nog niet", reageerde zanger Jack Poels opgetogen. "Ik kan nu in één adem genoemd worden met Ivanhoe en Floris." Hij kreeg de onderscheiding wegens zijn grote maatschappelijke verdiensten op cultureel en muzikaal gebied.
Hahahaha

Stomme randmongool.
pi_48775351
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vind jij dat mooi...?
Ze heeft wel stijl. Niet kankerknap, maar wel aardig. Haar karakter lijkt me totaal niets overigens. Net zoals bij alle wijven die op Fok zitten.
pi_48775881
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
GeenStijl wint altijd
Godverdomme, wat een stel mongolen reageren er in dit topic. Topic is uiterst duidelijk en legt mooi de filosofie van GeenStijl uit, maar allerlei mongolen die het zogenaamd niet snappen.
pi_48776278
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze heeft wel stijl. Niet kankerknap, maar wel aardig. Haar karakter lijkt me totaal niets overigens. Net zoals bij alle wijven die op Fok zitten.
subtiel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_48776343
GS vind ik echt helemaal niks, zo gemaakt grappig echt de Spijkermannen van internet. Zapte van de week langs de herhaling daarvan en dat is onderhand ook gewoon triest. Met grappen die gewoon niet leuk zijn enzo.
pi_48776681
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef du_ke het volgende:
GS vind ik echt helemaal niks, zo gemaakt grappig echt de Spijkermannen van internet. Zapte van de week langs de herhaling daarvan en dat is onderhand ook gewoon triest. Met grappen die gewoon niet leuk zijn enzo.
Maar vind je niet dat ik gelijk heb met dat topic dan? Bij GeenStijl gaat het toch gewoon om geld (ze zijn immers van de Telegraaf), dus hoe meer visits hoe meer geld te krijgen? Simpel toch? Het is gewoon een commercieel bedrijf dat winst maakt door veel visits. Hoe meer rellen hoe beter dus, en hoe meer negatieve aandacht hoe meer visits, hoe meer winst. GeenStijl is altijd de lachende 3e.

Ik snap niet dat al die poepmongolen in dat topic er niets van snappen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:36:13 #215
Stranger than fiction
pi_48778080
pi_48778491
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Je ziet dat het een chinees plaatje is? Die kat zit dus onderhand door de bami .
pi_48778532
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar vind je niet dat ik gelijk heb met dat topic dan? Bij GeenStijl gaat het toch gewoon om geld (ze zijn immers van de Telegraaf), dus hoe meer visits hoe meer geld te krijgen? Simpel toch? Het is gewoon een commercieel bedrijf dat winst maakt door veel visits. Hoe meer rellen hoe beter dus, en hoe meer negatieve aandacht hoe meer visits, hoe meer winst. GeenStijl is altijd de lachende 3e.

Ik snap niet dat al die poepmongolen in dat topic er niets van snappen.
Ik ontwijk dat soort topics een beetje . Maar je hebt een punt, al kan die publiciteit zich ook tegen je keren als je te lang doorgaat met het zelfde geintje.
pi_48778763
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ontwijk dat soort topics een beetje . Maar je hebt een punt, al kan die publiciteit zich ook tegen je keren als je te lang doorgaat met het zelfde geintje.
Je ontwijkt dat soort topics omdat er alleen maar domme poepmongolen op af komen. Ik snap je punt.

Wat maakt GeenStijl dat ook, als ze maar veel visits krijgen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:35:21 #219
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48780415
Eindelijk een politicus die tegen de babyboomkontlikkerij ageert:
quote:
‘Draai last van pensioen om’
Van onze verslaggever Gijs Herderscheê

Utrecht - De subsidie die jongeren via de pensioenpremie aan hun oudere collega’s betalen, moet stoppen en worden omgekeerd. De premie die zij voor hun pensioen betalen moet volledig voor hun eigen pensioen worden gebruikt.

Daarover presenteerde Mei Li Vos woensdag in Utrecht een voorstel. Het PvdA-Tweede Kamerlid sprak op een conferentie van het pensioeninstituut Netspar.

Nu wordt nog een groot deel van de premie van jongere werknemers gebruikt om het pensioen van oudere werkenden te betalen. De hoogte van het pensioen van jonge werknemers zal in Vos’ optiek sterk verbeteren, en die van ouderen worden gematigd.

Het gros van de werknemers in loondienst spaart nu via een pensioenfonds verplicht voor de oude dag. Alle werknemers betalen daarvoor hetzelfde percentage van hun loon.

Daarmee subsidieert de jonge helft van de collega’s in feite de andere helft, de groep vanaf 46 jaar. Volgens Vos is de gemiddelde pensioenpremie momenteel 15 procent van het salaris.

Als de premie per leeftijd kostendekkend zou worden vastgesteld, zou de premie voor 25-jarigen bijna eenderde zijn van de huidige 15 procent. Voor 64-jarigen zou de premie daarentegen 25 procent van het salaris moeten zijn.

Deze scheve verhouding zal volgens Vos de komende jaren nog scherper worden als er niets gebeurt. Die verscherping ligt aan de voortgaande vergrijzing en het doorzetten van de ontgroening. Door de vergrijzing stijgt de gemiddelde leeftijd van werkenden en door de ontgroening komen er minder jongeren.

Om bij invoering tekorten in de pensioenen voor de 45-plussers te voorkomen, wil Vos de buffers van de pensioenfondsen gebruiken.

Die buffers bestaan uit het extra geld dat de pensioenfondsen in kas moeten hebben om tegenvallers op te vangen.

Dat schoot Casper van Ewijk van het Centraal Planbureau, CPB, in het verkeerde keelgat. Volgens hem zijn de buffers bedoeld om de koopkracht van de pensioenen op peil te houden. Dat gebeurt bijvoorbeeld door de pensioenen jaarlijks te verhogen met het inflatiepercentage.

Dat is echter geen garantie van het fonds. Want als het fonds de koopkracht garandeert, stijgt het bedrag dat het pensioenfonds minimaal in kas moet hebben explosief.

Van Ewijk hekelde slechts de voorgestelde overgangsmaatregel en wees Vos’ voorstel niet principieel af. Dat deed CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt wel. Hij meent dat het plan van Vos niets oplevert voor kleine zelfstandigen en flexkrachten. ‘Vrouwen stopen vaak tussen hun 25ste en 30ste met werken en zouden in deze opzet een enorm pensioengat oplopen.’
http://www.volkskrant.nl/(...)last_van_pensioen_om

Heb op haar gestemd Mooi om te zien dat dat niet voor niks is geweest. Helaas zijn het wel weer altijd dezelfde partijen die dit plan af schieten
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:36:53 #220
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48780468
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef du_ke het volgende:

als je van de Telegraaf bent doe je alles alleen maar voor het geld.

Valt me mee dat je de oorlog er nog niet bij haalt.
pi_48780688
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Napalm het volgende:

[..]

als je van de Telegraaf bent doe je alles alleen maar voor het geld.

Valt me mee dat je de oorlog er nog niet bij haalt.
Huh voor mij heeft het niks met de telegraaf te maken. Ik vind het gewoon allemaal flauwigheid, er zullen best mensen zijn die GS geweldig vinden. Ik ben er niet 1 van .
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:17:52 #222
93744 Finder_elf_towns
pi_48782045
quote:
AMSTERDAM, 27/04/07 - A school in Amsterdam has halted lessons on rural life because the Islamic children refused to talk about pigs. Reporting this, Alderman Lodewijk Asscher said he wants to take "tough measures." Subsidies for all kinds of dubious groups must stop and parents of unruly children penalised financially.

Asscher told newspaper De Volkskrant: "A primary school in Amsterdam-Noord has decided no longer to teach about living on a farm. Various pupils began to demolish the classroom when the pig came up for discussion. Apparently it has gone that far. These children, 9, 10 years old, have not been given even the most elementary rules at home about why they must go to school."

Asscher, who is also the Labour (PvdA) leader in Amsterdam, wants to subject the parents to an 'upbringing requirement,' enforced with negative financial spurs. He is thinking of cuts in the children's allowance or lower welfare payments. In the Lower House, Youth and Family Minister Rouvoet recently rejected a plea for this from Party for Freedom (PVV).

Asscher also wants to prune the forest of subsidies for all kinds of foundations and organisations that say they work for multicultural goals. They receive 160 million euros annually from Amsterdam. Asscher wants to work out for each of these organisations in the "welfare industry" whether they do useful work and if not, halt the subsidy.

Asscher gave an example of abuse: "A Moroccan man took 50 youths off the streets, who were really an enormous nuisance. Now they collect wheelchairs for the handicapped in Surinam, Morocco and Turkey. Suddenly, a welfare body was set up alongside him, which is now trying to take the boys over from him, because they would then receive subsidies of 4,000 to 6,000 euros per kid. They are too timid to take these lads of the street themselves and now want them in their card-index because of the subsidy. Our Moroccan volunteer does not want to do it any more. I understand him."

Asscher is also shocked by the powerlessness of welfare bodies who try to talk criminal youngsters back onto the right track. In Slotervaart district, a mother of 10 children, of whom half have a criminal record, is guided by 35 different social workers, the alderman discovered. They have little or no idea of what each other is doing, according to Asscher.
http://www.nisnews.nl/public/270407_1.htm

Nederlandstalige bron ontbreekt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:28:44 #223
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48782434
Ik kan als Volkskrantlezer bevestigen dat Asscher dat inderdaad gezegd heeft. Kijk er persoonlijk niet van op.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:29:11 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48782445
pi_48784419
quote:
US lawmakers urge Bush to back Morocco peace plan
Fri 27 Apr 2007, 7:24 GMT
[-] Text [+]

WASHINGTON (Reuters) - Nearly 170 U.S. congressmen on Thursday said a proposal from Morocco offers a breakthrough opportunity to end a three-decades conflict over the Western Sahara, and urged President George W. Bush to embrace it.

"With al-Qaeda and other terrorist groups expanding their presence into North Africa, we are concerned that the failure to resolve this conflict of more than 30 years poses a danger to U.S. and regional security," said the letter signed by 169 members of the House of Representatives, including leading Democrats and Republicans.

The letter said the United States has a major national security interest in the stability and prosperity of North Africa. They said the Moroccan plan could produce an enduring political solution for the future of the resource-rich territory of 260,000 people, annexed by Morocco after Spain abandoned its colonial occupation in 1975.

Diplomats said last week the U.N. Security Council likely soon will call for talks on Western Sahara in a shift that could boost peace efforts between Morocco and Sahara's independence movement.

The council did not support negotiations when it last considered the issue six months ago despite a call to do so by former Secretary-General Kofi Annan. Earlier last year, the Algeria-based Polisario movement had rejected direct talks with Morocco.

But this month, both Polisario and Morocco handed the United Nations proposals for the territory. Each side now says it is ready in principle to talk to the other, but wide differences remain on the basis for talks.

The congressmen ignored the Polisario plan, but said Morocco's proposal "provides a realistic framework for a negotiated political solution, which is the best way to ensure a lasting peace for all parties."

"We urge you to embrace this promising Moroccan initiative so that it receives the consideration necessary to achieve international acceptance," the lawmakers told Bush.

Last week, Ambassador Serge Berdugo, an envoy of Morocco's King Mohammed VI, was in Washington talking to administration officials and lawmakers and lobbying for their support.

In an interview with Reuters, he warned that if the conflict is not resolved now, it will become ever more complicated and argued that Morocco's peace plan could help create a zone of democracy and stability from Tunisia to Mauritania.

"We are ready to compromise and we hope to have a real partner in good faith for the betterment of the region and our country," he said
Yeah bitch. Hopen dat Marokko a la Israel ook miljarden dollars krijgt....
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:05:56 #228
Stranger than fiction
pi_48784948
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Die gast ook . Vieze skater.
Wel handig zo'n vrouwtje. Als ze vervelend is zet je haar gewoon in de hoek.
pi_48785041
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wel handig zo'n vrouwtje. Als ze vervelend is zet je haar gewoon in de hoek.
Of op een hoge plank.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48785248
GROTE KOP OP DE VOORPAGINA VAN DE TELEGRAAF, verduidelijkt door Monidique: "Onbekend persoon uit een onbekende plaats vaardigt een onbekend gebod uit betreffende Geert Wilders". Duidelijk, zulk nieuws kan alleen maar gebracht worden middels wit-op-zwart, Arial 96.
pi_48785321
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef Napalm het volgende:
Dat liegen geldt toch slechts voor die befaamde 26.000 (plus wat er op de een of andere manier mogelijk bijkwam), dus niet voor 300.000 mensen? Zijn er trouwens 300.000 illegalen en afgewezen asielzoekers in Nederland?
pi_48785827
DAG
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:38:23 #234
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48785862
Dat was kort.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:38:49 #235
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48785884
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:46 schreef pberends het volgende:
Concurrentie voor Paul Senior:

[afbeelding]

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Tomahawk
yeah, dat is een badass motherfucker mobiel
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:39:20 #236
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48785900
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of op een hoge plank.
Precies
pi_48786972
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Dat was kort.
Nog heel even dan.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:17:19 #238
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48787111
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nog heel even dan.
Nu is het wel weer genoeg geweest.
pi_48787142
Nog heel even.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:19:45 #240
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48787199
3.2.1
pi_48787228
DOEG! :i
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:21:20 #242
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48787252
Ciao!
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 19:28:42 #243
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48787552
Tijd om een patatje te halen, nu er nog geen vetbelasting opgezet is.
Carpe Libertatem
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:18:43 #245
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48789701
Mstislav Rostropovitsj is overleden, een verrader van het Russische communisme. Aan kanker.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 20:20:33 #246
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48789760
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Mstislav Rostropovitsj is overleden, een verrader van het Russische communisme. Aan kanker.
Ja, dat krijg je er van. Had hij zich maar moeten confirmeren.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 20:20:54 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48789769
istie weg?

Bah.
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:23:58 #248
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48789872
hij was geliefd onder de oranjes, dat betekent dat hij een gespierde liktong had
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 20:26:00 #249
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48789951
quote:
wie is dat hoertje?
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:31 #251
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48790204
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:56:08 #252
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48790879
quote:
de voorkant is duidelijk

maar deze 8erkant mag er ook wezen

zo vraag je er toch om...
(Sharapova)
pi_48790891
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

wie is dat hoertje?
Zuzanna Drabinova
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:59:00 #254
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48790969
nova
pi_48791206
Hui
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:24:49 #256
93744 Finder_elf_towns
pi_48791747
Hirsch Ballin verrast over uitspraken Wilders

vrijdag 27 april 2007 20:00
quote:
Minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie is 'volstrekt verrast' over de uitspraak van PVV-leider Geert Wilders dat hij zich 'geïntimideerd' voelde tijdens een gesprek met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra.

Dat zei Hirsch Ballin vandaag na afloop van de wekelijkse ministerraad. Hij vindt dat van intimidatie geen sprake kan zijn.

Volgens de minister staat de vrijheid van meningsuiting niet ter discussie en bestaat er geen twijfel over dat Kamerleden zich vrij moeten kunnen uiten. Het gesprek met Joustra was bedoeld om Wilders te informeren over voortzetting van zijn beveiliging, aldus de minister.

Hirsch Ballin gaf wel toe dat er in het gesprek met Wilders een 'minder gelukkige' opmerking is gemaakt door een ambtenaar, maar dat die echter meteen is gecorrigeerd.

Grote rel
Volgens Wilders heeft Joustra hem in het 'intimiderende' gesprek duidelijk gemaakt dat hij zijn toon moet matigen in zijn uitspraken over moslims en de islam. De NCTb wees Wilders erop dat zijn uitspraken over de koran en de profeet Mohammed bijna tot een net zo grote rel hebben geleid als de Deense Mohammed-cartoons vorig jaar.

De NCTb ontkende gisteren 'iedere relatie die wordt gelegd tussen de NCTb en intimidatie en de mond snoeren'.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/149960/index.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Finder_elf_towns op 27-04-2007 21:32:21 ]
pi_48793447
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Apropos het volgende:
.
Er verandert ook nooit iets.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:35:15 #259
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48793469
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Er verandert ook nooit iets.
Veilig he, die structuur
pi_48793661
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Veilig he, die structuur
Alleen een kapitalistisch stelsel, hoe oud ook, is in staat om schandalen te verwerken. (F.Braudel.)
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:48:04 #261
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48793819
Een punt achter de naam van de persoon van de quote is hoogst ongebruikelijk. Waarom?
pi_48793859
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een punt achter de naam van de persoon van de quote is hoogst ongebruikelijk. Waarom?
Ik weet het niet.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:50:50 #263
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48793878
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:49 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Let er in het vervolg alstublieft even op. Het staat niet net.
pi_48793912
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Let er in het vervolg alstublieft even op. Het staat niet net.
Ja, Floripas. Als jij voortaan ´´citaat´´ zegt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:53:58 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48793953
wat een openbaringen ineens, hebben jullie ook bier op?
pi_48793996
Alleen maar.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:55:39 #267
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48794007
ik niet
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:57:46 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48794047
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
ik niet
"Ook" sloeg op alle Britten?
pi_48794087
Alle Britten? Nee...
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:01:48 #270
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48794159
Zei je vrouw ook vannacht?
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:12:44 #271
93744 Finder_elf_towns
pi_48794432
Jan Peter sr. en Toos Balkenende
Ouders
Het beeld van Nederland dat premier Balkenende voor ogen staat, ontleent hij sterk aan zijn ouders. Dat zijn gelovige, maatschappelijk geëngageerde mensen. Vader Balkenende (77) is een handelaar in ruste. Moeder (76) is oud-onderwijzeres. De premier probeert hen elke dag te bellen.
pi_48794465
quote:
De premier probeert hen elke dag te bellen.
Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:18:22 #273
93744 Finder_elf_towns
pi_48794598
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?
De Elsevier laat dat in het ongewisse.
pi_48794686
Ik ken maar een Toos, en dat was de echtgenote van de uiterst behoudende en nu en dan gewelddadige leerkracht die het zevende jaar van mijn basisschoolbestaan dacht te tiranniseren.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:43:35 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48795233
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:
Ik ken maar een Toos, en dat was de echtgenote van de uiterst behoudende en nu en dan gewelddadige leerkracht die het zevende jaar van mijn basisschoolbestaan dacht te tiranniseren.
Jij hebt uiteraard gewonnen
pi_48795325
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Jij hebt uiteraard gewonnen
´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:48:08 #277
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48795370
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihi
pi_48795386
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihi
En hoe oud was jij toen?
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:49:17 #279
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48795405
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

En hoe oud was jij toen?
pre-puber he. En jij? Nog wat uitgehaald?
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:38:51 #280
Stranger than fiction
pi_48797920
stelletje wijven.
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:41:22 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48797978
heb je je babyspeakertjes al?
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:47:05 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48798096
pi_48798589
quote:
Kabinet kiest voor structurele aanpak begrotingstekort

DEN HAAG - Het kabinet neemt structurele maatregelen om de financiële tegenvallers weg te werken. Minister Wouter Bos (Financiën) stelde vrijdag na afloop van de ministerraad dat er bewust niet is gekozen voor incidenteel ingrijpen.

Om die reden kunnen de ministers de noodzakelijke bezuinigingen over een langere tijd uitsmeren. Desondanks blijft volgens hem de doelstelling overeind dat de begroting een overschot van 1 procent heeft in 2011.

"Hier staat een tevreden minister van Financiën", stelde Bos. Dit jaar is er nog wel sprake van een tekort, volgens Bos tussen de -0,5 en -1 procent.

De financiële tegenvallers liepen de afgelopen tijd op tot ruim 2 miljard euro. Als er niet ingegrepen zou worden, zou er zelfs 3,5 miljard aan tegevallers zijn.

Ingewijden gaven vrijdag aan dat gebleken is dat het vorige kabinet in zijn laatste dagen minder goed op de schatkist heeft gelet dan gedacht.

Commitment

Bos benadrukte dat hij nu het "commitment" heeft gekregen van alle ministers dat de tekorten worden weggewerkt. Daarnaast blijven geplande extra investeringen in onder meer het milieu volgens Bos buiten schot. Het kabinet levert in zijn ogen met de bezuinigingsoperatie "per saldo een grotere prestatie" dan al bij de kabinetsformatie gedacht. Toen werd nog uitgegaan van een tekort van 800 miljoen euro.

"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
http://www.nu.nl/news/105(...)egrotingstekort.html

Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_48798602
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
Een oplettende journalist zou Balkenende hier trouwens op aan moeten spreken.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 03:33:18 #285
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48799154
Als ik FB lees denk ik altijd dat ik een kleuterklas ben binnengestapt.

Als mensen de passie, frustratie en het aantal woorden die blijkbaar nodig zijn om een minder aantal woorden te laten verwijderen zouden stoppen in rationeel te discussieren zou zelfs de onzinnige EchtVaag topics interessant worden.

Ok ik overdrijf nu.
Carpe Libertatem
pi_48799627
Goeiemorgen .

Ik vind het klimaat er aardig op vooruitgaan, de laatste jaren .
pi_48799677
quote:

[..]

Het is wel absurd dat we een tekort hebben met een economie die meer dan 2,5% groeit... moeten we soms 5% groeien om een beetje een aardig overschot te hebben ?
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:27:20 #288
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48799786
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:46 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen .

Ik vind het klimaat er aardig op vooruitgaan, de laatste jaren .
We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.
quote:

het mooie is dat er geen woord gerept wordt over wat die "structurele maatregelen" nu eigenlijk zijn...Zegt voldoende lijkt me; ze weten het niet en hopen op een wonder want als Woutertje straks om de centjes vraagt heeft iedereen een excuus "ik wil wle maar nu even niet".

DOet me erg denken aan het verhaal van de krekel en de mier waarbij de krekel in de zomer schulden maakt om eten te kopen ipv te werken. Hoe meot dat ooit in de winter..?!
  zaterdag 28 april 2007 @ 09:15:15 #289
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48800095
quote:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzler
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 09:23:48 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48800193
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
Dat zei zijn vrouw ook vannacht?
pi_48800422
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzler

Zowel op de media als de politiek.
pi_48800507
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.
Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen .
pi_48800590
quote:

[..]

men moet vrezen voor de laatste belastingvrije oase:

Opbrengst vrijmarkten geschat op 261 miljoen
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 10:01:24 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48800593
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen .
Bron?
  zaterdag 28 april 2007 @ 10:25:32 #295
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48800914
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

euh, die redenatie volg ik niet helemaal?
  zaterdag 28 april 2007 @ 10:27:20 #296
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48800930
zucht, moeilijke keuze voor de deur.

Meot ik voor mijn camera de dure lens kopen of toch die andere dure lens. Een beetje de afweging tussen een kleine auto vol met opties en een grote auto zonder.

EN dan is er ook nog het duurste alternatief van een grote auto, fantastische bouwkwaliteit en veel opties..

moeilijk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:12:02 #297
Stranger than fiction
pi_48801608
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik FB lees denk ik altijd dat ik een kleuterklas ben binnengestapt.

Als mensen de passie, frustratie en het aantal woorden die blijkbaar nodig zijn om een minder aantal woorden te laten verwijderen zouden stoppen in rationeel te discussieren zou zelfs de onzinnige EchtVaag topics interessant worden.

Ok ik overdrijf nu.
Juist, het is een kinderspeeltuin.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:12:47 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48801628
quote:

[..]

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten hè:
quote:
"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
Wat mij betreft wordt Balkenende eens goed aan zijn jasje getrokken, het volk verdient consequent gedrag
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:13:27 #299
Stranger than fiction
pi_48801641
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:
zucht, moeilijke keuze voor de deur.

Meot ik voor mijn camera de dure lens kopen of toch die andere dure lens. Een beetje de afweging tussen een kleine auto vol met opties en een grote auto zonder.

EN dan is er ook nog het duurste alternatief van een grote auto, fantastische bouwkwaliteit en veel opties..
moeilijk.
Welke helpt bij het wijven neuken?
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 11:15:00 #300
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48801675
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Welke helpt bij het wijven neuken?
Wat denk je zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')