abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48795325
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Jij hebt uiteraard gewonnen
´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:48:08 #277
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48795370
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihi
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48795386
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihi
En hoe oud was jij toen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:49:17 #279
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48795405
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

En hoe oud was jij toen?
pre-puber he. En jij? Nog wat uitgehaald?
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:38:51 #280
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48797920
stelletje wijven.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:41:22 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48797978
heb je je babyspeakertjes al?
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:47:05 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48798096
pi_48798589
quote:
Kabinet kiest voor structurele aanpak begrotingstekort

DEN HAAG - Het kabinet neemt structurele maatregelen om de financiële tegenvallers weg te werken. Minister Wouter Bos (Financiën) stelde vrijdag na afloop van de ministerraad dat er bewust niet is gekozen voor incidenteel ingrijpen.

Om die reden kunnen de ministers de noodzakelijke bezuinigingen over een langere tijd uitsmeren. Desondanks blijft volgens hem de doelstelling overeind dat de begroting een overschot van 1 procent heeft in 2011.

"Hier staat een tevreden minister van Financiën", stelde Bos. Dit jaar is er nog wel sprake van een tekort, volgens Bos tussen de -0,5 en -1 procent.

De financiële tegenvallers liepen de afgelopen tijd op tot ruim 2 miljard euro. Als er niet ingegrepen zou worden, zou er zelfs 3,5 miljard aan tegevallers zijn.

Ingewijden gaven vrijdag aan dat gebleken is dat het vorige kabinet in zijn laatste dagen minder goed op de schatkist heeft gelet dan gedacht.

Commitment

Bos benadrukte dat hij nu het "commitment" heeft gekregen van alle ministers dat de tekorten worden weggewerkt. Daarnaast blijven geplande extra investeringen in onder meer het milieu volgens Bos buiten schot. Het kabinet levert in zijn ogen met de bezuinigingsoperatie "per saldo een grotere prestatie" dan al bij de kabinetsformatie gedacht. Toen werd nog uitgegaan van een tekort van 800 miljoen euro.

"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
http://www.nu.nl/news/105(...)egrotingstekort.html

Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_48798602
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
Een oplettende journalist zou Balkenende hier trouwens op aan moeten spreken.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 03:33:18 #285
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48799154
Als ik FB lees denk ik altijd dat ik een kleuterklas ben binnengestapt.

Als mensen de passie, frustratie en het aantal woorden die blijkbaar nodig zijn om een minder aantal woorden te laten verwijderen zouden stoppen in rationeel te discussieren zou zelfs de onzinnige EchtVaag topics interessant worden.

Ok ik overdrijf nu.
Carpe Libertatem
pi_48799627
Goeiemorgen .

Ik vind het klimaat er aardig op vooruitgaan, de laatste jaren .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48799677
quote:

[..]

Het is wel absurd dat we een tekort hebben met een economie die meer dan 2,5% groeit... moeten we soms 5% groeien om een beetje een aardig overschot te hebben ?
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:27:20 #288
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48799786
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:46 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen .

Ik vind het klimaat er aardig op vooruitgaan, de laatste jaren .
We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.
quote:

het mooie is dat er geen woord gerept wordt over wat die "structurele maatregelen" nu eigenlijk zijn...Zegt voldoende lijkt me; ze weten het niet en hopen op een wonder want als Woutertje straks om de centjes vraagt heeft iedereen een excuus "ik wil wle maar nu even niet".

DOet me erg denken aan het verhaal van de krekel en de mier waarbij de krekel in de zomer schulden maakt om eten te kopen ipv te werken. Hoe meot dat ooit in de winter..?!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 28 april 2007 @ 09:15:15 #289
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48800095
quote:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzler
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 09:23:48 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48800193
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Wij´´, Harry, ´´wij.´´
Dat zei zijn vrouw ook vannacht?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48800422
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzler

Zowel op de media als de politiek.
pi_48800507
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.
Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48800590
quote:

[..]

men moet vrezen voor de laatste belastingvrije oase:

Opbrengst vrijmarkten geschat op 261 miljoen
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 10:01:24 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48800593
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen .
Bron?
  zaterdag 28 april 2007 @ 10:25:32 #295
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48800914
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

euh, die redenatie volg ik niet helemaal?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 28 april 2007 @ 10:27:20 #296
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48800930
zucht, moeilijke keuze voor de deur.

Meot ik voor mijn camera de dure lens kopen of toch die andere dure lens. Een beetje de afweging tussen een kleine auto vol met opties en een grote auto zonder.

EN dan is er ook nog het duurste alternatief van een grote auto, fantastische bouwkwaliteit en veel opties..

moeilijk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:12:02 #297
Stranger than fiction
pi_48801608
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik FB lees denk ik altijd dat ik een kleuterklas ben binnengestapt.

Als mensen de passie, frustratie en het aantal woorden die blijkbaar nodig zijn om een minder aantal woorden te laten verwijderen zouden stoppen in rationeel te discussieren zou zelfs de onzinnige EchtVaag topics interessant worden.

Ok ik overdrijf nu.
Juist, het is een kinderspeeltuin.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:12:47 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48801628
quote:

[..]

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten hè:
quote:
"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
Wat mij betreft wordt Balkenende eens goed aan zijn jasje getrokken, het volk verdient consequent gedrag
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:13:27 #299
Stranger than fiction
pi_48801641
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:
zucht, moeilijke keuze voor de deur.

Meot ik voor mijn camera de dure lens kopen of toch die andere dure lens. Een beetje de afweging tussen een kleine auto vol met opties en een grote auto zonder.

EN dan is er ook nog het duurste alternatief van een grote auto, fantastische bouwkwaliteit en veel opties..
moeilijk.
Welke helpt bij het wijven neuken?
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 11:15:00 #300
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48801675
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Welke helpt bij het wijven neuken?
Wat denk je zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')