de voorkant is duidelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:04 schreef pberends het volgende:
FOK!ker van de week: Insomaniac
[afbeelding]
Zo.
Zuzanna Drabinovaquote:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/149960/index.htmlquote:Minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie is 'volstrekt verrast' over de uitspraak van PVV-leider Geert Wilders dat hij zich 'geïntimideerd' voelde tijdens een gesprek met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra.
Dat zei Hirsch Ballin vandaag na afloop van de wekelijkse ministerraad. Hij vindt dat van intimidatie geen sprake kan zijn.
Volgens de minister staat de vrijheid van meningsuiting niet ter discussie en bestaat er geen twijfel over dat Kamerleden zich vrij moeten kunnen uiten. Het gesprek met Joustra was bedoeld om Wilders te informeren over voortzetting van zijn beveiliging, aldus de minister.
Hirsch Ballin gaf wel toe dat er in het gesprek met Wilders een 'minder gelukkige' opmerking is gemaakt door een ambtenaar, maar dat die echter meteen is gecorrigeerd.
Grote rel
Volgens Wilders heeft Joustra hem in het 'intimiderende' gesprek duidelijk gemaakt dat hij zijn toon moet matigen in zijn uitspraken over moslims en de islam. De NCTb wees Wilders erop dat zijn uitspraken over de koran en de profeet Mohammed bijna tot een net zo grote rel hebben geleid als de Deense Mohammed-cartoons vorig jaar.
De NCTb ontkende gisteren 'iedere relatie die wordt gelegd tussen de NCTb en intimidatie en de mond snoeren'.
Veilig he, die structuurquote:
Alleen een kapitalistisch stelsel, hoe oud ook, is in staat om schandalen te verwerken. (F.Braudel.)quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een punt achter de naam van de persoon van de quote is hoogst ongebruikelijk. Waarom?
Ja, Floripas. Als jij voortaan ´´citaat´´ zegt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Let er in het vervolg alstublieft even op. Het staat niet net.
"Ook" sloeg op alle Britten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
ik niet
Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?quote:De premier probeert hen elke dag te bellen.
De Elsevier laat dat in het ongewisse.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?
Jij hebt uiteraard gewonnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:
Ik ken maar een Toos, en dat was de echtgenote van de uiterst behoudende en nu en dan gewelddadige leerkracht die het zevende jaar van mijn basisschoolbestaan dacht te tiranniseren.
Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihiquote:
En hoe oud was jij toen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een etterbakkie op de basisschool die ik een keer keihard onderuit heb gehaald en toen in zijn vaart met zijn kop door de klapdeuren heb geduwd.. Later zat hij op een LOM school hihihihi
pre-puber he. En jij? Nog wat uitgehaald?quote:
http://www.nu.nl/news/105(...)egrotingstekort.htmlquote:Kabinet kiest voor structurele aanpak begrotingstekort
DEN HAAG - Het kabinet neemt structurele maatregelen om de financiële tegenvallers weg te werken. Minister Wouter Bos (Financiën) stelde vrijdag na afloop van de ministerraad dat er bewust niet is gekozen voor incidenteel ingrijpen.
Om die reden kunnen de ministers de noodzakelijke bezuinigingen over een langere tijd uitsmeren. Desondanks blijft volgens hem de doelstelling overeind dat de begroting een overschot van 1 procent heeft in 2011.
"Hier staat een tevreden minister van Financiën", stelde Bos. Dit jaar is er nog wel sprake van een tekort, volgens Bos tussen de -0,5 en -1 procent.
De financiële tegenvallers liepen de afgelopen tijd op tot ruim 2 miljard euro. Als er niet ingegrepen zou worden, zou er zelfs 3,5 miljard aan tegevallers zijn.
Ingewijden gaven vrijdag aan dat gebleken is dat het vorige kabinet in zijn laatste dagen minder goed op de schatkist heeft gelet dan gedacht.
Commitment
Bos benadrukte dat hij nu het "commitment" heeft gekregen van alle ministers dat de tekorten worden weggewerkt. Daarnaast blijven geplande extra investeringen in onder meer het milieu volgens Bos buiten schot. Het kabinet levert in zijn ogen met de bezuinigingsoperatie "per saldo een grotere prestatie" dan al bij de kabinetsformatie gedacht. Toen werd nog uitgegaan van een tekort van 800 miljoen euro.
"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
Een oplettende journalist zou Balkenende hier trouwens op aan moeten spreken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/105(...)egrotingstekort.html
Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
Het is wel absurd dat we een tekort hebben met een economie die meer dan 2,5% groeit... moeten we soms 5% groeien om een beetje een aardig overschot te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit, dames en heren, zijn typische politieke spelletjes die gespeeld worden. Laat het tekort maar lekker oplopen, dan geven we het vorige Kabinet gewoon de schuld ipv flink te bezuinigen. Het grote nadeel is dat je aan het eind van de periode niet meer kan strooien met zelf gefabriceerde meevallers zoals Zalm steeds deed.
We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:46 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Ik vind het klimaat er aardig op vooruitgaan, de laatste jaren.
het mooie is dat er geen woord gerept wordt over wat die "structurele maatregelen" nu eigenlijk zijn...Zegt voldoende lijkt me; ze weten het niet en hopen op een wonder want als Woutertje straks om de centjes vraagt heeft iedereen een excuus "ik wil wle maar nu even niet".quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzlerquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat zei zijn vrouw ook vannacht?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je zienswijze wat is veranderd sinds je bij BZK werkt, sizzler
Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
We passen bewust het klimaat aan om Nederland wat geschikter te maken voor Afrikaanse gelukszoekers. Daarmee bewijs isk meteen het broeikaseffect als een linkscomplot.
men moet vrezen voor de laatste belastingvrije oase:quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen.
euh, die redenatie volg ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wijlen Janmaat zag dat anders, die meende dat broeikaseffect de Afrikaantjes juist de reden om naar het koele noorden te komen zou ontnemen.
Juist, het is een kinderspeeltuin.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik FB lees denk ik altijd dat ik een kleuterklas ben binnengestapt.
Als mensen de passie, frustratie en het aantal woorden die blijkbaar nodig zijn om een minder aantal woorden te laten verwijderen zouden stoppen in rationeel te discussieren zou zelfs de onzinnige EchtVaag topics interessant worden.
Ok ik overdrijf nu.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten hè:quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Balkenende eens goed aan zijn jasje getrokken, het volk verdient consequent gedragquote:"Ondanks de verslechterde startpositie houdt het kabinet zijn doelstellingen overeind", gaf Bos tegengas aan coalitiepartijen CDA en ChristenUnie. Zij waarschuwden Bos eerder deze week dat hij te veel achterover leek te leunen waardoor waarschijnlijk niet aan de harde financiële afspraken uit het regeerakkoord zou worden voldaan.
Welke helpt bij het wijven neuken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:
zucht, moeilijke keuze voor de deur.
Meot ik voor mijn camera de dure lens kopen of toch die andere dure lens. Een beetje de afweging tussen een kleine auto vol met opties en een grote auto zonder.
EN dan is er ook nog het duurste alternatief van een grote auto, fantastische bouwkwaliteit en veel opties..
moeilijk.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke helpt bij het wijven neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |