de voorkant is duidelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:04 schreef pberends het volgende:
FOK!ker van de week: Insomaniac
[afbeelding]
Zo.
Zuzanna Drabinovaquote:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/149960/index.htmlquote:Minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie is 'volstrekt verrast' over de uitspraak van PVV-leider Geert Wilders dat hij zich 'geïntimideerd' voelde tijdens een gesprek met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra.
Dat zei Hirsch Ballin vandaag na afloop van de wekelijkse ministerraad. Hij vindt dat van intimidatie geen sprake kan zijn.
Volgens de minister staat de vrijheid van meningsuiting niet ter discussie en bestaat er geen twijfel over dat Kamerleden zich vrij moeten kunnen uiten. Het gesprek met Joustra was bedoeld om Wilders te informeren over voortzetting van zijn beveiliging, aldus de minister.
Hirsch Ballin gaf wel toe dat er in het gesprek met Wilders een 'minder gelukkige' opmerking is gemaakt door een ambtenaar, maar dat die echter meteen is gecorrigeerd.
Grote rel
Volgens Wilders heeft Joustra hem in het 'intimiderende' gesprek duidelijk gemaakt dat hij zijn toon moet matigen in zijn uitspraken over moslims en de islam. De NCTb wees Wilders erop dat zijn uitspraken over de koran en de profeet Mohammed bijna tot een net zo grote rel hebben geleid als de Deense Mohammed-cartoons vorig jaar.
De NCTb ontkende gisteren 'iedere relatie die wordt gelegd tussen de NCTb en intimidatie en de mond snoeren'.
Veilig he, die structuurquote:
Alleen een kapitalistisch stelsel, hoe oud ook, is in staat om schandalen te verwerken. (F.Braudel.)quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een punt achter de naam van de persoon van de quote is hoogst ongebruikelijk. Waarom?
Ja, Floripas. Als jij voortaan ´´citaat´´ zegt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Let er in het vervolg alstublieft even op. Het staat niet net.
"Ook" sloeg op alle Britten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
ik niet
Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?quote:De premier probeert hen elke dag te bellen.
De Elsevier laat dat in het ongewisse.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar wordt telkens bruut verstoten? Of kampt ´ie met een tekort aan beltegoed?
Jij hebt uiteraard gewonnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:
Ik ken maar een Toos, en dat was de echtgenote van de uiterst behoudende en nu en dan gewelddadige leerkracht die het zevende jaar van mijn basisschoolbestaan dacht te tiranniseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |