abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 15:16:14 #1
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48706553
game on
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48706582
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48706625
De Berends Abortusboot

voor al uw ongewenste zwangerschappen
pi_48706860
ROOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:29:53 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48706925
quote:
PvdA-voorzitter Van Hulten stapt op

Van onze redactie

AMSTERDAM - Michiel van Hulten treedt af als voorzitter van de PvdA. Hij zal dat woensdagavond in een vergadering van het partijbestuur bekendmaken.

Michiel van Hulten afgetreden als PvdA-voorzitter

Ingewijden hebben berichten van deze strekking in diverse media bevestigd.

Later meer.

http://www.volkskrant.nl/(...)_Van_Hulten_stapt_op
pi_48707007
is het cafe veranderd in een skihut
  woensdag 25 april 2007 @ 15:33:02 #8
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48707039
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef Chewie het volgende:
is het cafe veranderd in een skihut
in een toekomsttopic, het moet 1210 zijn, dacht ik. Komt omdat ik net met mijn x-server zat te frutten..
pi_48707196
tvp
pi_48707281
quote:
Ivm campagne?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:48:14 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48707612
Champagne?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48707654
De bietencampagne was mislukt geloof ik.
pi_48707678
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Champagne?
Na de champagne (februari 2006) kwam de kater (november 2006).
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:51:41 #14
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48707772
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ivm campagne?
quote:
Als eindverantwoordelijke voor de dramatisch verlopen verkiezingscampagne van vorig jaar werd al rekening gehouden met een tussentijds vertrek van Van Hulten. De directe aanleiding voor zijn vertrek is echter een andere: Van Hulten wilde de PvdA vernieuwen, maar kwam daarbij in aanvaring met een deel van zijn eigen bestuur.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:56:21 #15
Stranger than fiction
pi_48707964
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]
Waar is overigens de kleur gebleven in je avatar?
pi_48708105
quote:
„Michiel heeft nog nooit een uitspraak gedaan die de PvdA geen schade heeft berokkend”, zei een PvdA’er in aanloop naar de Kamerverkiezingen van vorig jaar.
Met zijn uitspraken tijdens de campagne was niet iedereen blij aldus een achtergrondartikel in NRC Enig_gebrek_aan_tact
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_48712721
whweehe
pi_48712873
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Monidique het volgende:
whweehe
Onbegrijpelijk.
pi_48712901
Tenzij jij als Hyperintelligent al weet dat Chelsea vanavond geslacht zal worden. In dat geval is mijn belangstelling gewekt.
pi_48712904
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY!
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48712929
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]
Jij kijkt niet meer naar voetbal nu PSV is uitgeschakeld?
pi_48712981
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
Tenzij jij als Hyperintelligent al weet dat Chelsea vanavond geslacht zal worden. In dat geval is mijn belangstelling gewekt.
Ik weet veel als Hyperintelligent.
pi_48713057
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik weet veel als Hyperintelligent.
Dat is niet eens noodzakelijk om Hyperintelligent te mogen heten.
pi_48713083
Nee, natuurlijk niet, maar het helpt.
pi_48713177
En nu?
  woensdag 25 april 2007 @ 18:44:11 #27
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713179
ik ben zojuist een heuze teevee persoonlijkheid tegengekomen, die vent van de neologismen bij de staat van verwarring. Hij gaf zelfs een hand. Tof hè?
pi_48713220
Wie?!
pi_48713223
Lastig, je wilt variatie, dus niet twee Engelse clubs in de finale, anderzijds zijn alle Zuid-Europese clubs verachtelijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:46:53 #30
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713259
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Apropos het volgende:
Wie?!
Die ene, met die gare kop
pi_48713268
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Lastig, je wilt variatie, dus niet twee Engelse clubs in de finale, anderzijds zijn alle Zuid-Europese clubs verachtelijk.
Chelsea is nog verachtelijker.
pi_48713276
Nog even en de abortusboot kan niet uitvaren omdat er een gebrek aan water is. Hoe lang houdt die achterlijke weer nog aan zonder regen?
  woensdag 25 april 2007 @ 18:48:42 #33
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48713309
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef pberends het volgende:
Nog even en de abortusboot kan niet uitvaren omdat er een gebrek aan water is. Hoe lang houdt die achterlijke weer nog aan zonder regen?
Als God het wil
  woensdag 25 april 2007 @ 18:50:20 #34
Stranger than fiction
pi_48713359
Ik hoop dat de finale AC Milan - Liverpool wordt.
pi_48713371
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef pberends het volgende:
Net nu de nieuwe ark van Noach klaar is...
pi_48713970
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Net nu de nieuwe ark van Noach klaar is...
Da's toch bij jou in de buurt daar?

Noach on Waves gaat ongelovige kindjes aborteren.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:09:13 #37
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48713999
Frustratie, frustratie, frustratie.
pi_48714083
quote:
A hysterical Sabita Debnath, a 14 year-old girl, slams her head repeatedly against the wall of her mud-built house and cries she does not live any more.

Sabita has been made an orphan in a matter of minutes as Christian terrorists of the National Liberation Front of Tripura (NLFT) gunned down and wiped all other members of her Hindu family in a matter of minutes and her sob reverberates across this sleepy village of West Tripura district.

“I do not want to live any more because my entire family was wiped out today. There is nobody to look after me", she scarcely puts in her words together to a team of visiting journalists. This picturesque Hindu village in West Tripura district turned into a killing field as the Christian insurgents trained their guns on the hapless Hindu inhabitants in the wee hours on Sunday.

“The terrorists entered our house at around 2 AM by breaking open the wooden door with sophisticated arms and gunned down my father before my eyes,” she sobs inconsolably. “I hid myself under a cot. My two younger brothers - Aurobindo (4) and Amar Chan (8) who woke up at the sound of firing were the next causalities. The attackers then turned to my mother (Niva) and shot her dead too.

“I saw my family wiped off in just about five minutes. Probably they missed me because I was hiding under the cot,” she says. Altogether, eight Hindus, including four women and two children, were killed in the attack. The ultras did not spare even 102-year-old Premanandamoyee.

The eight Hindu civilians who were killed in the attack were Amulya Debnath, Amar Chan Debnath (8), Aurobindo Debnath (4), Nirodh Debnath, Fulkumari Debnath, Niva Debnath, Chapala Debnath and Premanandamoyee Debnath (102).

Police say the terrorists dragged several Hindu men from their homes before shooting them.

In another dangerous development, two of the state most feared Christian terrorist organizations, the National Liberation Front of Tripura (NLFT) and the All Tripura Tiger Force (ATTF) have joined hands and have agreed to conduct 'joint operations' against Hindu civilians and the Indian government.

Till 2003, the two outfits were sworn enemies and often fought pitched battles to extend or preserve their hegemony in the hilly areas of the state. But a series of surrenders and desertions by a large number of lay cadre as well as top commanders have led to major depletion in the ranks of both groups.

After a secret meeting, the leaders of the two violent groups, including Ranjit Debbarma of the ATTF and Biswamohan Debbarma of the NLFT, reached an understanding last month over joint operations.

Sources in the Special Branch (intelligence wing), of the Tripura state police, said the terrorists’ failure to strike hard on Indian security forces and Hindu civilians on August 15, when they had called a boycott of the Indian Independence Day, induced a rethink on the part of the leaders of the groups.

Sources said in order to make their presence felt, the ATTF and the NLFT have also reached an understanding with another terror group, the Kamtapur Liberation Organisation (KLO). “In Tripura, the ATTF and the NLFT are preparing to launch joint operations with the KLO in the run-up to October 15 which they propose to observe as a ‘black day’. However, the nature and implication of their understanding with the KLO is still not clear,” sources said.

The armed cadre of the Christian outfits, who have already infiltrated some of the interior areas of the state after crossing over from Bangladesh, have launched their decades-old terror campaign against Hindus in Tripura, both tribals and plainspeople.
Religion of Pies.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48714247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Da's toch bij jou in de buurt daar?

[afbeelding]Noach on Waves gaat ongelovige kindjes aborteren.
Yerp.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:17:59 #40
Stranger than fiction
pi_48714310
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frustratie, frustratie, frustratie.
Zweten, zweten, zweten.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:18:06 #41
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48714318
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 25 april 2007 @ 19:22:05 #42
Stranger than fiction
pi_48714469
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Sidekick het volgende:
Me like pie
Zeldzaam irritant.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 19:29:29 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48714762
Carpe Libertatem
pi_48714861
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als God het wil
Welke?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 25 april 2007 @ 19:32:27 #45
Stranger than fiction
pi_48714884
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ping Pong ballen gooien
  woensdag 25 april 2007 @ 19:34:10 #46
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48714943
Nederland wordt/is dependance Amerikaanse leger:
quote:
Leerling-F-16-piloten verhuizen naar VS
(Novum) - Nederlandse F-16-piloten krijgen hun vervolgopleiding voortaan in de Verenigde Staten. Woensdag verhuisde de voortgezette F-16-opleiding officieel van de vliegbasis in Volkel naar het Amerikaanse Springfield in Ohio. Volgens het ministerie van Defensie levert de overplaatsing veel voordelen op.
De basisopleiding van F-16-vliegers vond al plaats in de Verenigde Staten, namelijk in Tucson in Arizona. Deze opleiding wordt nu in Springfield gecombineerd met de vervolgopleiding. Dit betekent een aanzienlijke verkorting van de opleiding, laat het ministerie weten.

Verder zou de verhuizing van de opleiding minder geluidsoverlast voor de omgeving van vliegbasis Volkel opleveren. Ook kunnen de piloten op de nieuwe basis meer vliegen bij duisternis.

De voortgezette opleiding werd woensdag in Springfield met een korte ceremonie officieel geïnstalleerd. Onder andere Ted Strickland, gouverneur van Ohio, en de Nederlandse ambassadeur in de Verenigde Staten waren hierbij aanwezig.

De vestiging van de opleiding in Ohio is volgens het ministerie vooralsnog gepland tot 2010.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_48715383
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Religion of Pies.
En dat tuig slaat nog de handen ineen ook.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:51:43 #48
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48718137
Pas op: Israël exporteert AIDS-meloenen

woensdag 25 april 2007 09:55
quote:
Al Qa’ida-leden blazen dagelijks mensen op in Irak, en de reden daarvan is simpel: ze kúnnen zich opblazen. Wat bedoel ik daarmee? Dit: je hebt een oude auto, explosieven en een bezeten mens, en wat doe je dan als die voorhanden zijn? Boem!

De islamitische wereld kijkt daar niet van op. Moslims doden moslims, en zolang daar geen joden bij betrokken zijn is er niks aan de hand, ook niet bij de getrouwen van de religieuze fascisten in Nederland, die vooral bij de SP te vinden zijn.

Somalië
Op dit moment woedt er een oorlog in Somalië, waarbij vergeleken de strijd in Libanon van afgelopen zomer een klein burenconflictje was. Moslims sterven en masse, maar joden zijn in geen velden of wegen te bekennen, dus geen verontwaardiging.

Misschien moeten joden zich meer met dergelijke onderlinge moslimbloedbaden bemoeien – dan gebeurt er tenminste iets! Dan zal de Mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties zich erop storten. De Algemene Vergadering ook. En dan kan de intellectueel Ali B. boos worden en niet te vergeten de heilige Dries van Agt.

Gelukkig zijn er genoeg geruchten om de gemoederen een beetje te laten oplaaien. Zoals dit mooie gerucht:

'The latest Arab "blood libel" against Israel's Jews is that Israeli melons being exported throughout the Middle East have been injected with the AIDS virus.'

‘An urgent SMS message sent to cellphone users in Saudi Arabia warned against purchasing melons that may have originated in Israel because the Jews had used the fruit as a carrier for the deadly disease.’

Verhalen
Mooi toch dat Arabieren zich met deze prachtige verhalen bezighouden? Ze produceren niet veel waar wij in de rest van de wereld wat aan hebben, maar mooie geruchten produceren ze er bij de vleet.

Wat ook intrigerend is, is het volgende verhaal over de bezetenen van Al-Qa’ida in Irak:

'American commanders cite al-Qaida’s severe brand of Islam, which is so extreme that in Baqouba, al-Qaida has warned street vendors not to place tomatoes beside cucumbers because the vegetables are different genders, Col. David Sutherland said.'

Nee, dit is niet door mij of andere joden verzonnen maar door een serieuze journalist van het Amerikaanse persbureau Associated Press.

Groente
Je kunt zeggen over Al-Qa’ida wat je wilt, maar consequent zijn ze wel. Eerst netjes de groente van elkaar scheiden, dan jezelf opblazen.

Het is een gekke hobby, maar ach, wij zijn postmoderne multiculturalisten en gunnen eenieder zijn eigen cultuur, toch?
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogid/59/index.html

Die smerige Joden toch
pi_48718413
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Adieu Paresse in jouw geval dus.
euh, nee, in die zin dat er voorheen geen sprake was van Paresse.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gepasseerd in wat? Deden jullie of zij dubbel werk?

wij ..
pi_48719047
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Gecondoleerd. Ben je daar nou 35 voor geworden, om alsnog door het systeem te worden geassimileerd? Je was zo goed bezig !
nee, dit is beter, spannender, meer aktie in een opstartende onderneming waarin grote hoeveelheden kapitaal geïnvesteerd worden en waarvan het voortbestaan allesbehalve zeker is, tenzij we in staat zijn te gaan knallen.

Intersting Times!
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat doe je?
ik heb zelf drie weken nodig gehad om een idee te krijgen van wat we nu eigenlijk doen, en wat ik moet doen. Ben ook benieuwd of er voor mijn werkzaamheden een naam bestaat, behalve dan "manusje van alles".
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

De andere afdeling heeft meer wasknijpers in elkaar gezet?

meer dat ze ONZE wasknijpers in elkaar gezet hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')