Lerares (32) in VS betrapt op seks met leerlingquote:Lerares (32) in VS betrapt op seks met leerling
In de Verenigde Staten is maandagavond een 32-jarige lerares uit Florida aangehouden omdat ze seks had met een 16-jarige leerling. Onderwijzers Janet Lea Hughes werd door de politie op heterdaad betrapt toen ze met de student lag te rampetampen in een busje op een parkeerterrein bij een kerk. De twee bekenden dat het niet de eerste keer was dat ze in elkaars armen lagen.
De economie-lerares van de Jackson Middle School uit Titusville wordt beschuldigd van het hebben van ontwettige seksuele contacten met een minderjarige. Haar borgsom is vastgesteld op 70.000 dollar.
en daar bleef het bij jou later ook bij of nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Stofje het volgende:
Ik kan me nog een geile stagiaire herinneren die me leerde hoe je moest aftrekken.
Als het lekkere leraressen zijn ja maar over het algemeen bestaat 90% van de leraressen uit vatsige wijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef pberends het volgende:
Leraressen moeten meer leerlingen neuken!
idd, heb ervaringquote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef denka het volgende:
[..]
Als het lekkere leraressen zijn ja maar over het algemeen bestaat 90% van de leraressen uit vatsige wijven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n kennis doorgegeven, maar ik weiger te vertellen hoe je moet vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:54 schreef Reemy het volgende:
[..]
en daar bleef het bij jou later ook bij of niet
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Stofje het volgende:
Ik kan me nog een geile stagiaire herinneren die me leerde hoe je moest aftrekken.
Hahaha, wat een ijzersterk grapje.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Reemy het volgende:
[..]
whaha, ging je toen andere kerels rukken?? ik hoop voor je dat je een vrouw bent![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef Reemy het volgende:
[..]
idd, heb ervaringwe hadden zo'n dik vatsig wijf als stagiare......toen bukte ze vlak voor ons
![]()
stond dr met koeienletters op haar string: XL
wat dacht van een duitse lerares van 100+ kilo die ging buikdansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wat dacht van een duitse lerares van 100+ kilo die ging buikdansen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou je wel 'doen'quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef Ms_Furious het volgende:
Tsja, ik zou het niet kunnen, ondanks dat ik best mooie leerlingen heb. Het idee dat het een leerling is en de problemen die ik ermee zou kunnen krijgen... nee liever niet![]()
Zijn wel zeldzaam helaas,maar ik weet ook een stuk of 3 die ik wel zou willen "doen".quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Markofnikoff het volgende:
Iedereen verzint redenen om geen lerares te hoeven neuken, maar ik kan me er wel een paar herinneren die ik wel eens in een busje had willen uitwonen.
Ruik ik hier sarcasme jufquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |