Je bent gewoon niet lief voor die Fransen.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem in geen enkel ander land gehad waar ik ben geweest. Dus het ligt gewoon aan de Fransen.![]()
Ik heb toch de aardigste, stomendste dingen meegemaakt met die fransen.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet lief voor die Fransen.
quote:Moordlied
Mensen heur en luuster
Hier komp ‘t verhaal
Van ‘n brute moordpartij
Vlak bij ‘t Oranjekanaal
In de onderwereld van Emmen
gung der ‘n gerucht
Twee kerels hadden wat steuln
En waren uut bangigheid vlucht
Ze hadden de oogst metneumen;
‘n aanhanger vol wiet
En de kwaoie wietkweker
schuwde ‘n bloedwraak niet
De berooide drugsbaos
Vertelde iederien
Dat hij ze vermoorden zol
Hij wus ze wel te vinden
De twee die steuln hadden
De ien was timmerman
De ander was commando
Die net uut Bosnië kwam
Zij gungen ‘s nachts naor de drugsbaos
Zij waren hum net veur
De iene scheut ‘m in t bien
En de commando scheut mar deur
Zo lag der daor in Bargeres
In ‘n stiekelig plantsoen
‘n deurzeefd liek van ‘n drugsbaosie
Niks meer an te doen
Als ik de toerist uithang verwacht ik dat de mensen die geld verdienen aan toerisme op z'n allerminst Engels kunnen praten en dan heb ik het over hotels, ed. Ik verwacht niet dat ik Nederlands met ze kan praten of gezellig een woordje Zweeds met ze kan wisselen, maar Engels is dan wel een van de minste vereiste als je in de toeristen sector je stokbrood wil verdienen.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:38 schreef Floripas het volgende:
Het is nogal arrogant naar hun land te gaan en vervolgens te verwachten dat ze jouw talen spreken in plaats van andersom, niet?
Wat een onzin. Veel mensen in Amsterdam spreken ook geen woord Japans.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik de toerist uithang verwacht ik dat de mensen die geld verdienen aan toerisme op z'n allerminst Engels kunnen praten en dan heb ik het over hotels, ed. Ik verwacht niet dat ik Nederlands met ze kan praten of gezellig een woordje Zweeds met ze kan wisselen, maar Engels is dan wel een van de minste vereiste als je in de toeristen sector je stokbrood wil verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 06:55 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb er zín in vandaag, gisteren zijn mijn manager en ik gepasseerd door een andere afdeling.
Nu is het dus TOTALER KRIEG!
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer heb jij een manager? Ben je loonslaaf geworden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
sinds een paar weken, ik dacht, laat ik eens solliciteren, kijken wat er gebeurt, en voor ik er erg in had was ik loonslaafquote:Op woensdag 25 april 2007 07:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een manager? Ben je loonslaaf geworden?
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sinds een paar weken, ik dacht, laat ik eens solliciteren, kijken wat er gebeurt, en voor ik er erg in had was ik loonslaaf![]()
en ze zijn nog blij met me ook, geloof ik tenminste, of mischien zijn ze gewoon bang.![]()
ik heb er zín in vandaag, gisteren zijn mijn manager en ik gepasseerd door een andere afdeling.
[afbeelding]Gepasseerd in wat? Deden jullie of zij dubbel werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
Adieu Paresse in jouw geval dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:13 schreef Godslasteraar het volgende:
sinds een paar weken, ik dacht, laat ik eens solliciteren, kijken wat er gebeurt, en voor ik er erg in had was ik loonslaaf![]()
en ze zijn nog blij met me ook, geloof ik tenminste, of mischien zijn ze gewoon bang.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:51 schreef du_ke het volgende:
Dan trek ik nog maar een korenwolfje open denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]Wolst du den totalen krieg oder een beetjchen krieg? (Herman Finkers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
[afbeelding]De andere afdeling heeft meer wasknijpers in elkaar gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Wat doe je?quote:Op woensdag 25 april 2007 07:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De verlichting van de Islam van binnenuit.quote:High divorce rates alarm Gulf states
[…] In Saudi Arabia, a divorce rate of some 20 percent was reported in the last couple of years. Translated into real numbers, this means that 33 Saudi women get divorced daily.
[...] The rapid technological development the GCC states witnessed in the past decades is one of the major reasons for the rise in divorce rates, according to social experts. The "oil boom" gave a boost to women's education, but this has not been accompanied by a parallel change in traditions and attitudes. Thus, many men, experts claim, don't know how to cope with educated women.![]()
[...] Experts also claim that the strict rules segregating the sexes are blocking the couples from creating "normal" relations after they get married.
Vertrouw me, Auto D. heeft eenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[WFL Feedback #24] Akersloot is weer wat anders.
Neem een vriendin. Of desnoods een vriend. Zo zuur en verbitterd door het leven gaan lijkt mij geen pleziertje.
Is hij dan homofiel dat hij zo zuur is met zo'nquote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vertrouw me, Auto D. heeft een![]()
![]()
![]()
vriendin.
Ik zie niet direct het verband tussen homofiel en zuur...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is hij dan homofiel dat hij zo zuur is met zo'n![]()
![]()
![]()
vriendin?
Toen in Rotterdam iemand van Leefbaar Rotterdam dit zei stond iedereen klaar omhaar uit te maken voor Mengele, etc. Nu geen vuiltje aan de lucht.quote:'Anticonceptie mishandelende ouder verplichten'
HILVERSUM - De samenleving moet niet schromen het debat aan te gaan over eventuele gedwongen...
Jaarlijks zijn meer dan 100.000 kinderen slachtoffer van mishandeling en/of verwaarlozing.
anticonceptie voor ouders die al meerdere kinderen hebben mishandeld. Dat opperde Jacco Groeneveld, directeur Leger des Heils Jeugdhulpverlening en Reclassering, dinsdagavond in tv-programma Netwerk. Hans Lomans, voorzitter van de Bureaus Jeugdzorg, vindt het een 'zaak van de politiek', maar toonde zich niet afwijzend. Lomans pleitte verder voor een campagne om de bekendheid te bevorderen van het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK). Nu komen daar nog veel minder meldingen binnen dan noodzakelijk zou zijn. Volgens recente onderzoeken worden jaarlijks meer dan 100.000 kinderen slachtoffer van mishandeling en of verwaarlozing.
Woensdag worden de officiële cijfers gepresenteerd en reageert minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin).
Linkse media.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:
uit het ad.
[..]
Toen in Rotterdam iemand van Leefbaar Rotterdam dit zei stond iedereen klaar omhaar uit te maken voor Mengele, etc. Nu geen vuiltje aan de lucht.
Dat is pas discriminatie.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie niet direct het verband tussen homofiel en zuur...
Wat ik wel zie is twee in testosteron gedompelde eigenwijze koppige kerels.
Toen ging het over verplichte abortus als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:
uit het ad.
[..]
Toen in Rotterdam iemand van Leefbaar Rotterdam dit zei stond iedereen klaar omhaar uit te maken voor Mengele, etc. Nu geen vuiltje aan de lucht.
Klopt, dat was tzt bij Van den Anker van Leefbaar Rotterdam. Alhoewel ik haar pleidooi veel te ver vond gaan, kon ik wel begrijpen hoe ze ertoe kwam; in die zin vind ik ook dat ze destijds veel te hard erop is aangevallen. Vergelijkingen met Mengele zijn simpelweg weerzinwekkend.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toen ging het over verplichte abortus als ik me niet vergis.
Je verveelde je?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef pberends het volgende:
Voor de linkse fanboys:
"Zeges" van de vrije markt
WTF ? Is de koop niet doorgegaanquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Y&^^^%%@@#$%@$#^%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 kilo zware luidsprekers terug in de verpakking schuiven is geen sinecure.
Laat maar eens wat zien danquote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vertrouw me, Auto D. heeft een![]()
![]()
![]()
vriendin.
Wat voor speakers zijn datquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Y&^^^%%@@#$%@$#^%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 kilo zware luidsprekers terug in de verpakking schuiven is geen sinecure.
Nee, onder druk van de vrouw, wissel ik ze om in zwarte exemplaren. Kersenhout is blijkbaar niet goed genoeg.quote:
deze:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wat voor speakers zijn dat![]()
Professionele set ofzo?
Tering hee, wie is nu de man in huis?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, onder druk van de vrouw, wissel ik ze om in zwarte exemplaren. Kersenhout is blijkbaar niet goed genoeg.![]()
Vrouwen hebben niks te zeggen over luidsprekers, zeker niet als het van die goede zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, onder druk van de vrouw, wissel ik ze om in zwarte exemplaren. Kersenhout is blijkbaar niet goed genoeg.![]()
Dat doe je wel goed dan. Alleen inspraak geven over de detailsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wees onbevreesd! Alleen de kleur is veranderd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |