Oh ja, je mag het nu wel steeds 's ochtend laten regenen hoor, ik fiets toch niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Tizz een betsj wrm.
Tja, wel nogal WFL'ig in plaats van POL'ig. Wil je je topic niet laten schoppen?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Floripas het volgende:
Dag meisje, mooie post in mijn topic.
get a room u 2quote:
Nee, niet schoppen. Het gaat ook om het bredere debat.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Tja, wel nogal WFL'ig in plaats van POL'ig. Wil je je topic niet laten schoppen?
PS![]()
Napalm wil dat wij de kamer bespreken. Voor ons & hem. Hij is nogal lui van aardquote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij worden de mannen hier gelukkiger als we dat in het openbaar doen.
Pics. Geen woorden.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij worden de mannen hier gelukkiger als we dat in het openbaar doen.
zoals de waard is..quote:
Traumahelicopter ter plaatse?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouders betrapt tijdens de sex
..........
Aaah!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Traumahelicopter ter plaatse?
Druk druk druk, ben wezen sporten om "stress" weg te krijgen en ben nu moe als een hond.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Aaah!![]()
Ik heb een echt felle moslimdiscussie gemist vanavond. Waarom ben je er nu pas?
Alleen in onze hoofden, Aaah.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Druk druk druk, ben wezen sporten om "stress" weg te krijgen en ben nu moe als een hond.![]()
Kan even geen moslims zien, hebben ze weer wat uitgevreten?
Inderdaad, maar dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Joustra is trouwens een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |