I wanna have your babyquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
TVP![]()
Dat liedje van Natasha Bedingfield heb ik echt al de hele week in m`n hoofd
![]()
![]()
Meld dat dan even bij het sluiten, als je zo zit toe te werken naar de LaPo denken wij allemaal dat je 'm zélf wilt openen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik dacht, ik help al die mensen die even zitten te F5'en wanneer ze kunnen openen even. Maar dat wordt weer niet gewaardeerd
Ik zal nog es wat doen
2 zelfsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef ChatGirl het volgende:
En speciaal voor D.Rose weer 'weekend' in de titel
Mijne is beterquote:
Echt jammer van die beugel, eruit slopen dat dingquote:
Je kan er ook niet over ophouden hequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne is beter
[..]
Echt jammer van die beugel, eruit slopen dat ding.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Roelllll het volgende:
Geweldige meid, en een half glas cognac helpt best..
Ik vind t best een lekker nummer, maar als je hem heel vaak hoort wordt je er idd wel gek van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het geluid toen maar voor een paar minuten op *mute* gezet. Klotenummer..![]()
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:Nog maar 7 dagen totdat het plaatje in de OP mag worden aangepast
Ben niet zo goed met Photoshop. Maar foto's van Rob genoeg!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.
Ik had het over een goede foto.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met Photoshop. Maar foto's van Rob genoeg!
[afbeelding]
Wat een jonkie
Niet op Ekdom.nl denk ik, want Gerard is er niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Zou de freak 11 nog vernieuwd worden?
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik vind t best een lekker nummer, maar als je hem heel vaak hoort wordt je er idd wel gek van.
http://farm1.static.flickr.com/139/353791763_55ac5ea3ca.jpg?v=0quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.
Jawel hoorquote:
die is ook best okquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://farm1.static.flickr.com/139/353791763_55ac5ea3ca.jpg?v=0
Ik denk dat ik mij hier wel mee kan vinden. De eerste vier keer vond ik het nog wel geinig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.
't Onderwerp vind ik ook niet geweldig, maar toch word ik vrolijk van het liedjequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.
Ik vond m ook altijd heel leuk in de morgen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Joene het volgende:
Rob was mijn held in de morgen !
Gelukkig heeft nu nog Kxradio, en straks dus lekker in de middag !
Wel jammer dat het during working hours is zegmaar maar ik ga toch kijken
of ik iets kan fixen zodat ik rob kan beluisteren.
De kennis die hij en ekdom bezitten over muziek zijn weinige dj's gegeven
Als Rob bijna begint zal er denk ik wel een foto op de 3FM-site verschijnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maar ik denk dat als je met KX of 3FM pers mailt, je best wel een foto kan krijgen die een beetje leuk is.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Komt Veenstra dan vannacht ook in de Freaknacht ipv. Gerard?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Komt Veenstra dan vannacht ook in de Freaknacht ipv. Gerard?![]()
Dat is ook een zeer goed nummer inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
En daarna ook nog de super plaat van C-mon & Kypski - Make My Day (feat. Pete Philly)
Puike mix hoor.
Ze begint al een alcoholiste te wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Die Dennis, schooit ook alle prijzen bij elkaar.
Gelijk heeft zequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Die Dennis, schooit ook alle prijzen bij elkaar.
Oeh leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze begint al een alcoholiste te worden![]()
Jup!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is ook een zeer goed nummer inderdaad!![]()
Hoelaat is de freaknacht ook alweerquote:
Tussen 01.00 en 06.00uurquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat is de freaknacht ook alweer![]()
Na Giel toch
Half 4/4 uur geloof ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na Giel toch
1-4 Nachtegielquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na Giel toch
Hmm te laat denk ikquote:
Waarom altijd als ik brak ben en alleen maar wil en kan slapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1-4 Nachtegiel
4-7 Ekdom (dus vandaag Veenstra) in de Nacht
Zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef IedeK. het volgende:
Ey allemaal!
't Was weer gezellig vanavond zag ik.
Hij staat er zelfs al, maar denk dat er stukken betere foto's te vinden zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Rob bijna begint zal er denk ik wel een foto op de 3FM-site verschijnen.
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef Sirolf het volgende:
3VOOR12 BozeNegerMuziek is begonnen en het is meteen doods hier...
Ook niet mijn ding, blindlegger na een leuke uitzending. Batterij op van de afstandbediening en te lui om op te staan. Maar biertje is op, dus moet ik toch uit mijn luie stoel. Caz weekend mix tot 00:00uur dan maar.quote:
Idd, dit past echt NIET tussen ekstra weekend en de freaknacht inquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, blindlegger na een leuke uitzending. Batterij op van de afstandbediening en te lui om op te staan. Maar biertje is op, dus moet ik toch uit mijn luie stoel. Caz weekend mix tot 00:00uur dan maar.
Wie is Iveauquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef Cee het volgende:
Hopelijk niet al te erg, borisz! Je hebt een heel weekend om uit te zieken/rusten/feesten/vul in wat van toepassing is.
Ik heb de TROS TV Show nu op staan. Dit zegt wat over
- het niveau van 3fm op dit moment
- m'n eigen niveau
- Iveau
feesten zit er nu niet inquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef Cee het volgende:
Hopelijk niet al te erg, borisz! Je hebt een heel weekend om uit te zieken/rusten/feesten/vul in wat van toepassing is.
Ik heb de TROS TV Show nu op staan. Dit zegt wat over
- het niveau van 3fm op dit moment
- m'n eigen niveau
- Iveau
Goede tipquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Caz weekend mix tot 00:00uur dan maar.
Gewoon Ekstra weekend door laten gaan tot 01.00uurquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, dit past echt NIET tussen ekstra weekend en de freaknacht in. Ze zouden de sfeer van ekstra weekend door moeten laten lopen aangezien de freaknacht eigenlijk op hetzelfde principe door gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |