I wanna have your babyquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
TVP![]()
Dat liedje van Natasha Bedingfield heb ik echt al de hele week in m`n hoofd
![]()
![]()
Meld dat dan even bij het sluiten, als je zo zit toe te werken naar de LaPo denken wij allemaal dat je 'm zélf wilt openen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik dacht, ik help al die mensen die even zitten te F5'en wanneer ze kunnen openen even. Maar dat wordt weer niet gewaardeerd
Ik zal nog es wat doen
2 zelfsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef ChatGirl het volgende:
En speciaal voor D.Rose weer 'weekend' in de titel
Mijne is beterquote:
Echt jammer van die beugel, eruit slopen dat dingquote:
Je kan er ook niet over ophouden hequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne is beter
[..]
Echt jammer van die beugel, eruit slopen dat ding.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Roelllll het volgende:
Geweldige meid, en een half glas cognac helpt best..
Ik vind t best een lekker nummer, maar als je hem heel vaak hoort wordt je er idd wel gek van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het geluid toen maar voor een paar minuten op *mute* gezet. Klotenummer..![]()
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:Nog maar 7 dagen totdat het plaatje in de OP mag worden aangepast
Ben niet zo goed met Photoshop. Maar foto's van Rob genoeg!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.
Ik had het over een goede foto.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met Photoshop. Maar foto's van Rob genoeg!
[afbeelding]
Wat een jonkie
Niet op Ekdom.nl denk ik, want Gerard is er niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Zou de freak 11 nog vernieuwd worden?
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik vind t best een lekker nummer, maar als je hem heel vaak hoort wordt je er idd wel gek van.
http://farm1.static.flickr.com/139/353791763_55ac5ea3ca.jpg?v=0quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe? Ik kan nog geen goede foto van Rob vinden.
Jawel hoorquote:
die is ook best okquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://farm1.static.flickr.com/139/353791763_55ac5ea3ca.jpg?v=0
Ik denk dat ik mij hier wel mee kan vinden. De eerste vier keer vond ik het nog wel geinig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.
't Onderwerp vind ik ook niet geweldig, maar toch word ik vrolijk van het liedjequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't onderwerp vind ik niks en al die overdreven (vrolijke) geluidjes trek ik ook slecht. Het nummer kan van mij niet snel genoeg van de playlist worden gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |