haha ja! Het ziet er een beetje scheef uit, helaas is dat de enige recente foto.quote:
aai over je bolletje Broek!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
Volgens mij heb ik weer een longontsteking, precies een jaar terug ook al.![]()
Ben bloedheet, 41 graden, hoest me de tering maar 't slijm komt niet mee.![]()
En word minimaal 20 keer per nacht wakker, letterlijk badend in het zweet, ben veel duizelig en gedesorienteerd.
Bahbahbah.![]()
Morgen maar weer naar de dokter voor Anti biotica.
Je bent wel vaak ziekjes, of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
En word minimaal 20 keer per nacht wakker, letterlijk badend in het zweet, ben veel duizelig en gedesorienteerd.
Bahbahbah.![]()
lolquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef BeeDee het volgende:
Ik begrijp dat 't een uitnodiging is om 'm te plaatsen in de collage? Of doe je 't zelf oranjekoek?![]()
Tof!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja! Het ziet er een beetje scheef uit, helaas is dat de enige recente foto.
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
aai over je bolletje Broek!
Hier, neem wat vers geperst sinasappelsap!
Klinkt heftig Broek. Da's weinig gitaarspelen dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
Bahbahbah.![]()
Lekker.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
aai over je bolletje Broek!
Hier, neem wat vers geperst sinasappelsap!
dat kan ik vanaf de zijkant niet beoordelenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Tof!
Dan moet je mij niet zien, rechtsboven in collage, das pas scheef
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je bent wel vaak ziekjes, of niet?
whehe, dan ga ik toch voor de sinaasappelsapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee er staat geen aai over je bolle broek Djarum..![]()
Of hou je van sinaasappelsap?![]()
Dat ligt er maar aan waar je naar toe gaat he! Als je naar de Kempervennen gaat zit je namelijk zowat bij mij in de achteruin.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Djarum het volgende:
morgen lekker een lang weekend met alle medestudenten zuipen in centerparcs!!!
dus jullie zijn een heel weekend (en uitslaapdagen) lang van me verlost!
ja dat dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je skillsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Oh kut ik heb weer beloftes gedaan, nu moet ik er aan geloven.
nope, helaas.. we gaan naar park Eemhofquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je naar toe gaat he! Als je naar de Kempervennen gaat zit je namelijk zowat bij mij in de achteruin.
Ik zij vroeger altijd: Sinaassappelsappelsap. Lief he?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
ja da's heul ver weg inderdaad (voor mij dan he). Veel plezier! Zorg dat je genoeg drank bij hebt want om 24.00 uur wordt je van het terras getrapt daar!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
nope, helaas.. we gaan naar park Eemhof![]()
whehe, we hebben 12 huisjes daar, allemaal in dezelfde rij. en iedereen heeft minstens twee kratjes bier en de broodnodige sterke meuk klaarstaan..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja da's heul ver weg inderdaad (voor mij dan he). Veel plezier! Zorg dat je genoeg drank bij hebt want om 24.00 uur wordt je van het terras getrapt daar!
Super!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Djarum het volgende:
morgen lekker een lang weekend met alle medestudenten zuipen in centerparcs!!!
dus jullie zijn een heel weekend (en uitslaapdagen) lang van me verlost!
Ik ga zo ff beginnen.quote:
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super!
-edit- niet dat we van je verlost zijn.
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.![]()
Ben toen iets van 4x als doodgaande opgeschreven, ouders hebben zelf acupunctuur ofzo laten doen bij mij omdat ze gewoon niks anders meer wisten.
mn vriendin zit inderdaad ook vaak online te shoppen op Otto, Wehkamp en noem maar op!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!
Vertel het ons maar Broek, wij zijn mama's, wij begrijpen dat !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?
Nee! Dat wist ik niet, ze hebben vaak hele leuke kleding!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!
Hoeft ze niet veel terug te sturen? Die spullen kosten bij de groothandel echt helemaal niks. Ik durf er nbiet mee te beginnen omdat ik bang ben veel retour te krijgen bij niet passen of lekker zitten. Op het postkantoor zie je altijd zakken van neckermann liggen met retourspullenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
mn vriendin zit inderdaad ook vaak online te shoppen op Otto, Wehkamp en noem maar op!
scheelt mij weer meegaan naar de winkel en maar wachten bij zo'n pashokje![]()
nou, ze shopt heeel veel, maar koopt niet zo vaak. heb wel een aantal keer een pakje weer moeten afgeven aan een ophaalmiep.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoeft ze niet veel terug te sturen? Die spullen kosten bij de groothandel echt helemaal niks. Ik durf er nbiet mee te beginnen omdat ik bang ben veel retour te krijgen bij niet passen of lekker zitten. Op het postkantoor zie je altijd zakken van neckermann liggen met retourspullen
ja, wij zijn mama's.. wij begrijpen het....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel het ons maar Broek, wij zijn mama's, wij begrijpen dat !
Is volgens mij ook nog niet zo lang. Maar echt, leuke zomerjurkjes voor 4,90 enzo! En leggings kosten er maar 2,90! Je moet wel verzendkosten betalen, maar ja, naar de stad rijden, parkeren en koffiedrinken is duurder! Maarre....als je gaat kijken ben je verkocht hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee! Dat wist ik niet, ze hebben vaak hele leuke kleding!
Ik ben er nu aan het snuffelenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is volgens mij ook nog niet zo lang. Maar echt, leuke zomerjurkjes voor 4,90 enzo! En leggings kosten er maar 2,90! Je moet wel verzendkosten betalen, maar ja, naar de stad rijden, parkeren en koffiedrinken is duurder! Maarre....als je gaat kijken ben je verkocht hoor!
haha marktplaats.nlquote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Djarum het volgende:
Hey mannen, wisten jullie dat je nu online ook auto's en vet dope motoren kan kopen?......
Helemaal geweldig! Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef BeeDee het volgende:
Zo koekje...ik heb je gezicht in de collage gefrommeld. In de volgende staat ie erbij.![]()
Of wacht ff...ik heb de OP gemaakt.![]()
Ik verander 'm ff
![]()
En nu ben je gelukkige baggeraarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.![]()
Ben toen iets van 4x als doodgaande opgeschreven, ouders hebben zelf acupunctuur ofzo laten doen bij mij omdat ze gewoon niks anders meer wisten.
Bij deze...tevreden ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef BeeDee het volgende:
Zo koekje...ik heb je gezicht in de collage gefrommeld. In de volgende staat ie erbij.![]()
Of wacht ff...ik heb de OP gemaakt.![]()
Ik verander 'm ff
![]()
jajaja! Ik ben lang! Maar daarom koop ik nooit online, het past meestal niet. Ik ga ff kijken op die site.....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef oranjekoek het volgende:
klik Heeft ook altijd hele leuke kleding.
voor lange mensen dan![]()
Ik en spelfouten?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
Heej Pio, je bent wel lekker aan het ik-wil-een-date-met-viswijfje bezig, maar ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel spelfouten in 1 post weet te proppen! Zou je het wel doen mien jong?
-edit: laat maar, jij maakt ze zelf ook zie ik! hihi
Welcome!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Mijn dank is groot!![]()
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...quote:
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaaquote:
en we groeien!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...![]()
of het wel echt een meisje is bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik en spelfouten?
Nee, ik ben gewoon benieuwd als het wel echt een meisje is
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!![]()
of:quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
of het wel echt een meisje is bedoel je?
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef Djarum het volgende:
Heuy Oranjekoek, hoe kom je eigenlijk aan je username?
Doe dat nou niet !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
Hij is super!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
en nu is je TFT-scherm lek?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
kut sorry...quote:
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
ah, vandaar!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.
Het werd mijn emailadres. Mijn nick is E maar Fok! vindt die te kort. En ik ben natuurlijk gek op oranjekoek!![]()
quote:
Same als één vrouw in een groep met mannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)
nee kinders: OFquote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
of:
als het wel echt een meisje is...... (dan...)
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerpquote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
hahaha *voelt aan beeldscherm en zet er een bakje onder*quote:
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerp![]()
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
true, true!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.![]()
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)
haantjesgedrag vind ik niet erg.. ben toch altijd de bestequote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zatenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
hoorde wel van veel mensen dat ie tof is, heb hem zelf nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
heb hem liggen, is hij tof?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zaten![]()
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
blegh.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
Kijk 'm eens en dan hoor ik 't welquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
*proest*quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
Merk je niks van !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !
ligt dat aan jou of aan je man?quote:
gaapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
beetje traag hier.
ja idd.. ga zometeen even mn bedje opzoeken..quote:
Nou ja, smaken verschillen!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
ligt dat aan jou of aan je man?
(en kom nou niet aan met "smaken verschillen".. bashing willen we horen!!! Haantjesgedrag!!! IK BEN DE BESTE!!!)
![]()
ach, je had de lapo van de vorige pagina.. dan kan ik je toch niet meer slaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
niet slaan djarum
grappig.. maar is dit niet meer iets voor "Het Rokershoekje 81, waar de maffia regeert?"quote:
kan alleen bashen als ik het niet meen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
Alleen niet in bashen...ik ben gewoon te lief..Sorry
![]()
Watjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
kan alleen bashen als ik het niet meen...![]()
Ik ben nog niet klaar, dit is pas logo'tje, maar eerst ff douchen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Piovan het volgende:
Best mooi Ludo, alleen beetje simpel. Is mijne ook, indeed.
Alleen zou ik hem op transparant doen, en groter.
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDeequote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
Alleen niet in bashen...ik ben gewoon te lief..Sorry
![]()
heb je je zo in het zweet gewerkt voor dit plaatje joh?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar, dit is pas logo'tje, maar eerst ff douchen.
beter een watje dan een softie (zooo 1980's dat woordquote:
en niet eens delen??!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDee
Klopt...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDee
Jeetje! Is dat nog niks opgeknapt?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Ik ga op de bank hangen guys & dolls, mijn rug doet au!
Morgen deeltje 81 met nieuwe OP??
Groetjes Tezz !quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Jawel! Maar ik zit al vanaf 19.00 uur achter de pc en met een chronische rugpijn moet je dat gewoon niet doen, eigenwijze ik!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje! Is dat nog niks opgeknapt?
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Welterusten en veel (bier)plezier!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!
morgenochtend nog even de ochtendfipo en dan op naar een weekendlang zuipen![]()
truste![]()
![]()
Truste Djarum !quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!
morgenochtend nog even de ochtendfipo en dan op naar een weekendlang zuipen![]()
truste![]()
![]()
Jij valt op omaatjes ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig?
euh. Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig?
Doegieequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef BeeDee het volgende:
Hey E...ik ga ook ff wat anders doen. Tot later![]()
die staat ook op die fobo-foto van me, Danielle, me schatje!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef Piovan het volgende:
wie ie daan
ah dat meisje wat iemand uit de supermarkt wilquote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die staat ook op die fobo-foto van me, Danielle, me schatje!!!!
(alleen soms zit ze ff te kutten)
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Piovan het volgende:
[..]
ah dat meisje wat iemand uit de supermarkt wil
is het al gelukt danielle?
sorry hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wieweetwas dat een een andere vriendin en dat mocht ik met niemand bespreken!
daan kan er wat vaanquote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef Piovan het volgende:
wie ie daan
oei!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wieweetwas dat een een andere vriendin en dat mocht ik met niemand bespreken!
quote:
Doegiee Have fun!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb t r nog nie gevraagd maar zou ik zo doen nu gaan we stappen doeg!!!!*O*
Ze heeft belachelijk veel naamtopicsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet die kloon hier?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?
Zou jij wel willen he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ze mogen FOK! ook wel eens witten, het ziet nogal geel op de "muren".
Ja, maar ik heb zo'n klein mensje die zo d'r eigen ritme heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Jong vuilak! Je kan toch uitslapen. Ik zit met een plaatsgenoot van je te msn'en trouwens.
Trusten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij ook wel eens last van toch? Oh wacht, dat is incontinentie.
....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij ook wel eens last van toch? Oh wacht, dat is incontinentie.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat verveling toch allemaal kan doen![]()
Zo slecht![]()
Ik vind hem wel mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat verveling toch allemaal kan doen![]()
Zo slecht![]()
Pannekoeken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen pannekoeken bakken, mag ik uw bestellingen noteren???
Wat grappig! Dat heb ik vanmiddag gedaan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen pannekoeken bakken, mag ik uw bestellingen noteren???
als man avonddienst heeft dan eten wij vaak pannekoeken met z'n tweetjes. Heerlijk! Meestal vrij uitgebreid (met een stroganoffmengsel bijv. van paprika, katespek, ui, champignons, tomatenpuree enzo) maar vandaag 1x spek/uien/stroop en 1x kaas/tomaat/ketchup. Jammie!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat grappig! Dat heb ik vanmiddag gedaan!![]()
Welke foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:58 schreef Piovan het volgende:
er is weer een topic met die verrekte foto
Ik ga dan weer voor de simpele versie, gemak dient de mensquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
als man avonddienst heeft dan eten wij vaak pannekoeken met z'n tweetjes. Heerlijk! Meestal vrij uitgebreid (met een stroganoffmengsel bijv. van paprika, katespek, ui, champignons, tomatenpuree enzo) maar vandaag 1x spek/uien/stroop en 1x kaas/tomaat/ketchup. Jammie!
Ik had ook allang moeten liggen. Ik ga zo ook maar. Welterusten Maaike!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef maaike1987 het volgende:
Duik zo lekker mijn bedje invandaag best weinig gerookt
![]()
sex met je ex is het beste wat er is!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het zo kut als je je ex tegenkomt op een feestje. Nu heb ik weer met haar afgesproken morgen en stiekem vind ik haar nog steeds leuk. Zij mij ook, althans ik neem aan van wel na vanavond. Maar dan toch, morgen afgesproken.
Verdorie Tezz, het is zaterdag, je maakt anderen wakker met dat gerol.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:23 schreef Tezz het volgende:
kut why the hell ben ik wakker op dit tijdstip??
Zo, toch maar weer ff terug naar bed gegaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdorie Tezz, het is zaterdag, je maakt anderen wakker met dat gerol.![]()
Ik snap niks meer van m'n lijf. Nu heb al 2 dagen amper verhoging, stijg niet meer boven de 37,8 maar nu hoest ik me het leplazerus.![]()
Zit ik gister thuis achter de pc, hoor ik opeens rond 12:00 de deur open en dicht gaan, zie ik daar een lijkbleeke man de trap opkomen, heb ik pa aangestoken en die is nu ook dood en dood ziek.![]()
IK ben nagenoeg weer ok.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo, toch maar weer ff terug naar bed gegaan! Kindje slaapt nog
(en nee, ik heb niet de hamer-methode gebruikt).
Heej Broek, word je snel weer beter???? Je pa heeft het nu dus ik vind dat het bij jou maar over moet zijn hoor!
Wow! (sorry voor de knip)! Dat zie je dus echt niet vaak meer he! Als ik rijk genoeg zou zijn zou ik ook vrijwilliger worden. Ik moet alleen werken voor extra centjes, maar anders zou ik ook graag mensen willen helpen op die manier!quote:
Het is weer heerlijk weer hier! We gaan straks boodschappen doen en even kijken of er nog leuke tuinsets te krijgen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Is pagina 4 everlasting of zo??
Tjeezus.
Ik ga wat quality-time aan mijn kind besteden. (die inmiddels haar bed uit is)
ben ook net terug van t boodschappen doen.. nu even een broodje eten en dan genieten van mijn luckyquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is weer heerlijk weer hier! We gaan straks boodschappen doen en even kijken of er nog leuke tuinsets te krijgen zijn.
Doe de volgende keer maar wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
Boodschappen gedaan!
Gewinkeld met de dochter van een vriendin!
Te veel geld uitgegeven!
Nu lekker verse soep aan het maken!
(ik heb geen pilletje geslikt hoor)
Waarom murp~murp~murp~ ect en je avatar weg?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:39 schreef Piovan het volgende:
TEZZ!
Ik zet net de pc aan om te kijken of hier wat te doen is
wil een anderequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom murp~murp~murp~ ect en je avatar weg?
EL CORNHOLIO1!!11!111!:1D1:1;d;d;1:D1:D1quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
waar is je op ludo
nee heb al meerdere andere accounts
Kun je wel lekker meebleren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik raad echt de 2 CD's van Rodrigo y Gabriela te kopen/downloaden.
Schit-te-ren-de nummers!!![]()
Allemaal acoustisch, op spaanse gitaar, het drummen doen ze met de hand op de gitaar.![]()
Echt, als je je extra blij/zomers wilt voelen, uit een dip moet, deze muziek moet je horen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, zit geen tekst in, is helemaal acoustisch, maar zo superleuk!!quote:
Ik wil wel mee kunnen blerenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee joh, zit geen tekst in, is helemaal acoustisch, maar zo superleuk!!![]()
![]()
pieeuw piellelellelleleeliiieeuuwwwquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jengelen op de gitaren gaat ook lukken.![]()
Met drank op word dat lachen geblazen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
pieeuw piellelellelleleeliiieeuuwww
hahahaa ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met drank op word dat lachen geblazen.![]()
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 22 april 2007 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is zondag, word is wat later wakker.![]()
Hebben we nou nog geen nieuwe OP?quote:Op zondag 22 april 2007 10:59 schreef Piovan het volgende:
Zal ik nog een OP maken, alleen geheel transparent?
wetogquote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hebben we nou nog geen nieuwe OP?![]()
tis frisjes hierquote:Op zondag 22 april 2007 11:52 schreef Tezz het volgende:
Veel te mooi weer om te computeren zegt mijn dochter.
Gelijk heeft ze eigenlijk.
Dan moet je een kilometer of 40 naar het noorden rijden Pio, want hier is het heerlijK!quote:
Jij moet binnenblijven Tezz! Het schijnt gevaarlijk te zijn in Eindhoven!quote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan moet je een kilometer of 40 naar het noorden rijden Pio, want hier is het heerlijK!
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.quote:Op zondag 22 april 2007 12:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij moet binnenblijven Tezz! Het schijnt gevaarlijk te zijn in Eindhoven!
En als ze zich verveelt mag ze hier wel even 10.000 enveloppen uit Geldrop brengen, hier is het wel veilig!quote:Op zondag 22 april 2007 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.![]()
![]()
wat is er aan de hand in eindhoven? ik zie/vind niets schokkends? Of mis ik weer wereldnieuws.....quote:Op zondag 22 april 2007 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.![]()
![]()
Ach, het wordt weer beter weer enzo he, dan heeft iedereen andere dingen te doen waarschijnlijk. Ik ben werkelijk al de hele avond naar Derren Brown aan het kijken, facinerend !quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
hey!
nee, was even een andere film aan het bekijken op dvd, die ik nog moest afkijken
Rokershoekje ten dode opgeschreven nu?
sorry voor de late reactie, ik ben nog steeds filmpjes aan het kijken hihi.quote:
Goeiemorgen !quote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie, ik ben nog steeds filmpjes aan het kijken hihi.
Zoals Oranjekoek zegt, ik TRU is er een topic over hem (deel 3 alweer volgens mij) en in de OP staan wel wat links, maar je kunt ook op you tube zoeken naar Derren Brown.
Moeilijk uit te leggen, gewoon een filmpje kijken zou ik zeggen!
en een goedemorgen!quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goeiemorgen !![]()
Nou, ik vind die filmpjes bullshit.Leuk om te kijken , maar geen enkele controle mogelijk.
![]()
Je mag hier wat bomen komen kappenquote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Piovan het volgende:
Goedemorgen
Heb net telefoontje gehad, heb vrij tot 20 augustus ofzo.
Dan niks en niks.
Inderdaad! Ik ga zo maar eens een poging wagen een tuinontwerp te maken, met super architect 3d platinum. Alleen het installeren duurt al jaren.quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Tis wel rustig geweest hè, afgelopen dag.
goedemorgen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ga zo maar eens een poging wagen een tuinontwerp te maken, met super architect 3d platinum. Alleen het installeren duurt al jaren.![]()
Ja, erg moeilijk. Onze tuin is 1800 m2 groot, ik was ook begonnen met het huis hahaaa. Het wordt niks, maar ik heb veel gelachen gisteravondquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
goedemorgen!
Ik heb dat ook eens geprobeerd maar dat is nog best moeilijk hoor! Maar ik had mijn woonkamer gedaan, misschien is dat anders.
Aangezien mijn tuin maar een paar vierkante meter is (we hebben ons huis een heel stuk uitgebouwd) ben ik zo klaar met ontwerpen. Eh... een terras, een afdakje en een bloembakje. Tada.....klaar!
Bij de groothandel was hij 60. Nog duur trouwens, maja weer een van de vele hebbedingetjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:58 schreef Piovan het volgende:
waar hebben jullie dat programma gedownload?
100 euro is veeeeeeeeeeeeel te duur
ja ik normaal eigenlijk ook niet, maar ben alleen thuis dus horror is al uitgesloten (moet ook alleen slapen he, straks durf ik niet meer naar boven hihi). Thrillers heb ik allemaal al gezien dus blijven deze comedy's over!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, comedy's en zeker met Cameron Diaz en Kate Winslet zijn niet mijn ding.
Je kan ook je gespierde buurman uitnodigen om je te "beschermen" na die enge horror....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik normaal eigenlijk ook niet, maar ben alleen thuis dus horror is al uitgesloten (moet ook alleen slapen he, straks durf ik niet meer naar boven hihi). Thrillers heb ik allemaal al gezien dus blijven deze comedy's over!
Nou! Ik heb wel een hele leuke buurman!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan ook je gespierde buurman uitnodigen om je te "beschermen" na die enge horror....
jeil heurquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Dus bij huize Tezz vindt er een trio plaats als manlief van huis is?
Trio dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou! Ik heb wel een hele leuke buurman!
(maar ook een leuke buurvrouw...)
Ik kan ook vaak goede gesprekken met mezelf hebben!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
ja, dus, film kijken nu dan maar.
Ik praat toch tegen mezelf.
Ik ben best gezellig om mee te kletsen merk ik nu.
Maar ja.
(wederom heb ik geen pilletje geslikt)
ik had kunnen raden dat dit zo geinterpreteerd zou worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Dus bij huize Tezz vindt er een trio plaats als manlief van huis is?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik had kunnen raden dat dit zo geinterpreteerd zou worden.
Stom stom stom.
Laat ik het zo zeggen: het had gekund, maar het gebeurt niet.
Jammer he. Bats, weg fantasie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |