jajaja! Ik ben lang! Maar daarom koop ik nooit online, het past meestal niet. Ik ga ff kijken op die site.....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef oranjekoek het volgende:
klik Heeft ook altijd hele leuke kleding.
voor lange mensen dan![]()
Ik en spelfouten?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
Heej Pio, je bent wel lekker aan het ik-wil-een-date-met-viswijfje bezig, maar ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel spelfouten in 1 post weet te proppen! Zou je het wel doen mien jong?
-edit: laat maar, jij maakt ze zelf ook zie ik! hihi
Welcome!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Mijn dank is groot!![]()
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...quote:
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaaquote:
en we groeien!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...![]()
of het wel echt een meisje is bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik en spelfouten?
Nee, ik ben gewoon benieuwd als het wel echt een meisje is
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!![]()
of:quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
of het wel echt een meisje is bedoel je?
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef Djarum het volgende:
Heuy Oranjekoek, hoe kom je eigenlijk aan je username?
Doe dat nou niet !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
Hij is super!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
en nu is je TFT-scherm lek?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
kut sorry...quote:
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
ah, vandaar!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.
Het werd mijn emailadres. Mijn nick is E maar Fok! vindt die te kort. En ik ben natuurlijk gek op oranjekoek!![]()
quote:
Same als één vrouw in een groep met mannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)
nee kinders: OFquote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
of:
als het wel echt een meisje is...... (dan...)
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerpquote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
hahaha *voelt aan beeldscherm en zet er een bakje onder*quote:
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerp![]()
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
true, true!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.![]()
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)
haantjesgedrag vind ik niet erg.. ben toch altijd de bestequote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zatenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
hoorde wel van veel mensen dat ie tof is, heb hem zelf nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
heb hem liggen, is hij tof?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zaten![]()
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
blegh.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
Kijk 'm eens en dan hoor ik 't welquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
*proest*quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
Merk je niks van !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !
ligt dat aan jou of aan je man?quote:
gaapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
beetje traag hier.
ja idd.. ga zometeen even mn bedje opzoeken..quote:
Nou ja, smaken verschillen!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
ligt dat aan jou of aan je man?
(en kom nou niet aan met "smaken verschillen".. bashing willen we horen!!! Haantjesgedrag!!! IK BEN DE BESTE!!!)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |