haha ja! Het ziet er een beetje scheef uit, helaas is dat de enige recente foto.quote:
aai over je bolletje Broek!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
Volgens mij heb ik weer een longontsteking, precies een jaar terug ook al.![]()
Ben bloedheet, 41 graden, hoest me de tering maar 't slijm komt niet mee.![]()
En word minimaal 20 keer per nacht wakker, letterlijk badend in het zweet, ben veel duizelig en gedesorienteerd.
Bahbahbah.![]()
Morgen maar weer naar de dokter voor Anti biotica.
Je bent wel vaak ziekjes, of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
En word minimaal 20 keer per nacht wakker, letterlijk badend in het zweet, ben veel duizelig en gedesorienteerd.
Bahbahbah.![]()
lolquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef BeeDee het volgende:
Ik begrijp dat 't een uitnodiging is om 'm te plaatsen in de collage? Of doe je 't zelf oranjekoek?![]()
Tof!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja! Het ziet er een beetje scheef uit, helaas is dat de enige recente foto.
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
aai over je bolletje Broek!
Hier, neem wat vers geperst sinasappelsap!
Klinkt heftig Broek. Da's weinig gitaarspelen dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Gloeiende @#$%#@&!![]()
Bahbahbah.![]()
Lekker.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
aai over je bolletje Broek!
Hier, neem wat vers geperst sinasappelsap!
dat kan ik vanaf de zijkant niet beoordelenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Tof!
Dan moet je mij niet zien, rechtsboven in collage, das pas scheef
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je bent wel vaak ziekjes, of niet?
whehe, dan ga ik toch voor de sinaasappelsapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee er staat geen aai over je bolle broek Djarum..![]()
Of hou je van sinaasappelsap?![]()
Dat ligt er maar aan waar je naar toe gaat he! Als je naar de Kempervennen gaat zit je namelijk zowat bij mij in de achteruin.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Djarum het volgende:
morgen lekker een lang weekend met alle medestudenten zuipen in centerparcs!!!
dus jullie zijn een heel weekend (en uitslaapdagen) lang van me verlost!
ja dat dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je skillsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Oh kut ik heb weer beloftes gedaan, nu moet ik er aan geloven.
nope, helaas.. we gaan naar park Eemhofquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je naar toe gaat he! Als je naar de Kempervennen gaat zit je namelijk zowat bij mij in de achteruin.
Ik zij vroeger altijd: Sinaassappelsappelsap. Lief he?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
ja da's heul ver weg inderdaad (voor mij dan he). Veel plezier! Zorg dat je genoeg drank bij hebt want om 24.00 uur wordt je van het terras getrapt daar!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
nope, helaas.. we gaan naar park Eemhof![]()
whehe, we hebben 12 huisjes daar, allemaal in dezelfde rij. en iedereen heeft minstens twee kratjes bier en de broodnodige sterke meuk klaarstaan..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja da's heul ver weg inderdaad (voor mij dan he). Veel plezier! Zorg dat je genoeg drank bij hebt want om 24.00 uur wordt je van het terras getrapt daar!
Super!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Djarum het volgende:
morgen lekker een lang weekend met alle medestudenten zuipen in centerparcs!!!
dus jullie zijn een heel weekend (en uitslaapdagen) lang van me verlost!
Ik ga zo ff beginnen.quote:
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super!
-edit- niet dat we van je verlost zijn.
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.![]()
Ben toen iets van 4x als doodgaande opgeschreven, ouders hebben zelf acupunctuur ofzo laten doen bij mij omdat ze gewoon niks anders meer wisten.
mn vriendin zit inderdaad ook vaak online te shoppen op Otto, Wehkamp en noem maar op!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!
Vertel het ons maar Broek, wij zijn mama's, wij begrijpen dat !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?
Nee! Dat wist ik niet, ze hebben vaak hele leuke kleding!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Oranjekoek! Wist je dat je bij H&M tegenwoordig ook online kunt kopen?? Heb net een hele bult supergoedkope kleertjes gekocht voor dochterlief! Jurkjes, topjes, rokjes, slippertjes noem maar op! Superleuk!
Hoeft ze niet veel terug te sturen? Die spullen kosten bij de groothandel echt helemaal niks. Ik durf er nbiet mee te beginnen omdat ik bang ben veel retour te krijgen bij niet passen of lekker zitten. Op het postkantoor zie je altijd zakken van neckermann liggen met retourspullenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
mn vriendin zit inderdaad ook vaak online te shoppen op Otto, Wehkamp en noem maar op!
scheelt mij weer meegaan naar de winkel en maar wachten bij zo'n pashokje![]()
nou, ze shopt heeel veel, maar koopt niet zo vaak. heb wel een aantal keer een pakje weer moeten afgeven aan een ophaalmiep.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoeft ze niet veel terug te sturen? Die spullen kosten bij de groothandel echt helemaal niks. Ik durf er nbiet mee te beginnen omdat ik bang ben veel retour te krijgen bij niet passen of lekker zitten. Op het postkantoor zie je altijd zakken van neckermann liggen met retourspullen
ja, wij zijn mama's.. wij begrijpen het....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel het ons maar Broek, wij zijn mama's, wij begrijpen dat !
Is volgens mij ook nog niet zo lang. Maar echt, leuke zomerjurkjes voor 4,90 enzo! En leggings kosten er maar 2,90! Je moet wel verzendkosten betalen, maar ja, naar de stad rijden, parkeren en koffiedrinken is duurder! Maarre....als je gaat kijken ben je verkocht hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee! Dat wist ik niet, ze hebben vaak hele leuke kleding!
Ik ben er nu aan het snuffelenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is volgens mij ook nog niet zo lang. Maar echt, leuke zomerjurkjes voor 4,90 enzo! En leggings kosten er maar 2,90! Je moet wel verzendkosten betalen, maar ja, naar de stad rijden, parkeren en koffiedrinken is duurder! Maarre....als je gaat kijken ben je verkocht hoor!
haha marktplaats.nlquote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Djarum het volgende:
Hey mannen, wisten jullie dat je nu online ook auto's en vet dope motoren kan kopen?......
Helemaal geweldig! Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef BeeDee het volgende:
Zo koekje...ik heb je gezicht in de collage gefrommeld. In de volgende staat ie erbij.![]()
Of wacht ff...ik heb de OP gemaakt.![]()
Ik verander 'm ff
![]()
En nu ben je gelukkige baggeraarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, heb ongeveer de 1e 3 jaar van m'n leven in het ziekenhuis doorgemaakt aangesloten op allerlij apparatuur.![]()
Ben toen iets van 4x als doodgaande opgeschreven, ouders hebben zelf acupunctuur ofzo laten doen bij mij omdat ze gewoon niks anders meer wisten.
Bij deze...tevreden ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef BeeDee het volgende:
Zo koekje...ik heb je gezicht in de collage gefrommeld. In de volgende staat ie erbij.![]()
Of wacht ff...ik heb de OP gemaakt.![]()
Ik verander 'm ff
![]()
jajaja! Ik ben lang! Maar daarom koop ik nooit online, het past meestal niet. Ik ga ff kijken op die site.....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef oranjekoek het volgende:
klik Heeft ook altijd hele leuke kleding.
voor lange mensen dan![]()
Ik en spelfouten?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
Heej Pio, je bent wel lekker aan het ik-wil-een-date-met-viswijfje bezig, maar ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel spelfouten in 1 post weet te proppen! Zou je het wel doen mien jong?
-edit: laat maar, jij maakt ze zelf ook zie ik! hihi
Welcome!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Mijn dank is groot!![]()
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...quote:
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaaquote:
en we groeien!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
*poging tot het niet meer laten overheersen van het vrouwengepraat...![]()
of het wel echt een meisje is bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik en spelfouten?
Nee, ik ben gewoon benieuwd als het wel echt een meisje is
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa Als je echt vrouwenpraat hoort, valt je mond open!![]()
of:quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
of het wel echt een meisje is bedoel je?
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja hij is goed! Het lijkt een beetje verfrommeld hahahaa
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef Djarum het volgende:
Heuy Oranjekoek, hoe kom je eigenlijk aan je username?
Doe dat nou niet !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
Hij is super!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
en nu is je TFT-scherm lek?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog geprobeerd de foto te strijken![]()
kut sorry...quote:
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. op mijn studie zitten voornamelijk vrouwen en woon al een tijdje samen met een vrouw..
dus, kom maar op![]()
ah, vandaar!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die nick had ik al op BBS (bulletin board system) Voor het echte internet zeg maar. Bla Bla.
Het werd mijn emailadres. Mijn nick is E maar Fok! vindt die te kort. En ik ben natuurlijk gek op oranjekoek!![]()
quote:
Same als één vrouw in een groep met mannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen onderelkaar is toch anders dan als er een man bij is. (Denk ik)
nee kinders: OFquote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
of:
als het wel echt een meisje is...... (dan...)
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerpquote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
hahaha *voelt aan beeldscherm en zet er een bakje onder*quote:
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, dan gaat het toch alleen maar over 1 onderwerp![]()
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Same als één vrouw in een groep met mannen.![]()
true, true!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een buitengewoon interessant onderwerp, dat dan weer wel.![]()
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat gaat prima! Mijn beste vrienden zijn mannen. Ik heb een hele tijd in een mannenwereld gewerkt. Heerlijk! Geen gezeik (slecht tegen een boom), geen geroddel, geen gekat. Heerlijk! En met mijn eerder genoemde twee beste vrienden ga ik regelmatig een avondje uit , superavonden zijn dat ! (nee ze zijn geen homo en ja mijn man kent ze ook en vindt het goed)
haantjesgedrag vind ik niet erg.. ben toch altijd de bestequote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zatenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
hoorde wel van veel mensen dat ie tof is, heb hem zelf nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
heb hem liggen, is hij tof?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wist dat we op dezelfde golflengte zaten![]()
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een shift met 14 mannen en één vrouw. Gelukkig is het wel een vrouw die gewoon mee doet met "mannenpraat". En dan is het leuk.![]()
Maar ik doelde meer op haantjesgedrag wat nogal eens ontstaat als er een vrouw zich in een groep met mannen bevindt.![]()
blegh.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
Kijk 'm eens en dan hoor ik 't welquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Piovan het volgende:
is 300 die film wat?
*proest*quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
true, true!
ik houd altijd wel om te discussieren over hoe je nou het beste het gras kunt maaien.. met de pollen mee, of tegen de wind in...
Merk je niks van !quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik hou wel van aandacht. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik het wel leuk vind met een groep mannen, hihihi !
ligt dat aan jou of aan je man?quote:
gaapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
beetje traag hier.
ja idd.. ga zometeen even mn bedje opzoeken..quote:
Nou ja, smaken verschillen!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
ligt dat aan jou of aan je man?
(en kom nou niet aan met "smaken verschillen".. bashing willen we horen!!! Haantjesgedrag!!! IK BEN DE BESTE!!!)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |