Zou jij wel willen he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ze mogen FOK! ook wel eens witten, het ziet nogal geel op de "muren".
Ja, maar ik heb zo'n klein mensje die zo d'r eigen ritme heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Jong vuilak! Je kan toch uitslapen. Ik zit met een plaatsgenoot van je te msn'en trouwens.
Trusten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij ook wel eens last van toch? Oh wacht, dat is incontinentie.
....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij ook wel eens last van toch? Oh wacht, dat is incontinentie.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat verveling toch allemaal kan doen![]()
Zo slecht![]()
Ik vind hem wel mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat verveling toch allemaal kan doen![]()
Zo slecht![]()
Pannekoeken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen pannekoeken bakken, mag ik uw bestellingen noteren???
Wat grappig! Dat heb ik vanmiddag gedaan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen pannekoeken bakken, mag ik uw bestellingen noteren???
als man avonddienst heeft dan eten wij vaak pannekoeken met z'n tweetjes. Heerlijk! Meestal vrij uitgebreid (met een stroganoffmengsel bijv. van paprika, katespek, ui, champignons, tomatenpuree enzo) maar vandaag 1x spek/uien/stroop en 1x kaas/tomaat/ketchup. Jammie!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat grappig! Dat heb ik vanmiddag gedaan!![]()
Welke foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:58 schreef Piovan het volgende:
er is weer een topic met die verrekte foto
Ik ga dan weer voor de simpele versie, gemak dient de mensquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
als man avonddienst heeft dan eten wij vaak pannekoeken met z'n tweetjes. Heerlijk! Meestal vrij uitgebreid (met een stroganoffmengsel bijv. van paprika, katespek, ui, champignons, tomatenpuree enzo) maar vandaag 1x spek/uien/stroop en 1x kaas/tomaat/ketchup. Jammie!
Ik had ook allang moeten liggen. Ik ga zo ook maar. Welterusten Maaike!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef maaike1987 het volgende:
Duik zo lekker mijn bedje invandaag best weinig gerookt
![]()
sex met je ex is het beste wat er is!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het zo kut als je je ex tegenkomt op een feestje. Nu heb ik weer met haar afgesproken morgen en stiekem vind ik haar nog steeds leuk. Zij mij ook, althans ik neem aan van wel na vanavond. Maar dan toch, morgen afgesproken.
Verdorie Tezz, het is zaterdag, je maakt anderen wakker met dat gerol.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:23 schreef Tezz het volgende:
kut why the hell ben ik wakker op dit tijdstip??
Zo, toch maar weer ff terug naar bed gegaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdorie Tezz, het is zaterdag, je maakt anderen wakker met dat gerol.![]()
Ik snap niks meer van m'n lijf. Nu heb al 2 dagen amper verhoging, stijg niet meer boven de 37,8 maar nu hoest ik me het leplazerus.![]()
Zit ik gister thuis achter de pc, hoor ik opeens rond 12:00 de deur open en dicht gaan, zie ik daar een lijkbleeke man de trap opkomen, heb ik pa aangestoken en die is nu ook dood en dood ziek.![]()
IK ben nagenoeg weer ok.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo, toch maar weer ff terug naar bed gegaan! Kindje slaapt nog
(en nee, ik heb niet de hamer-methode gebruikt).
Heej Broek, word je snel weer beter???? Je pa heeft het nu dus ik vind dat het bij jou maar over moet zijn hoor!
Wow! (sorry voor de knip)! Dat zie je dus echt niet vaak meer he! Als ik rijk genoeg zou zijn zou ik ook vrijwilliger worden. Ik moet alleen werken voor extra centjes, maar anders zou ik ook graag mensen willen helpen op die manier!quote:
Het is weer heerlijk weer hier! We gaan straks boodschappen doen en even kijken of er nog leuke tuinsets te krijgen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Is pagina 4 everlasting of zo??
Tjeezus.
Ik ga wat quality-time aan mijn kind besteden. (die inmiddels haar bed uit is)
ben ook net terug van t boodschappen doen.. nu even een broodje eten en dan genieten van mijn luckyquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is weer heerlijk weer hier! We gaan straks boodschappen doen en even kijken of er nog leuke tuinsets te krijgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |