ach, je had de lapo van de vorige pagina.. dan kan ik je toch niet meer slaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
niet slaan djarum
grappig.. maar is dit niet meer iets voor "Het Rokershoekje 81, waar de maffia regeert?"quote:
kan alleen bashen als ik het niet meen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
Alleen niet in bashen...ik ben gewoon te lief..Sorry
![]()
Watjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
kan alleen bashen als ik het niet meen...![]()
Ik ben nog niet klaar, dit is pas logo'tje, maar eerst ff douchen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Piovan het volgende:
Best mooi Ludo, alleen beetje simpel. Is mijne ook, indeed.
Alleen zou ik hem op transparant doen, en groter.
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDeequote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
Alleen niet in bashen...ik ben gewoon te lief..Sorry
![]()
heb je je zo in het zweet gewerkt voor dit plaatje joh?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar, dit is pas logo'tje, maar eerst ff douchen.
beter een watje dan een softie (zooo 1980's dat woordquote:
en niet eens delen??!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDee
Klopt...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wiet gerookt BeeDee
Jeetje! Is dat nog niks opgeknapt?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Ik ga op de bank hangen guys & dolls, mijn rug doet au!
Morgen deeltje 81 met nieuwe OP??
Groetjes Tezz !quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Jawel! Maar ik zit al vanaf 19.00 uur achter de pc en met een chronische rugpijn moet je dat gewoon niet doen, eigenwijze ik!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje! Is dat nog niks opgeknapt?
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
Welterusten en veel (bier)plezier!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!
morgenochtend nog even de ochtendfipo en dan op naar een weekendlang zuipen![]()
truste![]()
![]()
Truste Djarum !quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
sterkte Tezz.. ik ga nu ook lekker pitten jongens en meisjes!
morgenochtend nog even de ochtendfipo en dan op naar een weekendlang zuipen![]()
truste![]()
![]()
Jij valt op omaatjes ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig?
euh. Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig?
Doegieequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef BeeDee het volgende:
Hey E...ik ga ook ff wat anders doen. Tot later![]()
die staat ook op die fobo-foto van me, Danielle, me schatje!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef Piovan het volgende:
wie ie daan
ah dat meisje wat iemand uit de supermarkt wilquote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die staat ook op die fobo-foto van me, Danielle, me schatje!!!!
(alleen soms zit ze ff te kutten)
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Piovan het volgende:
[..]
ah dat meisje wat iemand uit de supermarkt wil
is het al gelukt danielle?
sorry hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wieweetwas dat een een andere vriendin en dat mocht ik met niemand bespreken!
daan kan er wat vaanquote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef Piovan het volgende:
wie ie daan
oei!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wieweetwas dat een een andere vriendin en dat mocht ik met niemand bespreken!
quote:
Doegiee Have fun!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb t r nog nie gevraagd maar zou ik zo doen nu gaan we stappen doeg!!!!*O*
Ze heeft belachelijk veel naamtopicsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet die kloon hier?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Of weet je dat niet? Ben je er overheen gegroeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |