sorry voor de late reactie, ik ben nog steeds filmpjes aan het kijken hihi.quote:
Goeiemorgen !quote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie, ik ben nog steeds filmpjes aan het kijken hihi.
Zoals Oranjekoek zegt, ik TRU is er een topic over hem (deel 3 alweer volgens mij) en in de OP staan wel wat links, maar je kunt ook op you tube zoeken naar Derren Brown.
Moeilijk uit te leggen, gewoon een filmpje kijken zou ik zeggen!
en een goedemorgen!quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goeiemorgen !![]()
Nou, ik vind die filmpjes bullshit.Leuk om te kijken , maar geen enkele controle mogelijk.
![]()
Je mag hier wat bomen komen kappenquote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Piovan het volgende:
Goedemorgen
Heb net telefoontje gehad, heb vrij tot 20 augustus ofzo.
Dan niks en niks.
Inderdaad! Ik ga zo maar eens een poging wagen een tuinontwerp te maken, met super architect 3d platinum. Alleen het installeren duurt al jaren.quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Tis wel rustig geweest hè, afgelopen dag.
goedemorgen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ga zo maar eens een poging wagen een tuinontwerp te maken, met super architect 3d platinum. Alleen het installeren duurt al jaren.![]()
Ja, erg moeilijk. Onze tuin is 1800 m2 groot, ik was ook begonnen met het huis hahaaa. Het wordt niks, maar ik heb veel gelachen gisteravondquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
goedemorgen!
Ik heb dat ook eens geprobeerd maar dat is nog best moeilijk hoor! Maar ik had mijn woonkamer gedaan, misschien is dat anders.
Aangezien mijn tuin maar een paar vierkante meter is (we hebben ons huis een heel stuk uitgebouwd) ben ik zo klaar met ontwerpen. Eh... een terras, een afdakje en een bloembakje. Tada.....klaar!
Bij de groothandel was hij 60. Nog duur trouwens, maja weer een van de vele hebbedingetjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:58 schreef Piovan het volgende:
waar hebben jullie dat programma gedownload?
100 euro is veeeeeeeeeeeeel te duur
ja ik normaal eigenlijk ook niet, maar ben alleen thuis dus horror is al uitgesloten (moet ook alleen slapen he, straks durf ik niet meer naar boven hihi). Thrillers heb ik allemaal al gezien dus blijven deze comedy's over!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, comedy's en zeker met Cameron Diaz en Kate Winslet zijn niet mijn ding.
Je kan ook je gespierde buurman uitnodigen om je te "beschermen" na die enge horror....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik normaal eigenlijk ook niet, maar ben alleen thuis dus horror is al uitgesloten (moet ook alleen slapen he, straks durf ik niet meer naar boven hihi). Thrillers heb ik allemaal al gezien dus blijven deze comedy's over!
Nou! Ik heb wel een hele leuke buurman!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan ook je gespierde buurman uitnodigen om je te "beschermen" na die enge horror....
jeil heurquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Dus bij huize Tezz vindt er een trio plaats als manlief van huis is?
Trio dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou! Ik heb wel een hele leuke buurman!
(maar ook een leuke buurvrouw...)
Ik kan ook vaak goede gesprekken met mezelf hebben!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
ja, dus, film kijken nu dan maar.
Ik praat toch tegen mezelf.
Ik ben best gezellig om mee te kletsen merk ik nu.
Maar ja.
(wederom heb ik geen pilletje geslikt)
ik had kunnen raden dat dit zo geinterpreteerd zou worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Dus bij huize Tezz vindt er een trio plaats als manlief van huis is?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik had kunnen raden dat dit zo geinterpreteerd zou worden.
Stom stom stom.
Laat ik het zo zeggen: het had gekund, maar het gebeurt niet.
Jammer he. Bats, weg fantasie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |